Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Kerstactie dag 9: win een Bowers & Wilkins P5 Wireless hoofdtelefoon

Geschreven door
Geplaatst op21 december 2016, 9:00 CategorieActies

Kerst staat voor de deur en het jaar is bijna om. Om de laatste dagen voordat het feest weer losbarst nog wat mooier te maken geven we 11 dagen lang mooie cadeaus weg. Elke dag verloten we één of meerdere prijzen en vandaag geven we samen met Bowers & Wilkins een P5 Wireless hoofdtelefoon weg.

Bowers & Wilkins P5 Wireless

De P5 Wireless is de eerste Bluetooth hoofdtelefoon van Bowers & Wilkins en biedt dezelfde kracht, precisie en authentieke Hi-Fi klank als de P5 Series 2 hoofdtelefoon. Deze draadloze hoofdtelefoon is gemaakt van fraaie materialen en heeft een stijvol design met een optimale pasvorm. De P5 Wireless is te verbinden via Bluetooth en hanteert een intuïtieve bediening waarmee je muziek kunt afspelen, pauzeren en overslaan. Ook kun je telefoneren; de hoofdtelefoon beschikt over twee afzonderlijke microfoons. De oplaadbare batterij biedt 17 uur luisterplezier en dankzij de meegeleverde USB kabel is opladen eenvoudig. Ook een normale headphone kabel is toegevoegd aan de P5 Wireless en voor onderweg wordt een luxe draagtas meegeleverd.

Bowers-Wilkins-P5-Wireless-1

Zo doe je mee

Wil je kans maken op deze prijs? Meedoen is zeer eenvoudig. Je doet automatisch mee door hieronder een reactie achter te laten met waarom jij dit cadeau wilt winnen. Uit alle deelnemers loten we de winnaar en deze wordt op donderdag bekendgemaakt via de website.

Je kunt meedoen tot morgenochtend 09.00. Daarna gaan we meteen van start met een nieuwe actie!

Winnaar

De winnaar is bekend. Peter Dekkers, gefeliciteerd! We nemen contact met je op. Niet gewonnen? Doe mee met onze volgende actie.

  • Delen:

Reacties

  1. Martijn Koot
    21 december, 2016 om 9:03

    Deze zou zeer goed van pas komen. Kan ik door het hele huis genieten van muziek zonder draad!

  2. Tiemco Nelissen
    21 december, 2016 om 9:14

    Das handig! en zal vast super klinken =D

  3. Alisa
    21 december, 2016 om 9:14

    Kan ik goed gebruiken dan hoor ik die scholieren s’ochtends in de bus niet meer, wat een kabaal haha

  4. Wenzhao
    21 december, 2016 om 9:16

    Mooie hoofdtelefoon met super geluid.

  5. Gjansen
    21 december, 2016 om 9:16

    Wow. Daar zou ik zelf nooit het geld voor hebben om zoiets te kopen, wat zou het fijn zijn om deze dan te mogen winnen. Wow. :-).

  6. Rogier van den Boom
    21 december, 2016 om 9:16

    Wow, geweldi! Ideaal voor onderweg. Ben onderhand de stnadaard oordopjes wel beu :s

  7. Roel
    21 december, 2016 om 9:17

    Dit zou echt superrelaxt zijn! Sowieso fan van B&W, thuis ook een paar CM9’s staan 🙂

  8. Jeffrey
    21 december, 2016 om 9:24

    Wat een fraaie hoofdtelefoon!

  9. Jaap
    21 december, 2016 om 9:27

    Weer zo’n mooie actie en product. Daar doe ik graag aan mee.

  10. Henri Lemans
    21 december, 2016 om 9:33

    Ik ben normaal niet zo’n fan van hoofdtelefoons, maar voor deze P5 moet ik wel een uitzondering maken! Niet alleen een prachtig design, maar het geluid dat hieruit zal komen, daar kan maar weinig tegenop. En zeker in-ears niet! Met deze op m’n hoofd loop ik wel graag rond, of zit ik graag mee in de trein!

  11. m durieux
    21 december, 2016 om 9:34

    All i want for christmas is een Bowers & Wilkins P5 Wireless hoofdtelefohooooonhoon

  12. Ruud
    21 december, 2016 om 9:35

    Eigenlijk is deze veel te mooi om mee de fitness in te duiken, maar wat zullen die klankheldere beats me motiveren, kracht en plezier geven!

  13. Sjaak
    21 december, 2016 om 9:35

    Wat een super mooie prijs. Daar wil ik wel met rooie oortjes naar luisteren. Of zit hij zo confortabel dat je geen rooie oortjes krijgt? Zou het graag uittesten.

  14. johan
    21 december, 2016 om 9:36

    B&W, als dit niet de beste klinkende hoofdtelefoon is dan zal het me verbazen!

  15. Kelly
    21 december, 2016 om 9:36

    Oh wat zou ik deze dolgraag voor m’n vriend onder de kerstboom leggen!

  16. Antoon
    21 december, 2016 om 9:37

    Echt de ultieme hoofdtelefoon! Ik maak heel graag kans!

