Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Kerstactie dag 8: win een Denon Heos 1 luidspreker van Hificorner.nl

Geschreven door
Geplaatst op20 december 2016, 9:00 CategorieActies

Kerst staat voor de deur en het jaar is bijna om. Om de laatste dagen voordat het feest weer losbarst nog wat mooier te maken geven we 11 dagen lang mooie cadeaus weg. Elke dag verloten we één of meerdere prijzen en vandaag geven we samen met Hificorner.nl een Denon Heos 1 luidspreker weg.

Denon Heos 1

Samen met onze vrienden van Hificorner.nl geven we vandaag een draadloze Heos 1 luidspreker weg. Deze luidspreker kan gebruikt worden binnen een Heos multiroomnetwerk maar is ook te gebruiken als stand-alone speaker. Je kunt muziek richting de speaker streamen middels de Heos-app en bluetooth. Als je de Heos-app gebruikt heb je toegang tot de muziek in je netwerk en een groot aantal muziekdiensten, waaronder Spotify en Tidal. Je kunt een optioneel Go Pack aanschaffen waarmee de luidspreker dankzij een accu ook buitenshuis te gebruiken is.

Denon-HEOS-1-1

Zo doe je mee

Wil je kans maken op deze prijs? Meedoen is zeer eenvoudig. Je doet automatisch mee door hieronder een reactie achter te laten met waarom jij dit cadeau wilt winnen. Uit alle deelnemers loten we de winnaar en deze wordt op woensdag bekendgemaakt via de website.

Je kunt meedoen tot morgenochtend 09.00. Daarna gaan we meteen van start met een nieuwe actie, en dat 11 dagen lang, tot 24 december!

Winnaar

De winnaar is bekend! Niek Luinge, gefeliciteerd! We nemen contact met je op. Niet gewonnen? Doe dan mee met de nieuwe actie.

  • Delen:

Reacties

  1. Jaap
    20 december, 2016 om 9:07

    Wat een mooie prijs.
    Muziek in huis waar ik maar wil! Dit lijkt me fantastisch. Ik moet dan wel oppassen dat m’n dochter die luidspreker (even) van me leent 🙂

  2. Harriet Swinkels
    20 december, 2016 om 9:20

    Dit zou zo fijn zijn, deze kun overal neerzetten waar je maar wilt. Wij zijn echt muziekliefhebbers en hier zouden we intens blij mee zijn! Fijne Kerstdagen alvast! 🎄🎅🏻🍾🍀

  3. Henri Lemans
    20 december, 2016 om 9:23

    Fantastische prijs! Wil eigenlijk al een tijdje een HEOS multiroomnetwerk maken, maar daar hangt ook een zeker prijskaartje aan. Met deze speaker is het begin gemaakt en kan ik gaan uitbreiden 🙂

  4. Jerry
    20 december, 2016 om 9:27

    Zelfde reden als gister 😂

  5. Dianne
    20 december, 2016 om 9:30

    Omdat ik dan hele swingende feestdagen tegemoet ga!

  6. m durieux
    20 december, 2016 om 9:31

    Ik heb behoorlijk onder een steen gelegen blikbaar want ik heb Spotify pas twee weken geleden ontdekt. Ik had me er totaal nog niet in verdiept maar nu weet ik hoe fijn het is, wat nog fijner zou zijn is als ik de muziek zou kunnen stream naar deze Denon Heos 1.

  7. Marielledere
    20 december, 2016 om 9:33

    Heerlijk om savonds alleen muziek te luisteren terwijl de rest tv kijkt 😀

  8. Chrissy Haring
    20 december, 2016 om 9:42

    Als mijn zoon komt draait hij zijn eigen muziek omdat mijn geluid zo slecht is,helaas…….. onze muziek smaken verschillen nogal.

  9. Arno
    20 december, 2016 om 9:43

    Perfect voor muziek in de badkamer en in de tuin

  10. Dennis
    20 december, 2016 om 9:44

    Als ik deze heos speaker win zou dat wel een goeie reden zijn om ook een nieuwe Denon reciever te kopen. Zo heb ik dan een mooi multiroom systeem.

  11. Marcel Gorter
    20 december, 2016 om 9:54

    Dit zou een mooie aanwinst zijn in ons huis!

    Mooi spul!

