Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Winactie: doe mee en maak kans op een Philips 55OLED934 oled tv (winnaar is bekend!)

Geschreven door
Geplaatst op27 december 2019, 11:29 CategorieActies

2019 zit er bijna op, maar we sluiten het jaar niet af zonder nog één mooie winactie. Samen met Philips TV geven we een Philips 55OLED934 oled tv weg. Wil jij kans maken op dit model? Lees dan snel verder.

Win een Philips 55OLED934 oled tv

Afgelopen september introduceerde Philips twee nieuwe topmodellen televisies; de OLED934 en de OLED984. Beide televisies zijn voorzien van een oled-paneel, beschikken over de 4K-resolutie en komen met de nieuwste generatie P5-processor. Natuurlijk mag ook Ambilight niet ontbreken. Wat ze ook gemeen hebben is de Bowers & Wilkins soundbar voor een optimale audioweergave. De OLED934 komt in een 55-inch en een 65-inch variant, terwijl de OLED984 alleen in een 65-inch variant te koop is.

Om het jaar in stijl af te sluiten geven wij samen met Philips TV op 31 december een 55-inch OLED934 oled tv ter waarde van 2.499 euro weg. Het enige wat je hoeft te doen om kans te maken is onder dit artikel aangeven waarom jij deze televisie graag in je woonkamer wilt hebben staan. Vergeet niet een correct e-mailadres bij je reactie te gebruiken. Wil je extra kans maken? Zorg dan dat je ook onder ons actiebericht op Instagram een reactie achterlaat en dat je ons volgt. Op 31 december verzamelen we alle reacties onder dit artikel en het artikel op Instagram, waarna we de winnaar willekeurig trekken. De winnaar wordt op 31 december in dit artikel bekendgemaakt.

Wil je meer weten over de nieuwe Philips oled tv’s? Bekijk dan onze uitgebreide video’s waarin we beide modellen bespreken of lees onze review van de OLED934 en review van de OLED984.

Winnaar

De winnaar is bekend! Marcel van de Graaf, gefeliciteerd! We nemen contact met je op.

Wij wensen iedereen een mooie jaarwisseling!

  • Delen:

Reacties

  1. Paul
    27 december, 2019 om 11:33

    Top TV

    • angelique de zeeuw
      27 december, 2019 om 16:19

      die zou helemaal perfect staan bij ons in de woonkamer,zou er trots op zijn

      • Xavier
        27 december, 2019 om 16:23

        Ik zou graag deze tv winnen omdat ik nog zo’n oud ding heb staan 📺 die maar 1080i is, dat kan tegenwoordig echt niet meer.

        Deze tv winnen zou echt een super einde zijn van 2019 en ongelofelijk prachtig begin van 2020!

      • Steven
        27 december, 2019 om 16:52

        Het zou leuk zijn om onze kleine Samsung televisie te kunnen vervangen. Fingers crosser 🤞

      • Dennis
        27 december, 2019 om 16:59

        Ik wil die Hollandse trots graag bij ons aan de muur. Onze Sony van 10 jaar oud kan echt niet meer in deze digitale world.
        Streamen, 4K. Bring it on

      • Ronald
        27 december, 2019 om 17:36

        Zou een goede start voor 2020 zijn, een schitterende oled tv en eindelijk de plasma de deur uit. M.a.w een kleurrijke start van 2020 met groen als accent.

      • FamKora Agema
        27 december, 2019 om 18:00

        Wauw wat een mooie kans. Ik zou heel graag onze oude kleine tv vervangen door dit droom model 😍😍😍😍

      • J.F.
        27 december, 2019 om 18:06

        Huidige tv in een oneindige loop..
        Aan uit, aan uit. Daarom zou de Philips Oled een aangename verrassing zijn om het nieuwe jaar in te luiden.

      • Kristof
        27 december, 2019 om 18:20

        Onze oude HD-ready televisie is bezig aan zijn laatste dagen/weken en zo’n prachtige OLED televisie zou een verdiende verbetering zijn in onze living.

      • Michel
        27 december, 2019 om 18:35

        Afgelopen zomer een OLED tv mogen testen, het leek wel of ze mij wilden pesten, wat is dit toch een waanzinnig tv, daar weet ik toch echt wel raad mee, mooi op onze tv kast bij de Philips HUE lichten, eindelijk ons blik op deze prachtige Philips tv richten, wat zou dit fantastisch zijn als deze tv hier komt te staan,wij zorgen dat we met een lekker bakje koffie voor jullie klaarstaan!

      • Arno
        27 december, 2019 om 18:57

        Een oled met ambilight dat zou een perfecte opvolger zijn voor onze 58 inch 21:9 Philips tv zijn. Ambilight is echt een meerwaarde

      • Matthijs
        27 december, 2019 om 19:01

        Ik zou deze tv graag willen winnen om dat ik geen nieuwe tv kan kopen

      • P vd Gaag
        27 december, 2019 om 19:08

        O led it be! Dit technisch hoogstandje zal mijn kamer zeker opvrolijken met zijn mooie kleuren!
        O o oled This Philips be mine!

      • . Kees
        27 december, 2019 om 19:09

        Al 40 jaar is alle apperatuur in huis van Philips. Ben gewoon een Philips fan. En ben daar best trots op. 👌👌👌

      • Dennis
        27 december, 2019 om 19:18

        Graag wil ik deze tv in onze woonkamer , omdat onze tv stuk is gegaan.en deze tv perfect is.
        Kinderen zullen ook zeker blij zijn

      • Klaas
        27 december, 2019 om 19:51

        Wauww, dit zou een fantastisch verjaardagscadeau zijn!!! Deze tv zou het middelpunt van mijn woonkamer zijn! Samen met mijn vriendin kijk ik veel films en series, dat zou met deze tv wel het ultieme kijkgenot worden!

      • Huig Kuyt
        27 december, 2019 om 19:54

        Heb al eerder een ambilight gehad en die staat nu bij mijn dochter. Deze draait inmiddels zo’n 9 jaar en vind het eigenlijk de mooiste tv die ik ooit gehad hebt. Dus ja ik wil hem eigenlijk weer terug.

      • Jos Gerrits
        27 december, 2019 om 19:58

        Olee, olee, doe mij een OLED tv.

      • Frank
        27 december, 2019 om 20:17

        De mijne is aan vervanging toe. Kan em goed gebruiken!!

      • Remco Bokhorst
        27 december, 2019 om 21:17

        Geweldige TV met groots geluid dat willen wij en natuurlijk ambilight verlichting een mooie uitbreiding op onze hue collectie thuis

      • Peter
        27 december, 2019 om 21:58

        Ik win graag deze tv.
        Dan kan onze oude Philips tv van 12 jaar oud.. ,die het nog steeds goed doet,naar de oudste zoon die op zich zelf gaat wonen..goede duurzame oplossing.
        Voor het milieu..en mijn portemonnee😁

      • Yves Severyns
        27 december, 2019 om 22:57

        Al jaren fan van Ambilight! Wat een meerwaarde is dat. Maar hoog tijd om dat oud VA paneel te vervangen door een oled.
        En met Android tv, waarmee mijn volgende tv sowieso uitgerust moet zijn

      • Jan kaptein
        27 december, 2019 om 23:25

        Met een Philips aan mijn wand, heb de programma’s in de prachtigste kleuren prima in de hand.

      • Frank
        27 december, 2019 om 23:47

        Zeer vette tv waarbij de ambilight het goed zal doen op onze ral 9016 muur :).

      • Evert
        28 december, 2019 om 0:20

        We willen deze televisie graag in onze woonkamer hebben, want het is een Rembrandt van licht en kleuren met een fantastisch geluid.

      • deSuperDave
        28 december, 2019 om 0:59

        Waarom? Nou, omdat ik zo’n tv nooit zou kunnen kopen én omdat m’n oude plasma al 4 verticale strepen in beeld heeft.

      • Benny
        28 december, 2019 om 1:40

        Oude 43inch tv die in de huiskamer staat past niet echt in onze nieuwe woning.
        Helaas zijn de spaarcenten op.
        Zou dus erg welkom zijn.

      • Wilco
        28 december, 2019 om 2:22

        De Panasonic plasma V10 doet z’n werk nog wel goed, maar na 10 jaar heb ik wel zin om naar iets anders te kijken.

      • Jagram
        28 december, 2019 om 5:16

        met deze tv zou het zijn alsof een droom uitkomt

      • Appie
        28 december, 2019 om 5:55

        Deze tv zou mooi staan naast mijn klassieke Philips Power Tower uit 1992

      • Marc Jansen
        28 december, 2019 om 8:55

        Ik adviseer al 12 jaar lang dat mensen een Sony tv moeten nemen. Zolang heb ik namelijk al dezelfde aan de muur hangen. Toen was het het high end model. En mensen hebben het altijd een mooi beeld gevonden. Echter na 12 jaar begint de techniek zich echt te achter halen. Los van het feit dat de tv af en toe het signaal verliest en zich zelf op nieuw opstart zou het natuurlijk super zijn als ik de volgende 12 jaar mensen kan adviseren om een Philips tv te nemen. 55 inch is de ideale maat voor bij ons thuis. Weet zeker dat mijn zoon nog fijner kan gamen op zijn Nintendo switch en mijn dochter nog makkelijker al haar YouTube filmpjes kan bekijken op zo’n mooi oled scherm.
        Nu maar duimen

      • ed
        28 december, 2019 om 9:29

        Nu 2jaar in bezit de Philips oled tv met 1e generatie p5.chip.Geweldig mooie beeld,maar ik zou graag deze winnen.Met zijn nog betere p5 chip

      • Chris
        28 december, 2019 om 9:41

        Deze tv zou niet alleen een waardige opvolger zijn op de vorige die nu al 2x kapot is gegaan en waar we afscheid van nemen, maar ook het optimaal combineren van de ambilight met Hue in huis zou al een geweldig experiment zijn.
        Zou dit m zijn?

      • Ron de Jong
        28 december, 2019 om 10:08

        Doe de gordijnen dicht, doe het licht uit, zet je Oled met active ambilight aan en je beland in een levens echte wereld waar je nooit meer uit wilt….wat een TV!! Wat een beleving!! Wat een beeld kwaliteit!! Wat een geluid!!

      • Abbas
        28 december, 2019 om 10:10

        Omdat hij is tot nu toe de one je kan niet omheen het is de ultieme beleving

      • Inge
        28 december, 2019 om 10:18

        Wij zijn pas verhuisd, dus het zou fantastisch zijn om onze oude tv te vervangen door deze prachtige Philips tv. Dus ik doe heel graag mee 🙂

      • Hans
        28 december, 2019 om 12:17

        De Philips OLED934 is de ultieme OLED televisie. Die MOET ik hebben.

      • Jeroen
        28 december, 2019 om 12:23

        Dikke vette Philips tv al jaren is Philips mijn favoriet in de woonkamer maar het word tijd voor een update en daar zou de Philips OLED934 een perfecte invulling aan geven, super tv

      • Erik
        28 december, 2019 om 12:29

        Zou graag deze tv willen winnen zit nog met ’n oud bakbeest die aan z’n laatse periode bezig is deze tv zou ’n zeer welkome vernieuwing zijn zeker in deze dure tijden

      • Leo
        28 december, 2019 om 14:58

        Ik zou deze TV graag voor mijn moeder winnen. Ze zit hier met kerst van onze 803 oled te genieten en zou haar heel graag verrassen met een super tv voor haar.

      • Arjan Grobben
        28 december, 2019 om 15:07

        Zou een fantastische vervanger zijn voor onze oude tv

      • Chris
        28 december, 2019 om 15:21

        Heb altijd Philips tv gehad laatste is LED tv inmiddels 6jaar oud.
        Zou graag oled tv willen kijken.

      • bram
        28 december, 2019 om 15:51

        Die zou top staan in ons nieuwe huis die we aan het bouwen zijn 😀

      • David
        28 december, 2019 om 16:49

        Dit top exemplaar zou top staan in het nieuwe huis in plaats van de 42 inch tv die we nu hebben

      • Carel
        28 december, 2019 om 19:48

        Een goed begin van het nieuwe jaar met een nieuw pareltje in de woonkamer!

      • Brigit
        28 december, 2019 om 20:19

        Wauw 😍 wij zijn op zoek naar een nieuwe tv en deze zou echt geweldig zijn bij ons in de woonkamer 🍀🤞

      • Dennis
        28 december, 2019 om 20:39

        Deze tv past perfect op het kastje waar nu de oude staat. scheelt weer een lampje achter de tv en met Android er op kan ik alles gemakkelijk streamen.

      • Jeroen
        28 december, 2019 om 21:12

        Ik zou de TV graag in de woonkamer hebben staan, simpelweg omdat hij niet in de WC past.

      • Frits
        28 december, 2019 om 22:35

        Nou dat zou geweldig zijn wij hadden vroeger thuis altijd al een Philips TV En mijn Opa en Oma hadden toen de eerste kleuren TV en dar mochten we Pipi langkous kijken. Dat was al geweldig. Laat staan zo’n mooie nieuwe TV winnen

      • Ronald
        29 december, 2019 om 1:12

        Een nieuw jaar beginnen met een OLED TV, wie wil dit niet? We maken vast plaats ;).

      • Murat
        29 december, 2019 om 11:07

        Wie zou nou zo’n prachtige droom tv niet willen hebben. En ook nog eens gratis. Graag zelfs.

      • Bart
        29 december, 2019 om 11:37

        Wij hebben bijna alles van Philips behalve eeN OLED tv.

      • Bets Pijnappels
        29 december, 2019 om 13:20

        Het zou fantastisch zijn om elke dag opnieuw de mooiste programma’s op deze gave tv te zien. Een mooi scherm met scherp beeld en met de juiste kleuren daarbij de nieuwste snufjes,ja daar kan dat oude bakkie van ons niet tegenop!!

      • Ahmed Abanur
        30 december, 2019 om 2:53

        De tv zou een verademing zijn voor mijn woonkamer.

      • Ryan
        30 december, 2019 om 12:29

        Alleen de Philips OLED Met ambilight zou tot zn recht kunnen komen samen met onze Philips Hue!

      • Han Peter Mentjox
        30 december, 2019 om 21:34

        Al jaren genieten wij van de beste TV kwaliteit en ervaring/beleving van Philips. Helaas heeft onze huidige Philips TV nu kuren en zou het heel goed uitkomen deze Philips OLED te winnen!

      • Fedor Rutten
        30 december, 2019 om 22:32

        Deze tv zou de kroon zijn voor mijn nieuwe huis wat ik aan het bouwen ben.Grootste wens dan kan mijn oude kleine simpele tv naar mijn dochter haar slaapkamer,papa blij dochter blij!

      • Janine
        30 december, 2019 om 23:31

        Ik trek begin komend jaar in m’n nieuwe appartementje, hier zou deze televisie echt heel goed van pas komen 🙂

    • Ermin Djulic
      27 december, 2019 om 16:24

      De tv shoot out in Eindhoven die jullie hebben georganiseerd heeft mij overtuigd van de “macht” van oled. Voorheen dacht ik wel eens aan qled maar oled is het. Jullie deskundigheid heeft mij overtuigd.

      Wat een prachtige setup om het jaar top af te sluiten. Het zou een enorm aanwinst zijn voor onze woonkamer!

      Duimen maar

      • Dennis Bosch
        27 december, 2019 om 16:29

        Waarom ik deze wel zou willen winnen..
        Nou omdat ik nu nog op een 46 inch led tv zit te kijken van samsung.
        Kortom het zou een zeer leuke upgrade zijn voor aankomend jaar.

      • Stefan
        27 december, 2019 om 16:57

        De puntjes enorm op de i met deze super super gave tv voor m’n thuisbioscoop! 👌🏻🥳🥳🥳

      • Jurg brinkkemper
        27 december, 2019 om 17:46

        Wij zouden graag deze tv winnen. 2019 was nogal een rot jaar voor ons met veel ziekte en ellende. Naar een mooi scherm kijken zou een mooi begin van 2020 kunnen zijn. Om alle ellende achter ons te laten. In onze huidige tv is het zwart haast wit. Dus dit zou een mooie verbetering zijn.

      • Maikel
        27 december, 2019 om 18:06

        Dit zou een mooie vernieuwing zijn op de huidige lg tv waar weniet evreden over zijn:(. De ambilight lijkt me schitterend in combinatie met mijn Hue lampen!

      • Brett
        27 december, 2019 om 19:12

        Wat een top tv. hij zou prima staan in de grote slaapkamer 49 inch is me net iets te klein.

      • frits
        27 december, 2019 om 20:44

        beter NAAKT dan namaak !!!!!

      • Martien
        27 december, 2019 om 21:20

        Ik zou graag zo’n nummer als Sound and Visions van David Bowie willen zien op deze Sound and Visions Tv.

      • Philip
        28 december, 2019 om 1:30

        Ik zou hem niet in m’n eigen woonkamer hangen maar als verrassing in de woonkamer van mijn ouders. Die hebben zich eerst 30 jaar uit de naad gewerkt voor mijn broertjes en mij en dat doen ze nu weer voor de kleinkinderen. Een avondje lekker op de bank genietend van een mooie tv gun ik ze meer dan van harte!

    • Mario
      27 december, 2019 om 16:25

      Ik zou dolgraag de Philips OLED934 willen winnen! Ik ben een ontzettende film- en gameliefhebber en zou zo graag onze oude tv willen ruilen voor een grotere Oled. Al helemaal ingelezen in reviews en tests, maar helaas nog geen geld voor. Zou fantastisch zijn om de OLED934 te winnen en eindelijk ten volle te kunnen genieten van OLED!

      • Donovan
        27 december, 2019 om 17:20

        Deze tv zou een aanwinst zijn ten opzichte van mijn 32 inch tv! Mijn vrouw die mijn huidige tv prima qua formaat vind kan ik hiermee verrassen! #vrouwschaakmat #manblijmetgroteretv

      • Grift
        27 december, 2019 om 17:54

        Deze tv zou perfect hangen bij ons, aangezien wij ook meerdere philips hue lampen hebben staan.

      • Peter Alblas
        27 december, 2019 om 18:00

        Deze tv is een perfecte vervanger van mijn 12 jaar oude philips hdready tv. Die heeft geen smartfunctie, slecht geluid, geen ambilight, slechts 32 inch beeld en bovenal niet zulk mooi beeld als deze te winnen tv! Mijn dochters zouden hier heel blij van worden, en ik natuurlijk ook 🙂

      • Frans
        27 december, 2019 om 18:33

        Met deze geweldige TV wordt onze huiskamer helemaal 2020 proof.

      • Karel
        27 december, 2019 om 18:59

        Misschien zijn niet alle dromen bedrog.

      • M. Forman
        27 december, 2019 om 19:11

        Ik zou graag mijn huidige Philips tv, van meer dan 10 jaar oud, willen vervangen voor deze tv. Het beeld lijkt mij prachtig en de ambilight lijkt mij een hele mooie toevoeging.

      • Glenn Chierkoet
        27 december, 2019 om 20:04

        Eindelijk een gelegenheid om mijn Panasonic TX-P46 plasma uit 2010 te vervangen voor deze.

      • Eddy
        29 december, 2019 om 10:49

        Zo de Samsung graag zelf willen hebben. Maar deze tv mocht ik de grote gelukkige worden, dan geef ik hem aan m’n ouders. Mooie dingen gebeuren niet vaak. Maar deze tv is absoluut een beauty.

    • Wilma Post
      27 december, 2019 om 16:29

      Tja kwamen er tijdens de kerstdagen achter dat we toch een verouderde tv hebben. Wilden kerstfilms kijken maar er zitten maar een paar van standaard apps op en streamen lukte natuurlijk weer niet ..tot groot verdriet van de kleinkinderen (en de rest) .En zou hier gewoon mooi staan/hangen 😁

      • Wouter
        27 december, 2019 om 22:54

        Onze katten kunnen niet wachten om met zo’n grote doos te spelen. De tv nemen we er dan wel bij… Wat je al niet doet voor je dieren…

      • Brett
        28 december, 2019 om 18:46

        Deze tv zou geweldig staan in mijn grote slaapkamer. 49 inch wil ik graag upgraden

    • Mike Aerts
      27 december, 2019 om 16:35

      Onze smart tv is nog niet echt smart. Dus het grote gemis voor apps zoals YouTube en Netflix te hebben. Zou dus een leuk eindejaarscadeau zijn voor ons en het bingewatchen weer een boost te geven

      • Verhast Steve
        27 december, 2019 om 17:17

        Een ouder philips tv toestel vervangen door een nieuw philips tv toestel …. lijkt mij een sterk plan !!!

