Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

10 jaar Homecinema Magazine – win een abonnement op FWD Magazine

Geschreven door
Geplaatst op16 augustus 2019, 16:02 CategorieActies

Homecinema Magazine bestaat 10 jaar en dat moet natuurlijk gevierd worden. Deze maand geven we daarom een aantal mooie prijzen weg, samen met onze partners. Vandaag geven we als FWD tweemaal een abonnement op FWD Magazine weg! Hieronder lees je wat je moet doen om kans te maken.

De afgelopen 10 jaar hebben we bijna 8.000 nieuwsartikelen, reviews en achtergrondartikelen gepubliceerd. Dat is natuurlijk een hele prestatie, maar nog veel trotser zijn we op de vele reacties die we onder deze artikelen en in onze mailboxen krijgen. Maar liefst 15.000 reacties hebben we inmiddels mogen ontvangen, en daar zijn we natuurlijk heel dankbaar voor. Met name ook omdat vele van deze reacties ervoor zorgen dat anderen weer een stapje verder geholpen zijn in de zoektocht naar nieuwe homecinemaproducten.

Win een abonnement op FWD Magazine

Vandaag vieren we ons 10-jarig bestaan samen met alle andere media van FWD. Samen geven we tweemaal een abonnement op FWD Magazine weg. FWD is het overkoepelende merk van onder meer HomecinemaMagazine.nl, TabletsMagazine.nl en SmarthomeMagazine.nl. Zesmaal per jaar geven we FWD Magazine uit, een magazine dat vol staat met reviews, achtergronden en nieuws op het gebied van audio, video, smarthome en mobile. Je vindt FWD Magazine in de boekhandel, de kiosk of in je (digitale) brievenbus als je een abonnement neemt.

Zo doe je mee

Wil jij kans maken op een abonnement op FWD Magazine? Dat kan op twee manieren. Volg FWD Magazine op Instagram en/of laat een reactie achter onder dit artikel waarin je aangeeft waarom jij graag een abonnement wilt op FWD Magazine. Komende dinsdag (20 augustus) verloten we een abonnement onder de nieuwe Instagram-volgers en de mensen die hieronder een reactie hebben achtergelaten.

De winnaar is bekend! Gefeliciteerd Marcel!

  • Delen:

Reacties

  1. Frans
    16 augustus, 2019 om 18:11

    Ik hou me door jullie goed op de hoogte van alles heb zelf mijn lg OLED C 7 afregeling van jullie gebruikt voor de tv ik geniet er al heel lang van het beeld ook op audio zijn jullie duidelijk in je advies.

    Groeten een beeld en geluid freak.

  2. Maaike
    16 augustus, 2019 om 19:28

    Leuk! Ik doe graag mee aangezien ik hier vaak kom voor informatie over het aansluiten van apparaten. Het magazine zou ik graag ontvangen om in de avond rustig te lezen.

  3. Frits
    16 augustus, 2019 om 19:29

    Mooie actie. Ik wil graag een abonnement omdat ik liefst op mijn gemak de vele reviews lees.

    • Dinand
      17 augustus, 2019 om 8:38

      Doe graag mee voor één jaar abonnement want met jullie tijdschrift ben ik altijd goed geïnformeerd over de nieuwste techniek op gebied van audio en video. Speciaal nu ik voornemens ben om een nieuwe OLED TV te kopen, en jullie goede kritische revieuws de producten goed onderscheidend beschrijven.

      Trouwens ook van harte gefeliciteerd met jullie jubileum, op naar de 25 jaar.

      Dinand

  4. David
    16 augustus, 2019 om 20:13

    Omdat ik het een geweldig magazine vind en ik soms nog weleens vergeet ze te kopen en daardoor alle nieuwtjes mis.

  5. Eric Maas
    16 augustus, 2019 om 20:44

    Graag zou ik meedoen aan de wedstrijd, waarom ik dolgraag een abonnement zou willen winnen? Hoe kan ik anders aan een verantwoorde en onderbouwde aankoop kunnen komen zonder jullie artikelen? 👍🏻
    Ga zo door en van harte gefeliciteerd met jullie jubileum!

  6. Dirk
    16 augustus, 2019 om 20:58

    Hallo,

    Ik zoek al maanden naar een nieuwe tv en soundbar maar geraak er niet uit. Het is altijd iets die me tegenhoudt… Misschien kan een review van fwd me overtuigen en dat laat ik dan ook weten ! Alvast proficiat met jullie verjaardag ! Mvgr, Dirk

  7. Dineke Wiersema
    16 augustus, 2019 om 21:23

    Jaaaa ik doe graag mee! Zou geweldig zijn om vaak iets over jullie te kunnen lezen!