  12. Jeroen
    20 december, 2016 om 9:56

    Deze lijkt me heerlijk voor op vakantie, in de tuin, in de schuur, dus eigenlijk overal waar ik nu niets hoor uit m’n speakers. Mee op wintersport, terwijl buiten de sneeuwvlokjes naar beneden dwarrelen, binnen bij de kaarsjes luisteren naar je eigen muziek.

  13. Richard
    20 december, 2016 om 10:02

    Homecinema Magazine
    En
    DenOn
    Samen op
    1

  14. Bernard
    20 december, 2016 om 10:02

    Met de Denon Heos 1, kan mijn gezin overal in huis van muziek in hoge resolutie genieten.

  15. Marianne S.
    20 december, 2016 om 10:05

    Heerlijk. Je kan hem overal mee naartoe nemen in huis en tuin!

  16. Marijke Verwegen
    20 december, 2016 om 10:05

    Ze zeggen dat mannen van speakers en goed geluid houden, nou vrouwen ook! Mijn man heeft een speaker thuis staan waar ( even oneerbiedig ) Action geluid uit komt…nou klinkt echt 3x niet! Dit zou wel een mooie speaker zijn voor onder het koken en bakken samen met de kids 🙂

  17. Gunther Sterckx
    20 december, 2016 om 10:07

    Ik heb altijd een draadloze speaker willen aanschaffen maar er is zoveel keuze dat ik de bomen niet meer door het bos zie. Dus waag ik nu mijn kans om dit exemplaar te winnen.

  18. Toon Timmermans
    20 december, 2016 om 10:09

    Just listen to the music

  19. Angeline de Vroedt
    20 december, 2016 om 10:24

    Mijn zusje en zwager gaan binnenkort verhuizen, na een lange verbouwing zou het toch fantastisch zijn als wij ze blij kunnen maken met een prachtig stukje muziek in hun nieuwe huis… lekker ontspannen en luisteren waar ze maar willen,de HEOS 1 kan met ze mee!

  20. Sjaak_B
    20 december, 2016 om 10:27

    Voor swingende kerstdagen:)

  21. Dana
    20 december, 2016 om 10:28

    Mooi cadeau voor mijn vader
    Die de hele dag muziek afspeelt en zelf ook zingt via laptop

  22. Laurent
    20 december, 2016 om 10:31

    Om muziek te streamen 🙂

  23. Marcel V
    20 december, 2016 om 10:33

    Eindelijk lekker kwaliteits geluid tijdens het winterweber’en

  24. Marcus
    20 december, 2016 om 10:36

    Dit zou geweldig zijn kan ik eindelijk mijn schoonvader overtuigen dat Denon Heos veel beter is als die Sonos van hem !

  25. Sefanja
    20 december, 2016 om 10:36

    Wat een mooie speaker!
    Ik doe weer gezellig mee, ideaal dat je hem gewoon overal neer kan zetten.
    Die zou hier in huis een goed plekje krijgen want wij inclusief onze dochters zijn dol op muziek😃

  26. Niek Luinge
    20 december, 2016 om 10:38

    Vorige week heb ik net een nieuwe Denon av receiver gekocht, prachtig! Deze kunnen samenwerken met Heos dus dat lijkt me wel wat! Ik heb geen draadloze speakers in huis, laat staan zoiets moois als Heos. Ik kan hem goed gebruiken!

  27. Alisa
    20 december, 2016 om 10:46

    Zo handig deze speakerbox, vooral tijdens het strijken.

  28. Jens Oostland
    20 december, 2016 om 10:51

    Wow wat een top prijs daarmee zullen de kerst hits nog beter klinken in plaats van de speakers van de tv

  29. Jorrit
    20 december, 2016 om 10:55

    Overal in huis muziek luisteren. Wat n feest. Van Kindermuziek op de kinder kamer tot kerstmuziek onder de kerstboom. Genieten!

  30. Maikel Frijters
    20 december, 2016 om 10:55

    Dit zijn geweldige speakers en ideaal in samenwerking met Spotify. En ook heel fijn: overal mee naartoe te nemen!

  31. Doortje Nicolai
    20 december, 2016 om 10:58

    Wauw, wat een feestelijke prijs om op mijn verjaardag te winnen! 🎉
    Ik heb er wel oren naar om altijd en overal van muziek te genieten’!

  32. Bea de Rue
    20 december, 2016 om 11:03

    Wat een prachtige prijs ik hoop op een klein kansje ik zou daar zo blij mee zijn 😄

  33. Tiemco Nelissen
    20 december, 2016 om 11:05

    ahw yess 🙂 hebben =D vet!