  17. Arno
    21 december, 2016 om 9:38

    Daar mee kan ik heerlijk muziek luisteren terwijl mijn dochtertje kinder programma’s kijkt 😊

  18. Annie
    21 december, 2016 om 9:38

    Dit is een cadeau dat m’n zoon never nooit zal verwachten onder de kerstboom! Zo blij en verrast als wanneer hij deze uitpakt, en waarschijnlijk nog meer wanneer hij ‘m voor het gebruikt, zal ik ‘m niet snel zien 😉

  19. HCL Lemmens
    21 december, 2016 om 9:39

    Een hoofdtelefoon waarmee je je echt mee kan laten voeren in de muziek! 🙂

  20. Lian
    21 december, 2016 om 9:40

    Wat zou ik deze fijn vinden om mezelf af te zonderen van alles om me heen en heerlijk te relaxen en te genieten, of juist – met wat rustige muziek – hard te werken!

  21. René
    21 december, 2016 om 9:40

    Enorm fijn om het dagelijkse forenzen plezieriger te maken!

  22. Niek
    21 december, 2016 om 9:41

    Ik zou ‘m voor m’n opa willen winnen! Die zal hier zeker van genieten!

  23. Dianne
    21 december, 2016 om 9:44

    Ik kan dan op mijn werk ongestoord (en zonder anderen te storen) de hele dag muziek luisteren en thuis zonder gepruts met kabel mijn elektrisch drumstel gebruiken!

  24. Niek Luinge
    21 december, 2016 om 9:45

    Dit is precies de koptelefoon die ik heb! Mijn neefje vind hem geweldig, elke keer als hij bij ons is wil hij hem even proberen. Dus ik weet wel een goede bestemming voor deze koptelefoon 😉

  25. Richard
    21 december, 2016 om 9:48

    B&W
    Best&Wireless headphone

  26. Thomas
    21 december, 2016 om 9:49

    Ik heb net een nieuw elektrisch drumstel gekocht, met deze koptelefoon zou ik zonder gepruts met draden en in fantastische kwaliteit kunnen genieten van de beats!

  27. Sefanja
    21 december, 2016 om 9:51

    Deze zou ik heel graag willen winnen voor mijn man.

  28. JJK
    21 december, 2016 om 9:51

    met B&W hoor je de muziek weer zoals je ze hoorde toen je 20 was….een geweldige ervaring!

  29. Stefan
    21 december, 2016 om 9:58

    Geweldig!! Heerlijk luisteren naar mijn eigen muzieksmaak zonder de rest van het gezin hiermee lastig te vallen 🙂

  30. Jacqueline
    21 december, 2016 om 10:01

    Deze B&W hoofdtelefoon met zijn prachtige geluidsweergave lijkt mij ideaal voor in de trein! Mooi, compact en superkwaliteit. Hier wil ik graag mee gezien worden!

  31. Arjan
    21 december, 2016 om 10:07

    Wat een mooie hoofdtelefoon, zou een mooi kerstkado zijn nu ik net op zoek ben naar een nieuwe aangezien de huidige stuk is.

  32. Kaddour
    21 december, 2016 om 10:09

    Ik hoor slecht met 1 oor zou een goede oplossing zijn!

  33. Patrick Mulder
    21 december, 2016 om 10:10

    Dit wordt dan mijn kerstkado onder de boom!

  34. Kamran Babaei
    21 december, 2016 om 10:12

    Prachtige koptelefoon!!

    Sinds ik een iPhone 7 heb is muziek luisteren en opladen onmogelijk. Een bluetooth koptelefoon lijkt me geweldig want ik hoef daardoor niet meer te stoppen met luisteren zodra ik moet opladen. En met de kwaliteit van B&W lijkt dat me een geweldige ervaring!

  35. EDoef
    21 december, 2016 om 10:16

    All I want for Christmas is…. een Bowers & Wilkins 🙂

  36. Marijke
    21 december, 2016 om 10:18

    Wauw!!! Wat een knapperd!! Nou ik zou deze wel willen winnen, want mijn man die luistert echt naar zwaar erge muziek..kan ik mooi mijn eigen muziek opzetten…of ik zet hem deze mooie koptelefoon op en heb ik ook rust 😛

  37. Sevda
    21 december, 2016 om 10:23

    Wauw geweldige actie!! Ik ben mijn oordopjes helemaal beu, ik wil graag beter geluid en dat draadloos!!

  38. Monique Alys
    21 december, 2016 om 10:32

    Lijkt me echt ideaal zo’n draadloze hoofdtelefoon. Lekker het hele huis door en schoonmaken met keiharde muziek op zonder dat ik andere er bij stoor.

  39. Anita Roelfsema
    21 december, 2016 om 10:37

    Fantastische prijs weer die jullie cadeau geven! Ik doe graag weer mee

  40. Rens de Leeuw
    21 december, 2016 om 10:40

    Zou zo heerlijk zijn voor deze kersverse vader in zich af en toe even een momentje af te kunnen sluiten met quality time voor mezelf, met een heerlijk muziekje op deze super mooie koptelefoon

  41. MartijnDennis
    21 december, 2016 om 10:44

    Leuk ik doe mee!

