Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Oplossing Panasonic GZW2000 klankprobleem?


29 april, 2020, Categorie:

Weet er iemand een oplossing voor het klankkleur probleem van de Panasonic tv GZW 2000

 

 

Antwoorden

Beste,

Nee , niet direct . Als je de vraag wat mee zou specificeren kan ik er misschien iets meer mee doen.

of je kan hier ook terecht ;

– https://www.avforums.com/threads/panasonic-gz2000-oled-owners-thread.2240533/

Mvg,

Beste ,Sir OLED . Bij het veranderen van het geluidsniveau wordt ook  de klankkleur totaal anders. Deze opmerking gaf Eric Beeckmans ook aan in zijn test in het magazine FWD #76.Verder is deze Panasonic  tx-65GZ2000 een prachttoestel.Dank bij voorbaat, groeten Werner

 

 

 

 

Beste,

Heb eens rondvraag gedaan bij de collega’s over het kanaal en ook  eigenaars van het  betreffende toestel .

De problemen situeren zich in de eerste maanden van de release, die problemen zijn intussen opgelost met firmware updates.

Boodschap is het toestel goed voorzien van de recente updates  en ondanks de hightech geluidsvoorziening nog altijd beter geluid met de betere soundbar of av receiver met klankkasten.

Mvg,

Beste,Sir Oled. Heb al twee maal de updates geïnstalleerd, maar het probleem is nog steeds aanwezig. Mijn toestel heb ik aangekocht 10  december 2019 .Zou Panasonic in België nog een naverkoopdienst hebben ? Groeten Werner

Beste,

Een telefoontje met de technische dienst van Panasonic België zal hierover meer duidelijkheid moeten brengen.

–  Maandag tot vrijdag

09:00 – 17:00 uur

Oproepen naar ons nummer
070 22 30 11
kosten maximaal 0,30 € per m

serienummer bij de hand nemen en aankoopfactuur. Hoogstwaarschijnlijk zullen ze iemand van de technische dienst sturen.

Succes !

Beste Sir, danku voor de hulp. Ik hou U op de hoogte hoe het afloopt, groeten Werner een Panasonic fan .

Graag gedaan van een onbevooroordeelde beeldgeek.

 

Dag, Sir OLED . Ik heb al verschillende malen naar het nummer gebeld , maar krijg steeds het antwoordapparaat . Zou deze dienst nog bestaan of is het wegens de Corona ? Groeten Werner

Beste,

Waarschijnlijk wel maar via deze link  zijn er nog andere mogelijkheden om je probleem aan de kaak te stellen.

– https://support-be-nl.panasonic.eu/app/products/detail/session/L3RpbWUvMTU4ODY5NTIyMC9nZW4vMTU4ODY5NTIyMC9zaWQvZlVtZkRqdTlFWVlHRU1FN1htYnBDdUV4cldxamRwcHZZUTA4NnhlZHZNMGxGcGpPczkxM1Y3Q1l6ZFltdG5fTHRCSE1pcnBCTWFLYTRYM2Y5MWd5eWN0

niet opgeven blijven proberen !

Succes !