De drie beste nieuwe films en series op Netflix #101

Geplaatst op9 juni 2017, 16:00 CategorieStreamingdiensten

Elke week bekijken we de nieuwe films en series die Netflix heeft toegevoegd. Deze week onder andere het vijfde seizoen van Suits.

Suits (vijf seizoenen)

Suits is een serie over een advocatenkantoor. Nu klinkt dat misschien saai; desondanks is Suits één van de beste series die je op dit moment kunt volgen. De hoofdrolspelers in deze komische dramaserie (ook zo’n foute combinatie, maar geef het echt een kans) zijn namelijk ontzettend divers en kleurrijk en de situaties waarin de verschillende personages terechtkomen, zijn vrijwel altijd spannend en meeslepend. Of dat nu een zaak is die echt gewonnen moet worden of een obstakel in het persoonlijke leven – Suits kijk je het beste in een binge-sessie.

Queen

Queen is een film over opgroeien en volwassen worden. Rani (gespeeld door Kangana Ranaut) is een jonge vrouw uit Delhi die uit een conservatieve familie komt en op het laatste moment wordt gedumpt door haar verloofde. Ze besluit niet bij de pakken neer te zitten en op de huwelijksreis te gaan die al stond gepland. Ze reist over heel de wereld en leert allerlei nieuwe mensen kennen. Ze doet ontzettend veel nieuwe ervaringen op en leert haarzelf echt kennen tijdens die reis. Een feelgoodmovie die met een bittere pil begint.

Top Boy (twee seizoenen)

Een goedlopende en ondergrondse drugszaak wordt geleid door Dushane (gespeeld door Ashley Walters) en zijn vriend Sully (Kane Robinson), met als doel de rijkste mannen uit de wijk te worden. Daarom gaan ze in zee met drugsbaas Bobby Raikes (Geoff Bell). Vanwege nieuwe problemen wordt de lening die de mannen hebben gekregen van Raikes gestolen, waardoor er natuurlijk wraak genomen moet worden. Ondertussen wordt er ook een dertienjarige ingelijfd, terwijl diens moeder in het ziekenhuis beland — met allerlei nare gevolgen.

Netflix is een betaalde videostreamingdienst waar je voor een vast bedrag per maand kunt kijken naar allerlei films en series; onbeperkt, dus zo vaak en zo lang als je wilt. Omdat het aanbod nog wel eens overweldigend kan zijn, proberen we elke week drie goede, opvallende of grappige films en series er tussenuit te pikken, zodat je er lekker voor kunt gaan zitten in het weekend.