  34. Jan_O
    20 december, 2016 om 11:06

    Leuk! Kan ik in mijn keuken ook audio streamen

  35. Thea
    20 december, 2016 om 11:15

    Geweldig voor mijn tiener, dan kan hij zijn muziek overal mee naartoe nemen

  36. Caroline
    20 december, 2016 om 11:19

    Wat leuk, kwam toevallig op jullie site terecht omdat ik info zocht over ARC. Goede info gevonden en een leuke prijsvraag :-). Ik hou jullie vanaf nu in de gaten!

  37. Ronnyking
    20 december, 2016 om 11:22

    Amai, dat is nu eens een mooie prijs

  38. Stefan Seerden
    20 december, 2016 om 11:22

    Zou mooi zijn om tijdens kerst aan mijn vriendin te geven zodat ze weer volop kan meezingen! Ze verdient het na een mooi jaar samen en de geboorte van onze zoon! 🙂

  39. Kim Spee
    20 december, 2016 om 11:35

    Is toch mooi om Jingle Bells de komende dagen door je huis te laten klinken!

  40. Nency
    20 december, 2016 om 11:37

    Klinkt de muziek veel mooier.

  41. Gerrit
    20 december, 2016 om 11:43

    Streamen met Heos 1 is niet alleen mogelijk met Spotify, maar ook met TuneIn, Deezer, Tidal, e.a. Leuke kerstactie

  42. Peter
    20 december, 2016 om 11:43

    Aangezien mijn vriend onze soundbar iets te vaak te hard heeft gezet en deze nu niet echt meer lekker klinkt (al zullen de buren wel blij zijn, dat die niet meer zo vaak aanstaat 🙂 )zou dit echt super leuk zijn om te winnen. Het is altijd leuk om je muziek in goed geluid te kunnen horen. Ook leuk dat hij evt uit te breiden is en je hem overal kan neerzetten.

  43. Kevin Jansen
    20 december, 2016 om 11:46

    Ik zou deze graag willen winnen voor mij en mijn zoontje, we houden er van om samen met elkaar op bed naar Cello muziek te luisteren om rustig te worden ivm onze ADHD maar heb altijd bagger geluid uit mijn telefoon en doet afbreuk op het geluid, daarom zou ik deze willen winnen om een mooi geluid te hebben

  44. Rian de Gelder
    20 december, 2016 om 11:49

    Dit zou het perfecte kado voor mijn man zijn: met de speaker kan hij nog meer genieten van zijn muziekcollectie!

  45. Kamran Babaei
    20 december, 2016 om 12:02

    Ik heb afgelopen weekend een dressoir gekocht, en deze speaker past daar heel mooi op!

    Ik heb een aantal reviews gelezen, en ben zeer enthousiast geworden over de kwaliteit. Als ik de speaker win zal ik het zeker uitbreiden voor in de slaapkamer en keuken.

  46. Chantal
    20 december, 2016 om 12:07

    Wat een geweldige speaker! Zou hier heel graag mijn man mee willen verrassen!

  47. Linda
    20 december, 2016 om 12:08

    Ik heb het liefst de hele dag muziek op staan dus deze mooie draadloze speaker biedt echt een uitkomst!

  48. Dhr. Attema
    20 december, 2016 om 12:15

    Deze mooie en stijlvolle Denon Heos 1 luidspreker lijkt mij de perfecte aanvulling op mijn smartphone en tablet, zodat ik overal kan genieten van mijn favoriete muziek.

  49. Stefan
    20 december, 2016 om 12:17

    Prachtig merk en muziek waar dan ook in huis. Super dit te mogen ervaren 😁

  50. Monique Weber
    20 december, 2016 om 12:23

    gaaf dat wordt met perfect geluid 2017 in

  51. Anita H.
    20 december, 2016 om 12:48

    Zo gaaf. Ik heb nu alleen redelijk goede muziek in de woonkamer. Oké, een wekkerradio in de slaapkamer. Wat uitbreiding zou bepaald niet verkeerd zijn.

  52. Anita E.
    20 december, 2016 om 12:52

    Mijn kinderen zijn de slechte kwaliteit geluid gewend uit de smartphones en tablets. Laatst zette ik mijn oude stereo uit de jaren 80 aan. Ze vielen achterover van verbazing. Een veel betere geluidskwaliteit uiteraard. Met zo’n luidspreker van Denon kan het nog veel meer beter. Ik hou van kwaliteit en ik hou mij dan ook graag aanbevolen.