  8. Marcel van Dijk
    17 augustus, 2019 om 1:13

    Super vet magazine hoe mooi zou het zijn om dit kado te winnen het zijn eigenlijk 6 mooie kadootjes 👌🎉👍

  9. Diny Gijsberts
    17 augustus, 2019 om 8:40

    Goede en eerlijke informatie is het halve werk voor het aankopen van een product dat deugd ! Daarom graag een abbo zodat ik geen kat in de zak meer koop !

    • Sonsan
      17 augustus, 2019 om 10:16

      Graag win ik een abonnement! Dagelijks kijk ik op jullie website om helemaal up to date te blijven maar het is natuurlijk nog veel leuker om het blad in handen te hebben!
      Dus laat maar komen dat abonnement… 🙂

  10. har
    17 augustus, 2019 om 10:36

    Allereerst van harte en deel graag mee in de feestvreugde een abo op het magazine te winnen…

  11. Marc van Hurck
    17 augustus, 2019 om 17:02

    Ik wil graag op de hoogte blijven van alles wat er gebeurd op homecinemagebied in Nederland en Belgie.

  12. Simon
    17 augustus, 2019 om 21:36

    Gefeliciteerd met jullie jubileum! Ik zou graag een abonnement winnen. De online artikelen lees ik altijd met veel plezier… maar volgens mij mis ik nog iets: het magazine.

  13. Herman
    18 augustus, 2019 om 8:33

    Ik wil graag op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen.

  14. Margo
    18 augustus, 2019 om 10:22

    Ik lees graag de reviews en adviezen. Dat geeft me meer houvast om keuzes te maken uit het enorme aanbod.

  15. Bea
    18 augustus, 2019 om 11:47

    Interessant om de nieuwste producten te volgen en reviews te lezen

  16. Jean-Paul
    18 augustus, 2019 om 12:08

    Altijd nieuwsgierig naar de nieuwste producten en reviews.

  17. ran slag
    18 augustus, 2019 om 12:32

    Omdat mijn zoon ze werkelijk verslíndt!

  18. Marcel
    18 augustus, 2019 om 13:27

    Ik zou ook wel graag een abbo willen omdat ik graag op de hoogte wil blijven van nieuwe ontwikkelingen op de markt en het ook zeer interessant vind en het financieel helaas niet voor mij is weggelegd voor abonnementen.

    • Martijn Chel
      20 augustus, 2019 om 9:57

      Hoi Marcel,
      Gefeliciteerd! Je krijgt van ons een abonnement op FWD Magazine. Ik stuur je een mailtje!

      • Marcel
        20 augustus, 2019 om 14:56

        Hartelijk dank ben dr zeer blij mee 🙂

  19. Anneliese de Waal
    18 augustus, 2019 om 14:30

    Ik doe graag mee, heel erg leuk een abonnement, erg leuk voor de nieuwtjes en overal voor op de hoogte te blijven.

  20. Ed
    19 augustus, 2019 om 0:16

    Wil graag winnen omdat ik binnenkort een OLED tv wil gaan kopen. Maar er zijn er zoveel dat ik door de OLED’s de TV’s niet meer zie. FWD kan mij helpen het juiste pad te vinden

  21. PJ
    19 augustus, 2019 om 12:28

    Als eerste van harte gefeliciteerd. Zo’n jubileum zegt wel wat!
    Ik zou graag in aanmerking willen komen voor een abonnement, een magazine vol interessante info waardoor ik al meerdere keren de juiste aankopen heb gedaan en instellingen van apparatuur.
    Daarnaast wil mijn baas niet hebben dat ik zoveel tijd op mijn mobiel bezig ben, waaronder het bekijken van de magazine site, echter over een tijdschrift heeft ie het niet gehad dus dan sla ik twee vliegen in een klap! Dan is dat probleem ook opgelost!

  22. pspheksie
    19 augustus, 2019 om 20:52

    iK ben al wat ouder en dan is het moeilijk om al die trukjes en knepen snel voor de geest te halen dus een abo op jullie blad zal me helpen om alles bij elkaar te houden tegen dat ik het nodig heb en natuurlijk zal mijn algemene kennis erop vooruit gaan… slim ouod worden hmmm

  23. Ed
    27 september, 2019 om 12:33

    Ga binnenkort een nieuwe TV aanschaffen. Aangezien het moeilijk is welke ik moet nemen, door de vele types, kan ik FWD magazine daar prima bij gebruiken.