Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Kerstactie dag 1: win drie maanden gratis KNIPPR en een Chromecast

Geschreven door
Geplaatst op13 december 2016, 9:12 CategorieActies

Kerst staat voor de deur en het jaar is bijna om. Om de laatste dagen voordat het feest weer losbarst nog wat mooier te maken geven we 11 dagen lang mooie cadeaus weg. Elke dag verloten we één of meerdere prijzen en vandaag trappen we af met tweemaal drie maanden gratis KNIPPR en tweemaal een Google Chromecast.

Drie maanden KNIPPR en een Chromecast

Samen met KNIPPR mogen we twee mensen blij maken met een voucher voor drie maanden gratis toegang tot de dienst en daarbij een Google Chromecast zodat je alles dat je bekijkt direct op je tv weer kunt geven.

KNIPPR is kabelvrije en interactieve televisie voor iedereen. Met KNIPPR bepaalt de kijker zelf de extra zenders bovenop KNIPPR Basis en kijk je tv op een scherm naar keuze met Apps voor smartphone, tablet en Apple TV4. Streamen met Chromecast of in de webbrowser is ook mogelijk.

Zo doe je mee

Wil je kans maken op deze prijzen? Meedoen is zeer eenvoudig. We verloten één setje (KNIPPR voucher plus een Chromecast) via de website en één setje via Facebook. Op de website doe je mee door hieronder een reactie achter te laten met waarom jij dit cadeau wilt winnen. Op Facebook zorg je dat je onze pagina liked en dit bericht een hartje geeft. Uit alle deelnemers loten we de winnaars en deze worden op woensdag bekendgemaakt via Facebook en de website.

Je kunt meedoen tot morgenochtend 09.00. Daarna gaan we meteen van start met een nieuwe actie, en dat 11 dagen lang, tot 24 december! Houd dus de komende twee weken de website en onze Facebook-pagina goed in te gaten.

Winnaars

Website: Maaike
Facebook: Niels van der Helm

Gefeliciteerd! We nemen contact met jullie op. Niet gewonnen? Doe mee met de volgende actie!

  • Delen:

Reacties

  1. Dennis
    13 december, 2016 om 9:21

    Ik ben volledig geknipprt voor deze cast!

  2. Maaike
    13 december, 2016 om 9:31

    Ik wil graag KNIPPR en een chromecast winnen omdat ik wel klaar ben met het standaard tv kijken.

  3. marc de raden
    13 december, 2016 om 10:36

    het huidige film / serie aanbod laat te wensen over. lijkt soms wel of het het hele jaar komkommertijd is. daarom maak ik graag kans op deze prijs

  4. Anita Roelfsema
    13 december, 2016 om 10:46

    Helemaal geweldig! Ik deel graag mee!

  5. Sjaak
    13 december, 2016 om 11:05

    Leuke eerste actie! Graag doe ik mee:)

  6. Frankrav
    13 december, 2016 om 12:38

    Mooie actie. graag ga ik voor de chromecast en het abonnement.

  7. Robert
    13 december, 2016 om 13:02

    K ben gecast voor knippr

  8. Bouwmans
    13 december, 2016 om 13:33

    Ben gewoon erg benieuwd naar knippr en overweeg over te stappen. Mooie manier om het uit te proberen.

  9. Freekmaars
    13 december, 2016 om 14:00

    Top! Ik doe mee! knippr en chromecast please 🙂

  10. Niels van der Helm
    13 december, 2016 om 14:53

    Ik KNIPPR 1 x met mijn ogen en dan komt deze toffe actie voorbij; zeker weten dat ik meedoe!

  11. gerard
    13 december, 2016 om 18:48

    Tofe actie, wordt er geknipprd van

  12. Tonkmen
    13 december, 2016 om 19:43

    Ik knippr met mijn ogen en hoera ook nog een chromecast erbij. Dank u wel kerstman!

  13. Wesley
    13 december, 2016 om 19:57

    Hiermee eindelijk een echt alternatief voor het alles in 1 pakket, gecombineerd met een los internetabonnement natuurlijk! #fingerscrossed !!

  14. Jens Oostland
    13 december, 2016 om 20:01

    Ik wil ook films streamen op mijn TV op je smartphone is niet prettig kijken

  15. Elle Iram
    13 december, 2016 om 21:26

    Lijkt wel zomer met de zinloze programma’s op tv. Wil graag leuke films en series zijn. Loot graag mee.

  16. Wenzhao
    13 december, 2016 om 22:23

    Mooie actie!

  17. Danielle Noord
    13 december, 2016 om 22:53

    Geweldig!! Ik ga het gelijk delen!! #duimen

  18. Sabine Flothuis
    13 december, 2016 om 23:24

    Mooie manier om kennis te maken met Knippr!!! En een Chromecast staat echt al heeeeeeeeeeeeel lang op mijn wishlist. Wat zal ik me vermaken tijdens de kerstvakantie 🙂 (en nog langggggggggg daarna!!)

  19. Bjorn van der Beek
    14 december, 2016 om 6:59

    Laatste maanden al enkele concurrenten geprobeerd om over te stappen. Tot heden niet tevreden over het kwaliteit wat de concurrentie aanbied. Dit zou een hele mooie test kunnen zijn voor mij (en Knippr), om te zien dat Knippr beter is dan de concurrentie 😉

  20. M.A.
    14 december, 2016 om 8:16

    Geweldige actie!!!

  21. Chris
    14 december, 2016 om 9:02

    Leuke actie! Kende Knippr eigenlijk niet..

  22. Martijn Chel
    14 december, 2016 om 9:34

    De winnaars staan in het artikel. Gefeliciteerd!