      • J.F.
        27 december, 2019 om 18:05

        Huidige tv in een oneindige loop..
        Aan uit, aan uit. Daarom zou de Philips Oled een aangename verrassing zijn om het nieuwe jaar in te luiden.

      • Hermann Brinkman
        28 december, 2019 om 8:32

        Er is niets mis mee, om deze kleuren fantasie aan mijn muur te hangen.

        ps
        De katten zullen de doos als tijdelijke slaapplek ook wel waarderen

    • Casper
      27 december, 2019 om 16:46

      Dan kan eindelijk die 30 inch Sony bij mijn ouders vervangen worden

      • Marcel Mulder
        27 december, 2019 om 20:11

        Ik zou deze OLED wel willen winnen gewoon omdat het kan

      • Pim Elbers
        27 december, 2019 om 20:27

        Deze unieke televisie combineerd het beste beeld met het beste geluid en ook nog mooie lichteffecten op de muur door de Ambilight. Dit is de beste vervanger voor onze huidige Tv en het zou op het einde van het jaar een mooi kado zijn om te winnen.

      • Hank
        28 december, 2019 om 0:15

        55″, OLED, AmbiLight, B&W: méér kun je toch niet wensen!! Enneuhhh, wat het ook is, het is altijd leuk om iets te winnen…
        Het zou een mooie start van 2020 zijn!

      • Brett
        28 december, 2019 om 18:49

        Sorry dat ik twee berichten gestuurd had. ik dacht dat ik het eerste bericht niet verstuurd had. Daardoor een tweede .

    • Veldhuijsen
      27 december, 2019 om 16:47

      Omdat Oled zo mooi en helder beeld geeft dat me dochter die zeer slecht ziet(10% zicht met 1 oog en andere oog blind) is er toch nog iets kan zien wat erop tv is nu luistert ze alleen maar, want ons scherm is al ouder en klein. En ik gun haar zo dat ze nog wat kan kijken.

    • Willem Knegt
      27 december, 2019 om 16:49

      Philips maakt altijd de betere tv , zowel de afwerking als de beeld kwaliteit.

      • Jochem
        27 december, 2019 om 18:44

        Altijd al ambilight willen hebben.

      • Jos
        28 december, 2019 om 10:37

        Deze tv zou perfect passen in ons nieuwe strakke interieur. Onze oude tv – ook Philips – valt een beetje uit de toon en hapert af en toe ook een beetje, tijd voor iets nieuws dus.

      • Peter Lorsheijd
        28 december, 2019 om 20:20

        Gewoon een prima TV. Die in onze woonkamer goed zal staan. Of bij iemand anders natuurlijk. Iedereen succes!

    • Luc Audenaert
      27 december, 2019 om 16:50

      Meer en meer heb ik het gevoel dat we met ons huidig televisietoestel heel wat mogelijkheden missen. De Philips OLED934 zou helemaal niet misstaan op onze muur. We hebben in elk geval al een plaats gereserveerd en 31 december kan er niet snel genoeg zijn. Dit lijkt me het ideale nieuwjaarsgeschenk!

      • Peter balliere
        27 december, 2019 om 17:59

        Deze tv zou bij ons helemaal op, zn plek komen te staan om samen met het gezin disney+te kijken.

    • Saskia Witte
      27 december, 2019 om 16:50

      Oww ik zou deze zo graag willen winnen, ik kijk nu tv op een goedkopere tv en het is het net niet. en voor een serie/film/documentaire freak als ik is dat best tenenkrommend haha..

      • Tjeerd
        28 december, 2019 om 20:27

        Prachtige TV om me kinderen educatieve programma’s te laten kijken en na bedtijd lekker met de maten, voetbal en harde actiefilms in ultieme kwaliteit en geluid te ervaren! Kan de oude Philips eruit met de eerste versie van Android TV dat niet aan te raden valt aan je ergeste vijand.

      • Knurk
        28 december, 2019 om 22:50

        Tijd om m’n plasma uit 2007 te vervangen!

    • Rosemary van Duinen
      27 december, 2019 om 17:01

      Ik loot méé voor deze mooie tv…we krijgen steeds meer verticale strepen, maar zolang het nog niet al te veel stoort doen we t ermee..maar wat zou een nwe tv welkom zijn.

      • Serge
        27 december, 2019 om 20:25

        Dit jaar geïnvesteerd in Hue lampen binnen. Wat een succes! Volgend jaar gaan we ook buiten ons Hue netwerk uitbreiden. Voorlopig alleen nog binnen en deze tv zou onze Heu sensatie compleet maken. Die ontbreekt namelijk nog. Toitoitoi!

    • P.H.A.
      27 december, 2019 om 17:16

      Een top tv met geweldig geluid en het unieke ambilight. Een droom die uit zou komen voor mij,

    • Hendrik
      27 december, 2019 om 17:40

      Tja, wie wil er nou niet zo’n tv in de woonkamer? Wij iig wel!

    • Ad
      27 december, 2019 om 18:27

      Deze televisie zou prachtig bij ons interieur staan komt helemaal tot zijn recht bij ons helemaal een plaatje 👌

      • Don
        28 december, 2019 om 13:50

        Het is een Philips en de kijk afstand is precies goed voor dit cadeau. Top apparaat.

    • Gerrit
      27 december, 2019 om 18:28

      Ik ben net toe aan een nieuwe TV. En uiteindelijk gaat er niets boven een degelijk Hollands product.

    • Arno
      27 december, 2019 om 18:44

      Mijn Panasonic Plasma is nu 10 jaar een geweldige tv maar wel een stroomvreter dus ben wel toe aan wat nieuws en als ik deze Phillips zou winnen dat zou wel een erg mooi zijn.

    • Maurice
      27 december, 2019 om 18:58

      Fijn om weer een mooi fhilips product in huis te hebben.

      • Patrick
        27 december, 2019 om 22:26

        Ik zou graag deze tv winnen omdat ik philips gek Ben en hier mijn philips hue lampen mee zouden kunnen combineren en heb ik echt alles van Philips in huis. Zo.n mooie actie van jullie mij zou je echt heel blij maken en me kids ook

    • David
      27 december, 2019 om 19:02

      Ik zou dolblij zijn met deze schitterende philips oled tv een droom van een tv.

      • Mike
        27 december, 2019 om 19:07

        Oh dat lijkt me tof om te winnen! Staat denk ik prachtig en oled geeft prachtig beeld ook.

      • Arthur de Reus
        28 december, 2019 om 9:57

        Echt een super televisie die de huidige kan vervangen. Realistisch beeld en geluid die bij een filmfreak zoals wij zijn onmisbaar zijn. En schaatsen beter te volgen als in het Thialf stadion zelf.. en in hitsong van de Black Eyed Peas “i got a feeling”, waar ik nog steeds de mama appelsap hoor. I got a Philips!!

    • Ronald
      27 december, 2019 om 19:09

      Wie wil zo’n TOP toestel nou niet… Zowel qua design als technisch een geweldig apparaat. Zou bij mij zeker niet misstaan 🙂

      • Dave
        28 december, 2019 om 0:28

        Een nieuwe beleving met philips!

    • Bosschart
      27 december, 2019 om 19:12

      Geweldig mooie tv. Bye bye Sony….

    • Medica
      27 december, 2019 om 19:17

      Ik zou hem graag willen hebben omdat ik altijd een Philips tv heb gehad en nooit een ander merk wil, zelfs de duurste Samsung zou ik niet willen, alleen een Philips logo voldoet aan mijn wensen.Ik heb een Philips tv maar geen oled van Philips, die wil ik zo graag

      • TheSandMan
        27 december, 2019 om 20:20

        Top actie…past perfect in mijn game room

    • Marcel van Dijk
      27 december, 2019 om 19:17

      Ja heeel graag zou ik deze Philips televisie willen winnen
      Omdat onze Philips Cineos heeft 2 gestorven pixels en is wel toe aan zijn pensioen.
      Hoe gaaf is het dat hij plaats kan maken voor de deze prachtige Philips TV.
      En ook weer met Ambilight. Heerlijk.

      Ik zou zeggen kom maar op meet deze geweldige prijs.
      Groetjes van een groot fan
      Marcel van Dijk

    • Marco
      27 december, 2019 om 19:23

      Ik zou deze Tv graag in mijn woonkamer willen hebben omdat ik zeer benieuwd ben hoe de praktijk is na de uitstekende review.

    • Harry
      27 december, 2019 om 19:32

      Met deze tv zal ons thuisbioskoop gevoel pas echt compleet zijn! Buurman en buurman komen pas echt tot hun recht op een LG OLED tv! Mijn zoontjes kijken mee!

    • Harry
      27 december, 2019 om 19:32

      Met deze tv zal ons thuisbioskoop gevoel pas echt compleet zijn! Buurman en buurman komen pas echt tot hun recht op een Philips OLED tv! Mijn zoontjes kijken mee!

    • M.Boom
      27 december, 2019 om 19:38

      Onze plasma Tv is meer dan 10 jaar oud en gaat steeds meer herrie maken via de ventilatoren.
      dus deze nieuwe Philips Oled staat op ons verlanglijstje.
      zou supergaaf zijn als we er 1 winnen.

    • Ricardo
      27 december, 2019 om 19:39

      Een mooie televisie die qua beeld niet onder doet aan een lg. En als extra een grotre beeldbelevenis geeft met ambi light

      Ricardo schoonderwoerd
      Ricardo_schoonderwoerd@hotmail.com

    • Jan Leijten
      27 december, 2019 om 19:58

      Ik vind deze televisie een fantastische televisie die ik graag
      zou willen hebben.

    • patrick
      27 december, 2019 om 20:10

      Dit zou een pracht van een prijs zijn voor ons knusse huisje mn vrouw is eigenlijk toe aan een bril maar wil er nog niet aan geloven. Nu Zou het geweldig schelen als daar natuurlijk een schiterende 4k tv in de kast staat ziet ze het toch allemaal net wat scherper kan ze het misschien nog een jaartje uitstellen

    • Yuri Ten hoope
      27 december, 2019 om 20:13

      Ik wens Homecinemamagazine en philips een gelukkig, gezond en een kleurrijk 🌈 2020 🍾🥂✨

    • Fred Korevaar
      27 december, 2019 om 20:17

      Wat zou het mooi zijn om met deze TV onze oude 15 jaar oude TV te vervangen Deze we hadden gekocht na onze verhuizing destijds. We zijn nu recent weer verhuisd; deze TV zou de spreekwoordelijke kers op de taart zijn.

    • Marcel
      27 december, 2019 om 20:24

      weer maar aan mijn
      Kan ik hem testen 👄

      • Marcel
        27 december, 2019 om 20:25

        vind een goed merk mijn smart tv is niet zo goed van daar ik hem wil 👄👄👄

    • Peter
      27 december, 2019 om 20:25

      Dit zou een zeer goede vervanging zijn voor mijn oude 40c8700 die rechtsonder een donkere (af en toe flikkerende) vlek laat zien. De enige ‘vlek’ die ik wil zien is een prachtige Ambilight vlek op de muur achter deze mooie Philips oled.

    • Eddy
      27 december, 2019 om 20:36

      🤤

    • patrick
      27 december, 2019 om 20:37

      Ben totaal geen philips fan en zou er nooit een tv van kopen. Mischien overtuigd deze tv mij dat ik al die jaren geen gelijk heb en volgen er meer philips produkten😅

      • Frank
        28 december, 2019 om 20:13

        Na 1,5 jaar verbouwen zou een mooie oled met ambilight(!!) het wel compleet maken.

    • Hilde
      27 december, 2019 om 20:42

      Wauw! Wat een winactie zeg! Dat is niet niks!
      Door deze tv krijgen mijn mannen misschien wel een lekkere maaltijd voorgeschoteld 😉.
      Mijn kookkunsten zijn niet zo goed. Ik doe erg mijn best maar helaas.. het mislukt vrijwel altijd. Ik zoek de lekkerste recepten op het internet maar ergens doe ik steeds weer iets verkeerd. Nu ben ik de laatste tijd aan het “meekoken” met de tv kookprogramma’s. En dat gaat lekker. Maar met een huishouden vol jongens/mannen is het altijd zoeken naar een beschikbare tablet. En de tv in de kamer gebruiken is ook zo’n heen en weer geren (wel een goed voornemen voor het nieuwe jaar 😅).
      Mocht ik deze prachtige tv winnen dan hangen we deze in de kamer en onze oude rakker in de keuken.
      Iedereen blij!! En hopelijk een lekkere maaltijd op tafel 🍽

    • frits
      27 december, 2019 om 20:43

      beter NAAKT dan namaak !!!!!

    • Renzo Burer
      27 december, 2019 om 20:57

      Waarom ik deze tv wil winnen, er gaat niets boven een philips tv. Strakke lijnen en een super helder beeld en beleving.Ook het geluid is zeer goed te noemen. Met deze tv wil mijn huis niet meer uit.

    • John Coert
      27 december, 2019 om 21:16

      Echt geen geld om er zelf 1 te kopen, 1 krijgen zou zeer welkom zijn.

    • Rutger
      27 december, 2019 om 21:28

      Ik ben heel benieuwd of mijn vriendin weer verbaasd naar het beeld zit te staren omdat ik stiekem een nieuwe TV heb neergezet.

    • Moustafa
      27 december, 2019 om 21:37

      We zijn op 27 december verhuisd en hebben nog helemaal niets in de woonkamer staan….We hebben wel tv en internet maar kijken tv op de Ipad. Een mooie Philips tv zou een mooi begin zijn 😉

    • Marianne
      27 december, 2019 om 21:41

      Nice🥰 gek op series kijken, lekker ’s avonds bank hangen, hier worden mijn man en ik wel erg blij van onze tv is al een oudje, doet het nog prima maar vreet energie.

    • Lejla Djulic
      27 december, 2019 om 21:48

      Mijn man heeft recent meegedaan aan de tv shootout in eindhoven. Sindsdien praat hij zo vaak pver de mooie dingen die hij daar zag en in het bijzonder de philips oled tv! Het is een geweldige winactie. Het zou echt heel mooi zijn om dit te winnen.

    • Marc
      27 december, 2019 om 22:02

      Stap voor stap naar een ultieme huis-theater. Deze Philips wordt een grote stap!

    • Rogier
      27 december, 2019 om 22:24

      Omdat ik ga scheiden en zij de oude TV meeneemt.
      Wat een kado zou dit zijn 🙂

    • Ton
      27 december, 2019 om 22:32

      Met deze tv wordt je hele beleving geprikkeld en kom je in een andere dimensie dus daarom wil ik hem om in 2020 die andere dimensie mee te maken.

    • Hans
      27 december, 2019 om 22:43

      Een Philips Oled in je huiskamer?
      Knijp mij, ik denk dat ik droom.

      • Vincent Wols
        28 december, 2019 om 0:56

        Prachtige tv voor in ons nog te plaatsen roomdivider in de nieuwe slaapkamer

    • Wiebo
      27 december, 2019 om 22:59

      Heb pas reuze pret
      Met een Philips OLED.

      • Yasin
        28 december, 2019 om 0:52

        Wauw, wat een mooie actie ❤❤
        Toen had ik de schitterend TV eerste keer zag was ik al verliefd op. En mijn Philips tv is echt oud.
        Deze TV alles in huis. Ik zou deze tv graag willen winnen! En u Homecinemamagazine goed bezig ❤❤

      • Reamon van den hoff
        28 december, 2019 om 8:16

        We hebben een PlayStation 4 Pro aangesloten op een full HD Panasonic, dat kan echt niet, laat ons svp de Philips oled winnen en ons overrompelen met de Philips beeldkwaliteit.

    • Jack
      27 december, 2019 om 23:00

      Deze tv heeft het allemaal:
      – OLED
      – B&W geluid
      – Ambilight
      – Alle HDR smaken

      Kortom, ideaal!

    • AdjeP07
      27 december, 2019 om 23:04

      Een once in a lifetime opportunity dit! Graag heb ik niet ‘een’ televisie, maar DE televisie in de woonkamer staan die ons gezin elke dag weer verblijdt met een sprankelende kleurweergave met écht zwart.

    • Jan kaptein
      27 december, 2019 om 23:20

      Met Philips aan mijn muur, heb ik hollandse kwaliteit, en niet te duur.

    • Frans
      27 december, 2019 om 23:24

      Wauw, wat een gave actie!

      Onze oude 37″ Toshiba begint kuren te vertonen, dus ben mij aan het oriënteren op een nieuwe TV. Een Philips oled staat hoog op het verlanglijstje. Deze winnen zou een mooie afsluiter van het jaar zijn. Sterker nog, een prachtig begin van het nieuwe jaar!

    • Iris
      27 december, 2019 om 23:34

      O wauw! Waarom ik deze televisie in mijn woonkamer wil hebben vragen jullie? Onze televisie is inmiddels bejaard (zo’n 12 jaar oud), dit zou een top cadeau zijn voor mijn verjaardag (31-12) én we hebben onze woonkamer pas omgegooid qua indeling. Dus nu zou deze televisie er nog meer in shinen 😍🍀

    • Jos
      28 december, 2019 om 0:00

      Zou die fantastische tv graag als upgrade in mn kamer hebben voor mn 15 jaar oude plasma! 🙂

    • Rolf
      28 december, 2019 om 0:25

      Ik ben reeds 5 jaar erg tevreden met mijn panasonic LED tv maar helaas is deze totaal achterhaald qua beeldtechnieken en smartTV ondersteuning. De LG OLED is de enige aanvulling die nog mist om mijn hometheater up to date te hebben. Als trouwe lezer van de artikelen van HCM en verfend liefhebber van Ambilight icm OLED maakt het voor mij dat 2020 niet meer kapot kan! Ik ga nu snel door naar Instagram aangezien ik ook daar een kans maak ;P.

    • Barry van Velzen
      28 december, 2019 om 0:38

      De Kerstman is onderweg naar zijn kasteel. Het is koud op de Noordpool, maar gelukkig wel fijn, hij heeft een open haard met mooi vuur, en nog beter, een Philips Oled tv aan de muur!
      Zo een tv zou iedereen moeten hebben, maar dat kunnen de rendieren vast niet trekken.
      Misschien moet ik met een iemand beginnen, diegene moet zo’n mooie Philips Oled tv dan wel winnen.
      De Kerstman keek in zijn grote boek, “wie zou die tv het beste kunnen gebruiken?” vroeg hij zich af. Ik vraag het aan de mensen van Homecinemamagazine; dan komt het zeker goed, daar zijn ze bijzonder kien!
      Een jaar later, nu een paar dagen geleden, heeft de Kerstman een mooie Oled tv bij Homecinemamagazine afgegeven.
      De Kerstman las op de website dat het makkelijk was om te winnen voor velen. Een reactie was genoeg, je moest alleen nog even mailen.
      De Kerstman wist het vast en zeker, deze Oled tv krijgt een heel fijn leven.
      Homecinemamagazine dank jullie wel, een heel fijn 2020, dat is al snel!

    • Henk Hendriksen
      28 december, 2019 om 0:39

      Onze oude Samsung geeft een vlek rechtsonder maar die is dan ook al zon 10 jaar oud. De enige ‘vlek’ waar wij nog tegen aan willen kijken is de prachtige Ambilight verlichting die op de muur word getoverd door deze mooie Philips Oled

    • Peter
      28 december, 2019 om 1:01

      Wat zou dat een geweldige afsluiting van het jaar zijn! Een echte OLED TV en dan nog van Philips ook! Zou dan de OLED wens toch eindelijk in vervulling gaan…

    • henry leiseboer
      28 december, 2019 om 1:29

      wow. mooi ding is dat. Zou perfect passen op de beschikbare muur in mijn woonkamer. Zeker in combinatie met de hue verlichting die ik heb lijkt me dit de ideale tv voor een complete Philips ervaring

    • Wesley
      28 december, 2019 om 1:37

      Ik zou dit helemaal fantastisch vinden, heb de overstap naar 4k gemaakt een paar jaar terug, maar toch wel met spijt, daar die ledtv’s absoluut niet aan de plasma kunnen tippen wat zwartwaarden betreft. Oled kan dit wel, en dat zou toch een genot zijn om naar te kijken:D

      • Stam
        28 december, 2019 om 9:48

        Hoi! Waarom ik deze zou willen winnen? Kunnen we denk ik heel kort over zijn; wie wil er niet zo’n geweldige TV in de huiskamer. Jullie zouden ons er in ieder geval enorm blij mee maken. Alvast een Fijn 2020 toegewenst!

