Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Heos systeem werkt niet goed?


4 juli, 2017, Categorie:

ik heb al geruime tijd een Heos soundsysteem gekocht plus een extra speaker, maar wat een ellende

contin stop hi kent het medium niet die hij moet afspelen heb een extender gekocht heb ziggo gebeld

om mijn internet te checken heb contact gehad met Denon,maar die doen ook geen moer.MOet je allemaal diagnostische handelingen uitvoeren ik kom geen stap verder.Heb hiervoor een set gehad met alleen maar kabels maar daar wilde we vanaf ,ik heb hier zo’ n spijt van.Wie kan mij helpen met dit probleem

 

Antwoorden

Wat vervelend. Ik kan mij voorstellen dat dit niet hetgeen was wat je voor ogen had bij de aanschaf. Als ik je bericht zo lees, lijkt het of de wifi in je huis niet optimaal is. Ziggo levert daar in principe geen support op.  Ik denk dat het goed is om hier maatregelen voor te treffen. Denk aan een andere plek in huis van je router of een accesspoint bijplaatsen om zodoende het signaal te verbeteren. Google even een rondje en je zult zien dat er heel veel geschreven is over het verbeteren van de wifi in je huis. Wellicht zal een krachtigere router ook uitkomst kunnen bieden.

Ik hoop voor je dat het lukt om de problemen uit de wereld te helpen. Succes!

De extender is ondertussen door Denon eruit gehaald, een en al ellende. Dat ze niets voor je doen is bekend, er zijn zoveel klachten over de werking van Heos dat de helpdesk het niet meer aan kan. Het systeem is overgevoelig voor wifi, app loopt vast, muziektracks worden vaak overgeslagen en de nieuwe Heos bar icm Heos 1 speakers werkt ook niet lekker. Spontaan alleen geluid op de surrounds en geen geluid op de bar, als ik je een tip mag geven, maak gebruik van de 90 dagen niet goed geld terug en koop Sonos, nooit geen gezeur!

Ik heb contact,ontelbare keren,gehad met Denon die doen niks verwijzen je naar hifi klubben waar ik hem gekocht.Heb de bedrijfsleider thuis gehad (Almere)systeem helemaal gereset en hij kan na een aantal minuten het medium niet meer afspelen,en is niet meer aan de praat te krijgen.Wifi laten checken door ziggo,niks mis mee.Hifi klubben zou dit uitzoeken maar hoor niks meer van ze,ondanks hoge cijfer van kieskeurig .Ik ben echt klaar met dit …systeem

Inruilen en Sonos kiezen! Vanaf dag 1 een werkend systeem waar je blij van wordt! Heos is zich zelf helaas aan het kapot maken door te zwakke ondersteuning.

Bij mij werkte alles altijd perfect tot ik een niewe telefoon heb aageschaft de Samsung A5.

De app werkt niet. De oude telefoon weer geïnstalleerd met de app en het werkt weer perfect dus zou k e denken dat het aan tel ligt maar wat nu?

Een antwoord toevoegen