  42. Tamara C
    21 december, 2016 om 10:47

    Wauw, wat een topper van een cadeau om te winnen! Ik woon in een gehorig huis waardoor ik aan mijn telefoon ben verbonden. Het zou heerlijk zijn als ik het huis door kan lopen zonder aan iets verbonden te zijn. De koptelefoon zal ik met mijn vriend kunnen delen zodat hij mij niet hoeft te storen als ik aan het studeren ben.

  43. Marcus
    21 december, 2016 om 10:47

    Bowers & Wilkins wie wil nou niet zo’n kado !

  44. Henk
    21 december, 2016 om 10:49

    Draadloos van mijn eigen muziek genieten zonder anderen te storen, perfect!

  45. Ronnyking
    21 december, 2016 om 10:56

    Deze zou ik wel eens willen winnen

  46. Chrissy Haring
    21 december, 2016 om 11:01

    Kan ik heerlijk zonder het geluid van de voetbalwedsrijd mijn boek lezen.

  47. Roy van dijk
    21 december, 2016 om 11:03

    Ik zou graag deze Bowers&wilkins hoofdtelefoon willen winnen. Sinds kort heb ik Spotify en met deze hoofdtelefoon wordt het helemaal genieten van muziek en ziet er ook nog is cool uit. Leuke acties van homecinemamagazine zo rond kerst.

  48. Bea de Rue
    21 december, 2016 om 11:11

    Ik doe graag weer mee voor een kansje

  49. Olga2000
    21 december, 2016 om 11:20

    Ik heb een slechte jaar achter de rug… ziek geweest… zou leuk zijn om deze fantastische koptelefoon te winnen! B&W is gewoon top, in alle opzichten!

  50. Chee Yong
    21 december, 2016 om 11:27

    Zou graag wireless willen gaan in 2017

  51. Patrick Rep
    21 december, 2016 om 11:28

    Ik zou hem graag willen winnen, mijn vrouw zou daar heel blij mee zijn. Dan hoort zij die herrie niet meer van mij en me zoon.

  52. Dhr. Attema
    21 december, 2016 om 11:29

    Met deze Bowers & Wilkins P5 Wireless hoofdtelefoon kan ik, zowel thuis als onderweg, heerlijk genieten van mijn favoriete muziek.

  53. Gunther Sterckx
    21 december, 2016 om 11:37

    Dit is in mijn ogen het beste audiomerk ter wereld. Ik heb de MM1 speakers in mijn bezit van dit merk.
    Een draadloze hoofdtelefoon winnen van Bowers & Wilkins zou voor mij een droom zijn die uitkomt.

  54. Doortje Nicolai
    21 december, 2016 om 11:39

    ALTIJD en overal van mijn muziek genieten, en NOOIT meer een draadje los..
    Daar heb ik wel oren naar..

  55. Niels van de Graaf
    21 december, 2016 om 11:40

    Ja, graaaaaaaaag!

  56. Ronald Jonas
    21 december, 2016 om 11:41

    Top merk top geluid , met deze hoofdtelefoon kan ik genieten van mijn favoriete Spotify playlisten!

  57. Imar Bouwman
    21 december, 2016 om 11:42

    Duimen maar om ongestoord te genieten

  58. Jens Oostland
    21 december, 2016 om 11:45

    wow zeer welkom

  59. Linda Achterberg
    21 december, 2016 om 11:49

    Wat een JUWEELTJE!!! Ik heb zelf een verouderd model van een B merk waar ik dag en nacht mee loop door het huis en buiten rond het huis!!! MAARRR..de kussentjes zijn er af en dat doet me toch PIJN, AU AU AU!!! Dit is een ULTIEME KERSTWENS van me..een schitterend design, zonder ruis en KWALITEIT!!! LIKED Homecinemamagazine, LIKED dit mooie bericht en dit bericht natuurlijk GEDEELD met mijn FACEBOOKvrienden en duimen en duimen en duimen!!!

  60. Willy
    21 december, 2016 om 11:53

    Super speakers B&W ben benieuwd hoe dit klinkt!

  61. Inge
    21 december, 2016 om 11:58

    Heerlijk draadloos in het nieuwe jaar kunnen luisteren naar mijn favoriete muziek, dat klinkt als muziek in mijn oren!

  62. Monique Weber
    21 december, 2016 om 12:03

    dat is handig ik moet vaak op bed en dan is al die draden niet fijn dus heel graag

  63. Siep
    21 december, 2016 om 12:03

    Fijn om te winnen, kan oude koptelefoon met pensioen!

  64. @win
    21 december, 2016 om 12:11

    Deze wil ik heel graag voor mijn dochter winnen, zodat ze haar thuis studie in alle rust door kan zetten.

  65. Wim
    21 december, 2016 om 12:11

    Wat een gave hoofdtelefoon! Lijkt me heerlijk om je af te sluiten om muziek te luisteren zonder naast de installatie te moeten blijven zitten.

  66. Coby Bot
    21 december, 2016 om 12:18

    Gaaf voor in bed….

