Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

10 jaar Homecinema Magazine – win een Philips 55PUS8804 lcd led tv

Geschreven door
Geplaatst op22 augustus 2019, 11:34 CategorieActies

Homecinema Magazine bestaat 10 jaar en dat moet natuurlijk gevierd worden. Deze maand geven we daarom een aantal mooie prijzen weg, samen met onze partners. Vandaag geven we samen met onze vrienden van Philips een 55-inch PUS8804 lcd led tv weg! Hieronder lees je wat je moet doen om kans te maken.

De afgelopen 10 jaar hebben we bijna 8.000 nieuwsartikelen, reviews en achtergrondartikelen gepubliceerd. Dat is natuurlijk een hele prestatie, maar nog veel trotser zijn we op de vele reacties die we onder deze artikelen en in onze mailboxen krijgen. Maar liefst 15.000 reacties hebben we inmiddels mogen ontvangen, en daar zijn we natuurlijk heel dankbaar voor. Met name ook omdat vele van deze reacties ervoor zorgen dat anderen weer een stapje verder geholpen zijn in de zoektocht naar nieuwe homecinemaproducten.

Win een Philips 55PUS8804 lcd led tv

Vandaag vieren we ons 10-jarig bestaan samen met Philips. Het bedrijf geeft zijn nieuwste lcd led tv, de PUS8804, weg! De meest opvallende led-serie die Philips dit jaar naar Nederland en België brengt is de 8804-serie, bestaande uit tv’s die voorzien zijn van een Bowers & Wilkins soundbar. Deze soundbar zagen we vorig jaar voor het eerst terug op de OLED903-serie, voorzien van een oled-paneel. Dit jaar kun je dus ook voor een lcd televisie met Bowers & Wikins soundbar gaan. Verder beschikt dit model over volledige HDR-ondersteuning (HDR10+, Dolby Vision, HLG), is ondersteuning voor Dolby Atmos aanwezig en zien we Android TV met de Google Assistant, Ambilight, de verbeterde P5-processor en een 4K lcd-paneel met led-achtergrondverlichting terug.

Zo doe je mee

Wil jij kans maken op deze 55-inch PUS8804 lcd led tv? Volg dan PhilipsTV en Homecinema Magazine op Facebook. Op dinsdag de 27e kiezen we willekeurig een winnaar uit alle volgers en maken we de winnaar via Facebook bekend.

  • Delen:

Reacties

  1. Bert
    22 augustus, 2019 om 11:55

    Raar dat je een account bij Facebook moet hebben om hier een prijs te winnen!

    • Martijn Chel
      22 augustus, 2019 om 11:56

      We doen vaak genoeg acties waarbij dat niet nodig is. Bij deze actie wel. Het kan niet altijd voor iedereen perfect zijn.

      • Bert
        22 augustus, 2019 om 12:10

        Bedankt voor de snelle reactie. Het kan niet altijd voor iedereen perfect zijn, maar wel toegankelijk.

      • Martijn Chel
        22 augustus, 2019 om 12:16

        Ik snap je punt. We proberen zoveel mogelijk leuke acties op te zetten en met iedereen rekening te houden door verschillende platformen en winmogelijkheden in te zetten. Soms betekent dit echter dat we samen met een partner een actie op een specifiek platform richten.

      • Corry de vos
        23 augustus, 2019 om 7:51

        Zou leuk zijn voor het verpleegtehuis om onze oudjes eens lekker te verwennen !!
        Loot graag mee

    • Erika van koert
      23 augustus, 2019 om 20:32

      Super gaaf ! Heb de pagina’s geliked 🤞

  2. Willy
    22 augustus, 2019 om 14:39

    Gefeliciteerd!! Waanzinnig mooie actie en prijs, ik loot echt onwijs graag mee!! 🍀🍀🍀🤞

  3. m chen
    22 augustus, 2019 om 15:23

    Mooie TV, volg PhilipsTV en Homecinema Magazine op Facebook: uitgevoerd maar onder ander mailadres!

  4. sylvia
    23 augustus, 2019 om 8:15

    wat geweldig ,en gefeliciteerd natuurlijk!Ik zou dat geweldig vinden.Wat een mooie actie,ik loot heel graag mee voor deze prachtige tv

    • Steve verhast
      23 augustus, 2019 om 16:36

      Proficiat met jullie jubileum !!
      Doe er gerust nog enkele jaren bij
      Mooie prijs ook !! Je zou voor minder beide pagina’s leuk vinden en volgen …. wat ik uiteraard gedaan heb 😊

  5. Dinand
    23 augustus, 2019 om 8:49

    Proficiat met jullie 10 jarig bestaan. Op naar het volgende lustrum.
    Volg zowel Philips als jullie al jaren op Facebook.
    Ook hierdoor altijd snel en goed geïnformeerd inzake veel product nieuws.
    Weer een erg mooie prijs, nu maar duimen om beetje geluk te mogen hebben en deze prachtige
    Philips thuis te mogen bewonderen.
    Alle mede kandidaten succes.

    • sandrien
      25 augustus, 2019 om 8:39

      Wat zou dit geweldig zijn! Wij hebben thuis al een goede tv, Philips 😁. Maar mijn ouders hun tv is echt wel aan vervanging toe, dus wat zou dit een fantastisch cadeau zijn voor hen! Omdat ze zoveel voor ons doen, verdienen ze dit wel eens!! Duimen maar!

  6. Angela treffers
    23 augustus, 2019 om 12:28

    Super ik heb natuurlijk beide pagina’s geliked en gevolgd 😁

  7. Ria
    23 augustus, 2019 om 17:41

    Beide pagina’s geliked 😁

  8. Fred van Rhenen
    24 augustus, 2019 om 9:41

    Gefeliciteerd met jullie 10 jarig bestaan. Ik vier het feestje graag mee met deze te gekke TV. Mooie kans! Groet Fred.

  9. Robin
    17 september, 2019 om 22:20

    Gave actie zeg!! Heel hard duimen!!