  53. Michel
    20 december, 2016 om 12:52

    Lijkt me leuk voor op het dakterras straks, maar dan moet eerst het weer beter worden (zucht….)!

  54. gerard
    20 december, 2016 om 12:56

    Hele huis hangt vol met Sonos, dit is een mooie gelegenheid goed te vergelijken of het wellicht een beter alternatief is 🙂

  55. Leo
    20 december, 2016 om 13:01

    Twee weken geleden een HEOS 1 gekocht. Geweldig ding! Wat een geluid uit zo’n klein boxje. En wat een keuze uit muziekbronnen. Deze prijs zou een mooie aanvulling zijn om een stereo-setje mee te vormen.

  56. Wilma Post
    20 december, 2016 om 13:06

    We hebben regelmatig muziek nodig voor de club, die meestal vanaf een computer komt met van die losse extra boxjes .Geluid is te doen maar niet echt denderend . Deze zou ideaal zijn ,en natuurlijk ook voor thuis .Mooi geluid is gewoon prettiger voor je oren 😉

  57. Berry
    20 december, 2016 om 13:09

    Mooie actie van Hificorner.nl en homecinemagazine.nl. Ik kan deze zeer goed gebruiken in onze nieuwe veranda.

  58. Martijn Koot
    20 december, 2016 om 13:11

    Deze speaker zou ik goed kunnen gebruiken in de studeerkamer om ook daar eens muziek te kunnen luisteren!

  59. Saskia
    20 december, 2016 om 13:15

    Dat is handig, in de tuin zitten en gewoon de speaker meenemen ipv binnen de muziek keihard te zetten. Misschien kan die buiten alsnog hard 🙂

  60. Sjaak
    20 december, 2016 om 13:21

    Deze luidspreker zou welkom zijn voor wat warmte in deze koude dagen.

  61. René
    20 december, 2016 om 13:34

    Ontzettend mooi systeem, dat HEOS!

  62. Annie Thomassen
    20 december, 2016 om 13:34

    Zeker weten dat m’n zoon dit geweldig zou vinden!

  63. Lian
    20 december, 2016 om 13:37

    M’n vriend wil al tijden HEOS (of anders Sonos :p) in huis. Een geweldige verrassing voor hem dus als ik deze onder de kerstboom leg!

  64. HCL Lemmens
    20 december, 2016 om 13:38

    Ideaal om de veranda van wat extra gezelligheid en sfeer te voorzien!

  65. Marijke
    20 december, 2016 om 13:39

    Handig! Binnen en buiten altijd goed geluid! Super!

  66. Neetu Devi
    20 december, 2016 om 13:42

    Ik hou muziek maar ook van een top geluid
    Een luidspreker waar je optimaal van genieten
    Ik ben alleen met Kerst dat word dus heerlijk muziek luisteren

  67. Gjansen
    20 december, 2016 om 13:44

    Ik heb altijd het idee gehad dat de HEOS 1 maar ook de Sonos Play1 altijd te klein zijn, te weinig body hebben om te kunnen overtuigen. Toch heb ik deze zelf nooit uitgebreid getest. Ik zou deze Heos speaker dan ook graag aan een uitgebreide test onderwerpen om te achterhalen of mijn vooroordeel terecht is of niet.

  68. Jeffrey
    20 december, 2016 om 13:59

    Verdomd mooi speakertje!

  69. Wesley
    20 december, 2016 om 14:01

    Omdat vriendinlief het bij haar thuis wel kan gebruiken. Zou een leuke reactie zijn 🙂

  70. Anita Roelfsema
    20 december, 2016 om 14:11

    Dat zou fijn zijn! Door het hele huis muziek kunnen luisteren

  71. johan
    20 december, 2016 om 14:13

    De perfecte speaker om de kersthits mee door het huis te knallen!! 😀

  72. Ruud
    20 december, 2016 om 14:14

    Dit systeem zou ik echt graag in huis hebben staan, en deze speaker maakt een mooi begin daarmee! 🙂

  73. EDoef
    20 december, 2016 om 14:21

    Supergaaf! Zo kan ik overal en altijd genieten van de beste muziek!