  67. Peter
    21 december, 2016 om 12:22

    Van mijn baas moet ik komend jaar weer aardig was uurtjes in het vliegtuig spenderen. Deze B&W komt heerlijk van pas in de trein naar het vliegveld, wachten in de lounge en tijdens de vlucht. Kortom, het reizen wordt een stuk plezieriger!

  68. Rian de Gelder
    21 december, 2016 om 12:35

    Ik wil deze hoofdtelefoon graag winnen voor mijn man, zodat hij naar zijn muziekcollectie kan luisteren, terwijl ik mijn favoriete series kijk!

  69. ici
    21 december, 2016 om 12:40

    geweldige koptelefoon;zou ik graag mijn muziek door beluisteren

  70. Adriana de Ruiter
    21 december, 2016 om 12:43

    Zou enorm handig zijn zodat ik als onze baby in de woonkamer slaapt, toch lekker muziek kan luisteren tijdens het poetsen! Oh en mijn man zou het ook waanzinnig waarderen als hij weer kan gamen zonder dat ik hem vraag het geluid uit te doen! 😉

  71. Jeroen
    21 december, 2016 om 12:46

    Ik heb me nu al een paar keer verslikt in de snoeren van mijn huidige… net te kort, dus vliegt van mijn hoofd als ik opsta 🙁

  72. dinand
    21 december, 2016 om 12:46

    mooie, zo niet een van de beste koptelefoons, zou ik graag gebruik van gaan maken om mijn favoriete kerst songs te luisteren zonder mijn andere huisgenoten te storen.

  73. Mike
    21 december, 2016 om 12:50

    Klinkt als muziek in mijn oren!
    Ik zou hem super graag winnen.

  74. Anita E.
    21 december, 2016 om 12:51

    Lekker kunnen bewegen zonder al die draden eraan. Ik hou mij graag aanbevolen.

  75. Patricia
    21 december, 2016 om 12:54

    Ongestoord genieten in 2017 😉

    make my day

  76. Noël
    21 december, 2016 om 13:04

    Wanneer ik deze hoofdtelefoon op mijn hoofd plaats.
    Zal dat er voor zorgen dat ik draadloos door het leven schaats.
    Binnen huis en op fiets.
    met muziek ontgaat mij niets.
    De vrijheid die dit creëert.
    maakt mij oprecht vereerd.
    Het geluid is zeker weten subliem.
    en qua design graag gezien.
    Dus wat de kerst mij ook brengt.
    hoop ik dat het mijn kabel bereik verlengd.

  77. Michelle
    21 december, 2016 om 13:05

    Een kerstcadeau die ik (bijna) dagelijks kan gebruiken. Dat is wat ik deze kerst te wensen heb

  78. Diana Halkers
    21 december, 2016 om 13:09

    Lekker swingend het nieuwe jaar in!
    Ik ben bedgebonden en in een ligrolstoel.
    Dan zijn die draden heel onhandig.
    Ik maak heel graag kans.

  79. marc de raden
    21 december, 2016 om 13:19

    met deze wireless hoofdtelefoon kan ik ongestoord van mijn muziek, films en games genieten. zonder mijn huisgenoten of buren tot last te zijn. geen gedoe met te korte kabels. gewoon optimaal luisterplezier

  80. Boy van Kan
    21 december, 2016 om 13:21

    geen geklier meer met de kabel¿¿

  81. Dana
    21 december, 2016 om 13:25

    Jullie kennen vast wel zo iemand die met hoofdtelefoon en al wegloopt en de hele laptop/computer weg sleept achter zich aan….
    Zo iemand is mijn vent
    En dat gebeurd dan elk uur savonds
    Heel frustrerend vervelend en irritant 😉
    Ik doe graag mee

  82. natasja emmen
    21 december, 2016 om 13:28

    Heerlijk naar mijn eigen muziekje luisteren zonder dat een ander er last van heeft, deze topper is bij mij meer dan welkom

  83. Marco
    21 december, 2016 om 13:30

    Deze koptelefoon zou voor mij betekenen dat ik lekker kan genieten zonder dat de buren er last van hebben! Mijn huis is zo gehorig dat ik ze soms kan horen praten..

  84. Laurent
    21 december, 2016 om 13:39

    Omdat ik een hele knappe jongen ben!

  85. Marjanne
    21 december, 2016 om 13:39

    Zou een prachtig cadeau voor mijn vriend zijn 63ste verjaardag zijn, want die heeft hij hard nodig !!!

  86. Marijke
    21 december, 2016 om 13:40

    Leuke actie! Zo’n goede koptelefoon kan ik zeker gebruiken!

  87. Esther
    21 december, 2016 om 13:42

    JAAA! Voor mijn vriend en trotse papa van onze zoon! 🙂

  88. Kitty Smulders
    21 december, 2016 om 13:50

    Dit is een geweldig cadeau. Heb er nu eentje met draad maar daar valt iedere keer het geluid rechts weg en na een beetje friemelen komt het weer terug, maar dan moet ik wel het draadje vasthouden anders jawel .. foetsie geluid. Dus we doen graag mee!!

  89. Nency
    21 december, 2016 om 13:53

    Gewoon heel mooi en handig.