    • Rick Ligtvoet
      28 december, 2019 om 2:05

      Sony telefoon, Sony Playstion, 2e generatie Sony tv, tijd voor de 3e. Mijn aller eerste walkman een rood met gele knoppen was, ja u raad het al van Sony. Deze tv zou de reeks mooi kunnen voortzetten, hebben wij nog meer verhalen te vertellen over Sony. Daarbij gun ik het mijn vrouw die altijd voor onze kinderen en mij klaar staat. In goede en in zeer slechte tijden. Die kan ze trouwens dan ook een keer haar scherp zien.

    • Marc
      28 december, 2019 om 7:45

      Omdat ik mijn films met een intense beeld en geluidservaring wil bekijken, zou ik graag deze philips oled willen winnen!

    • Dorus
      28 december, 2019 om 8:19

      Deze prachtige tv met soundbar is precies wat ik graag zou winnen! Oled is een geweldige uitvinding, zwart is nu echt zwart. Het geluid van b&w maakt het helemaal af.👌🏻

      • Giovanni
        28 december, 2019 om 10:25

        Dit zou in 2020 mijn woonkamer veranderen in een entertainment ruimte van super mooi Oled beeld en B&W geluid, in combinatie met mijn toekomstige Ps5..ik zeg; een winnende combinatie 🙂

        Ik ben er klaar voor in 2020..

    • Bennie H
      28 december, 2019 om 8:23

      Het zou een fantastisch begin van 2020 zijn om tv te gaan kijken met dit geweldig toestel.
      Kijk er naar uit om films en series te mogen kijken met OLED.

    • Albert Van Driessche
      28 december, 2019 om 9:14

      Dit zou een prachtige winst zijn. De oude is versleten…

    • Dany
      28 december, 2019 om 9:20

      Graag wil ik deze mooie philips om onze 10 jaar oude plasma tv te vervangen door deze kanjer.

    • Brigitte
      28 december, 2019 om 9:33

      Voor mij de perfecte combinatie Philips en Bowers & Wilkins ❤️ Mooie samenwerking 🇳🇱🇬🇧

    • Arthur
      28 december, 2019 om 9:38

      De bioscoop is te duur voor ons ,met deze tv kan ik gewoon thuis een film kijken.

    • Bastiaan Zegers
      28 december, 2019 om 9:55

      Ik heb alvast plek gemaakt!

    • Chris
      28 december, 2019 om 9:57

      Na 3 kwart jaar te hebben verbouwd. Is dan nu ook alles op en zou een nieuwe tv wel op zijn plaats staan…in plaats van de 32” sony uit de batavieren tijd.

      • Ruud
        28 december, 2019 om 17:04

        Lijkt me een erg mooie upgrade van mijn normale LED Philips met Ambilight. Ik zit al een tijdje verliefd naar OLED te kijken in de winkels, en de combinatie met Ambilight is toch wel heel sexy.

    • Lex.Erdtsieck
      28 december, 2019 om 10:14

      Veel geweld voor weinig geld wie wil dat nu niet.
      OLED scherm prachtig beeld zo als je ziet. Het geluid niet normaal ,geloof ons dat willen we allemaal.

    • Peter van Es
      28 december, 2019 om 10:34

      Lijkt me super gaaf om deze tv in onze kamer te hebben. Past goed in het interieur.

    • Robbert
      28 december, 2019 om 10:34

      Ik win graag deze prachtige televisie omdat zo’n mooie Philips niet in ons budget past. Dus nu staat er een kleine Samsung 🙁 in een tv kast voor 55 inch televisies 😉

    • Gerard
      28 december, 2019 om 10:55

      kijk dit is nu een mooie combinatie, Philips een oer Hollands product zeker als het om tv”s gaat in combinatie met een B&W soundbar. beide merken staan garant voor kwaliteit.in combinatie met ambilight en het sublieme geluid van de B en W’s is dit een supercombinatie.

    • Jose
      28 december, 2019 om 11:57

      De 21/9 cinema tv van Philips was en is voorbij strevend ben benieuwd hoe een Philips oled kijkt !

    • Tjeerd
      28 december, 2019 om 11:59

      Deze prachtige oled van Philips zou zeker erg mooi staan in onze woonkamer! Ambilight en Oled, wow wat een gave combinatie!

    • Sven
      28 december, 2019 om 12:01

      Een Philips Oled paneel met Ambilight en B&W sound, dat is een absolute droomcombinatie. Heel gaaf om een kans te maken om deze set te winnen, maakt dat nog iets goed in 2019 (niet mijn jaar geweest, laten we het daar op houden) 🎉

      • Ronald
        29 december, 2019 om 1:14

        Het nieuwe jaar in met een nieuw OLED scherm, daar gaan we voor!

    • Anne
      28 december, 2019 om 12:20

      Als je niets meer wilt missen, dan deze tv van Philips.
      Daar kom ik graag voor thuis.
      Het zou een mooi begin van 2020 zijn, met deze Hollandse trots.

    • Bart van der Hoek
      28 december, 2019 om 12:29

      Een prachtige tv om naar te kijken als hij aan en uit staat. Kan ik eindelijk mijn 4k op Netflix en de maximale kracht van mijn Xbox one x in actie zien, en dat meteen met top geluid! Ik zie hem al in mijn woonkamer staan.

    • Carola
      28 december, 2019 om 12:31

      Omdat ik een enorme collectie aan films (2000+) en games (1500+) heb en ze dan eindelijk optimaal kan gebruiken!! Dat zou geweldig zijn.

    • Brigitte
      28 december, 2019 om 12:49

      PHILIPS er is geen betere.

      • Martin
        29 december, 2019 om 10:14

        We zijn net verhuisd en we dachten dat de huidige 42 inch nog wel past in de grotere woonkamer. Alleen is het kijkplezier nu afgenomen door de grootte van (of meer de ‘kleinte’) en afstand tot de tv. Een 55 inch zou een verrijking in de woonkamer zijn!

    • Hendrika
      28 december, 2019 om 13:05

      80+ers vinden het allemaal niet meer zo nodig. De 12 jaar oude Sharp doet het toch nog prima.
      Maar ik zou mijn man zo graag die nieuwste technieken laten beleven met beeld en kleur.
      Ik weet zeker dat hij stom verbaasd zal zijn over het verschil en zijn Sharp niet meer terug wil.

    • Stephan
      28 december, 2019 om 13:22

      Tegen de tijd dat de totaalrenovatie van ons nieuwe huis klaar is, kan deze gelijk tegen de muur!

    • Sjef
      28 december, 2019 om 14:08

      Dit is werkelijk de overtreffende trap!!
      Zou voor ons een geweldig bezit zijn.

    • WLH
      28 december, 2019 om 15:05

      Why settle for less, been enjoying Philips for the last two decades!

    • Erik Emonds
      28 december, 2019 om 15:10

      Zou goed van pas komen mijn vrouw moet wegens ziekte voortaan onder in bed liggen.Met deze tv kan ze alles goed zien.Een Top product.Beginnen we het nieuwe jaar tenminste goed met die mooie TV.

    • Ton
      28 december, 2019 om 15:19

      Geweldige tv en de perfecte opvolger van onze 10 jaar oude Philips die we net na ons huwelijk gekocht hebben 🙂

    • Rolf
      28 december, 2019 om 15:27

      Mooi beeld, geluid en licht. Ik wil 😊.

    • Toon de Zwart
      28 december, 2019 om 16:31

      Zou de eerste keer zijn dat ik iets win dus alvast bedankt met deze tv 👍👍

    • Michel Willemse
      28 december, 2019 om 16:33

      Nadat ik bij de oled vergelijkings test bij Philips in PSV stadion ben geweest ben ik ervan overtuigd dat Philips de beste Oled tv heeft met prachtig geluid.

    • De corte danny
      28 december, 2019 om 16:40

      Top geluid voor een tv
      Een van de beste op de mark

    • P.J.
      28 december, 2019 om 16:44

      Wat moet je nog extra zeggen?
      Perfecte tv die bovendien mijn oude Samsung uitstekend zou kunnen vervangen.
      Mooie actie eveneens.

    • Judith
      28 december, 2019 om 17:11

      Ik zou er thuis iemand heel erg blij mee maken!

    • Wiersma
      28 december, 2019 om 18:08

      Dat ambilight dat lijkt me zo tof in me woonkamer , voor meer beleving van films en meer.dus ja graag bij mij neerzetten aub.

    • Hans van Ingen
      28 december, 2019 om 18:21

      Deze Philips OLED tv is naar mijn mening een van de mooiste OLED tv’s. Prachtig beeld en super goed geluid. Prachtig om de oud en nieuw uitzending op te bekijken en een stuk veiliger dan buiten staan 🙂 Ik zorg voor de bubbels, jullie voor de tv 🙂

    • Ruijters
      28 december, 2019 om 19:10

      Geen vuurwerk afsteken maar kijken op een mooie nieuwe Phillips oled TV helemaal super.
      Het nieuwe jaar kan niet beter beginnen.

    • Marcel A. Koppenol
      28 december, 2019 om 19:40

      Ik wil de Philips 55-inch OLED934 TV winnen om zelf het beeld en geluid van deze super TV te ervaren.

    • Luuk
      28 december, 2019 om 19:44

      Zou een perfecte vervanger zijn voor onze tv waarvan nu af en toe het geluid uitvalt en qua geluid hebben we dan ons oude systeem niet meer nodig als ik jullie review doorlees! Zou top zijn

    • Barry Sentjes
      28 december, 2019 om 19:55

      Wie wil dat nu niet. Een fantastische tv met fantastische techniek en geluid aan de muur. Zou voor in ons nieuwe huis zoals de spreekwoordelijke kers op de taart zijn. Hopen maar….

    • Wendy
      28 december, 2019 om 20:30

      Wauw…. Prachtige prijs. Ik maak graag kans.

    • J peeters
      28 december, 2019 om 21:13

      Momenteel een Philips TV die waarschijnlijk op een maandag is gemaakt….zou deze OLED een mooie vervanger zijn en kunnen we wër genieten van uren kijk plezier!

    • Carin
      28 december, 2019 om 21:25

      Een mooi afsluiting van een fijn jaar in onze nieuwe woning een mooie start van het nieuwe jaar met deze, denk ik, geweldige televisie

    • Paul
      28 december, 2019 om 21:42

      Ben één keer vreemd gegaan met een Sony, ik mis de ambi light en een mooi vol geluid, dus deze wil ik wel winnen!!

    • Glenn
      28 december, 2019 om 21:42

      Omdat ik tijdens de winter maanden best veel tijd thuis spendeer, zou dit extra beleving geven aan het bingewatchen. Mijn oude tv kan ik dan aan mijn broer geven, die heeft niet zo veel te makken.

    • Gerda
      28 december, 2019 om 22:08

      Ik ben heel hard aan een nieuwe tv toe:ik heb nog zo’n oud klein tvtje staan. Wat zou het top zijn om 2020 met zo’n verassing te beginnen en een keer het nieuwste van het nieuwste aan de muur te kunnen hangen. Ik kijk veel en graag films en series en wat zou het fijn zijn om dit via een super beeld te doen. En verder gebruik te kunnen maken van alle nieuwe snufjes. Ik duim dat ik een keer in de prijzen val.

    • Bjarne
      28 december, 2019 om 22:32

      Wat zou ik deze graag willen! De mooie kleuren van OLED en een prachtig strakke tv!

    • Suzanne Laurens
      28 december, 2019 om 23:39

      Voor mijn man

    • Thomas
      28 december, 2019 om 23:40

      We zijn hier thuis echte film/game liefhebbers en met deze tv zou onze beleving nog zoveel beter zijn. Het enige nadeel is dat deze tv zogoed als onbetaalbaar is voor ons. Daarom dat ik toch maar een kansje waag en wie weet wordt dit toch nog een mooi eind van 2019.

    • Nico
      28 december, 2019 om 23:59

      Nog steeds kijkend naar een Panasonic Plasma 50 inch, met prachtige beeldkwaliteit, ben ik zeer benieuwd wat een 4k OLED hiertegenover heeft. Ik vrees dat deze nieuwste Philips met Ambilight, weleens een gamechanger voor mij kan zijn. En mij in de 4k wereld toelaat.

    • Wesley
      29 december, 2019 om 0:24

      Ik begin vanaf deze maand te sparen voor een nieuwe philips oled tv om mijn oude 2012 philips full hd te vervangen.
      De ambilight maakt philips tv’s zo fantastisch,heb zelfs alle hdmi kabels al vervangen om toekomst gericht te zijn.

    • Diana Halkers
      29 december, 2019 om 0:40

      We hebben al jaren een oude tv in de huiskamer met een streep door het beeld.
      Wat een vooruitgang zou deze geweldige philips tv zijn💕
      Een echt pronkstuk zou het zijn en wat een geweldige ervaring zou het zijn om op dit grote scherm films te kijken.

    • Suzanne Reijerink
      29 december, 2019 om 8:59

      Ik zou de OLED934 graag bij ons in de woonkamer zien want het design van Philips is superstrak en beeld & geluid van topkwaliteit! Dat wordt nog meer films kijken in 2020!

    • Jan duister
      29 december, 2019 om 9:08

      Ik zal hem graag willen hebben ik heb al 35 jaar philips dus echt een philips fan heb er nu 1 maar is 11 jaar oud dus word weer tijd voor een nieuwe

    • Van Der Avoird Samue
      29 december, 2019 om 9:19

      Het beste beeld en beste geluid van Philips TV met Ambilight zou ik wel willen in onze living

    • Steven
      29 december, 2019 om 9:23

      Ik ga ook een kans wagen op deze super actie.
      Ik heb al 13 jaar een Medion LCD in bezit en die heeft het een paar dagen geleden begeven.
      Ondertussen zijn wij aan het zoeken naar een nieuwe.
      Een Philips OLED met Ambilight die het kijken nog meer karakter geeft.
      Het zou super zijn voor ons en de de kinderen om deze te winnen!

      De beste wensen aan alle lezers!🎉

    • Ramon
      29 december, 2019 om 10:17

      Ik ben wel klaar voor een nieuwe start in 2020, deze prachtige TV zou daar zeker bij helpen.

    • Niels
      29 december, 2019 om 10:27

      Op 31 december verzamelen we alle reacties onder dit artikel en het artikel op Instagram, waarna we de winnaar *willekeurig* trekken. Een motivatie is dus totaal niet relevant!

    • Arjo
      29 december, 2019 om 10:36

      Mooie tv zou een mooie opvolger zijn voor mijn oude Philips tv uit 2010 waarvan diverse apps nu niet meer ondersteund worden

    • Rob Bakker Bolhaar
      29 december, 2019 om 10:43

      Wat zou het mooi zijn om onze huidige 10 jaar oude Philips tv te mogen verruilen voor deze prachtige Philips Oled TV. Mooie actie!

    • Mark van den Oever
      29 december, 2019 om 10:51

      Binnenkort ga ik een nieuwe xbox one aanschaffen. Om deze console ten volle te benutten kan ik goed een 4k scherm gebruiken. Deze heb ik helaas nog niet staan. Hoop dat deze actie mij hierbij kan helpen!

    • Dieter
      29 december, 2019 om 14:33

      3 redenen :
      OLED
      Ambilight
      GELUID

    • Esad
      29 december, 2019 om 14:59

      Wat een winactie. Moet toegeven dat dit toestel normaal gesproken ver boven mijn budget is. Het zou dan ook geweldig zijn om te winnen. Het jaar 2019 prachtig afsluiten.

    • Bjorn
      29 december, 2019 om 16:00

      Ben ontzettend toe aan een nieuwe tv, zit nog met een 32″ die nog niet eens 1080p beeldkwaliteit heeft!
      Zou supermooi zijn om deze upgrade te krijgen.

    • Huseyin
      29 december, 2019 om 17:52

      Zou t fantastisch vinden om hem te winnen,en hem geven naar mijn ouders!

    • Karrar Al-Jazaeri
      29 december, 2019 om 20:59

      Ik heb de slechtste 46″ Philips Ambilight tv (8008) momenteel in mijn woonkamer staan.

      – TV valt sporadisch uit, megaa irritant
      – SMART TV ho maar, probeer maar eerst met internet te verbinden (zowel bedraad als wifi een probleem)
      – 3-jarige zoontje die tegenwoordig ‘old school’ de tv een tik geeft (lijkt wel beeldbuis) omdat de tv niet reageert
      – Soms krijg je een balk te zien dat er iets aan het laden is, voor de grap een keer gewacht.. 24uur later nog hetzelfde beeld
      … De lijst gaat zo nog door…

      Ieder persoon die mij vraagt of Philips tv’s aan te raden zijn. Leg ik ze uit dat dit naar mijn beleving de slechtste tv’s zijn.

      Mocht ik de tv winnen dan kan ik wellicht van gedachten worden gebracht en samen met mijn gezin een keertje een film in 2020 kunnen afkijken.

      (p.s. voor degenen die mijn verhaal niet geloven, je bent van harte welkom)

    • Gertjan Verboon
      29 december, 2019 om 21:38

      Graag kan ik mijn stroomverslindende plasma in ruilen zonder dat ik er op achteruitgaat qua beeld.

    • Sabrina
      30 december, 2019 om 11:07

      Wat een gaaf nieuw jaarskadootje zou zo’n nieuwe tv zijn 😉

    • gerrit
      30 december, 2019 om 12:41

      Philips, jaaa daar gaan we echt voor zitten, laat maar eens zien wat hij allemaal kan. Philips geeft je kleur.

    • Martin Fluks
      30 december, 2019 om 14:59

      Ehh tsja…. Waarom niet 😬
      Prachtige vervanger voor onze 32inch tv 📺

    • Serge
      30 december, 2019 om 19:40

      Ideale upgrade qua sound met de b&w soundbar en beeld met de nieuwe p5 processor. De perfecte overgang naar 2020

    • Annemiek
      30 december, 2019 om 21:06

      Wauw deze tv zou echt top staan in mijn woonkamer. Heb al 10 jaar dezelfde tv en die kan wel een upgrade gebruiken 🙈

    • Sander
      30 december, 2019 om 21:18

      Wat een mooie actie hoop echt een keert te winnen .helemaal omdat onze tv het begeven heeft zou super in de woonkamer staan ,
      Wij wensen iedereen van homecinemagazine een heel fijn en gezond 2020
      Met zen allen weer met mooi nieuws en spanende ontdekkingen op homecinemagazine
      Proost

    • Sabien
      30 december, 2019 om 22:15

      Ik zou de tv heel graag als verrassing in de woonkamer van mijn opa & oma zetten! Die hebben nog een oude tv en dit zou echt prachtig nieuwjaar voor ze inluiden!

    • Ron vd griendt
      31 december, 2019 om 1:34

      Ik wil hém op de plaats waar nú m’n philips van 12 jaar staat !! Helemáál toppie

    • Ellen de Levie
      31 december, 2019 om 12:49

      Onze tv is oud en echt niet fijn,
      Niet smart, HD en ook nog klein.
      De oude wil ik eigenlijk ritueel slopen,
      Daarom gaan mijn vriend en ik hier super op hopen.
      Zodat we in goede kwaliteit film en series kunnen zien,
      Want met dit misbaksel is het echt afzien. 😊

      Homecinema Magazine, Fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar! 🥂

    • M vd Heijden
      31 december, 2019 om 13:36

      Net een PS4 voor de kinderen gekocht. Alleen onze oude Samsung heeft nog niet bijna 4K.
      Met deze mooie Tv maak je mij en mijn 3 kinderen zeer blij!

    • Tjep. Meindersma
      01 januari, 2020 om 17:57

      Liever een Phillips dan een LG. Maak me blij

  2. Aline Bouma
    27 december, 2019 om 11:46

    Heel graag! Mijn huidige tv heeft hele vervelende kuren. Als ik m aan wil zetten doet ie t niet (af en toe), enige oplossing is dan stekker er uit en 10 minuten wachten…Wat dus erg vervelend is. Buiten dat…Deze is zó mooi! Ik doe graag mee

  3. Aad
    27 december, 2019 om 11:46

    Ik heb een oude plasma tv en ik droom van een nieuwe oled. Deze Philips lijkt me een super tv.

    • Bert Ravesteijn
      27 december, 2019 om 16:26

      onze huidige tv heeft zijn kuren,dat is ook een philips. maar dat mag wel naar 8 jaar.Deze zou zeker niet misstaan in onze huiskamer.

