Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Kerstactie dag 7: win een draadloze Philips hoofdtelefoon

Geschreven door
Geplaatst op19 december 2016, 10:44 CategorieActies

Kerst staat voor de deur en het jaar is bijna om. Om de laatste dagen voordat het feest weer losbarst nog wat mooier te maken geven we 11 dagen lang mooie cadeaus weg. Elke dag verloten we één of meerdere prijzen en vandaag geven we maar liefst drie draadloze hoofdtelefoons van Philips weg.

Hoofdtelefoons van Philips

Samen met Gibson geven we vandaag drie hoofdtelefoons van Philips weg; de SHC8575, SHC8535 en SHC5100. Alledrie de hoofdtelefoons zijn over-ear-modellen en ideaal voor bijvoorbeeld op de bank of in bed. Ook komen alledrie de modellen met een losse zender die op je tv of audio-installatie aangesloten kan worden. De SHC8575 en SHC8535 beschikken over een dock waarin de hoofdtelefoon opgeladen kan worden.

Philips SHC8575

Dankzij de HiFi-geluidsreproductie, automatische tuning-functie en functies voor beter basgeluid biedt de Philips SHC8575 stereohoofdtelefoon het ultieme persoonlijke gebruiksgemak.

Philips SHC8535

De Philips SHC8535 is een draadloze hoofdtelefoon, die geluid overbrengt via FM-transmissie. Met deze hoofdtelefoon heeft u meer bewegingsvrijheid en heeft u geen last van een te kort snoer of een snoer dat in de knoop zit. Dankzij de zachte oorkussens zit deze over-ear draadloze hoofdtelefoon ook nog eens lekker comfortabel.

Philips SHC5100

De Philips SHC5100 draadloze hoofdtelefoon verzorgt een zuivere draadloze geluidsoverdracht via FM-transmissie. De drivers van 32 mm leveren een gedetailleerde audioweergave zodat u geniet van elk subtiel detail in uw favoriete hits. Dankzij de flexibele hoofdband en de zachte oorkussens is het draagcomfort van hoog niveau.

Zo doe je mee

Wil je kans maken op deze prijzen? Meedoen is zeer eenvoudig. We verloten twee hoofdtelefoons (SHC8575 en SHC5100) via de website en één hoofdtelefoon (SHC8535) via Facebook. Op de website doe je mee door hieronder een reactie achter te laten met waarom jij dit cadeau wilt winnen. Op Facebook zorg je dat je onze pagina liked en dit bericht een hartje geeft. Uit alle deelnemers loten we de winnaars en deze worden op dinsdag bekendgemaakt via Facebook en de website.

Je kunt meedoen tot morgenochtend 10.00. Daarna gaan we meteen van start met een nieuwe actie, en dat 11 dagen lang, tot 24 december!

Winnaars

Website: Marielledere
Website: Daniël
Facebook: Daphne Roeleveld

Gefeliciteerd! We nemen contact met jullie op. Niet gewonnen? Doe dan mee met de nieuwe actie.

  • Delen:

Reacties

  1. Alisa
    19 december, 2016 om 10:50

    Zou perfecte cadeau zijn voor mijn man, als de kleine slaapt en hij toch voetbal kijkt tot de late uurtjes.

  2. Rian de Gelder
    19 december, 2016 om 10:57

    Deze hoofdtelefoon zou ik heel graag aan mijn man willen geven met kerst, zodat hij lekker naar zijn platencollectie kan luisteren, terwijl ik mijn favoriete series kijk!

  3. Marieke
    19 december, 2016 om 10:57

    Dat lijkt me wel wat…. een hoofdtelefoon met geluid uit beiden oren, zonder de hele tijd dat stomme draadje op een bepaalde manier te houden ( en vooral dan ook niet je hoofd bewegen)!!!

  4. David
    19 december, 2016 om 11:03

    Omdat ik al heel lang op zoek ben naar een goede koptelefoon, maar ik er helaas niet genoeg geld voor heb om hem te kopen, daarom maak ik graag kans om er één te winnen

    • Albert
      19 december, 2016 om 11:38

      Heb nog weinig ervaring met bluetooth hoofdtelefoons.
      Bij sommige tv-programma’s zou het een uitkomst zijn.
      Hou me dus beleefd aanbevolen.