  90. Wesley
    21 december, 2016 om 14:10

    Voor mij zeker handig, hebben de buren geen last van mij en dan hoor ik hen ook meteen minder snel.

  91. erika panjer
    21 december, 2016 om 14:12

    omdat ik overal rustig mijn muziek wil luisteren

  92. Swoosh
    21 december, 2016 om 14:14

    Mooi ding! Precies wat ik graag zou willen hebben . . .

  93. Ingrid van Duijl
    21 december, 2016 om 14:15

    Mooi! Eindelijk wireless. Ik heb al zo vaak een koptelefoon weg kunnen gooien om dat de draad kapot was haha. Nu zou dat probleem verleden tijd zijn.

  94. Marijke
    21 december, 2016 om 14:23

    We hebben nog helemaal geen hoofdtelefoon en in een gezin is het al snel een kakofonie aan geluiden in huis. Om rustig muziek te luisteren zou een hoofdtelefoon enorm welkom zijn ♥ ♥

  95. Maikel Frijters
    21 december, 2016 om 14:25

    Wat een topprijs! Grote kwaliteit en eindelijk van die draden af. En van de oordopjes waar amper geluid uit komt. Ik doe graag mee!

  96. B&W fanboy
    21 december, 2016 om 14:29

    Grote B&W fan hier. Staat al ruime tijd op de verlanglijst. Oh, kerstman, please???

  97. sandy van hengel
    21 december, 2016 om 14:37

    Heerlijk door het huis lopen met mijn favoriete muziek zonder dat iemand er last van heeft.(ik heb nogal een specifieke muziek smaak😉)

  98. Oscar Schade
    21 december, 2016 om 14:40

    Het geluid van B&O is altijd kraakhelder en maakt luisteren naar muziek super intens. Dat zal met deze prachtige hoofdtelefoon niet anders zijn. Ik kan dan ook niet wachten ‘m draadloos met mijn platenspeler te verbinden en te genieten van goed stel jazz platen -waarbij ik ongetwijfeld echt alle instrumenten ga horen!

  99. Anja Laemers
    21 december, 2016 om 14:41

    Perfect: kunnen de kids om de beurt gebruik van maken (als ze er de kans voor krijgen, want als hun vader deze prijs ziet is het nog maar de vraag of dat zal gebeuren).

  100. Moniek S
    21 december, 2016 om 14:55

    Wat heerlijk lijkt het me om gewoon door t huis te kunnen lopen terwijl ik van een mooi luisterboek geniet…

  101. Danielle Noord
    21 december, 2016 om 15:12

    Geweldig!! Mooie vormgeving en een fantastisch geluid! #duimen

  102. Colin
    21 december, 2016 om 15:14

    Gaaf, zo klinken mijn live muziek-dvd’s ongetwijfeld stukken beter!

  103. Dino
    21 december, 2016 om 15:16

    Geweldig. Kan ik in heel het huis mijn muziek horen, zonder dat de rest van de familie klagen over mijn muzieksmaak…..

  104. Tjeerd
    21 december, 2016 om 15:21

    De P5 van B@W, te gek daar maak je me heel erg blij mee.

  105. Dikkiedik
    21 december, 2016 om 15:23

    Dat zou een geweldig cadeau voor mij zijn, kan ik eindelijk in alle rust van mijn muziek genieten zonder manlief te storen bij het huiswerk voor zijn opleiding!

  106. pien
    21 december, 2016 om 15:27

    Voor mijn lief kan hij ongestoord genieten en ik ook…

  107. Thea
    21 december, 2016 om 15:38

    Omdat mijn gezin nog altijd niet aan mijn muzieksmaak gewend is en ik er graag ongestoord van wil genieten!

  108. Tineke
    21 december, 2016 om 15:49

    Leuk en goed horen

  109. André
    21 december, 2016 om 15:52

    Wauw, wat een geweldige hoofdtelefoon. Kan ik mooi gebruiken om onderweg in perfecte kwaliteit naar al mijn muziek te lusieren. Dankzij de bluetooth aptX techniek of zelfs via een kabeltje.

  110. Natasja keuter
    21 december, 2016 om 16:01

    Muziek is belangrijk voor mn dochtertje en mijzelf.. draadloos met allerlei pauzeer etc opties ?? Ideaaalllll.. dan kunnen we zingen en door t huis heen dansen wanneer we willen en pauzeren wanneer iemand iets zegt whahahah jaaa

  111. Jannick
    21 december, 2016 om 16:07

    Zou goed van pas komen.

  112. Pieter
    21 december, 2016 om 16:15

    Prachtig design, kan ik in stijl en met fantastisch geluid naar al mijn muziek luisteren!

  113. Anja
    21 december, 2016 om 16:27

    Echt iets voor mijn zoon, hoeven wij tenminste niet meer van zijn muziek genieten

  114. Marianne S.
    21 december, 2016 om 16:30

    Geweldig dat je er ook mee kan telefoneren. Leuk ding, die komt goed van pas!

