Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Pathé Thuis zet actie op voor gratis films kijken: zo werkt het

Geschreven door
Geplaatst op6 april 2020, 9:31 CategorieStreamingdiensten

Je kunt vanaf vandaag tot en met eind april elke dag een gratis film checken bij de videostreamingdienst Pathé Thuis. Helaas kun je de films niet zelf uitkiezen en bepaalt de bioscoopketen dat dus voor je. Maar de belofte luidt dat er deze maand voor iedereen wel iets tussenzit.

Elke dag een gratis film bij Pathé Thuis

Omdat we vanwege de strijd in de verspreiding van covid-19 als het goed is nu voor een groot deel allemaal thuis zitten, willen verschillende bedrijven iets doen om de lange zit gemakkelijker te maken. Dit is natuurlijk een uitgelezen moment om toffe marketingacties en menig bedrijf biedt nu gratis onderdelen binnen een dienst aan. Pathé Thuis is nu één van die bedrijven. De videostreamingdienst laat je nu elke dag (vanaf vandaag tot en met 28 april) gratis één film kijken. Je kunt de film helaas niet zelf uitkiezen.

Elke dag deelt Pathé Thuis via zijn eigen socialmediakanalen (let op: alleen in de Stories van Instagram en Facebook) een code voor een film. Die code wordt rond 09:00 uur gedeeld en is geldig tot en met 23:59 uur. Met de code kun je de film bekijken die de dienst voor je uitgekozen heeft. Je hebt hiervoor wel een account bij de Thuis-dienst nodig, dat is natuurlijk logisch. Welke films er allemaal tussen zitten is op moment van schrijven niet bekend, maar we mogen in elk geval Rambo Last Blood, Midway en ‘Huisvrouwen Bestaan Niet verwachten.

  • Delen:

Reacties

  1. Wesley Akkerman
    07 december, 2019 om 12:29
    • Bijnkers
      07 april, 2020 om 22:44

      Ik heb een Samsung Smart TV van 2014. Volgens Pathé zou hier hun app te vinden moeten zijn.
      Echter ik vind de app niet. Ik heb een account bij Pathé en zou graag de gratis films t/m 28 april willen volgen. Heeft u een tip?
      Alvast bedankt.

      • TON
        07 april, 2020 om 23:24

        Je kan mogelijke zel de app.op.je smart tv zetten. Zodat je alle gratis films niet hoeft te missen.

      • Ton
        07 april, 2020 om 23:28

        HBN1kado dit is je juiste code v vandaag

  2. Rinus
    06 april, 2020 om 11:23

    De code voor de dag film Pathé

    • Ashna
      06 april, 2020 om 16:26

      Waar kan ik de dagcode vinden, ik zie niks bij mijn berichten

      • Yvonne
        07 april, 2020 om 23:26

        Huisvrouwen bestaan niet HBDcode01

    • Elly Van Maasdam.
      06 april, 2020 om 16:55

      Graag wil ik gratis pathe thuis.

      • Yvonne
        06 april, 2020 om 21:29

        Ff de app pathe dowloaden op smartphone of smart te en dan.code voucher is vandaag rambocode

    • Yvonne
      06 april, 2020 om 21:28

      Dagcode vandaag is
      Rambocode

      • Stefan
        16 april, 2020 om 20:07

        Waar kan ik de code invullen op de Smart Tv

    • Booy
      07 april, 2020 om 9:51

      Graag wil ik gratis pathe thuis

    • TON
      07 april, 2020 om 23:29

      Zie mij vorige bericht de code

  3. Erna Kockmann
    06 april, 2020 om 11:40

    Waar kan ik de dagcode vinden voor een gratis film

    • Wesley Akkerman
      06 april, 2020 om 11:49

      Dat staat gewoon in het bericht.

      • Edwin
        06 april, 2020 om 18:43

        Ja oké maar welk bericht

    • Yvonne
      06 april, 2020 om 21:30

      Online internet of in jr mail bij account pathe voor vandaag is de code rambocode

  4. Rebeca
    06 april, 2020 om 13:34

    Waar kan ik de code vinden?

  5. Monique
    06 april, 2020 om 18:47

    hoe krijg ik geluid op de tv om de film te kijken

  6. Dennis
    06 april, 2020 om 18:53

    Waar vul ik de code in op de xboxapp of via de Pathé app op de telefoon?

    • Yvonne
      06 april, 2020 om 21:31

      Ik denk op.je.telefoonapp van Pathé.

  7. Nannan
    06 april, 2020 om 20:16

    Kan men de gratis films alleen op je mobieltje bekijken of hoe kan je het via je tv scherm zien? Je
    Moet het toch ook via je normale tv kunnen bekijken of is dat niet zo. Zo ja hoe vind ik het dan op de tv?

    • Marika
      06 april, 2020 om 20:29

      Ik lees even mee, met hoe ik de film op mijn smart TV kunnen kijken?

    • Yvonne
      06 april, 2020 om 21:32

      Ff pathe app op je tv zetten kost niets en geen abb.kosten

  8. mike
    06 april, 2020 om 22:14

    weet iemand toevallig of de films die je neemt verdwijnen na 23:59 of dat ze er op blijven staan zoals een gehuurde film? (24 uur) of eventueel tot je hem gekeken heb. uiteraard nadat je de code ingevult hebt.

    • Jessy
      07 april, 2020 om 10:54

      code inwisselen dan word de film klaargezet in je films. Wanneer je de film nog niet start dan blijft de film daar 30dagen staan. Eenmaal de film gestart blijft je film 48uur beschikbaar.

  9. Diana
    07 april, 2020 om 11:57

    Waar kan ik de code voor vandaag terugvinden? Ik heb de pathe thuis app

  10. Marijke
    07 april, 2020 om 12:30

    IK HEB DE CODE VAN VANDAAG INGEVULD (HBN1KADO).
    HOE KAN IK DAN DE FILM OP MIJN TV ZIEN? IK HEB DE TV OP PATHE THUIS AANGEZET EN DAN??

    • Wesley Akkerman
      07 april, 2020 om 12:33

      Inloggen en naar Mijn films gaan onder je profiel.

      • Marijke
        07 april, 2020 om 12:53

        Dank je wel voor het advies.
        Het is gelukt

  11. Olga
    09 april, 2020 om 16:39

    Als ik account aan wil maken, staat dat de 1e film € 2,99 kost? Niet gratis dus? Ik ga daarom niet verder met aanmaken van account.

    • Wesley Akkerman
      09 april, 2020 om 16:41

      De eerste film (Rambo) was afgelopen maandag (6 april) gratis. Tot en met 28 april krijg je elke dag een code voor een gratis film. Die code is na 23:59 op de dag die die verstreken is, niet meer geldig.

  12. Daphne
    12 april, 2020 om 16:29

    Ik heb al een aantal dagen de codes ingevuld, ik kan alleen nergens de films terug vinden. Als ik mijn profiel aanklik zie ik nergens het kopje mijn films.
    Iemand een idee waar ik dat kan vinden?