  74. Joey
    20 december, 2016 om 14:46

    Omdat het gewoon super gaaf zou zijn om er een in huis te hebben!

  75. Nathalie Hellmig
    20 december, 2016 om 14:51

    YES! En wéér zo’n vette actie 🙂 Deze speaker zou echt TE GEK zijn voor ons nieuwe huisje binnenkort.. heerlijk genieten van mijn favoriete muziek in de badkamer, buiten in de tuin, in de keuken, GEWELDIG! Kom maar op! SPANNEND! FINGERS CROSSED! Liefs Nathalie

  76. Moniek S
    20 december, 2016 om 14:56

    Ik doe mee, gave acties…

    • Moniek S
      20 december, 2016 om 14:57

      Maar goed, het waarom…
      WAAROM NIET?

  77. Erik
    20 december, 2016 om 15:15

    Voor in de keuken: Mijn vrouw staat dan met plezier in de keuken en ik zit dan met plezier aan tafel!

  78. erika panjer
    20 december, 2016 om 15:17

    deze staat op het verlanglijstje dus daarom ga ik een kans wagen

  79. Miranda
    20 december, 2016 om 15:20

    Dan kan ik eindelijk lekker in bad zitten met mijn eigen muziek erbij.

  80. pien
    20 december, 2016 om 15:24

    Weg met die giga grote boxen met meters snoer (nog van mijn exman), mooi design en subtiel van formaat, en prachtig geluid, daar hou ik van!

  81. Mark Lamberts
    20 december, 2016 om 15:25

    Dit is echt helemaal TOP zeg Homecinema Magazine!!   Wat een mooie Denon Heos 2 luidspreker gaan jullie weggeven!je zou ’t maar winnen, WOW 😀 zou te gek zijn!!!ik ga hier heel erg mijn best voor doen.. wie niet waagt, wie niet wint! spannend!nu maar heeeeel hard duimen 😀

  82. kempenaers
    20 december, 2016 om 15:36

    doe graag mee voor mijn kleinzoon kan hij goed gebruiken op de slaapkamer

  83. Pieter
    20 december, 2016 om 15:39

    Erg mooi design. Wij hebben net een nieuw huis gekocht, zou in onze huiskamer perfect tot zijn recht komen en anders wel onder de overkapping in de tuin!

  84. brants harry
    20 december, 2016 om 15:45

    leuk overal muziek in huis

  85. MartijnDennis
    20 december, 2016 om 15:50

    Mijn konijn (boefie) bijt regelmatig in de kabels van de huidige installatie, deze draadloze Denon Heos 1 zou ons een hoop kabels schelen 😉

    • Pieter
      20 december, 2016 om 16:01

      Jaren geleden een Denon Receiver,cdspeler,casettedeck,Sony Minidisk en luidsprekers van Mordaunt Short gekocht bij HiFicorner hierbij zeer goed geadviseerd door verkoper.
      De Denon Heos lijkt mij een interesante aanvulling

  86. Imar Bouwman
    20 december, 2016 om 15:54

    Kerstboom staat ✔️
    Versiering hangt ✔️
    Kerstman is onderweg ✔️
    Tijd voor familie en gezelligheid ✔️
    Wat kan een man nog meer wensen!!
    Maar wat schetst mijn oog Zo’n mooie prijs dus daar deel ik graag voor mee om mijn gezin te laten springen en juichen van geluk.⭐️
    Nu dus maar flink delen met al mijn vrienden op Facebook en dan maar hopen , nagelbijten en veel duimen voor deze geweldige prijs 👍🎁👍
    Alvast allemaal fijne 🌲 dagen en een spetterend 2017🎆🎆
    Groeten Imar

  87. Rolf Schuring
    20 december, 2016 om 15:55

    Ben benieuwd of deze speaker de concurrentie met zijn Sonos broertje aan kan. Ga het graag testen 🙂

  88. Niels van de Graaf
    20 december, 2016 om 16:05

    Ooooooooooh, hebuh, hebuh, hebuh!!!! Zonder gedoe muziek meeslepen.

  89. achiel
    20 december, 2016 om 16:18

    Zou prachtig zijn om ook in de keuken te kunnen genieten van muziek!

  90. Hans
    20 december, 2016 om 16:24

    Mooi design met ongetwijfeld een mooi geluid. Zou niet misstaan!