  115. Rash
    21 december, 2016 om 16:32

    Een P5 om in de avond even tot rust te komen na een lange dag werken! Lijkt me helemaal top! Ik wil hem wel !!! 🙂

  116. Marieke
    21 december, 2016 om 16:36

    Tja… zit nog steeds met hetzelfde probleem als bij de vorige hoofdtelefoons winactie…het wel bekende “draadjes vasthoud-hoofdstil anders hoor ik geen muziek” probleem.
    Het lijkt me heerlijk om eindelijk weer eens geluid uit beide oren te horen, zonder dat ik de hele tijd een draadje op een bepaalde manier moet vasthouden en mijn hoofd stil moet houden.

  117. Kirsten
    21 december, 2016 om 17:06

    Voor mij heel handig, ik heb geen goede koptelefoon meer 🙂

  118. Nicolle Claessen
    21 december, 2016 om 17:11

    Wat een beauty, en ook nog een met brains. Echt tof. Deze Bowers & Wilkins is wel de Ferrari onder de hoofdtelefoons. Met deze fantastisch om mijn oude, versleten prul aan de wilgen te kunnen hangen en weer van muziek kan gaan genieten. Ook de microfoontjes zijn echt superfijn en erg handig. Telefoneren krijgt zo een extra dimensie. Zou er echt heel erg blij van worden.

  119. Linda vergouwen
    21 december, 2016 om 17:24

    Draadloos vind ik sowieso al een cadeautje hoor zou benieuwd zijn naar de kwaliteit van geluid.. volgens mij verrassend

  120. Rolf
    21 december, 2016 om 18:05

    Heerlijk om all I need for Christmas draadloos mee te zingen.

  121. Brenda verhorevoort
    21 december, 2016 om 18:21

    Jahoeeeeeeeee dit lijkt me kei handig!!!
    Rust in huis….koptelefoon op en even genieten

  122. Maxim
    21 december, 2016 om 18:22

    Ideaal kerstcadeau voor de vriendin

  123. Suzanne
    21 december, 2016 om 18:25

    Yes, gaaf! Eindelijk het foute uur van Q luisteren zonder bonkende buren 🙂

  124. cindy creatief
    21 december, 2016 om 18:27

    Jaaaaa, dit is mijn redmiddel bij mijn Lage Toondoofheid, kan ik eindelijk in gezelschap horen wat er op tv gezegd word!

  125. Marian de Wilde
    21 december, 2016 om 18:53

    Wauw…….wat een mooie prijs: een Bowers & Wilkins P5 Wireless hoofdtelefoon, mooier kan ik hem niet wensen. Dit is de mooiste die ik tot nu toe heb gezien, heb nog een oude sony van meer dan 20 jaar oud, die ik toch elke dag gebruik, maar is helemaal versleten, word tijd voor een nieuwe …..

  126. Ronald
    21 december, 2016 om 19:01

    Wie zou zo’n geweldige hofdtelefoon nou niet willen hebben. Lekker genieten van topkwalteit muziek zonder dat je aan een vaste plek gebonden bent.

  127. Karin R
    21 december, 2016 om 19:17

    Dat zou een hoop rust geven in huis.

  128. Thijs
    21 december, 2016 om 19:23

    Lijkt me ideaal, gewoon rondlopen en niet vastzitten aan een draadje terwijl ik muziek of een podcast luister.

  129. René
    21 december, 2016 om 19:23

    Heerlijk om je even van alles af te sluiten!

  130. Lian
    21 december, 2016 om 19:25

    Met Bowers & Wilkins zit je altijd goed op het gebied van muziek. Dat zal met deze hoofdtelefoon zeker niet anders zijn. Echt heel graag! Muziek naar een hoger niveau!

  131. Johan
    21 december, 2016 om 19:25

    Kan ik zonder anderen in huis te storen gamen en muziek luisteren! En in nog betere kwaliteit ook!

  132. Henry
    21 december, 2016 om 19:26

    Ik zou er ’s avonds heerlijk mee voor de haard willen zitten! Echt genieten!

  133. Ruud
    21 december, 2016 om 19:27

    Hiermee zal ik muziek op een kwaliteit en oor voor detail op een voor mij nieuw niveau ervaren!

  134. Annie
    21 december, 2016 om 19:28

    Een “voor-onder-de-kerstboom”-cadeau waar we eigenlijk alleen maar van kunnen dromen!

  135. Dorien
    21 december, 2016 om 19:29

    Prachtige hoofdtelefoon, lijkt me erg fijn om even te kunnen genieten van mijn eigen muziek zonder de kinderen wakker te maken ;-)!

  136. Rob
    21 december, 2016 om 19:52

    Zou ideaal zijn voor in de sportschool of op het werk, heb ik geen last van.de kabels

  137. Wilma
    21 december, 2016 om 20:01

    wow dat zou voor mij een uitkomst zijn,gewoon in huis mijn ding doen en toch naar mijn eigen muziek luisteren zonder dat de jeugd zeurt!

  138. johanna
    21 december, 2016 om 20:12

    Voor onze dochter die 31 december jarig is en niemand heeft tijd om op visite te komen, dit zal zij zeer zeker blij maken!
    Fijne Feestdagen gewenst.