  4. Hans
    27 december, 2019 om 11:54

    Ik heb nu nog een Samsung full HD tv met rare zwarte vlekken op het scherm.
    Ik ben er wel klaar mee, tijd voor een nieuwe!

    • Sanne
      27 december, 2019 om 17:00

      Ik wil graag het ultieme Netflix tv met alles erop en eraan

      • Bastiaan Zegers
        28 december, 2019 om 9:56

        Ik heb alvast plaats gemaakt!

    • Michel
      27 december, 2019 om 18:04

      Een mooi stukje techniek van Hollandse glorie staat altijd goed in een huiskamer.

  5. Peter v
    27 december, 2019 om 11:57

    Net op insta aangeven dat deze tv zo’n beetje het beste beeld moet geven wanneer je de reviews hebt gelezen of op YouTube gezien. Dacht zelf dat ik in de markt was voor 65inch maar daar dacht mijn vrouw heel anders over en moest een compromis met haar aangaan dat de volgende tv niet groter zou zijn dan onze huidige, 55 inch dus. Mooie actie zo aan het erin van het jaar trouwens.
    Mvg Peter van Beuningen.

  6. John
    27 december, 2019 om 12:03

    Geweldige tv, ik heb in het verleden altijd Philips tv’s gehad met ambilight en ben er zeer tevreden over.
    Mijn huidige tv is op dit moment aan vervanging toe omdat deze alleen maar 720P aankan en jammer genoeg de films niet in een hogere oplossing kan kijken.

    • Nick schoots
      27 december, 2019 om 16:50

      Wauw. Deze zou ik als film maniak
      Wel winnen willen. De kids en mams zullen dit ook zeer waarderen!!!

      Fingers crossed

      • K.j.van Huigenbosch
        27 december, 2019 om 18:56

        Omdat philips een nederlands merk is om trots op te zijn.

    • Jeroen
      27 december, 2019 om 17:57

      Ik zou deze tv gebruiken om mijn veel te kleine studentenkamer te vullen en heerlijk te genieten van de perfect blacks en sfeervolle ambience door de ambilight. Ik zou deze tv graag zelf willen kopen, maar aangezien ik al een disney+ en Netflix premium abonnement moet hebben om films in een beetje leuke kwaliteit te kunnen kijken heb ik daar als student zijnde geen geld meer voor hahaha. Wat zou dit toch perfect zijn om het nieuwe decennium in te luiden!!

  7. Nijssen
    27 december, 2019 om 12:04

    Wij hebben nu een oude TV van mijn moeder die echt hard toe is aan vervanging! Ik loot echt onwijs graag mee!!

    • Ralf
      27 december, 2019 om 16:30

      Geweldige tv,zou mooi staan in de woonkamer en het zou een goed begin van het nieuwe jaar zijn en zal 2019 met zijn tegenslagen snel doen vergeten.

    • Richard
      27 december, 2019 om 17:47

      Een waardige opvolger en aanvulling qua beeld, geluid en sfeer voor ons huidige model. En gewoon omdat ik geen reden zou kunnen bedenken waarom ik deze niet zou willen winnen 😉

      • Niels
        28 december, 2019 om 8:53

        Nu bijna 13 jaar geleden her éérste model Philips lcd 1080p met ambilicht gekocht, toen zo’n €3000
        Nu staat hij nog steeds in onze huiskamer het was onze beste tv ooit en heeft ook dik zijn geld opgebracht. Dat geld heb ik nu helaas niet liggen en het oude beestje is in de kerstgedachten toch echt wel aan pensioen toe.
        Als u dus onze oude tv een plezier wild doen…..

  8. suus
    27 december, 2019 om 12:05

    Erg mooie tv met een strakke randafwerking en de speaker aan de voorkant onderaan vindt ik een heel goede keuze, daar bij veel tv’s het geluid tegenvalt wat Philips bij deze tv heeft opgelost.
    Graag zou ik deze tv in mijn woonkamer zien staan.

  9. Leo Corvers
    27 december, 2019 om 12:09

    Onze tv is pas 3 jaar oud maar heeft veel kuren, niet alle apps werken meer en software updates zijn er ook niet.
    Zou dan ook graag deze mooie en moderne tv in mijn woonkamer hebben staan, zodat we weer kunnen genieten van de nieuwste films en series.

  10. Kysha Vissers
    27 december, 2019 om 12:11

    Mijn vader is 80 en ik zou deze graag aan mijn vader schenken zodat hij een grotere en mooie tv heeft omdat hij veel tv kijkt en hiervan kan genieten.

  11. Robbels
    27 december, 2019 om 12:20

    Als liefhebber van films en muziek en nieuwsgierig naar de nieuwste ontwikkelingen in home cinema, is deze tv de top momenteel op het gebied van home entertainment. Momenteel zijn we al in het bezit van een Philips tv ( PUS8303) en zijn daar erg tevreden over. Het geeft aan hoezeer dit Nederlandse bedrijf aan de weg timmert gezien jullie positieve reviews. Wat zou het mooi zijn om dit pareltje in ons huis te hebben staan en nog meer te kunnen genieten dan dat we nu al doen.

  12. Fred
    27 december, 2019 om 12:24

    Wow, deze Philips zou een heel mooie opvolger zijn voor de Panasonic Plasma…..

  13. Claudia
    27 december, 2019 om 12:30

    Voor mij zou een tv op mijn slaapkamer een uitkomst zijn. Want door mijn lichamelijke beperkingen lig ik vaak op/in bed, doordat ik vaak oververmoeid ben.

  14. Jurjen
    27 december, 2019 om 12:35

    Wij kijken nu al 11 jaar naar een scherm met fantastische zwartwaarden, namelijk plasma. Echter nu de wereld naar HD, en zelfs 4k beweegt, loopt mijn 720p scherm toch wel wat achter. Ik heb voor mezelf al vastgesteld dat de volgende TV een kwalitief goede Oled televisie wordt. Nu zoek ik ook naar goed geluid, en dit graag te combineren in een minimalistisch interieur, dus niet allemaal losse apparaten / boxen etc. Deze Philips Oled 934 heeft dit perfect! Met als bonus ook nog ambilight. Ik zou hem daarom graag winnen.

  15. Youssef H.
    27 december, 2019 om 12:36

    Prachtige TV waarbij goed nagedacht is over de plaatsing van de soundbar in de voet.
    Hij zou perfect in mijn woonkamer staan als opvolger van m’n oude lcd TV. Hoop ik dat ik ‘m win!

    • Scheringa
      27 december, 2019 om 19:24

      Gezelligheid met kerst!

      Lekker happen met de schoonfamilie. Daarna een leuk filmpje kijken.

      Beginnen opa en oma te vragen of de tv moet “opstarten” aangezien het beeld zo flets is.
      Tv is ook dan wel aan vernieuwing toe kleine 9 jaar oud.

      Misschien om de kinderen ook een leukere ervaring te geven, toch maar hopen op een nieuw stukje techniek.

      Fijne jaarwisseling allemaal

    • Dennis Eijs
      27 december, 2019 om 20:02

      Tja, wie wil er geen TV winnen? Ik heb een 4k tv maar ja, die is net voor de hdcp 2.2 en HDMI 2.0. Dus 4K@30 en dat werkt niet met Netflix etc. En hij 40 inch. Deze Philips voldoet dus niet meer. Maar deze nieuwe wel. Dus daarom reageer ik, je weet nooit. Niet geschoten is altijd mis.

  16. Filip D
    27 december, 2019 om 12:52

    Het ziet er een schitterende tv uit dus ik doe graag mee!

  17. Jan v Kemenade
    27 december, 2019 om 13:05

    Machtig mooi , wat een verbetering met mijn Medion Led tv

    • Jeroen
      27 december, 2019 om 18:48

      Dit volgens mij een perfecte TV is om films op te kijken. De huidige TV is daar minder geschikt voor en mag van mijn vrouw pas nieuwe tv als de huidige kapot gaat 🙂

  18. Oscar
    27 december, 2019 om 13:26

    Deze TV zou een goed aanvulling zijn voor mijn huidige installatie en een goede vervanger zijn voor mijn huidige HD Samsung TV.

    • Paul
      27 december, 2019 om 19:24

      Omdat het onderhand wel tijd wordt mijn hdready tv te vervangen…

  19. MennoM
    27 december, 2019 om 13:27

    Van oudsher ben ik een Sony mens. Tot dusver zijn onze televisies altijd van dit merk geweest omdat ik de overtuiging had dat Sony het mooiste qua beeld levert.

    In mijn zoektocht naar een vervanging van mijn Sony 46W905 heb ik me tot begin dit jaar alleen maar in Sony Oled tv’s verdiept. Dit veranderde echter toen Homecinemamagazine een zeer overtuigende review (een 9,5 gaven jullie deze tv!) plaatste van de Philips Oled934. De overtuigende heldere HDR ,het fantastische geluid van Bower & Wilkins plus het in mijn ogen kijkbeleving verhogende amibilight hebben ervoor gezorgd dat ik voor het eerst een andere dan Sony TV aan onze woonkamer muur wil.

    Graag zou ik daarom de winnaar willen worden van jullie mooie prijsactie. Deze Philips OLED934 kan het pronkstuk in onze door Philips Hue smart verlichte woonkamer worden.

    Alvast een heel fijn 2020 aan de medewerkers van jullie geweldige website (mijn go to site m.b.t mijn AV passie) en aan de mede deelnemers aan deze actie).

    Groeten,

    Menno

  20. Toon Timmermans
    27 december, 2019 om 13:44

    Die is voor mij 🎄

  21. Jelmar
    27 december, 2019 om 14:14

    Wauw wat zou dat een fantastische prijs zijn om 2020 mee te beginnen! Onze huidige philips begint al aardig een oldtimer te worden. Full HD en 88 cm kan natuurlijk echt niet meer.
    Haarscherp beeld en de soundbar zouden ons zeker het bioscoopgevoel in eigen huis geven. Dus ik doe mee voor deze parel van een tv🥰.

  22. Koziol
    27 december, 2019 om 14:42

    Ik zou het wel heel tof vinden als ik deze bovenstaande tv zou winnen! Waarom: omdat ik nu een kleine sony full hd tv heb waar ik best tevreden mee ben maar deze bovenstaande tv is toch wel de crème a la crème! Ten tweede lijkt het me supergaaf om Breaking Bad (waar ik nu helemaal verzot op ben!) op netflix in het groot te zien. Kan ik nog meer genieten van leuke films en series. Ik lees graag jullie reviews hier en breid steeds meer mijn kennis uit over home cinema producten. Dus toffe site!

  23. Lo
    27 december, 2019 om 14:49

    Dit zou een mooie afsluiter zijn van 2019!
    Dan kan mijn dochter eindelijk een tv krijgen op haar kamer (Samsung HD uit de woonkamer) en kan deze in de woonkamer 😉

    Heel graag!
    En voor iedereen; een mooie jaarwisseling!

    • Martijn Hermans
      28 december, 2019 om 4:36

      Complete en veelzijdige tv. Ik ben erg benieuwd naar de kijkervaring, Android tv en B&W geluid!

      Mvg

      • Sam
        28 december, 2019 om 14:22

        Wel,

        We hebben nu een oudere Samsung tv +/- 6 jaa oud, deze is 1080i. Nu waar het mij vooral over gaat is de audio kwaliteit, ik heb nu een LG atmos soundbar die een beetje zielig staat naast de oude Samsung, de tv neemt enorm veel kwaliteit weg in audio. Zo erg dat ik telkens de optische kabel lig te versteken van de playstation naar de Apple tv, terug naar de tv… Een nieuwe tv zou dus meer dan welkom zijn om de home cinema ervaring perfect te krijgen.

  24. Chris
    27 december, 2019 om 15:06

    Niets ten nadele van onze huidige TV maar dit is gewoon een topper !
    TV kijken in optima forma.
    Een echte aanwinst.

  25. Tommy
    27 december, 2019 om 15:09

    Mijn tv is net buiten de garantieperiode kapot gegaan. Deze fraaie Philips OLED tv lijkt me dus de perfecte opvolger van mijn kapotte tv!!

  26. Marcos
    27 december, 2019 om 15:14

    Onze huidige tv is een beetje te klein voor de kijkafstand.
    Een 55 inch oled tv staat al een tijdje bovenaan mijn wensenlijstje.
    Deze zou ik daarom héél graag willen winnen!

  27. Willem
    27 december, 2019 om 15:14

    Ze komen vanavond mijn nieuwe Philips 65 oled 804 brengen, die kan ik binnen 14 dagen retourneren dus dat komt mooi uit.

  28. Stefan
    27 december, 2019 om 15:19

    Ik zou deze tv graag in mijn woonkamer hebben staan omdat ik momenteel nog steeds ben aangewezen op FUll HD en dat kan in 2020 toch echt niet meer.

    Daarnaast iedereen bij FWD een heel gelukkig 2020 gewenst, jullie website is top!

  29. Wim
    27 december, 2019 om 15:21

    Top tv met de nieuwe processor met een prachtige beeldverwerking.
    Met ambilight een mooie verschijning in mijn grote mooie woonkamer..
    Fijne jaarwisseling en benieuwd naar nieuwe tv’s van 2020.

  30. J. Visser
    27 december, 2019 om 15:38

    Ik ben echt een gadget freak en zou deze tv heel graag willen winnen.

    __________.__ .__.__ .__
    \______ \ |__ |__| | |__|_____ ______
    | ___/ | \| | | | \____ \/ ___/
    | | | Y \ | |_| | |_> >___ \
    |____| |___| /__|____/__| __/____ >
    \/ |__| \/
    .________.________________ .____ ___________________ ________________ _____
    | ____/| ____/\_____ \ | | \_ _____/\______ \/ __ \_____ \ / | |
    |____ \ |____ \ / | \| | | __)_ | | \____ / _(__ < / | |_
    / \/ \/ | \ |___ | \ | ` \ / / / \/ ^ /
    /______ /______ /\_______ /_______ \/_______ //_______ //____/ /______ /\____ |
    \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ |__|
    .__ .___ __
    ____ | | ____ __| _/ _/ |____ __
    / _ \| | _/ __ \ / __ | \ __\ \/ /
    ( ) |_\ ___// /_/ | | | \ /
    \____/|____/\___ >____ | |__| \_/
    \/ \/

    • J. Visser
      27 december, 2019 om 15:41

      ██████╗ ██╗ ██╗██╗██╗ ██╗██████╗ ███████╗
      ██╔══██╗██║ ██║██║██║ ██║██╔══██╗██╔════╝
      ██████╔╝███████║██║██║ ██║██████╔╝███████╗
      ██╔═══╝ ██╔══██║██║██║ ██║██╔═══╝ ╚════██║
      ██║ ██║ ██║██║███████╗██║██║ ███████║
      ╚═╝ ╚═╝ ╚═╝╚═╝╚══════╝╚═╝╚═╝ ╚══════╝

      • Jan Willem
        27 december, 2019 om 17:18

        De nodige hifi is al in onze woonkamer aanwezig alleen een mooie OLED tv ontbreekt nog!

    • Danielle
      27 december, 2019 om 18:55

      Ik ga binnenkort het huis uit en het zou ideaal zijn als ik deze tv zou winnen. En aangezien ik vaak thuis zit van wegen ziekte zou zo’n top tv ideaal zijn.

  31. Sander
    27 december, 2019 om 15:42

    Fantastische tv. Deze wil ik graag zien hangen op mijn zwarte muur. Geweldig om die ambilight kleuren te laten samen werken met de hue verlichting in mijn woonkamer. I love Philips! Fijne jaarwisseling!!!

  32. Martijn
    27 december, 2019 om 15:53

    Onze huidige TV is echt aan vervanging toe. We gaan binnenkort verhuizen en daardoor is het budget voor een nieuwe TV helaas niet aanwezig. Onze huidige TV ondersteunt inmiddels al geen apps meer en krijgt ook geen beveiligingsupdates meer, echt tijd voor een nieuwe dus. In het nieuwe huis zou deze Philips zeker niet misstaan!

    Daarnaast lees ik altijd met plezier jullie artikelen, ga zo door!

  33. Corinne de Graaf
    27 december, 2019 om 16:01

    Een mooie tv die zou ik graag in de woonkamer willen hebben.

    • Terry Supardi
      27 december, 2019 om 18:26

      Ik denk dat ik met deze tv niet meer naar de bioscoop hoef te gaan!😉😍 Dan heb ik letterlijk een thuisbioscoop!!

  34. Elise
    27 december, 2019 om 16:24

    Wauw wat een prachtige actie! Ik ben 2 jaar geleden uit huis gegaan en heb toen de oude TV van mijn moeder meegekregen. Dit is alleen wel enorm verouderd en zou graag een moderne nieuwe TV in mijn woonkamer hebben. Maak dus graag kans op dit prachtige exemplaar! <3

  35. Xavier
    27 december, 2019 om 16:26

    Ik zou graag deze tv winnen omdat ik nog zo’n oud ding heb staan 📺 die maar 1080i is, dat kan tegenwoordig echt niet meer.

    Deze tv winnen zou echt een super einde zijn van 2019 en ongelofelijk prachtig begin van 2020!

  36. André
    27 december, 2019 om 16:26

    Zou het niet een ware thuisbioscoop zijn om je favoriete Netflix serie of film in 4K te zien op zo’n Philips televisie, het gevoel van breed kijken door de ambilight en dan ook nog eens prachtig Dolby geluid uit het audiosysteem van Bowers & Wilkins. Dat zal volgens mij zo’n thuiscinema gevoel geven, dat je niet meer de deur uit hoeft om een filmpje te pakken! Alleen de popcorn en cola dan nog… die koop ik dan wel in de supermarkt 🙂

  37. wim
    27 december, 2019 om 16:27

    alleen al die mooie soundbar is voor mij een welkome aanvulling, mijn gehoor is niet meer al te best, moet vaak gebruik maken van de ondertiteling om een programma of film te kunnen volgen, bovendien het oog wil ook wat en met deze prachtige philips ambilight staat er toch een geweldige blikvanger in de woonkamer. Verras me maar met dit prachtige exemplaar, mooi kado voor ons huwelijk van 45 jaar. Nu nog een beetje geluk en 2020 kan voor ons al niet meer stuk!!

  38. Jan
    27 december, 2019 om 16:31

    Het is een super tv met een waanzinnig beeldweergave. Wie zou dit nu niet graag willen hebben staan in zijn/haar woonkamer?
    OLED en 4K weergave is een must!
    Fijne feestdagen!

  39. Andre
    27 december, 2019 om 16:32

    Hele mooie vervanger voor onze 8 jaar oude plasma bakkie.

  40. Edwin
    27 december, 2019 om 16:33

    Philips! Back to my roots!

  41. Dennie
    27 december, 2019 om 16:33

    Met onze huidige plasma is het lastig om deze te vervangen door een LCD. Hoe goed ook, geen enkele LCD is vergelijkbaar.
    OLED is wel een stap vooruit. Ik zou graag onze 10 jaar oude plasma vervangen door deze zeer mooie Philips tv.

    • Johan Scheffer
      27 december, 2019 om 17:12

      Ik zou graag die tv willen winnen omdat het niet in ons budjet zit om ooit zoiets mooi’s te kopen.Mooi verjaardagscadeau.Ben op 3 jan.2020 jarig.

  42. Brandon
    27 december, 2019 om 16:34

    Ik wil de tv graag winnen om alle nieuwe seizoenen van series die ik volg in de hoogste kwaliteit te kunnen bekijken!!

  43. Ria
    27 december, 2019 om 16:34

    Zou geweldig mooi staan in mijn huiskamer! En vooral omdat dat nu een paar keer per dag spontaan het geluid weg valt van mijn huidige tv.

  44. Van Belleghem
    27 december, 2019 om 16:35

    Wat een mooi stuk! En nog praktisch ook : ambilight, prachtige beeldweergave,…
    een megagrote tv komt er hier niet in tenzij ze goedgekeurd wordt door m’n ogen 👀. Letterlijk want kan niet altijd volgen bij té groot beeld 😜. Gene cinema waar wel een OLED 📺

  45. Jelle van Minnen
    27 december, 2019 om 16:38

    Lieve lieve FWD,

    Na ongeveer m’n hele leven al 2e hands televisie’s gekregen, geërfd, gevonden of geleend te hebben, ben ik nu wel klaar voor een eigen (gewonen) televisie. Mijn huidige tv is nu trouwens 1 van de eerste Ambilight’s van Philips. Kan je nagaan hoe zielig ik ben. Groet

  46. Richard van dam
    27 december, 2019 om 16:38

    Zo kan ik laten zien aan vrienden en kennissen hoe goed deze set us

    • Ilse Brinkhuis
      28 december, 2019 om 14:02

      Zou te gek zijn. Onze tv heeft kuren, en er loopt een streep door het beeld. Een nieuwe tv is dus zeer welkom.

