Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Geluid werkt niet?


14 februari, 2017, Categorie:

Hallo ik heb een blu ray surroundset met subwoofer aangesloten aan een Sony smart  tv

En interactieve tv van de kpn via hdm1 op de pioneer

Dat werkt op zich prima met tv kijken.maar sinds kort als ik Netflix wil kijken via appje op tv.blijf ik het geluid van de tv uitzending horen die aanstond maar als ik de tvontvanger uitzet heb ik geen geluid bij Netflix.

Sinds kort zit er ook een kodikastje aangesloten op hdmi2 in de Pioneer.kan het daar aanliggen?

 

Antwoorden

Hi,

Op de Sony TV zit dus op HDMI 1 interactieve TV en op HDMI 2 Kodi. Netflix doe je direct vanaf de TV via een app. En dan heb je nog een surroundset met blu-ray. Ik neem aan dat beeld hiervan dan via HDMI (3?) naar de TV gaat?

Aparte situatie moet ik zeggen en wellicht zie ik iets over het hoofd. Ik zou dmv het simpelweg proberen kijken of je de boosdoener kunt achterhalen. Hoewel het mij niet waarschijnlijk lijkt dus eerst even het kodikastje afkoppelen en kijken of dit het oplost. Ook even kijken of dit probleem verdwijnt als je het kastje van KPN op een andere HDMI poort aansluit.

Wellicht kun je ook Netflix direct vanaf het KPN kastje afspelen om dit te tackelen?

Misschien hebben andere lezers ook een goede suggestie?

 

Een antwoord toevoegen