  139. Nicky
    21 december, 2016 om 20:14

    Super ik zou hem graag gebruiken bij mijn baan waarmee ik veel met audio werk!

  140. Bas
    21 december, 2016 om 20:16

    Mooi ding, laat die loting maar komen!!!

  141. Stephanie
    21 december, 2016 om 20:23

    Ik werk op een super gezellige helpdesk, maar als ik geen telefoondienst of back-up heb, luister ik graag naar muziek :). Daarom doe ik mee, dan hoef ik niet meer aan te kloten met die pauper oordopjes!

  142. Linda
    21 december, 2016 om 20:30

    Wat een geweldige hoofdtelefoon! Ideaal voor een iemand zoals ik die altijd druk in de weer is en tijdens het fietsen, sporten, stofzuigen, of wat dan ook lekker naar goede muziek wilt luisteren zonder anderen ermee lastig te vallen en gedoe met draden. En wat handig dat je er ook mee kan telefoneren zonder alles uit je handen te moeten laten vallen.

  143. René
    21 december, 2016 om 20:36

    Deze B&W staat al heel lang op mijn verlanglijstje. Ondertussen al meerdere hoofdtelefoons gehad maar het moet er toch maar een keer van komen…

  144. Tess
    21 december, 2016 om 20:58

    Doe heel graag mee, want dit is een hele chille prijs!

  145. henk meinderts
    21 december, 2016 om 21:00

    Voor mijn gevoel is Bowers & Wilkins een van de beste hoofdtelefoons. Ik doe dan ook graag mee.

  146. Bets
    21 december, 2016 om 21:10

    Dit is echt geweldig, een fijne manier om zo overal naar je muziek te kunnen luisteren in huis en niemand heeft er verder hinder van!

  147. Rosa
    21 december, 2016 om 21:10

    Dat zou een geweldig kerstcadeau zijn!

  148. Angela Sap
    21 december, 2016 om 21:24

    Omdat ik ongestoord naar mijn muziek wil luisteren.

  149. Marcel Gorter
    21 december, 2016 om 21:24

    Niet alles een mooi kerstcadeau, maar ook tevens het ultieme apparaat om je muziek goed te laten klinken!

  150. brants harry
    21 december, 2016 om 21:28

    mooie hoofdtelefoon mooi cadeau voor mijn zoon

  151. Barry
    21 december, 2016 om 21:28

    Wat een gaaf apparaat!! Hiermee maak ik zeker de blits:-)) Nouja, het geluid is het belangrijkste en dat zit bij B&W wel goed.

  152. kempenaers
    21 december, 2016 om 21:29

    doe graag mee voor deze mooie hoofdtelefoon voor mijn kleinzoon

  153. Frank
    21 december, 2016 om 21:33

    Dan kan ik onngestoord muziek luisteren waar ik maar wil

  154. Saskia
    21 december, 2016 om 21:44

    Dat is handig, ongestoord van je muziek genieten terwijl je vrij door huis kunt lopen, zelfs met de stofzuiger 🙂

  155. T Hansma
    21 december, 2016 om 21:49

    Jaaa! Omdat dit perfect zou zijn voor onderweg. Lekker makkelijk zonder draadje (:

  156. Paula Prins
    21 december, 2016 om 22:15

    Hier heb ik wel oren naar! 😉

  157. Piet van Vaalen
    21 december, 2016 om 22:16

    Heerlijk draadloos en gaan en staan waar je wil. Dus geen kopzorgen, maar gewoon een fijne koptelefoon op je hoofd.

  158. Natasja Smit
    21 december, 2016 om 22:21

    Net zoals iedereen hier vind ik hem erg mooi en zelfs een beetje chique. Een merk waar ik alleen van kan dromen, hoe mooi en hoe goed de kwaliteit ook is en ik er graag mijzelf er even mee wil afzonderen van alles om me heen, gewoon ik de Bowers Wilkins p5 hoofdtelefoon en mijn muziek, het blijft voorlopig bij mijn bedrade Steelseries Iron Lady…

  159. Arthur
    21 december, 2016 om 22:22

    Ik zou graag winnen om toch mijn favoriete tv programma te kunnen kijken samen op de bank met mijn meissie!

  160. Anita H.
    21 december, 2016 om 22:29

    Ik heb geen koptelefoon en ik vind dat eigenlijk best een gemis. Als muziekliefhebber heb ik weleens de behoefte om de volumeknop flink hoog te zetten. Kan ik niet maken; ik woon in een oud appartement dat heel gehorig is. Als ik op mijn balkon zit is muziek draaien al helemaal uit den bozen. Tenzij ik dit “ding” op mijn hoofd kan zetten.

  161. Liane
    21 december, 2016 om 22:32

    Het lijkt me fijn om deze te gebruiken! Ik doe graag mee.

  162. Gerda
    21 december, 2016 om 22:39

    Wat je met deze geweldige Bowers & Wilkins P5 Wireless hoofdtelefoon allemaal kunt is echt fantastisch en ik heb wel een op mijn oren maar echt niet zo mooi en goed als deze! Geluid komt maar van een kant en is dus niet om aan te horen. Ik wil muziek horen in beide oren!