    Bassmanjunior

  91. Oscar Schade
    20 december, 2016 om 16:36

    Toffe prijs! Met HEOS ben ik dankzij fabrikant Denon -al jaren een toppositie op audiogebied- verzekerd van fijne geluidskwaliteit. Tel daarbij op dat de HEOS soundbar wél HDMI heeft en de HEOS 1 uitgebreid kan worden met een accupack, en je weet dat Sonos steken heeft laten vallen. Daar heb ik wel oren naar!

  92. Melissa
    20 december, 2016 om 16:46

    Heeeeel gaaf! Ik doe graag mee 😀

  93. Joke Brattinga
    20 december, 2016 om 16:53

    Doe dolgraag mee. Mijn broer heeft dit systeem ook in huis. Heer erg handig en super geluid, dus wil dolgraag kans maken

  94. Rogier van den Boom
    20 december, 2016 om 16:58

    Kei gaaf! Wat een geweldige prijs 🙂 We zijn al een tijdje op zoek naar zoiets!

  95. Klaas
    20 december, 2016 om 17:07

    Wat een goeie en mooie draadloze speaker. Een aanwinst voor iedere muziekliefhebber!. Ik zie het al voor me. Een mooie zomeravond heerlijk in de tuin met een vuurkorf,een wijntje en fantastische muziek op de achtergrond. Als ik hem win, krijg ik zelfs al zin in een winter BBQ. 🙂

  96. Nicolle Claessen
    20 december, 2016 om 17:12

    Yeah, ik zou zo graag thuis kamervullend zonder mijn oortjes willen genieten van mijn favoriete muziek! Dat zou wel het ultieme kerstcadeau zijn. Sfeer bij een etentje, van muziek genieten helemaal alleen of tijdens een gezellig samen zijn met vrienden, met Denon Heos luidsprekers wordt het altijd een feest!

  97. julia van empel
    20 december, 2016 om 17:23

    Ik zou hem graag willen winnen voor mijn zoon die zo’n draadloze luidspreker graag wil hebben.

  98. sandy van hengel
    20 december, 2016 om 17:25

    Mijn boxen zijn zo slecht wat zou dit een verademing zijn..

  99. Henk Hoekstra
    20 december, 2016 om 17:39

    Deze prachtige boxen zouden heel goed uitkomen!

  100. Linda vergouwen
    20 december, 2016 om 17:56

    Dat wordt wham dit jaar met last christmas op hoog niveau afluisteren😂 Doe graag mee

  101. Bastienne Walpot
    20 december, 2016 om 18:19

    Wauw, dat klinkt vast geweldig! Kom maar op met dat stuk techniek!

  102. Marian de Wilde
    20 december, 2016 om 18:31

    Wauw: deze Denon Heos luidspreker ziet er schitterend uit, alleen de look al. Wij hebben nog van die oude houten te grote boxen die niet helemaal goed meer klinken. Tijd voor vervanging zou ik zeggen. Hoop deze echt te winnen zoals zo velen, maar zo maak ik toch nog een kansje, ga alvast duimen

  103. Koen
    20 december, 2016 om 18:36

    Dat zou echt tof zijn voor op de nieuwe kamer van mijn zoontje. Kan hij lekker muziek luisteren onder het studeren als hij komend jaar naar de brugklas gaat

  104. Marieke
    20 december, 2016 om 19:00

    Heb nog 1 cadeautje nodig voor onder de kerstboom en dit is het perfecte gezinscadeau!!!

  105. Tineke
    20 december, 2016 om 19:00

    Wauw, gave prijs. Op de slaapkamer van mijn dochter zou hij niet misstaan.

  106. Ronny Vanrusselt
    20 december, 2016 om 19:09

    Henon: waw! dan ben ik zeker van een prachtige kwaliteit van geluid!

  107. Jannick
    20 december, 2016 om 19:21

    Zodat ik mijn muziek beter kan horen

  108. Rob
    20 december, 2016 om 19:26

    Perfect voor in de studeer/werkkamer

  109. henk meinderts
    20 december, 2016 om 19:37

    Onder protest doe ik aan deze actie mee vandaag. Ik ken dit product niet. Maar ik word door mijn dochter gedwongen om mee te doen. Zij wil haar muziek via de speaker streamen.Zoals u ziet heb ik dus geen andere keus dan meedoen.

  110. Bets
    20 december, 2016 om 19:51

    Geweldig dit is echt een topper, luisteren naar muziek van sublieme kwaliteit door deze speaker. Dit zou fantastisch zijn.