  5. cindy
    19 december, 2016 om 11:03

    Hier hebben mijn buren ook plezier van. Iets met 2 vliegen en 1 klap!!

  6. Jerry
    19 december, 2016 om 11:04

    Heeft mijn vriendin weer rust als ik en bed tv kan kijken met koptelefoon op 😂

  7. Maikel Frijters
    19 december, 2016 om 11:05

    Eindelijk af van die oordopjes en draden! Deze Philips hoofdtelefoons zijn echte kwaliteit en het lijkt me te gek om er een van te gaan gebruiken.

  8. Niek Luinge
    19 december, 2016 om 11:09

    Dit is een mooie koptelefoon! Momenteel heb ik een Bowers & Wilkins P5, die gebruik ik achter de computer. Het draagcomfort is niet helemaal wat ik verwacht had, maar ik neem hierna nooit meer een on ear. Liever een over ear zoals deze Philips. Doordat ze ook nog draadloos zijn kan ik deze goed gebruiken bij de home cinema! Dat zullen de buren heel erg waarderen 😉

  9. Jeffrey
    19 december, 2016 om 11:09

    Perfect cadeau voor als ik voetbal kijk en mijn vriendin iets anders wilt volgen!

  10. Marcel V
    19 december, 2016 om 11:13

    Zou een mooie vervanging zijn van m’n beats

  11. Sefanja
    19 december, 2016 om 11:17

    Ik zou hem heel graag willen winnen voor mijn man, dan kan zijn oude eindelijk een keer vervangen worden 😃

  12. Martijn Koot
    19 december, 2016 om 11:19

    Deze zou zeer goed van pas komen. Kan ik door het hele huis genieten van muziek zonder draad!

  13. Dhr. Attema
    19 december, 2016 om 11:33

    Ik luister zowel thuis als onderweg graag muziek en daarom ben ik als homecinemamagazine.nl lezer de aangewezen persoon, voor het winnen van een draadloze Philips Headphone.

  14. Anita Roelfsema
    19 december, 2016 om 11:35

    Heel graag! Kan ik eindelijk genieten van mijn eigen muziek

  15. Michelle
    19 december, 2016 om 11:38

    Ik maak graag kans op deze mooie hoofdtelefoon zodat ik ongestoord kan genieten van muziek

  16. Tonnie
    19 december, 2016 om 11:42

    Dit cadeau is helemaal top! Ik zoek zo’n ding voor op mijn kop!
    Het liefst een zonder snoer, want die zijn gewoon hartstikke stoer!

  17. Marcel Gorter
    19 december, 2016 om 11:44

    Gaaf, de mijne is gister net defect gegaan. Zou mooi uitkomen!

  18. Anita E.
    19 december, 2016 om 11:48

    Ik heb vaak ruzie met allerlei snoeren aan spullen. Net de kerstboomverlichting weer geheel moeten ontknopen. Doe mij maar een draadloze koptelefoon. Kan voorlopig geen knopen in snoeren meer zien.

  19. Swoosh
    19 december, 2016 om 11:48

    Precies wat ik nodig heb, zodat ik van muziek kan genieten zonder anderen lastig te vallen.

  20. Thea
    19 december, 2016 om 11:57

    Omdat mijn familie nog altijd niet gewend is aan mijn muzieksmaak en ik daar graag in alle rust van wil genieten.

  21. Sjaak_B
    19 december, 2016 om 12:00

    Zodat ik niet meer naar mijn dochters K3 ‘muziek’ hoef te mee te luisteren 😉

  22. Mike
    19 december, 2016 om 12:01

    Ik heb nieuwe buren. Hele aardige mensen, maar hun muzieksmaak kan ik niet echt waarderen. Zou geweldig zijn als ik mijn eigen muziek overal kon luisteren.