    • Frank
      29 december, 2019 om 12:53

      Wouw!! Wat een prachtige TV!! Onze plasma tv die nog steeds prachtig beeld geeft mag ruimte gaan maken 🙂

  47. A Beek
    27 december, 2019 om 16:38

    OLED <3 Voor nog betere film en game ervaring.

    Let the games begin. Crossed fingers..

  48. Melvin
    27 december, 2019 om 16:39

    Met deze geweldige tv met perfecte kleuren ga ik pas echt knallend 2020 in!

  49. Sebbo
    27 december, 2019 om 16:40

    Nu we gaan verhuizen is er ook ruimte voor wat groters dan de huidige 43”…😁

  50. L Corvers
    27 december, 2019 om 16:41

    ❤ Even duimen 🤞 dat ik deze fantastische televisie mag winnen 🎂 die niet alleen een mooi beeld heeft 👀 maar een heel goed geluid 🎶
    Zou ik winnen da begint het nieuwe jaar ✨ meteen GOED met dit prachtige cadeau 🎁

  51. Misja
    27 december, 2019 om 16:43

    Sinds een half jaar wonen mijn vriendin en ik samen in een appartement, hiervoor moesten we ons hele budget uitgeven aan meubilair. Aangezien ik een echte filmfanaat ben, zou ik graag mijn televisie(40 inch:/) willen upgraden. Deze TV+soundbar is daarvoor uitermate geschikt en zou ons appartement omtoveren in een ware thuisbioscoop.

  52. Marco
    27 december, 2019 om 16:46

    Ik zou deze willen winnen om thuis ook de ultieme bioscoop beleving te ervaren.

  53. Essie
    27 december, 2019 om 16:48

    Zou deze willen winnen omdat film kijken in je thuisbioscoop beter is als op een tablet 😋

    • Robbie
      27 december, 2019 om 16:53

      Net gestart met domoticz en denk dat dit een mooie uitbreiding daarop is.

      • Rob
        27 december, 2019 om 17:01

        Een pracht van een TV vooral in combinatie met de B&W soundbar.

  54. roel
    27 december, 2019 om 16:55

    Ik zou hem graag winnen, omdat ik de fout heb gemaakt een Sony te kopen vorig jaar. Na 3 jaar ambilight was dat een afknapper van de hoogste orde.

  55. Jaak
    27 december, 2019 om 16:57

    Wie zou dit niet willen winnen ? Ik in ieder geval wel om mijn lenovaken met ingebouwde DVDspeler te vervangen.

  56. JohnS
    27 december, 2019 om 16:58

    Ik heb nog nooit met een prijsvraag gewonnen,maar niet geschoten is altijd mis zeggen ze.
    Wie wil er nu niet zo’n geweldige Philips TV met ambilight.
    Ik duim voor een mooi begin van 2020.
    Verder wens ik iedereen via deze TOP site een gezond en mooi nieuw jaar toe.

    • Robin
      27 december, 2019 om 17:39

      Ik zou deze graag willen omdat ik graag films en series (oa Netflix) kijk en nu nog een kleine ouderwetse tv heb.

  57. Chris Otto
    27 december, 2019 om 16:59

    De rede is simpel
    Ik heb een nieuwe tv nodig, want de tv blijft mijn (ex)vrouw en kinderen staan.
    Aangezien pubers niet meer zonder Netflix kunnen zou het een hele fijne kosten besparing voor me kunnen zijn.

    • Rudi
      27 december, 2019 om 17:10

      Zou hem graag willen winnen mooie tv,zou mooi staan bij ons vooral ambilight.

  58. Lody Trepels
    27 december, 2019 om 17:02

    In mijn moderne smarthome ontbreken weinig zaken, behalve een moderne tv. Mijn Philips-tv is inmiddels toch alweer vele jaren oud en eigenlijk hard toe aan vervanging. Door allerlei andere smarthome-prioriteiten blijft ‘ie maar hangen… wie weet is dit dé kans om daar verandering in te brengen. Ik maak daarom graag kans op deze prijs.

    • Anja
      27 december, 2019 om 18:57

      Wij hebben een tv die van tijd tot tijd van kleur verandert: dan hebben we ineens roze beeld of groen. Gaat na een tijdje weer over en is t beeld weer normaal, dus een vervanger zou fantastisch zijn (denk dat mijn kids het daar ook mee eens zullen zijn)

  59. Berry
    27 december, 2019 om 17:06

    Philips afnemer is hart en nieren! Onwijs tevreden met alle goederen en onze huidige tv is groot voorbeeld van de kwaliteitsnorm van Philips. Deze tv komt volgens mij nog uit de tijd dat de LCD net uitkwam (met Ambilight) en het werkt nog steeds. Echter zijn we toe aan vernieuwing. Beter beeld, meer functionaliteit en nieuwste technologie! En dat alles zonder compromis te moeten doen. Dat kan enkel bij Philips! Hartelijk bedankt!

  60. Stefan vdb
    27 december, 2019 om 17:06

    Al tijdje deze tv aan het bekijken … zou mega van pas komen 🙂

  61. Mark van Eijk
    27 december, 2019 om 17:06

    Ja mooie opvolging van mijn oude Panasonic dus ik doe mee 👌🏻

  62. Dien
    27 december, 2019 om 17:08

    Wauw! SUPER graag zou ik deze geweldige televisie willen winnen,
    dan kan het genieten van haarscherp beeld en levensechte kleuren gaan beginnen.
    Super handig dat de televisie een 4K UHD OLED-paneel heeft,
    en daarmee ondersteuning voor alle belangrijke HDR-standaarden geeft!
    Kortom; deze televisie zouden wij maar wat graag willen uitproberen,
    want ik weet zeker dat we dan nog meer uren ‘achter de buis’ gaan spenderen!
    Met deze televisie wordt het dus wel nachtbraken;
    en met regelmaat ruzie om de afstandsbediening maken 😉
    Wij gaan heel hard duimen draaien en hopen op geluk,
    Want met zo’n televisie kan het nieuwe jaar niet stuk!

  63. John Fiddelaers
    27 december, 2019 om 17:09

    Een nieuwe tv in ons nieuwe huis! Need I to say more?

  64. Marjolein
    27 december, 2019 om 17:11

    Wow wat een gave tv! Die zou echt heel mooi staan in mijn woonkamer😁 en zou een mooie vervanging zijn voor de oude

    • Anita Diepeveen
      27 december, 2019 om 17:19

      Wij zijn gek op t.v. kijken en houden erg van films en documontaires Wat zou het een droom zijn die uitkomt als we voortaan op deze OLED t.v. van Phillips zouden mogen kijken

  65. Babs
    27 december, 2019 om 17:12

    O O O O wat zal de kleuren van de tv de kamer in spatten in combinatie met mijn Hue lampen. Heb alleen maar Philips tv in mijn woonkamer, dus deze zal er uiteraard ook mooi in staan!!!

    • Melvin Eikelenboom
      28 december, 2019 om 16:07

      Philips tv’s geven de beste kijk ervaringen (goed beeld, top geluid en natuurlijk ambiligt) dus de beste aanwinst in ieder zijn huis

  66. Bea van der Pool
    27 december, 2019 om 17:17

    Na 35 jaar in een rijtjeshuis gewoond te hebben gaan we verhuizen naar een appartement. Alles gelijkvloers. Nu kan ik nog lopen maar ik zal door de ziekte ALS rolstoelafhankelijk worden en vaker de tv aan hebben. Onze nieuwe woonkamer wordt wel wat ruimer en een grotere tv is heel erg welkom! Ik zou dan ook erg graag de Philips 55OLED934 oled tv met de Bowers & Wilkins soundbar willen winnen🍀🌞

  67. Arjan
    27 december, 2019 om 17:18

    Wow! Wat een mooie prijs. Als film freak was al het plan komend jaar mijn oude plasma tv te vervangen.
    Dit zou een hoop sparen schelen!
    😬

  68. Esti
    27 december, 2019 om 17:19

    We kijken nu films op onze laptop, maar we ruilen dat schermpje graag in voor iets dat wat meer onze aandacht vangt.

  69. Dennis D.
    27 december, 2019 om 17:22

    Het design, ambilight en bowers @ wilkins ??? Ik ben verliefd op Philips!!!

    • JOHAN
      27 december, 2019 om 20:51

      Op mijn 14de kocht ik mijn eerste eigen kleine Philips voor op mijn slaapkamer. Nu 33 jaar later heb ik nog steeds tv’s van Philips in mijn huis staan en dit prachtige model zou een mooi vervolg zijn op de Philips modellen die ik tot nu toe heb gehad.

  70. Dave
    27 december, 2019 om 17:24

    Ik heb een tv van Samsung en deze valt heel erg tegen het beeld is veel minder goed en wanneer ik Netflix en andere diensten kijk valt het beeld zwaar tegen.

  71. Joël Flokstra
    27 december, 2019 om 17:26

    Wie wil nu niet deze prijs winnen. Ik zou een gat in de lucht springen als ik win. Rondjes rennen om het huis. Noem het maar op. Maar ik verdien het niet meer dan een ander. Dus ik hoop dat er iemand heel gelukkig word. Onze tv is wel aan vervanging toe. En deze prijs is een goed begin van het nieuwe jaar. Mijn favoriete hobby is lekker op de bank voetbal kijken in top kwaliteit.

  72. Filip lemahieu
    27 december, 2019 om 17:28

    Philips slogan innovation and you wordt mss innovation for me?

  73. Wilco
    27 december, 2019 om 17:29

    Omdat ik hem niet durf te kopen, omdat onze muur maar 125 centimeter breed is 🤣🤣 !!!

  74. petra de winter
    27 december, 2019 om 17:32

    Omdat onze huidige philips tv na ruim 13 jaar op zijn laatste benen loopt en met 37 inch toch ook wel klein is 🙂

  75. Gertjan
    27 december, 2019 om 17:34

    Oled,ambilight en goed geluid. Wat een combi!

  76. Marianne Scholten
    27 december, 2019 om 17:35

    Toen wij bijna 12 jaar geleden in dit huis kwamen wonen, hebben we een “nood-televisie” aangeschaft.
    Het oude bakbeestje was kapot en er was al zoveel geld uitgegeven, dat we een eenvoudig, voor in die tijd modern witte televisie hebben gekocht.
    Zoals met peertjes aan het plafond, is deze televisie nooit meer vervangen door een gewenst exemplaar. Hij heeft jaren gefunctioneerd, maar de ergernissen worden steeds groter. Het geluid is echt heel slecht, het beeld is niet wat je van een moderne televisie verwacht en als we Netflix kijken passen de verhoudingen niet.
    Nu zijn we onze woonkamer aan het veranderen. Er komt een vele grotere zithoek die roept om een mooie passende televisie waar heel het gezin met pubers gelukkig van wordt!
    De OLED934 oled tv voldoet aan de wensen van de vele gezinsleden en zal met gejuich ontvangen worden!

  77. Didi
    27 december, 2019 om 17:38

    Wat een geweldige super actie. Wie wil deze TV nu niet? Ik alvast WEL ^^ :)!

  78. harry
    27 december, 2019 om 17:39

    doe graag mee voor deze mooie tv kan ik de mijne aan mijn zoon geven die verhuisd is en er op dit ogenblik nog geen heeft

  79. Dieter
    27 december, 2019 om 17:40

    Op dit moment heb ik een LG 42LE8500. Een goeie tv, al voldoet hij natuurlijk niet meer aan de vereisten van de huidige normen. Echter, mijn tv zit in een uitsparing in de kast en blijkbaar is het bij LG een gekend probleem dat er onvoldoende luchtcirculatie is waardoor de soldeerpunten op het moederbord verzakken. Enkele jaren geleden deed zich dat de eerste keer voor. Offerte van € 300 voor een nieuw moederbord. Na wat opzoekwerk bleek dat als je het moederbord in de oven steekt voor 10 minuten op 180° en voldoende laat afkoelen, de tv nadien terug goed werkt. Echter, het probleem blijft zich voordoen. Daardoor stak ik het moederbord al zo’n 8x in de oven de afgelopen jaren. Al ben ik tegen de wegwerpmaatschappij, ondertussen ben ik het wel beu en is een nieuwe tv zeker welkom!

  80. Silvia de Vries-Mous
    27 december, 2019 om 17:43

    In januari zijn we 12,5 jaar getrouwd, en met onze televisie zijn we al minstens 15 jaar getrouwd😉
    Zou dus super zijn om deze prachtige tv cadeau te krijgen 💪🏻

  81. Marcel van de Graaf
    27 december, 2019 om 17:45

    Ik heb nu nog een 10 jaar oude lcd tv in huis staan dus dit zou een mooie upgrade zijn! Sowieso ben ik een groot liefhebber van oled televisies dus kom maar op!

  82. Miguel
    27 december, 2019 om 17:45

    Ik geloof nog in de kerstman. Dat zou pas een cool “cadeautje” zijn… 🤫

    • Debbie
      27 december, 2019 om 19:46

      Wauw! Wat een geweldige prijs! Als wij dit mogen winnen zijn we door het dolle heen. De TV heeft zo’n mooi design, echt een sieraad voor in de huiskamer. Voor mij is het Ambilight iets wat extra sfeer geeft en mijn vriend zal het Oled en de 4k resolutie helemaal te gek vinden. Wij gaan binnenkort samenwonen als starters en hebben allebei nog een TV uit het jaar nul. Wij gaan naast het harde klussen tusssendoor heel hard beginnen met duimen! Hopelijk zit ik straks naar een gezellige TV te kijken en kan mijn vriend zich uitleven op zijn gameconsole met de hoge resolutie en het mooie beeld. Philips, ook al is dit volgen mij niet meer jullie slogan: Lets’s make things better!

  83. Leo Klopman
    27 december, 2019 om 17:45

    Eens een philips tv, wil je nooit meer iets anders. Mijn hd tv is nodig toe aan vervanging. Dus ik ben al aan het rondkijken.

    • Cyriel
      27 december, 2019 om 17:55

      Ik ben een echte film en serie liefhebber. Met vrienden films gebeurt vaker bij mij. Echter als student is een oled tv toch echt te duur. Winnen zou daarom geweldig zijn aangezien ik en mijn vrienden dan van films en series in best mogelijke beeldkwaliteit kunnen kijken.

    • Mart
      27 december, 2019 om 17:58

      Net een nieuwe gekocht. Wat zou het heerlijk zijn om deze weg te kunnen geven aan iemand die het niet kan betalen.

  84. Don
    27 december, 2019 om 17:52

    Wij gaan over vier maanden ons eerste huis kopen maar daar gaat al ons eigen geld in zitten, moeten daar helaas een 8 jaar oude Panasonic mee naartoe nemen:( dit zou echt een vette kers op de taart zijn. Afgelopen jaar ons eerste kind gekregen dus eigenlijk kan het al niet meer stuk, maar zoals ik zei een kers op de taart.

  85. Marjolein Schuurman
    27 december, 2019 om 17:55

    Dit zou mijn hele jaar goed maken, wat een super tv. Weer alles helder en scherp in beeld hebben. Natuurlijk doe ik mee, want wie wil dit nou missen?
    Ik wens jullie een fijne jaarwisseling alvast.

  86. irene
    27 december, 2019 om 17:56

    We gaan dit jaar in stijl het nieuwe jaar in en winnen voor het eerst in ons leven. We winnen een prachtige televisie met Oled en Ambilight. Nu hoeven we niet langer naar dat oude beestje te kijken waar al tijden een rode lijn doorloopt. Een zeer goed begin van een bijzonder 2020.

  87. Frans
    27 december, 2019 om 17:57

    Ik heb geen geld voor een nieuwe de oude is 10 jaar oud. Heb alleen pensioen dus is dat veel geld voor mij zo n philips tv.

  88. Anton Buiter
    27 december, 2019 om 18:01

    Nou, Een Philips Oled (ontzettend leuk en duur) tv lijkt mij wel wat. Met name vanwege dat duur staat er dus bij ons nog geen.
    Het perfecte beeld in combinatie met het onwijs leuke sfeerlicht is wat deze tv’s boven de rest doet uitstijgen.
    Dus ja, doe mij er maar eentje 😀.

  89. Max
    27 december, 2019 om 18:02

    Wij zijn klaar met de vervelende mensen in de bioscoop, maar niet met de bioscoop kwaliteit.
    De Philips 55OLED934 oled tv willen we dan ook graag hebben om die beleving in huis te halen zeker gezien de Bowers & Wilkins soundbar die erbij hoort.

  90. Anita H.
    27 december, 2019 om 18:07

    Dat zou nog eens een upgrade van mijn woonkamer zijn als ik deze zou winnen. Ik heb nu ook een Philips tv. Die doet het nog redelijk (heel soms valt ie uit). Maar als ik die vergelijk met wat er tegenwoordig op de markt is, dan is dit toch wel een primitieve uitvoering. Ja, ik wil het wel wat groter en ja, ik wil wel beter beeld en geluid. En last but zeker niet least: het is me, ondanks hulp van mensen met veel technische kennis, nooit gelukt om de tv goed te koppelen met digitale tv. Wat inhoudt dat ik slechts weinig zenders doorkrijg (zelfs Nederland 1 ontbreekt in het repertoire).

    • Melvis
      27 december, 2019 om 18:33

      Hoi, alle legitieme argumenten zijn al opgenoemd, en aangezien de trekking een willekeurige winnaar opgeleverd.doe ik hierbij een Gooi naar de overwinning niet geschoten is altijd mis. Sowieso een prachtige TV

  91. Ferry Michel
    27 december, 2019 om 18:11

    Was dit jaar 40 jaar bij de zaak en heb toen een Denon reciever van mijn twee bazen gekregen deze Philips tv met B&W geluid zou daarom echt goed uitkomen top tv

  92. Elien H
    27 december, 2019 om 18:12

    Onze tv is al 12 jaar oud. Hij is dus wel aan vervanging toe. Wij hebben dus momenteel nog een prehistorisch exemplaar en hopen deze dankzij jullie te mogen vervangen door dit ultramoderne toestel!

  93. Marcel Koopman
    27 december, 2019 om 18:12

    Deze actie zou perfect passen in het scenario hier thuis. Ik ben mezelf inmiddels geruime tijd aan het verdiepen in een nieuwe 4K televisie inclusief speakerset. Mijn ultieme keuze zou een OLED tv en een speakerset van Bowers en Wilkins zijn maar daar moeten we nog even voor doorsparen.
    Hopelijk maken we een kans en gaan we het nieuwe jaar extra goed beginnen?!
    Succes met het maken van een keuze en alvast een fijne jaarwisseling.

  94. Marijn
    27 december, 2019 om 18:14

    Prachtige TV, uit ervaring weet ik dat ambilight fantastisch is en echt helpt voor de beleving. Deze is dan ook meer dan welkom bij een nieuw baasje! 🙂

  95. Griffin Schröder
    27 december, 2019 om 18:15

    Nou het zou wel een hele mooie afsluiting zijn van 2019 om deze tv te winnen. Aangezien mijn huidige tv alweer 8 jaar oud is. Is dit wel een topper om er een te winnen 🙂

    • Maurits
      27 december, 2019 om 18:40

      Wij zouden graag deze schitterende TV met daarbij het prachtige geluid willen plaatsen in onze woonkamer van ons nieuwe huis.

  96. Rob
    27 december, 2019 om 18:17

    Ik zou graag een oled tv winnen voor mijn dochter,ze gaat op kamers.zelf hebben we ook een oled tv maar die geef ik niet mee,daar zijn we veel te blij mee.perfect beeld en niet te vergeten de ambilight.

  97. Mark
    27 december, 2019 om 18:19

    Wat een apparaat. Hierdoor hoef je nooit meer naar de bioscoop. Maar gewoon lekker thuis voor de buis. Van al dat pracht en praal genieten met het hele gezin elke dag.

  98. Henne
    27 december, 2019 om 18:19

    Hey peeps!

    Zou helemaal top zijn!
    Komt eindelijk die playstation tot zn recht!
    Top TV!