  111. Diny Gijsberts
    20 december, 2016 om 19:52

    Oh wat zou ik deze vet gave prijs voor mijn 52ste verjaardag aanstaande willen winnen ! Een gamende vriend en zoon zijn geen pretje als je nauwelijks noch iets fatsoenlijk kunt volgen zonder hulp !

  112. cindy creatief
    20 december, 2016 om 19:53

    Ik zou graag tijdens het maken van kostuums, in mijn atelier wat naar mooie muziek willen luisteren met het ultieme goede geluid dus daarom doe ik mee

  113. Halim van den Berg
    20 december, 2016 om 19:54

    Wat een mooie speaker! Hier zou ik een paar kleine ventjes heel blij mee maken! Perfect voor op hun kamer zodat ze lekker kunnen dansen op hun eigen muziek terwijl ik beneden lekker mijn eigen muziek kan luisteren 🙂

  114. Natasja keuter
    20 december, 2016 om 19:57

    Wat een lieve actie..
    Doe heel graag mee voor mn dochtertje.. ze is net 7.. dol op muziek en dansen en zingen..
    Heb geen stereo radio of speakers. Wel mn telefoon met spotify..
    Altijd wil ze mijn telefoon lenen..
    Met deze speakers kan ze nog makkelijker genieten v mooi muziek en dan mn toestel niet nodig steeds bijdehand♡♡♡
    Wil haar graag verrassen

  115. Wesley
    20 december, 2016 om 20:04

    Geweldig om overal in te prikken en muziek te luisteren!

  116. Thijs
    20 december, 2016 om 20:12

    Lijkt me super om films te kijken met goed geluid! En natuurlijk kerstliedjes luisteren! Wij luisteren nu via kleine boxjes aangesloten op de pc, niet bepaald topkwaliteit geluid.

  117. Maarten
    20 december, 2016 om 20:15

    We horen heerlijke kerstmuziek het liefst op zo’n heerlijke speaker. Nu hebben we een Philps vintige radio CD speler. Echt een heel mooi ding, met usb, bluetooth en zelfs een platenspeler. Maar het geluid is bedroevend slecht. Ik denk dat dit wel helpt 🙂

  118. Coby Bot
    20 december, 2016 om 20:24

    Voor ons nieuw ingericht kantoortje is dit echt ideaal, Ik doe heeeel graag mee

  119. Dino
    20 december, 2016 om 20:25

    Wat mooi, die wil ik wel, kan ik modern 2017 in 🙂

  120. Dorien
    20 december, 2016 om 20:27

    Die wil ik graag winnen voor in ons nieuwe huis. We zijn groter gaan wonen, dus hebben wel een flinke speaker nodig. Deze van Denon is echt gaaf!

  121. Jens
    20 december, 2016 om 20:33

    Fantastische speaker!! Kan ik de hele dag naar kerstliedjes luisteren!!

  122. Ellem
    20 december, 2016 om 20:36

    Mooi apparaat om mee te beginnen. Valt veel aan uit te breiden.

  123. Inge
    20 december, 2016 om 20:37

    Wauw overal het beste geluid streamen, zelfs in de keuken en badkamer! En hij ziet er ook nog eens superstylish uit! Ik maak heel graag kans zodat de lelijke kabels definitief de deur uit kunnen!

  124. Wilma
    20 december, 2016 om 20:45

    hier zou mijn zoon hartstikke blij mee zijn

  125. Maria
    20 december, 2016 om 21:04

    Hiermee krijgt muziek meer power en dan komt mijn stem vast ook beter uit als ik meezing (lees: dan hebben anderen er minder last van)

  126. Arthur
    20 december, 2016 om 21:11

    Ik doe graag mee om deze te winnen, dan hoef ik geen tv meer aan te zetten voor muziek (y)

  127. natasja emmen
    20 december, 2016 om 21:15

    Pure verwennerij voor de oren. Mijn man is heel kritisch in geluid maar ik weet zeker dat hij dit geweldig gaat vinden. Ik ga heel hard duimen dat ik hem hiermee mag verblijden

  128. anicka
    20 december, 2016 om 21:27

    Voor mijzelf ben 31 december jarig en niemand heeft tijd om op visite te komen dus mijzelf eens goed laten verwennen door jullie. Fijne Feestdagen gewenst

  129. Paula Prins
    20 december, 2016 om 21:30

    Jullie geven een draadloze Heos 1 luidspreker weg, dat is niet mis, zeg! Met deze mooie prijs wordt het geluid van mijn lievelingsmuziek uniek, en beleef ik het intens, dat is nu precies ook mijn wens!

