Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Samsung

LUC

3 december, 2019, Categorie:

Hey

ik heb na het lezen van jullie magazine 75 besloten een nieuwe tv te kopen.

Ik heb aan de hand van jullie review de samsung gekozen.

 

Antwoorden

Beste,

Wat er niet is bij de review kan natuurlijk niet gemeld worden , mocht er zich een probleem hebben voorgedaan zou Eric dit zeker hebben gemeld. Nu Lcd panelen zijn nooit vrij van enige DSE , (dirty screen effect), kleur banding etc alleen is het aan Samsung of in dit  geval  de paneelleverancier tot een minimum te herleiden. Daarop volgt de controle  van Samsung en dit kan zoals in uw geval wel eens tot niet het gewenste resultaat leiden.  Bij de collega’s  (Av forum en AVS )zijn er verschillende meldingen van niet toereikende schermen met zelfs 1 iemand die tot acht keer zijn Samsung  wisselde voor hij het gewenste resultaat kreeg.

Verkopen met verlies lijkt me geen optie indien niet tevreden geld terug u zit nog in de maand van aankoop. U hebt het recht u geld volledig terug te eisen indien niet  voldaan aan de eisen. Dit is beslist bij Europees recht.

U lijkt vooral ontgoocheld in het product dat is uw goed recht maar de na trap  over de onafhankelijkheid van het blad zullen we maar catalogeren in de dienst frustratie.

Zeg nu zelf de lezers komen op de eerste plaats en die hebben er allesbehalve baat bij bevooroordeelde reviews . Geen lezers meer geen forward of homemagazine zo simpel is het.

Zelf ben ik in het bezit van 75 inch Q90r met een bijna perfect paneel met enkel in de hoeken wat verdonkering die eigen is aan de techniek dus het is mogelijk.

Hopelijk raakt uw probleem opgelost en ieder geval meer succes bij uw volgende aankoop.

Mvg,

Hey

Mijn excuses voor het in twijfel trekken.

Gewoon een Oled kopen en niet de commerciële test lezen, gesponsord door Samsung. Sta dagelijks in de winkel en Samsung blinkt uit als de mindere in tv land.

Een antwoord toevoegen