  99. jeroen
    27 december, 2019 om 18:21

    Zou natuurlijk fantastische zijn om zoiets in je woonkamer te kunnen zetten , financieel is dat voor weinig mensen weg gelegd , dus ja ik zou er super blij mee zijn , zeker omdat onze huidige tv , toevallig ook een philips er na 8 jaar mee is opgehouden 🙁

  100. Tom
    27 december, 2019 om 18:22

    Ik zou deze graag willen winnen omdat ik net mijn hele woonkamer heb voorzien van Philips Hue. Het enige wat nog ontbreekt is een mooie OLED tv met Ambilight, zodat alle lampen kunnen meesleuren met de tv en heel de buurt kan meegenieten met mijn filmavonden

  101. Ben Moonen
    27 december, 2019 om 18:23

    Al jaren fan van ’t ambilight systeem maar mijn huidige toestel heeft nog een matchline sticker. Volgens mij ben ik toe aan een nieuwere generatie.

  102. Frank van der Lee
    27 december, 2019 om 18:26

    Deze Oled tv zou uitstekend in onze huiskamer staan als opvolger van de 901 die er nu staat. De fijnste en beste tv die ik ooit heb gehad.

  103. Arjan Kromhout
    27 december, 2019 om 18:28

    Wat een mooie tv en met de Ambight en Bowers & Wilkins soundbar heeft ie vast topgeluid.
    Bij ons thuis zijn we hoognodig toe aan een smart tv want die oude Platte led tv van bijna 12 jaar oud is niet meer van deze tijd zonder smart functies, wat toen dun was is hoognodig aangekomen met de techniek van deze tijd en mooie dunne schermen. Met trots zou deze tv een mooi plekje in de woonkamer krijgen.

    • Gary
      27 december, 2019 om 19:00

      Hier is de renovatie bijna klaar, maar helaas wil de tv niet meer sinds een week. Ik zou in de wolken zijn moesten jullie mijn oude Philips met defect mainboard willen inruilen voor dat nieuwe pracht exemplaar 🙂

  104. Eric Maas
    27 december, 2019 om 18:39

    Zou graag kans maken omdat wij al meer dan 25 jaar telkens voor het zelfde merk kiezen en daarom is het nu eens tijd om over te stappen naar het oer Nederlandse merk Philips, iets om eigenlijk heel trots op te zijn!

  105. Ronald
    27 december, 2019 om 18:40

    Lijkt mij fantastisch als vervanging van die ouwe tv. 😃👍

  106. Adorée de Marie
    27 december, 2019 om 18:47

    Wat een geweldige actie! Mijn vriend is bezig met de laatste klussen in ons nieuwe huis, maar dit zou het huis wel helemaal afmaken. Kan ik toch ondanks mijn twee linkerhanden een bijdrage leveren en mijn vriend ook nog eens een heel gelukkig man maken!

    • Mikey
      27 december, 2019 om 18:55

      Wow… deze upgrade kunnen wij wel gebruiken. De tv word binnen ons gezin veel benut voor ontspanning, educatief, gameing en stremming. Een dergelijke tv zou immers niet met ons budget bekostigt kunnen worden, dus wie weet winnen wij het wellicht.

    • Alex
      27 december, 2019 om 19:44

      Een mooie kans om dit pracht exemplaar te winnen! En een mooie kans om afscheid te nemen van onze Samsung met rimpels in het beeld!

  107. Pascal Bot
    27 december, 2019 om 18:49

    Mijn dochter wil heel graag Lid worden van Netflix, maar ons oude Samsung tv is daar helaas niet geschikt voor. Wat zouden jullie haar enorm blij maken als wij deze prachtige smart tv zouden winnen. Vanaf nu duimen …..

  108. Robbert
    27 december, 2019 om 18:49

    Van dat soort tv’s kunnen we eigenlijk alleen maar dromen! Kwijlen bij de showroom om vervolgens de enthousiaste verkoper teleur te stellen met een lege knip. En als ik het geld zou hebben zou ik het niet durven uitgeven aan een tv. Dan gaat het toch naar de kinderen. Een poging doen er een te winnen kan natuurlijk wel. 🙂

  109. Bob
    27 december, 2019 om 18:57

    2020: nieuw huis, nieuwe tv!

  110. Mark
    27 december, 2019 om 19:02

    Na lang dromen over een Smart tv en Ambilight heb ik mijn huidige Samsung 40 inch LCD tv omgebouwd met een 3-tal raspberry Pi’s tot een 40 inch “smart” (rasplex en retropie) tv met DIY Ambilight (middels een van de Raspberry’s, wat led strips en wat gesoldeerd). De Ambilight hapert af en toe, maar het idee is er! Zou een droom zijn die uitkomt om het geknutsel te kunnen vervangen voor het echte werk. Zit al een half jaar de prijzen voor de 55oled803 in de gaten te houden, maar deze unit is helemaal perfect!

  111. Fred van p
    27 december, 2019 om 19:04

    Gewoon omdat het zo’n mooie actie is

  112. J b
    27 december, 2019 om 19:07

    Hoe gaaf zou het zijn om na de winterstop weer voetbal te kijken op deze tv samen met mijn zoon!

  113. Monique
    27 december, 2019 om 19:08

    Wat een waanzinnig mooie TV!! Volgens mij is het een feest voor het oog om naar te kijken. Dat in tegenstelling tot onze huidige tv. Wij kijken graag films dus een goed geluid is ook wel heel fijn. Ook dat hebben wij nu niet. En volgens mij heb je met dit formaat echt het bioscoop effect. Wat wij dus ook niet hebben met onze huidige tv. Als je trouwens bij ons overdag tv wilt kijken moet je de rolgordijnen naar beneden doen anders zie je dus bijna niks. Ik kan dus wel een aantal redenen opnoemen waarom ik heel graag kans zou willen maken op deze geweldige Philips 55OLED934. Ik maak daarom heel graag kans op deze eye-catcher.

  114. Lievevp
    27 december, 2019 om 19:08

    Wij willen 2020 in schoonheid en met perfecte beeld en kleurscherpte beginnen .

  115. Wim
    27 december, 2019 om 19:10

    Eindelijk de schouw uitbreken voor een super tv!!

  116. Raimond
    27 december, 2019 om 19:11

    Wil hem ook graag winnen!

    • Sander
      27 december, 2019 om 20:58

      Deze kan ik goed gebruiken! De Philips die ik nu heb begint het te begeven na vier jaar, dus een nieuwe is zeer welkom.

  117. Niels
    27 december, 2019 om 19:11

    Deze tv zou geweldig staan in mijn nieuw te bouwen home theater ruimte!!

    Helaas geen Instagram maar jullie zouden er deze familie uit Utrecht zeer gelukkig mee maken!

    Groeten niels simons

  118. Febe
    27 december, 2019 om 19:12

    Dit is echt waanzinnig 👍

  119. Klaasje
    27 december, 2019 om 19:12

    Al 40 jaar is alle apperatuur in huis van Philips. We zijn gewoon Philips fan. En daar zijn we best wel trots op. Ja toch 👌👌👌

    • Tom V
      28 december, 2019 om 13:03

      Omdat ik al jaren op zoek ben naar een top tv!

  120. Jeffrey Elzenaar
    27 december, 2019 om 19:12

    Deze TV zou hier niet misstaan! Nieuw huis al aantal maanden waardoor de oude 40 inch tv te klein is geworden. Ook de ophangbeugel al in de muur gebouwd, maar helaas ontbreekt nog steeds de TV zelf!

  121. Patrick
    27 december, 2019 om 19:14

    Omdat wij graag in het nieuwe jaar van het beste beeld en geluid willen genieten met de hele familie. En niet te vergeten waarom wij zeker een Philips tv willen hebben: Ambilight!
    In combinatie met de hue lampen word het een genot om film te kijken en te gamen.

    • Roy
      27 december, 2019 om 19:22

      Na een flinke investering in Hue lampen, zou deze tv het plaatje compleet maken. Altijd een Samsung tv gehad, maar een Philips met o.a. Ambilight zou zeker een flinke upgrade zijn.

  122. Gert-Toine Maas
    27 december, 2019 om 19:15

    Ik heb van jongsafaan Philips tv’s gehad en gekeken, met de paplepel binnen gekregen. Totdat ik na een aantal beeldbuis tv’s van Philips mijn eerste platte tv van Panasonic kocht , want die hadden goede plasma’s , daarna LG want die hadden goede LCDs . Nu, jaren verder, wil ik weer een “echte Philips” in mijn woonkamer, die niet alleen mooi is maar ook goed qua beeld en geluid.

  123. cato
    27 december, 2019 om 19:18

    Ziet er aanlokkelijk uit, vooral het design
    is oogverblindend, i.c.m.de nieuwste technieken zijn het beeld en geluid om door een ringetje te halen.
    Dit belooft een onvergetelijke kijk en luistergenot met deze mooie tv!

  124. Remco
    27 december, 2019 om 19:21

    Eigenlijk past het niet, maar voor zo’n perfect plaatje en oorstrelend geluid wil ik met alle liefde verbouwen 😉

  125. Monsieur jean claude
    27 december, 2019 om 19:23

    Ik was aanwezig op de tv schootout in eindhoven maar had toen tegenslag om de tv te winnen.Dus ik ga nu voor ronde 2.

  126. Davy
    27 december, 2019 om 19:30

    Hopelijk kunnen we onze kids dan eens even stil houden en als ze slapen zelf genieten van een mooie film!

  127. Bart Peters
    27 december, 2019 om 19:32

    We hebben wel eens overwogen voor een ambilight TV maar er nooit aan toe gekomen.

    Onze huidige tv begint langzaam aan wel aan vervanging toe te worden dus dit zou ons in 1x naar 4k en OLED kunnen brengen dus eens kijken of we een kans maken.

  128. Robin van Kekem
    27 december, 2019 om 19:41

    Het zou fijn zijn om die oude Samsung niet-Smart TV eindelijk eens te vervangen voor een fatsoenlijke tv.

  129. Marcel
    27 december, 2019 om 19:42

    Omdat dan eindelijk de TV kast met oude FHD TV weg kan…..
    Er past net een 40″er in…

  130. Frank Dijkstra
    27 december, 2019 om 19:42

    Leuke actie! Ik doe mee omdat ik nog een FHD tv heb, van mijn ouders gekregen omdat ik vorig jaar gescheiden ben en mijn ex de tv had meegenomen.

  131. Ben
    27 december, 2019 om 19:48

    Ik ga iedere morgen om 05.45 thuis weg voor mijn werk in de zorg. Als ik ’s avonds thuiskom en in mijn vrije weekenden kijk ik voor de rust en ontspanning leerzame documentaires. Nu heb ik een heel klein tvscherm en daarom wil ik deze prachtige tv winnen.

  132. René Houtzager
    27 december, 2019 om 19:49

    Ooit een ambilite tv gehad maar zou er zo weer één terug willen na verschillende tv’s te hebben gehad was dit toch één van de mooiste ervaringen

    • Matthias
      27 december, 2019 om 19:54

      Zou bij mij in de woonkamer niet misstaan omdat het een van de beste TV’s van het moment is!!

  133. Johan1983be
    27 december, 2019 om 19:53

    Deze tv zou wel passen hie thuis in combinatie met mijn hue installatie en streaming services die ik draai via shield. Top toestel

  134. Joes
    27 december, 2019 om 19:55

    Een Oled tv met Android TV en ambilight en sounbar! Heel graag! Dan kan ik eindelijk genieten van Netflix 4K!

  135. Egon
    27 december, 2019 om 19:55

    Zou een perfecte wissel zijn voor mijn Samsung…never Samsung again..!!

  136. Imar Bouwman
    27 december, 2019 om 19:55

    Ongekend om mijn gezinnetje te laten stralen en in stijl 2020 te laten verwelkomen met deze knaller van een actie

  137. Jeffrey
    27 december, 2019 om 19:56

    Ik kan niet wachten om op deze fantastische droom tv te gamen. Helaas zijn mijn zakken niet zo goed gevuld om deze tv zelf aan te schaffen, dus winnen zou geweldig zijn! Voor nu blijf ik wel dromen ;p

  138. Hans Hagenaars
    27 december, 2019 om 19:56

    Ja hallo, hoezo ‘laat weten waarom je de tv wilt winnen’? Daar heb je toch geen reden voor nodig, het is gewoon een heel vet apparaat!

  139. kevin
    27 december, 2019 om 20:00

    deze tv zou meer dan welkom zijn voor in mijn huis dat ik aan het renoveren ben!

  140. Frank
    27 december, 2019 om 20:02

    Als gevolg van een scheiding zit ik nu naar een Samsung 32inch HD Ready schermpje te kijken. Vooralsnog zit een andere tv er helaas ook niet in, terwijl ik groot fan ben van OLED vanwege de enorm mooie kleuren en het fantastische contrast. Ik kan me dan ook geen mooiere tv voorstellen om mijn oude schermpje te vervangen dan deze Philips OLED van eigen bodem.

  141. Laurent
    27 december, 2019 om 20:04

    Omdat ik een knappe jongen ben.. 😁

  142. Danny De Bie
    27 december, 2019 om 20:07

    Lijkt me een waardige opvolger voor men Panasonic plasma tv.

  143. Dirk Jan
    27 december, 2019 om 20:10

    Deze TV is een topper in het OLED segment! Mooier kun je je niet wensen!
    Daarnaast hebben mijn vrouw en ik een nieuwe woning gekocht waar deze TV prachtig zou staan.

  144. Martijn R
    27 december, 2019 om 20:13

    Onze huidige 46 inch Philips televisie is prachtig maar verouderd en valt regelmatig uit. We zijn qua beeld en ambilight echter wel tevreden. Hij zou ook een maatje groter mogen. Dit wordt dus de ideale opvolger!

  145. Raf Bosch
    27 december, 2019 om 20:16

    Als televisiefreak droom ik al jaren van een oled tv…heb nu een oude Philips en zou die graag vervangen…men kids zouden nogal glimmen om hun tekenfilms op zulk prachtbeeld te kunnen bekijken!
    Fijne feesten allemaal!

    • Dennis
      27 december, 2019 om 21:09

      Vroeger was ik al fan van Philips beeldbuizen. Heb toen met moeite mijn breedbeeld 32PW8651/12 ingeruild voor de eerste lcd schermen en uitgekomen bij een LG infinia8500. Inmiddels is deze tv 10 jaar oud en is alles outdated, maar is het behelpen met chromecasts en powerbank voor de telefoon voor het streamen. OLED zou een lichtpuntje zonder enige achtergrond zijn die alle gemakken met een fenomenaal beeld zal teruggeven. Wat een genot in 2020!

  146. Yuri Ten Hoope
    27 december, 2019 om 20:18

    Wens Homecinemamagazine en philips een gelukkig, gezond en 🌈kleurrijk 2020 🍾🥂✨en hoop dat mijn begin van het jaar net zo kleurrijk gaat worden na al die donkere dagen

  147. Dennis
    27 december, 2019 om 20:23

    Wauw, wat een mooie TV. Ik zou hem graag in onze woonkamer willen hebben vanwege de ambilight. Ik heb bij andere mogen ervaren,wat het met tv / kijk beleving doet

  148. Mark v O
    27 december, 2019 om 20:24

    Wauw wat een super prijs, waarom ik zou willen winnen;
    De huidige plasma heeft nog net geen toeter achterop, maar verbruikt veel en verspringt regelmatig in kleur. 2020 wordt dan ook het jaar dat er waarschijnlijk een nieuwe installatie moet komen als de financiën het toe laten of de tv het begeeft maar dan is er vast geen geld over voor een degelijke nieuwe muziekinstallatie voor het thuisbioscoop gevoel.
    Ook kun je nu met een smart tv veel meer, tv terugkijken, YouTube etc etc, ik wil graag op ontdekkingsreis in deze technologie.

  149. Joris
    27 december, 2019 om 20:27

    Het is een prachtige tv die enorm goed zou staan in ons nieuw huis! 😁

  150. Yuri Ten Hoope
    27 december, 2019 om 20:28

    Wens Homecinemamagazine en philips een gelukkig, gezond en 🌈kleurrijk 2020 🍾🥂✨en hoop dat mijn begin van het jaar net zo kleurrijk gaat worden na al die donkere dagen en zou wel een beetje verlichting in het nieuwe jaar willen hebben.

  151. nico poelmans
    27 december, 2019 om 20:30

    gaaf , dan kan ik ook eens iets kijken in plaats van al die vrouwen series op tv 😉

  152. Yuri Ten Hoope
    27 december, 2019 om 20:30

    Ik wens Homecinemamagazine en philips een gelukkig, gezond en 🌈kleurrijk 2020 🍾🥂✨en hoop dat mijn begin van het jaar net zo kleurrijk gaat worden na al die donkere dagen en zou wel een beetje verlichting in het nieuwe jaar kunnen gebruiken.

  153. Jan van Klompenburg
    27 december, 2019 om 20:30

    Fantastische tv. Mijn ouders hebben onlangs deze tv gekocht. Mooiste beeld dat ik ooit gezien heb en daarbij ook nog een heel goed geluid. Sindsdien heb ik één grote wens: deze tv moet ook bij ons in de kamer.

    • Frank
      29 december, 2019 om 12:55

      Wat zullen de kids (4x) blij zijn met een nieuwe tv!! Nb: pappa en mamma ook 🤗

  154. Van Crugten
    27 december, 2019 om 20:37

    Ik zou heel graag deze tv willen winnen. Binnenkort ga ik samen wonen en het lijkt mij fantastisch om mijn oude Sony van 32 inch de deur uit te doen en deze geweldig grote tv in de woonkamer te installeren.

    Gezellig samen een filmpje kijken op deze oled tv wordt een super ervaring.

  155. Mark Bijlhout
    27 december, 2019 om 20:41

    Pap, waarom hebben wij geen Netflix?
    Ehh tja omdat wij geen smart tv hebben en wij het ons eigenlijk ook niet echt kunnen veroorloven…
    En toen kwam ik dit bericht tegen, dus ja laten we het gewoon eens proberen.
    Dit zou wel een hele verrassing zijn voor mijn mannetje!

  156. Karwin leutscher
    27 december, 2019 om 20:43

    Was al op zoek naar vervanging van onze oude plasma. Zou me in de portomonee schelen.

  157. Niels Middelkoop
    27 december, 2019 om 20:44

    “Let’s make my living room better” Mijn huidige 14 jaar oude 40 inch Samsung Is nou niet bepaald smart. In combinatie met homey zou deze Philips Oled tv het perfecte plaatje geven in onze woonkamer en ook een stuk slimmer maken.

    Wauw, ik zie hem al aan de muur hangen aan de binnenkant van me ogen 😍

  158. Marcel
    27 december, 2019 om 20:46

    De rest van mijn thuisbios verdient deze mooie tv.

  159. Elice
    27 december, 2019 om 20:47

    Supertoffe TV! Zo’n dure kopen wij niet zo 1 2 3. Gaaf om deze te winnen!

  160. Jenna
    27 december, 2019 om 20:52

    Er zou geen nieuwe tv komen zolang hij ‘nog wérkt’ … inmiddels 14 jaar verder en nee we hebben dus geen smart, geen LCD OF LED, en vooral niet echt een tv van formaat want met onze 40 inch, hebben wij de kleinste uit onze omgeving. Kids willen doorgraag wat meer met smart tv doen en ook wij genieten tot dusver vooral bij anderen van mooie beeldkwaliteit en formaat. Een betet begin van 2020 zou er niet zijn, aangezien we nog bezig zijn met de blacklist series.

    • Gerard Van Glabbeek
      28 december, 2019 om 10:55

      Fantastisch tv zou mooi staan in onze huiskamer zeker met het ambilicht we hebben een witte achterwand .het zou mooi zijn

  161. Rene Venema
    27 december, 2019 om 20:54

    Ik ben een enorm film liefhebber en knecht super genieten van special effects. Nu was ik aan het sparen voor een nieuwe tv. Maar dan gaat de wasmachine stuk, ongelukje met de auto, fiets gejat en daar verdampt je geld voor je er erg in hebt. Nu weer aan het sparen. Misschien dat het via jullie winactie eerder lukt om een super scherp beeld te krijgen

  162. JOHAN
    27 december, 2019 om 20:55

    Op mijn 14de kocht ik mijn eerste eigen kleine Philips voor op mijn slaapkamer. Nu 33 jaar later heb ik nog steeds tv’s van Philips in mijn huis staan en dit prachtige model zou een mooi vervolg zijn op de Philips modellen die ik tot nu toe heb gehad.

