HBO’s Westworld keert op 22 april terug met tweede seizoen

Geplaatst op5 februari 2018, 9:37 CategorieStreamingdiensten

HBO heeft zondag bekendgemaakt dat het tweede seizoen van de serie Westworld vanaf 22 april te zien zal zijn bij de populaire betaalzender. Daarnaast heeft het bedrijf de eerste trailer vrijgegeven voor dat tweede seizoen. Heb je seizoen één nog niet gezien? Pas dan op voor spoilers.

Seizoen twee van Westworld vanaf 22 april

Mocht je het eerste seizoen van Westworld hebben gezien, dan weet je dat die serie vol omwentelingen zit waar je aanvankelijk niet op rekende (of juist zag aankomen, we kijken naar jou, Bernard). Seizoen twee belooft het eerste seizoen te evenaren. Of dat gaat gebeuren kunnen we allemaal vanaf 22 april zien, want dan gaat dat seizoen van start. De aankondiging wordt vergezeld door een verse trailer, waarin we onder meer Jeffrey Wright’s Bernard Lowe, Thandie Newton’s Maeve Millay en Evan Rachel Wood’s Dolores Abernathy zien.

Het eerste seizoen van Westworld kon soms best complex zijn. De showmakers gebruikte een mengeling van tijdlijnen, waardoor je als kijker niet altijd wist waar je nou naar zat te kijken, waardoor je mogelijk, net als de hosts in het themapark, een beetje verward achterbleef na een aflevering. Het is vooralsnog niet bekend of het tweede seizoen van de serie eenzelfde opbouw gaat krijgen — maar of dat gaat uitmaken is ook nog niet zeker. Na het spannende eerste seizoen kunnen de makers nog allerlei andere kanten op qua verhaal en structuur.