  163. miranda
    21 december, 2016 om 22:39

    ahhhh wat een kans ahhh wat een genot ahhhh dit past bij een g vol 2017 en dan staat de g voor groots geweldig gigantisch gaaf genieten woehhaaa. want ik zou hem aan mijn dochter geven ze heeft autisme en kan niet tegen herrie maar maakt zelf de meeste herrie hahaha

  164. Ferry
    21 december, 2016 om 22:44

    Dat is een mooi cadeau voor mijn gezin. Ik weet wel wie zich als eerste zal melden: Mijn zoon. Hij heeft ruzie met de draadjes van zijn huidige headset. En misschien houd ik hem wel zelf als ik win, voor in de trein als ik mijn eigen muziek luister!

  165. leyla
    21 december, 2016 om 22:54

    ik reis elke dag een en weer naar mijn werk voor ongeveer totaal 2 uur…heerlijk met deze koptelefoon mijn favoriete muziek beluisteren zie ik al zitten!

  166. Ebru
    21 december, 2016 om 22:56

    Super! wireless en kwaliteit ! ik loot graag mee!

  167. Nelca
    21 december, 2016 om 22:57

    Ik wilde al heel lang een wireless koptelefoon en deze is erg mooi en van hoge kwaliteit!

  168. Suzanne
    21 december, 2016 om 22:59

    Dit zou echt heel erg van pas komen.

  169. Dennis
    21 december, 2016 om 23:02

    Fancy hoor! Ik zie mij deze wel helemaal op straat rocken.

  170. Beetle
    21 december, 2016 om 23:14

    Ja hoor, ik doe weer mee

  171. Henk Hoekstra
    21 december, 2016 om 23:14

    ik doe graag mee

  172. JeePee
    21 december, 2016 om 23:15

    Gebruik de p3 met veel plezier. Draadloze upgrade zou zeer welkom zijn.

  173. Kim
    21 december, 2016 om 23:26

    Lekker eindeloos lang genieten van muziek zonder iemand anders te storen. Ja, ik doe erg graag mee.

  174. Melissa
    21 december, 2016 om 23:48

    Kijk daar hou ik mijn oren lekker mee warm en komt ook nog eens prachtig geluid uit. Ik doe graag mee 😀

  175. Patrick
    22 december, 2016 om 4:14

    Ik ben altijd met muziek bezig, op alle tijden van de dag. Dus deze hoofdtelefoon kan ik heel goed gebruiken.

  176. Hendrika
    22 december, 2016 om 5:23

    Mijn koptelefoon kraakt soms heel lichtjes, dus ik ben echt toe aan een nieuwe (en zeker aan een betere).

  177. Anna
    22 december, 2016 om 6:50

    Wat een ongelofelijke geweldige prijs ik doe heeel graag mee

  178. Renate
    22 december, 2016 om 7:02

    Mijn zoon zou met deze koptelefoon heel erg blij zijn , die van hem is niet de beste kwaliteit .

  179. mariska
    22 december, 2016 om 7:44

    ik doe zeker graag mee voor deze gave prijs. dan kan zoonlief lekker zijn muziek luisteren en mama genieten van de stilte

  180. Stanley Stentrop
    22 december, 2016 om 8:24

    Bowers & Wilkins staat in de audio wereld bekend als zeer goede speakers met heel goed geluid.
    Ook de hoofdtelefoons van Bowers & Wilkins geven een zeer goed geluid, en daarom zou ik hem graag gebruiken voor mijn muziek collectie en video games.

  181. Maurice Raemaekers
    22 december, 2016 om 8:30

    Wow Bowers & Wilkins is echt een top merk, wat meestal net buiten mijn prijsrange ligt, dan maar deze geweldige Bowers & Wilkins P5 Wireless winnen!!!

  182. Dineke Wiersema
    22 december, 2016 om 8:46

    Super prijs ik doe graag mee!

  183. maryon
    22 december, 2016 om 8:55

    super leuk

  184. Martijn Chel
    22 december, 2016 om 10:03

    De winnaar is bekend!

  185. G. M. Wallenburg
    22 december, 2016 om 10:29

    I can not wait!!! Hear it, feel it, love it.

  186. frans
    22 december, 2016 om 10:32

    mooi high end phone

  187. Diny Gijsberts
    22 december, 2016 om 14:01

    No change so many reply !

  188. Tamara V
    23 december, 2016 om 0:12

    Een feestje voor mijn oren

  189. G. M. Wallenburg
    24 december, 2016 om 9:15

    Ik wil um, ik wil um, ik wil um! Dat is nog eens een hoofdtelefoon…

  190. Alfred V
    26 december, 2016 om 0:40

    WWOW JULLIE SPELEN ECHT VOOR KERSTMAN, GOED BEZIG. IK KOM GRAAG IN AANMERKING VOOR DIT MOOIE PRODUCT.

  191. Duncan Raskin
    27 december, 2016 om 11:42

    Deze hoofdtelefoon zou erg van pas komen de mijne is pas gesneuveld 🙁 en kan nu niet meer zomaar overal muziek luisteren