    • Marcel bouwels
      27 december, 2019 om 21:18

      Een super tv, met een geweldig beeld, ideale vervanger van onze jvc van 15 jaar oud, en een beter begin van 2020 kan ik me niet voorstellen, en de kinderen zeker niet.

  163. Richard Pool
    27 december, 2019 om 21:03

    Nou,heb nu een x-jaar oude 50/80 of zo, Philips, waar ik nog steeds erg blij mee ben maar eens een allernieuwste zou wel te gek zijn.
    Fingers Crossed

  164. Robert
    27 december, 2019 om 21:03

    Wauw ik zou deze tv echt heel graag willen winnen omdat: mijn vader recent een nieuwe tv heeft gekocht en ik best wel jaloers ben op zijn tv 🙈.

  165. Patrick Koningstein
    27 december, 2019 om 21:10

    Al jaren liefhebber van ambilight en hue. Daarnaast ook erg gecharmeerd van Bowers en Wilkins. De twee samen zou dan ook een welkome aanvulling zijn in de woonkamer. Deze tv met soundbar valt zelfs bij mijn vrouw in de smaak 😀

  166. Danny
    27 december, 2019 om 21:15

    Omdat ik vorig jaar een Samsung qled heb gekocht waar ik heel ontevreden mee ben. Sindsdien spijt dat ik niet (weer) voor een Philips heb gekozen

  167. Marcel de Vrije
    27 december, 2019 om 21:16

    Nog steeds heel tevreden over mijn full HD plasma van Panasonic. Maar als ik de reacties hier moet geloven loop ik met deze tv hopeloos achter… Dat moet reden genoeg zijn om deze Philips in mijn woonkamer te plaatsen. Kom maar op!! 😉

  168. Marcel bouwels
    27 december, 2019 om 21:18

    Een super tv, met een geweldig beeld, ideale vervanger van onze jvc van 15 jaar oud, en een beter begin van 2020 kan ik me niet voorstellen, en de kinderen zeker niet.

  169. ols
    27 december, 2019 om 21:26

    Deze tv staat maar op 1 plaats goed en dat is bij mij!

  170. Harold
    27 december, 2019 om 21:27

    Deze oled lijkt me een waardige vervanger voor onze huidige Philips tv.

  171. Joost
    27 december, 2019 om 21:31

    Ik zou de TV erg graag winnen omdat onze huidige Philips LED tv echt aan vervanging toe is door deze Philips OLED tv.

  172. Sven
    27 december, 2019 om 21:36

    Doe mij die maar

  173. jop
    27 december, 2019 om 21:37

    Het word tijd om de energie slurpende HD”ready” plasma te vervangen voor een nieuw plaatje aan de muur. Al veel gezocht maar durf/kan geen keuze maken. Hopelijk maken jullie die keuze voor mij en hangt er volgend jaar een Hollandse meester aan onze muur.

  174. Olaf
    27 december, 2019 om 21:40

    Eindelijk een Philips tv die mijn Loewe qua style en geluid kan overtreffen!!!

  175. Mark
    27 december, 2019 om 21:44

    Wow, deze is zo enorm en met zo’n mooi scherp beeld dat ik mijn muren niet meer hoef te stucen en schilderen maar gewoon deze er voor kan zetten en dan ziet het er weer fantastisch uit! Misschien met een kwastje de randjes er omheen nog een beetje bijwerken, maar ik denk eerlijk gezegd dat dat door het ambilight goed gecamoufleerd wordt.

  176. Noud
    27 december, 2019 om 21:51

    Het winnen van deze TV zou een mooi begin van 2020 zijn! Gelukkig Nieuwjaar voor iedereen alvast!

  177. Sander
    27 december, 2019 om 22:04

    Al jaren groot fan van philips producten. Van philips beeldbuis naar een van de eerste flatscreens! Nu een mooie ambilight staan maar een o-led staat zeker mooier!!! Btw Top actie!!!

  178. JW Frijters
    27 december, 2019 om 22:09

    Mooie actie! Eindelijk film en series kijken in stijl. Niet alleen is deze tv veel groter en met een hogere resolutie dan die ik nu heb, deze is ook nog eens smart, waardoor het veel makkelijker wordt om apps via de tv te draaien. Ik kan niet wachten om alle opties uit te gaan proberen!

  179. Rob
    27 december, 2019 om 22:10

    2020 wordt voor ons het jaar van ons eerste eigen huisje. Zo’n mooie tv, als eerste eigen tv, zou daarbij de kers op de taart zijn!

  180. Cilia
    27 december, 2019 om 22:11

    “size doesn’t matter”, zeggen ze wel eens. Nou, voor sommige dingen doet dat er dus wél toe hé. Een TV is daar eentje van. Deze TV lijkt me zeker een geweldige opvolger van m’n oude Philips, van 40″.

  181. Yur
    27 december, 2019 om 22:18

    Prachtige tv voor onze woonkamer!

  182. Jordi
    27 december, 2019 om 22:24

    Mooi ding! Aangezien ik momenteel helaas helemaal geen tv heb is deze behoorlijk welkom, haha!

  183. Tiny
    27 december, 2019 om 22:24

    Wij zijn ook aan een nieuwe toe vooral omdat mijn man steeds slechter gaat zien door een oogziekte dus wij zouden daar heel blij mee zijn

  184. Patrick
    27 december, 2019 om 22:24

    Omdat we echt nodig een nieuwe televisie nodig hebben.
    We hebben dit model gezien in de winkel, prachtig toestel, de ambilight maakt het compleet.
    Daarmee lijkt het toestel nog groter dan dat het al is.

    Deze is dus erg welkom.

  185. Michiel
    27 december, 2019 om 22:25

    Met deze tv kunnen wij zeker gaan genieten deze winter van alle 4k uitzendingen en films.
    We gaan flink duimen de komende dagen.

  186. Edwin Jansen
    27 december, 2019 om 22:35

    Omdat ik die stomme zwarte Vlekken In ons scherm helemaal zat ben 😊

  187. Joep
    27 december, 2019 om 22:37

    Hopelijk heb ik met deze winactie meer geluk dan in de liefde 😂

  188. Youri
    27 december, 2019 om 22:44

    Ik hoop zooo dat dit mij gegund wordt.

    • Boris
      28 december, 2019 om 0:38

      Mijn huidige TV is stuk
      Maar wat een geluk

      In plaats van LED met ‘back bleeding’
      Is er OLED met wat meer bling

      Hoog contrast zonder compromis
      En ook nog eens ambilight in de chassis

      Wat een leuke actie, mijn dank is groot
      Graag gooi ik mijn huidige tv op de schroot

  189. Roelert
    27 december, 2019 om 22:50

    Wie wil er nou niet zo’n topper winnen?! Wat een mooi apparaat zeg.

  190. Luc
    27 december, 2019 om 22:54

    Een prachtige tv die mijn woonkamer compleet zou maken. Komende van een 32’’ tv zou dit echt een geweldige upgrade zijn!

  191. Jaap van Kampen
    27 december, 2019 om 23:09

    Ben al een tijdje toe aan een ander toestel; het beeld van mijn huidige toestel wordt wat raffelig en dus minder scherp/ Met een toestel als nu wordt aangeboden krijgt mijn woonkamer echt een bijdetijds karakter. Dat houdt je jong.

  192. Ed Koelewijn
    27 december, 2019 om 23:18

    Ik ben ondertussen toe aan een nieuw toestel, met de nieuwste technologieën in zich beschikbaar. Deze Philips lijkt alles te bieden wat het hartje begeert op televisiegebied.

  193. Laura
    27 december, 2019 om 23:22

    Tijdens de verhuizing van de week is onze oude led tv kapot gegaan. We waren al van plan een OLED aan te schaffen want dit heeft wel onze voorkeur, dus deze tv zou goed uitkomen 🙂

  194. Mart
    27 december, 2019 om 23:23

    Volgens jaar komt de nieuwe Xbox Series X uit en ik moet hiervoor upgraden naar 4K, met deze Philips TV ben ik helemaal klaar voor 2020!!
    Zeker in combinatie met Philips Hue + Ambilight! 🤩

  195. Jan Willem Albada
    27 december, 2019 om 23:24

    Afstappen van ambilight is het domste wat ik ooit heb kunnen doen. Met deze TV zouden mijn zoontje en ik met veel plezier naar buurman en buurman kunnen kijken en luisteren. Ajeto

  196. Davy Van den Bulcke
    27 december, 2019 om 23:25

    Ik ben een filmliefhebber, een gamer en ik hou van technologie. Perfect mix om van deze tv te kunnen genieten zoals het hoort.

    Ik zou er enorm blij mee zijn, een mijn dochters nog meer omdat zij dan een tv van papa kunnen overnemen.

    Fingers crossed.

    • Paul les
      27 december, 2019 om 23:42

      Graag zou ik deze droom tv willen winnen. Mijn vrouw vind hem ook super alleen te groot dus kwam hij het huis niet in.maar ja als ik hem nu win….. 😉

  197. Alex Kuitert
    27 december, 2019 om 23:36

    Onze oudste zoon is helaas ernstig meervoudig beperkt maar geniet enorm van TV met kleur en geluid. Favoriet is TVOH met zijn neus dichtbij en een stevig volume. Wat is dan beter dan een OLED scherm met B&W geluid en Ambilight?

    • J.F.
      28 december, 2019 om 14:12

      Prachtige upgrade voor m’n Philips 42 inch die ik er nu staat.

  198. Sander Huijbers
    27 december, 2019 om 23:41

    Deze tv zou voor mij op alle fronten een verbetering zijn t.o.v. mijn huidige meer dan 12 jaar oude Philips TV. Mijn probleem is dat mijn huidige TV onverwoestbaar lijkt te zijn. Wie weet win ik wel een nieuwe. 😄

  199. Jan Speleers
    27 december, 2019 om 23:44

    Als ik bij mijn zoon thuis naar de (oled)-tv kijk, ben ik een tikkeltje jaloers. Het is bijna zoals je in een filmzaal zit met een prachtig beeld en een super geluid. Maar het is een dure besteding en dus komt er bij ons geen nieuwe tv tot de huidige het begeeft, of tot we super geluk hebben om er eentje te winnen! Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

  200. Wesley
    27 december, 2019 om 23:46

    Ik wil ‘m niet

    • Hank
      28 december, 2019 om 0:18

      55″, OLED, AmbiLight, B&W: méér kun je toch niet wensen!! Enneuhhh, wat het ook is, het is altijd leuk om iets te winnen…
      Het zou een mooie start van 2020 zijn!

  201. Richard
    27 december, 2019 om 23:53

    Omdat ik op zoek ben naar een Philips tv en het geweldig zou zijn als jullie die voor me betalen

  202. De Jong
    28 december, 2019 om 0:03

    Ik ben gewoon op zoek naar de beste tv van dit moment. Met een kijkafstand van 5,5 meter is dit een perfecte tv die hier bij past.
    Een mooie aanvulling voor de huiskamer met als bonus het beste kijkplezier. Wat wil je nog meer.

  203. Dennis
    28 december, 2019 om 0:13

    Een OLED TV zou een droom zijn. En een stuk beter dan de 11 jaar oude 22″ tv die ik nu heb

  204. Rene
    28 december, 2019 om 0:17

    Volgens mijn vrouw heb ik een bril nodig.
    Ik ben in de overtuiging van een grotere tv met de beste beeld kwaliteit.

  205. Stefan
    28 december, 2019 om 0:22

    Wat een tv. Zou fantastisch zijn om onze huidige 37 inch, 1080p tv te kunnen vervangen. Na onze verhuizing valt die tv een beetje weg in de nu ruimere woonkamer en moet ik voor het gamen een stoel voor de tv zetten. Ook heeft de tv geen smart functies, dus dat is ook een welkome toevoeging. Om maar te zwijgen over de 4k, het oledscherm en de mooie ambilight licht, dat prachtig matched met de Hue lampen. En ik mag natuurlijk niet het geluid vergeten! Ik twijfel nu nog of ik eerst wil investeren in een betere tv of betere speakers. Met deze tv van Philips is beide in één klap opgelost. Dus ja, ik zou deze wel heel graag willen winnen!!

  206. Thomas Mulder
    28 december, 2019 om 0:31

    Nadat ik twee weken geleden mijn oude Samsung gelukkig heb kunnen repareren met een beetje liefde van mijn soldeerbout, ben ik bang dat deze reparatie niet van heel lange duur is.

    Een nieuw Philips tv op de valreep van het jaar is een fantastische manier om ook in de aankomende jaren te kunnen genieten van mijn favoriete films en tv shows. Daarnaast is het natuurlijk ook leuk om mijn vrienden aankomende zomer jaloers te maken wanneer ik ze uitnodig om het EK 2020 te komen kijken.

  207. Dimitri
    28 december, 2019 om 0:40

    Deze tv zou niet misstaan in de woonkamer van mijn ouders. Daar staat nu een oude 32 inch LG, zonder smart tv. Dit zou een mooie upgrade zijn, zeker toekomst bestendig met de grootte van de tv en de achteruit gaande ogen van mijn ouders..

  208. Henk
    28 december, 2019 om 0:41

    Onze oude Samsung geeft een vlek rechtsonder maar die is dan ook al zon 10 jaar oud. De enige ‘vlek’ waar wij nog tegen aan willen kijken is de prachtige Ambilight verlichting die op de muur word getoverd door deze mooie Philips Oled

  209. Anouk
    28 december, 2019 om 0:41

    De Philips 55OLED934 is de plek waar series en films op gezien willen worden. Dé plek waar kleuren perfect tot zijn recht komen en zwart ook écht zwart is. Deze tv verdient het om in het middelpunt te staan, en wij hebben een superscherp plekje voor ‘m vrij in onze woonkamer 😉

  210. Evert
    28 december, 2019 om 0:44

    We willen deze Philips oledtelevisie graag in onze woonkamer aan de muur hangen, want het is een Rembrandt van licht en kleuren met een fantastisch geluid.

  211. Peter
    28 december, 2019 om 1:03

    Zou dit jaar dan toch nog fantastisch worden afgesloten met een echte PHILIPS OLED tv? Komt mijn OLED wens dan eindelijk uit…..

    • Ronald
      28 december, 2019 om 9:04

      Wil na 2 Samsung tv’s wel eens fatsoenlijk naar een voetbalwedstrijd of actiefilm kijken. Als ik het moet geloven is deze Philips daar uitermate geschikt voor. Dus laat maar komen…😀😀😀

  212. Nick
    28 december, 2019 om 1:05

    Heb een miskoop begaan dit jaar… moest direct een Philips geweest zijn zoals mijn oude TV. Nooit meer een ander merk!
    De centen zijn nu jammergenoeg op 🙁

    Dus deze zou echt wel welkom zijn!

  213. Jonas van der herten
    28 december, 2019 om 1:10

    Ik volg de OLED technologie al vanaf de beginjaren en heb deze zien evolueren naar deze prachtige schermen, om te zien waarvan ze komen is dit werkelijk ongelooflijk, misschien is het dan ook eindelijk eens tijd om deze technologie op punt in huis te halen!

  214. Linda
    28 december, 2019 om 1:10

    Wij gaan in februari verhuizen naar onze eerste koopwoning! We kunnen zeker wel een mooi stukje innovatie gebruiken voor in onze woonkamer! 😄

    Liefs,

    Linda en Arien

  215. Daan
    28 december, 2019 om 1:11

    Lijkt me fantastisch om als fervent film liefhebber te genieten van een tv van top kwaliteit.

  216. Xander
    28 december, 2019 om 1:15

    Televisie ervaring zoals ik nog nooit heb mogen meemaken, dit zou als een wervelwild door mijn kijkervaring waaien

  217. Karl
    28 december, 2019 om 1:21

    Dit is een kunstwerk voor tegen de muur te hangen, als een techliefhebber en student kan dit prachtig werk wel aan mijn muur komen stralen!

  218. Ronald van de Graaf
    28 december, 2019 om 1:21

    Na een demo gezien te hebben met Philips Hue van een SCENE met onweer wil ok ook graag een tv met Ambilight.
    Fantastisch mooi om te zien echt een upgrade van de thuisbioscoop ervaring!
    En natuurlijk OLED, zwart is echt zwart.

  219. Boy Van Os
    28 december, 2019 om 1:22

    Super leuke actie deze *☘️☘️☘️* OI zou dit willen winnen, omdat mijn huidige tv van de Blokker slecht begint te worden en geen ondersteuning biedt voor Full HD, en omdat Philips kwaliteit kan leveren en met de nieuwste technieken kan werken, daarom deze OLED TV Precies Een mooi resultaat, vooral omdat alle kleuren perfect zwart zijn😍

  220. Mark
    28 december, 2019 om 1:22

    Ik ben een fan van een mooi beeld in combinatie met een fantastisch geluid waarmee gemakkelijk films, tv programma’s en andere apparatuur aan gekoppeld kan worden. Vandaar dat ik geniet van een Philips tv zoals ik die nu heb. Deze nieuwe Philips is voorzien van de nieuwste snufjes en alle moderne geluidssporen. Beter kan niet. Bij FWD komt deze nieuwe OLED tv ook goed uit de test. Een duidelijke bevestiging.

  221. Paul
    28 december, 2019 om 1:40

    Wellicht dat ik dan weer scherp zie zonder bril , en met sfeer verlichting!!

    • Stanley
      28 december, 2019 om 1:51

      Omdat ik klaar ben voor de overstap naar:
      – OLED, nu LCD
      – 4K, nu 1080p
      – 55 inch, nu 50 inch
      – Ambilight, nu no light
      – Philips, nu Sony

      En met dit alles van films genieten, series bingen en gamen! Bring it on! 🙂

  222. Bernhard
    28 december, 2019 om 1:57

    Omdat je met deze tv de bioscoop naar je huiskamer haalt en wie wil dat nu niet.

  223. Marco
    28 december, 2019 om 2:33

    Die zou fantastisch staan op de nieuwe tv kast waar ik een klote tv op heb staan die zijn kwaliteit niet kan waar maken als ik hem win dan vertel ik jullie welke tv het is. Dus kom maar op als je de uitdaging aan durft.

  224. Gunther vd Broek
    28 december, 2019 om 3:12

    Ik zou graag deze tv willen winnen om de leverancier van mijn huidige Panasonic TV te laten zien dat hij een stuk ellende heeft geleverd ten opzichte van de Philips tv aangezien ik daar in het verleden NOOIT problemen mee heb gehad en nu met de Panasonic alleen maar problemen 😬😬😬

    • Tim Graan
      28 december, 2019 om 3:25

      Ik heb geen instagram, waarom al deze reacties hier dan? Geen kans om er 1 te winnen helaas..

  225. T. Woudenberg
    28 december, 2019 om 3:27

    Met Philips haal je het vuurwerk in de huiskamer!!

  226. Roy Knapen
    28 december, 2019 om 6:07

    Meedoen is belangrijker dan winnen😄maar zou wel graag winnen om onze oude tv nu eindelijk te kunnen vervangen.

  227. Laura
    28 december, 2019 om 7:18

    Een nieuw jaar en een nieuwe tv? Perfecte combinatie. Ik zou mij huidige Samsung tv weg geven aan een vriendin met een veel ouder model. 2 vliegen in 1 klap!

    • Anke
      28 december, 2019 om 12:16

      Oh dat is keilief van jou @laura 😘😘😘
      En ik al ik hem win krijg je mijn “pre-scheidings niet zo slimme voor ik alleenstaande moeder werd” Panasonic tv 😊 zodat Molly de kat naar ben en Jerry of andere cat tv kan kijken 🤪😻

  228. Lotte
    28 december, 2019 om 7:20

    Wauw, perfect voor in onze nieuwe woonkamer en leefkeuken. En met zwangerschapsverlof op komst; genoeg tijd om alle functies te gaan ontdekken. Geweldig!!

  229. Michel Schmidt
    28 december, 2019 om 7:44

    In 2020 wordt de woonkamer veranderd/verbouwd. Wat mooier is er dan om een nieuwe Philips OLED TV aan de muur te hebben hangen en ervan e genieten als de tv uit of aan staat.