  130. Rob Joukes
    20 december, 2016 om 21:34

    Ik heb al een Sonos speaker, maar ben erg benieuwd naar de geluidskwaliteit van het Heos syteem. Ik zou ze graag willen vergelijken. Een tweede speaker voor in een andere ruimte is natuurlijk ook mooi meegenomen. Ook de mogelijkheid voor een accupakket vind ik erg interessant!

  131. Frank
    20 december, 2016 om 21:36

    Dit zou een mooi begin zijn van een multiroomnetwerk

  132. Suzanne
    20 december, 2016 om 21:37

    Dit lijkt mij echt een leuk kado voor onder de boom!

  133. Els Timmers
    20 december, 2016 om 21:59

    Ik heb al eens naar deze mooie speakers staan kijken, want ik zou hem heel graag gaan gebruiken. Helaas normaal gesproken wat boven mijn budget dus ik zou een gat in de lucht springen mocht ik hem winnen.

  134. John
    20 december, 2016 om 22:08

    Ik wil ‘ ik wil ‘m ik wil ‘m…. zou Sonos echt zó geweldig zijn als ik denk? Het lijkt me fantastisch om na een lange dag werken te kunnen ontspannen met mijn eigen muziek, in goede geluidskwaliteit, overal in huis!

  135. Nicky
    20 december, 2016 om 22:23

    Zou mooi zijn 1 van mijn boxjes is gesneuveld, de ander doet het gelukkig nog wel :p

  136. Danielle Noord
    20 december, 2016 om 22:26

    Geweldig! Voor perfect geluid!! #duimen

  137. Liane
    20 december, 2016 om 22:29

    Overal in huis muziek, geweldig!

  138. Irmgard
    20 december, 2016 om 22:36

    Ik zou graag onze jongste zoon blij maken hier mee hij heeft dezelfde muzieksmaak als zijn moeder 😉 dus laat maar knallen die handel ! Dan luisteren de buren tenminste ook naar goede muziek…

  139. Dennis
    20 december, 2016 om 22:37

    Deze speaker ziet er geweldig uit om buiten mee te pronken.

  140. Ferry
    20 december, 2016 om 22:38

    Dan heb ik goede muziek als ik met kerst aan het koken ben!

  141. Gerda
    20 december, 2016 om 22:56

    Daar zit muziek in!!! Dat zag ik gelijk!! En muziek daar houden we hier allemaal van!!

  142. Natasja Smit
    20 december, 2016 om 22:59

    Lijkt me zo heerlijk om overal in huis waar we maar willen goede kwaliteit muziek te hebben en met zijn gesloten behuizing kan het zelfs in de badkamer als ik heerlijk in bad lig. En wat helemaal ideaal is is dat je hem ook buitenshuis kan gebruiken met de Go Pack dus zelfs op een dagje strand kunnen we genieten van goede kwaliteit muziek.

  143. Kim
    20 december, 2016 om 23:39

    Geweldig dat wordt een nieuw jaar vol muziek. Laat 2017 maar snel komen met deze Denon Heos 1 luidspreker in huis. Mijn Spotify afspeellijsten staan er in ieder geval al helemaal klaar voor.

  144. David
    20 december, 2016 om 23:41

    Omdat kerst mischien iets vroeger is dit jaar? Het zou een mooie uitbreiding zijn voor onze slaapkamer. Eindelijk ook daar goed geluid. Als we het niet winnen, dan iedereen alsvast een prachtig 2017 toegewenst.

  145. Piet van Vaalen
    20 december, 2016 om 23:41

    Geweldige mooie Kerstprijs om lang plezier van te hebben!

  146. Marco
    21 december, 2016 om 4:44

    Pas de heos 1 hs2 gehoord, uitgebreid vergeleken met o.a. de Bose soundtouch 10. De heos klinkt een stuk beter! Beter in balans met een mooi warm midden. Ik zou hem dan ook graag willen hebben!

    Alvast bedankt! :p

  147. Miranda van de Moosd
    21 december, 2016 om 8:36

    Ik doe graag mee voor zo’n prachtapparaat.

  148. Martijn Chel
    21 december, 2016 om 9:09

    De winnaar is bekend!