  230. Regina Spierenburg
    28 december, 2019 om 7:44

    Wat een pracht van een TV.
    Ik was volkomen in AHHHH bij het zien van de video en het lezen van de review over de Philips 550LED934 Oled tv.
    Wij hebben pas onze woonkamer opgeknapt met wat nieuwe meubels waaronder een nieuw tv meubel .
    Onze oude tv valt wat in het niet bij de nieuwe tv meubel.
    Deze prachtige Oled tv zou perfect passen op het nieuwe tv meubel en zou werkelijk de blikvanger zijn in onze woonkamer.
    Ik zou dan ook dolgraag onze oude tv in willen ruilen voor deze BEAUTY van PHILIPS!
    Ik ben enorm benieuwd naar deze OLED tv met Ambilight en de Bowers & Wilkins Soundbar.

  231. Wijnand
    28 december, 2019 om 7:47

    We zijn net verhuist en onze oude 42 inch Samsung valt in het niet op de grote muur.
    Deze Phillips zou daar perfect passen en sluit mooi aan nij de Hue verlichting.

  232. Eddy
    28 december, 2019 om 7:53

    Waauw, ik heb steeds gezegd dat er pas een nieuwe TV komt als de huidige 40inch 10 jaar oude Sony de geest geeft. Voor deze mooie Philips zal ik een uitzondering moeten maken…

  233. Dineke Wiersema
    28 december, 2019 om 7:57

    Dat zou geweldig zijn een tv die niet hapert of blokjes weergeeft, heerlijk. …

  234. Natasja
    28 december, 2019 om 8:04

    Oh wauw! Dat zou wel heel erg gaaf zijn. Zou dit een supercadeau voor mijn man vinden. Hij werkt zo hard voor ons gezin. Maar met 3 kinderen is er altijd wel iets anders dat hoog nodig is. Een nieuwe tv gun je jezelf dan eigenlijk niet. Dus staat er 1 die ieder jaar weer een jaartje ouder wordt. Maar ja, hij werkt nog wel. Maar hiermee zou hij zo in zijn nopjes zijn. Heel gaaf. Gun hem dit enorm. En ga hard duimen.

  235. Wim Frenay
    28 december, 2019 om 8:20

    Super vette TV !!! Mooi design en een Wereld van verandering ten opzichte van mijn oude tv. Als je hierop een film kijkt lijkt het net of je er zelf bij bent.
    Ik zou hem uiteraard graag in mijn woonkamer plaatsen om mijn woonkamer de perfecte boost te geven!!!!

  236. Al
    28 december, 2019 om 8:23

    Deze tv zou ik zeer goed kunnen gebruiken!!

  237. Hans
    28 december, 2019 om 8:26

    Schitterende vervanger voor mijn oude Philips tv

    • Jeffrey
      28 december, 2019 om 8:32

      Is een mooie vervanging van mijn 10 jaar oude tv.

  238. Chris
    28 december, 2019 om 8:44

    May the (ambi) light be with You.
    May the (B&W) force be with you.
    Kortom met deze 934 het beste beeld, het beste geluid, het beste licht in mijn huiskamer

  239. Anita Roelfsema
    28 december, 2019 om 8:45

    Zo langzamerhand gaan we naar het einde van het jaar
    en kijken we naar nieuwe wensen en dromen 
    Een Philips 55OLED934 oled tv  zoals deze 
    dan kwam die droom uit, dat zou wat wezen
    ons oudje is 10+ en wordt heel hard minder
    en heeft inmiddels wat last van kleine hinder
    Zelf kopen, die optie is er helaas bij ons niet
    en die kans ligt voorlopig ook nog niet in het verschiet
    Rest mij nog jullie een geweldig en succesvol 2020 te wensen
    en deze FANTASTISCHE actie te delen met veel andere mensen

  240. Ron Booden
    28 december, 2019 om 8:49

    Dat zou vooral voor de winkeliers heel fijn zijn als ik hem win: stop ik eindelijk met rondhangen en kwijlen in hun winkels…….

  241. Dominique
    28 december, 2019 om 8:52

    Wat een manier om 2020 te starten zou het zijn om deze tv te winnen. Onze huidige 32 inch tv van 10+ jaar oud is toe aan vervanging. Sowieso kent hij het woord ‘smart’ niet, letterlijk een domme tv, maar ook het feit dat hij een halfuur aan het bronnen is van onvrede over zijn leeftijd, helpt niet mee.
    Dus ja, deze tv zou een fantastische verrassing zijn.

  242. Mike
    28 december, 2019 om 8:55

    Wow na onze verhuizing zal deze tv mooie eyecatcher zijn en 2020 shinenen als nooit te voren.

  243. Christiaan Varkeviss
    28 december, 2019 om 9:02

    Al heel wat jaartjes geleden de Philips Essence tv gekocht. Toen een revolutionair nieuw design en moet zeggen we kijken er nog met plezier naar. Máár de kans om deze te vervangen met deze beauty laat ik natuurlijk niet voorbij gaan. Al die mooie content die tegenwoordig beschikbaar is op zowel serie als game gebied verdient natuurlijk de BESTE TV. Dus, kom maar door zou ik zeggen :-))

  244. Thomas
    28 december, 2019 om 9:05

    Wat een mooi apparaat, ik doe graag mee met deze actie.

  245. Gideon
    28 december, 2019 om 9:06

    Ik zou deze willen winnen zodat ik mijn huidige tv bij mijn zus kan neerzetten. Die hebben het niet breed maar kunnen dan wel een mooie tv in huis halen.

  246. Maarten
    28 december, 2019 om 9:15

    Top TV.
    Philips scoort hoog in alle testen en wordt blind vaak als beste getest.
    Daarnaast heeft het ook goed geluid wat niet te onderschatten is bij de kijkervaring.
    Als ik deze tv win wil ik die graag aan mijn zus geven die vorige week haar eerste huis gekocht heeft.
    Je moet dan van alles kopen en een tv past dan niet in het budget al is het toch altijd een centraal punt in je woonkamer.
    Fantastische actie!

  247. Johnny
    28 december, 2019 om 9:20

    Wie wil deze tv nou niet winnen!? Onze oude is wel aan vervanging toe..

  248. Robert
    28 december, 2019 om 9:26

    Dit zou de ultieme verrassing zijn voor mijn schoonvader. Zijn hele leven al Philips fan en dan in het bijzonder van ambilight.Zou zo graag zijn reactie willen zien, reken maar dat die glimlach er heel 2020 niet meer afgaat😁

  249. Roy Verhagen
    28 december, 2019 om 9:30

    Hallo ik heb nog steeds een Philips aurea 42 inch
    Aan de muur hangen top top top
    Maar kan nu wel een upgrade gebruiken
    Groetjes
    Roy

  250. SERGIO MIGUÉLEZ
    28 december, 2019 om 9:37

    Ik wil graag deze televisie winnen omdat mijn vrouw niet wil dat ik een soundbar koop. Hij zegt dat je niet meer apparaten of kabels achter de tv wilt. Met deze tv is alles geïntegreerd en kan mijn vrouw tevreden zijn en een geweldig geluid hebben met een schone ruimte aan kabels.

  251. Bart Houben
    28 december, 2019 om 9:42

    Dé perfecte symbiose tussen beeld en geluid

  252. Marcel de Goed
    28 december, 2019 om 9:54

    Wow, wat zou dat een heldere kijk op 2020 geven.

  253. Jos
    28 december, 2019 om 9:58

    Dezelfde reden als nagenoeg iedereen hier.
    Omdat ook ik een gratis TV wil en te gierig ben om een nieuwe te kopen omdat de oude Panasonic plasma nog niet stuk is.

    may the odds be ever in your favor…

  254. Gert
    28 december, 2019 om 10:10

    Durft Philips de uitdaging aan om me te overtuigen ? Ik heb nog een sony CRT 28 inch trinitron tv.. van misschien wel 25 jaar oud..
    Kan deze oled dit beeld overtreffen.. ? Gewoon tv beeld op 55 inch.. 4 x zo groot oppervlak als de mijne.. !
    Ik durf het niet aan om de philips te kopen kwa duurzaamheid met oled ! 25 jaar ??

  255. Barbra van Schaik
    28 december, 2019 om 10:16

    Met zóveel liefhebbers wordt het moeilijk maar pak toch mijn kans. Na 15 jaar is onze tv echt aan zijn pensioen toe maar om zomaar een Oled tv te kopen kan bruintje niet trekken. Geweldige kans om weer jaren vooruit te gaan met deze Oled. Geen zielig verhaal ik wil gewoon graag goed tv kijken.

  256. Michel Smit
    28 december, 2019 om 10:30

    Omdat we inmiddels meer dan 50 Hue lampen en accessoires binnen en buiten hebben. Maar nog steeds geen Ambilight tv, terwijl dit zo’n prachtige aanvulling zou zijn! Mooi licht is voor ons heel belangrijk!

    Wishing you a bright and healthy 2020!

  257. Marlon
    28 december, 2019 om 10:32

    Je kent het wel op je zelf gaan wonen elk dubbeltje omdraaien om er een mooi stulpje van te maken.
    De investering een nieuwe tv moet even voor nog eventjes wijken en dus maar even me oude slaapkamer tv gebruiken for the time being.
    Maar 4,5 halve meter van een tv van nog geen meter zitten valt niet mee, hij zou erg welkom zijn.

  258. Shadi
    28 december, 2019 om 10:33

    Eerste allochtoon met OLED tv

  259. Erik Bergman
    28 december, 2019 om 10:42

    Dit zou een geweldige prijs zijn gezien onze huidige TV na 10 jaar trouwe dienst steeds meer begint te zoemen en brommen. Met deze philips TV zouden we weer optimaal kunnen genieten van films en series.

  260. Henk Meinderts
    28 december, 2019 om 10:43

    Lieve mensen wat doen jullie me aan. Door jullie actie zit ik hier met 2 gillende meiden in huis. Waaaahhhh papa een Philips 55OLED934 TV…..meedoen hoor papa daarmee kunnen we alles doen wat we willen. En Ashley de jongste …OMG OMG papa met Bowers & Wilkins soundbar…dit is zo vet. Omdat ik de titel beste vader van het jaar wil winnen bij de dames doe ik gezellig mee. En natuurlijk wil ik zelf ook graag iets beters dan onze Samsung HD plasma TV.

  261. Paul
    28 december, 2019 om 10:48

    Ik zou een gat in de lucht springen als ik al mijn favoriete films en spellen op zo’n mooi scherm zou mogen spelen. Ik ding dus graag mee met deze top actie.

  262. Tom
    28 december, 2019 om 10:51

    De oled technologie is wat mij betreft de eerste Kuro killer (plasma). Alhoewel mijn huidige tv al 13 jaar meegaat zonder dode pixel komt zit de volgende priolijst een Premium tv in de weg:
    * nieuwbouwoning met kosten keuken, muren, vloeren, stopcontacten e.d.
    * inboedel (geen tv…)
    * verlichting (met deels slimme :))
    * kosten tuin
    * aanschaf eerste auto(2de hands)
    * kind?
    * trouwen?
    * apparatuur en gadgets 🙂
    De 30ers fase is de tijd van praktische keuzes blijkbaar…

  263. Jp
    28 december, 2019 om 10:51

    Wat te schrijven als reden? Dat ik op mij tv nog best alles goed zie ( met bril) maar toch weleens aan het juichen ben voor Feyenoord terwijl er geen goal gescoord is an andersom, dat var momenten met deze tv niet aan mij besteed zijn, dat ik n volgend kampioenschap graag op een nieuwe tv wil zien, ok dit jaar dan waarschijnlijk niet maar de beker vind ik ook prima, dat hij voor het aankomende wk ook best gebruikt mag worden… enz enz

  264. Wim
    28 december, 2019 om 10:53

    Ik zou heel graag de tv winnen. Niet voor mijzelf, maar voor mijn ouders die nog steeds naar een oud, klein kastje kijken.

  265. Dennis
    28 december, 2019 om 11:18

    Het wordt tijd om de kleine Samsung in te ruilen voor een top Philips OLED. Dat verdienen onze kinderen wel 😊 en papa en mama natuurlijk ook.

  266. Pepijn
    28 december, 2019 om 11:21

    Het perfecte kado voor mijn moeder.

    • Patrick
      28 december, 2019 om 11:36

      Wie wil deze geweldige

      • Sander
        28 december, 2019 om 17:22

        Dat zou nog eens een heel goed begin van twentytwenty zijn! Eerste stap naar OLED . Wat een kwalitatief hoogwaardige product van Philips!

  267. Fred van Rhenen
    28 december, 2019 om 11:21

    Ik kan een héél verhaal ophangen waarom ik hem zou willen winnen maar kom op,iedereen zou hem graag in zijn huis zien staan. Mooie voetbalmomenten op een Oled tv zou geweldig zijn.

  268. Jan
    28 december, 2019 om 11:28

    Ik ben een echte Philipsfan wat betreft televisies. Deze 934 is een topmodel op alle fronten, dus wie zou het apparaat niet in zijn woonkamer willen!

  269. JD
    28 december, 2019 om 11:37

    Allememachies dit zijn wel heel veel deelnemers.

  270. Arta
    28 december, 2019 om 11:41

    Wat een leuke actie! Geweldige tv! Als ik hem win, spring ik minutenlang een gat in de lucht!!!

    • Nando
      28 december, 2019 om 17:53

      En mooi tv om Netflix films te kijken

  271. Lubartus
    28 december, 2019 om 11:44

    Na een Philips-plasma en een Philips-Led, misschien wel een Philips-Oled!!!

  272. Aidan
    28 december, 2019 om 11:45

    Ik doe mee voor mijn vader, want als hij hem wint, dan krijg ik zijn “oude” tv!

    • Nando
      28 december, 2019 om 17:54

      En mooi tv om op Netflix films te kijken

  273. Desmond
    28 december, 2019 om 11:48

    Een 55″ TV winnen!?! Dat zou wel heel erg geweldig zijn. Kan eindelijk mijn vrouw ook zonder bril TV kijken. Onze huidige 48″ is aan vervanging toe en ben erg nieuwsgierig naar OLED van onze plaatselijke leverancier. Eigenlijk ook wel hoe het TV kijken is met Ambilight.

  274. Remco B
    28 december, 2019 om 11:50

    Momenteel heb ik een oude Philips Matchline tv met een toeter aan de achterkant. Die neemt ongewenst veel ruimte in. De beeldkwaliteit is op zich nog wel goed, maar de reactiesnelheid bij het wisselen zenders is laag, Netflixen lukt niet en als neefjes en/of nichtjes op bezoek zijn en ze willen op Youtube een filmpje kijken dan moet dat op een laptop met een klein schermpje, dan wil iedereen de laptop op schoot hebben voor het beste zicht en dat gaat niet altijd zonder slag of stoot.

  275. Wilco
    28 december, 2019 om 11:51

    Wat zou het mooi zijn om zo’n dikke tv te winnen, dan gaat een hoop kijkplezier opleveren. Ik wil alleen tijdje een nieuwe tv en deze past prima in de woonkamer.

  276. Nick
    28 december, 2019 om 11:51

    “Let’s make things better”, want “Philips, dan is het goed”. “Een stap vooruit”.

  277. Artje
    28 december, 2019 om 11:54

    Lekker met mijn man, kids en hondjes Netflixen op de bank.

  278. Chee Yong Hsia
    28 december, 2019 om 11:54

    Liefde op het eerste gezicht. Daarom!

  279. Peter VL
    28 december, 2019 om 11:55

    Onze 10+jaar oude Sharp Aquos 37″ inch (HD ready, ja ja …) mag op pensioen weldra.
    Iets in mij zegt dat tv-kijken zal worden her-uitgevonden (zeker en vast voor onze ogen) als dat mag gebeuren op zo’n prachtige Philips TV de 55OLED934 oled-TV. Neen? 😉

  280. Inge
    28 december, 2019 om 11:55

    Wat een geweldige tv! Ik zou hem graag willen winnen omdat ik dan mijn man heel erg blij maak!

  281. Thijs van den Boogaart
    28 december, 2019 om 12:13

    Mijn huidige Samsung led tv is ect aan vervanging toe. Voldoet niet meer aan eisen van deze tijd.
    Deze Philips Oled zou zeer welkom zijn ter vervanging. Demo gezien in de winkel en was blown away door de beeldkwaliteit

    • Lin
      28 december, 2019 om 12:22

      Mn pa wil heel graag deze tv kopen… maar moeders is t er niet! mee eens, want ja die oude doet t nog prima natuurlijk.
      Als kopen niet mag, dan maar winnen! 👌😂

  282. Frank Ideler
    28 december, 2019 om 12:22

    Mijn huidige Philips met Ambilight is toe aan vervanging. Deze nieuwe met nog mooier scherm zou perfect zijn, en nu zelfs met geïntegreerde soundbar, wat wil een mens nog méér?

    • Rene
      28 december, 2019 om 12:24

      Ik win gewoon graag!

  283. Marianne
    28 december, 2019 om 12:23

    Heel oude tv staan, nog met zo’n grote kast erachter. Zeer welkom een nieuwe moderne tv.

  284. Otto
    28 december, 2019 om 12:27

    Onlangs een nieuw topmodel videocamera gekocht die filmt in 4K HDR. Mijn huidige Philips TV (40PFL9704H) is nog een FullHD model zodat ik nog niet kan genieten van die prachtige 4K HDR beelden. Bovendien begint de Local Dimming problemen te geven (er onstaan donkere plekken). Op IFA de nieuwe Philips modellen gezien en was meteen onder de indruk. Zou daarom deze TV graag winnen.

  285. Jacco de Groot
    28 december, 2019 om 12:28

    Al enige tijd in bezit van een Philips Ambilight Led 1e series en ben in overweging om een grotere Ambilight te kopen maar kan de knoop niet door hakken! Twijfelsssssssssss
    Maar het wordt wel een Ambilight, echt top!!!

  286. Martijn
    28 december, 2019 om 12:35

    Deze zou ik heel graag winnen, inmiddels heeft onze huidige smart tv een behoorlijke leerachterstand en zijn de pixels met t blote oog te tellen.

  287. Ron
    28 december, 2019 om 12:44

    Ik zou heel graag deze tv willen winnen. Dan kan namelijk onze oude televisie naar m’n moeder toe die in een tehuis gaat wonen. Dat lijkt me een hele mooie oplossing!!

    • Christiaan
      28 december, 2019 om 12:50

      Een nieuwe OLED tv van Philips? Ja graag! Leuke actie.

    • Jeroen
      28 december, 2019 om 19:08

      Ik heb al een Philips pos9002 en mis goed geluid erbij, deze zou super zijn.

  288. Robert
    28 december, 2019 om 12:50

    Iedereen streeft naar perfectie en wil het beste. Ik zie in deze Philips-tv audio-visuele perfectie die mijn woonkamer zal omtoveren naar een ongeëvenaarde kijkbelevenis voor het hele gezin.
    Ik hoop dat deze droom ook werkelijk kan worden.

  289. Marijke
    28 december, 2019 om 12:51

    Zo’n supermoderne luxe televisie maakt tv kijken weer helemaal leuk!

  290. Marinka
    28 december, 2019 om 12:52

    Wauw! Deze tv is wel een droom

  291. Ruud
    28 december, 2019 om 12:58

    Deze smart TV zou zeker niet misstaan in onze huiskamer. Heerlijk genieten van series in alle pracht en praal!

    • Paul
      28 december, 2019 om 13:20

      met zo`n mooie Philips oled tv kan ik eindelijk de muur verbergen die beschadigd is door mijn oude beeldbuis televisie

  292. Jeroen iedema
    28 december, 2019 om 13:25

    Ik zou graag de oled tv winnen want dan hoef ik m niet meer te kopen. Ik wil graag deze tv om mijn 32” tv te vervangen
    Win nooit iets dus ben bang dat ik ook deze keer gewoon moet betalen om deze tv van mijn keuze aan de muur te krijgen

  293. Jeroen iedema
    28 december, 2019 om 13:26

    Ik win nooit iets en zal deze tv van mijn keuze wel moeten gaan kopen in 2020 als mijn oude leuwe 32” straks eindelijk de geest geeft

  294. Rick
    28 december, 2019 om 13:40

    Die wil ik wel winnen! Mooi ding

  295. Gert
    28 december, 2019 om 13:48

    Kan na 12 jaar eindelijk mijn 52″ Philips lcd tv (een van de eerste 52″ toen) eindelijk vervangen worden.

  296. Kluivert
    28 december, 2019 om 13:52

    I need this TV in my living room. My old TV is Destroyed. Best regards to my lovely country… the nederlands. 🙂

  297. Patrick
    28 december, 2019 om 13:56

    Waarschijnlijk kan Philips TV mij met deze 55OLED934 OLED TV weer bewijzen dat ze de beste TV’s hebben.