  23. Charissa
    19 december, 2016 om 12:02

    Ik zou deze koptelefoon heeeeeel graag willen winnen, zodat ik ‘m aan mijn vader kan geven. Hij luistert heel graag muziek, kijkt veel naar youtube etc. Hij gunt zichzelf alleen geen mooie en goede koptelefoon zoals de Philips SHC8575 (en luistert nu muziek met een “simpele” koptelefoon) dus daarom vind ik dat hij deze schitterende upgrade verdiend! Daarnaast denk ik dat ik mijn moeder hier ook blij mee maak, zodat ze niet meer naar de muziek van mijn vader hoeft te luisteren als ze naast hem op de bank zit (zijn huidige “simpele” koptelefoon zorgt er namelijk voor dat de muziek ook voor omstanders goed te horen is).
    2 blije mensen in een klap! 🙂

  24. Anita koekkoek
    19 december, 2016 om 12:02

    Wauw!! Echt super gaaf 😀
    Ik kan mijn dochter hier ontzettend blij mee maken en mezelf dan gelijk ook haha
    Ik doe heel graag mee!
    Groetjes anita

  25. Toon Timmermans
    19 december, 2016 om 12:07

    Klinkt als muziek in mij oren

  26. julia van empel-stam
    19 december, 2016 om 12:25

    Ik doe graag mee voor mijn man .Zijn hoofdtelefoon doet niet meer.

  27. Gjansen
    19 december, 2016 om 12:27

    Natuurlijk wil ik ook graag soms in rust mijn muziek luisteren terwijl vrouwlief de ‘All you need is love – kerstspecial’ op tv aan het kijken is. Dan is een koptelefoon geen overbodige luxe en komt een draadloze variant helemaal goed van pas natuurlijk.

  28. Dianne
    19 december, 2016 om 12:30

    Ik zou de hoofdtelefoon aan mijn vriend geven, die net een tweedehands elektrisch drumstel heeft aangeschaft en zich stoort aan de kabel die van de hoofdtelefoon tussen het drumstel door naar de versterker loopt. Een draadloze hoofdtelefoon zou de perfecte oplossing zijn!

  29. Baukje
    19 december, 2016 om 12:31

    Ik zou graag mee doen. Ik mag graag muziek luisteren maar door terug kerende oorontsteking doen de gewone oordoppen zeer in de oren. Daarom zou ik graag kans maken op deze te gekke koptelefoon zodat ik in de bus en trein toch muziek kan blijven luisteren.

  30. Marjolein
    19 december, 2016 om 12:36

    Dit lijkt me ideaal!! Mijn zoontje van 5 vergeet elke keer dat zijn koptelefoon vast zit met een draadje aan zijn iPad.. dus die sleurt zijn iPad nog wel eens per ongeluk mee als hij opstaat van de bank 😊

  31. Chee Yong
    19 december, 2016 om 12:38

    Draadloos is erg welkom. Ik wil geen kabels meer.

  32. Jens Oostland
    19 december, 2016 om 12:38

    Vet niet meer met een kabel muziek luisteren lekkere kerst jingels luisteren met de kerst ik doe mee

  33. Hans
    19 december, 2016 om 12:39

    Heerlijkheden gefrunnik aan het snoertje zodat er uiteindelijk een draadtrekken ontstaat. Is hier zeer welkom.

  34. Jaap
    19 december, 2016 om 12:52

    Ooeeh, dat is wel een hele mooie hoofdtelefoon.
    Lijkt mij geweldig om die te winnen.

  35. Joke
    19 december, 2016 om 12:56

    Ideaal voor in het OV…daar zit ik doordeweeks 2 uur per dag in

  36. Marianne S.
    19 december, 2016 om 13:08

    Heel graag.
    Met drie pubers in huis, wordt hier nogal eens geknald met muziek. Verschillende smaken door elkaar.
    Het wordt tijd voor mijn eigen smaak op mijn eigen oren!

  37. Ronny Vanrusselt
    19 december, 2016 om 13:16

    mijn oude is ondertussen wel aan vervanging toe, geeft me teveel ruis…

  38. Ellem
    19 december, 2016 om 13:23

    Mooi apparaat, zeker welkom hier.

  39. Marijke
    19 december, 2016 om 13:34

    Ideaal, draadloos en rustig naar mijn eigen muziek luisteren zonder anderen ermee te storen ( of gestoord te worden door andere geluiden ;-)! ) ♥ ♥ ♥

  40. T Hansma
    19 december, 2016 om 13:37

    Ik zou deze graag willen winnen omdat mijn oude net kapot is gegaan. Zou fantastisch zijn net voor de kerst!

  41. Wesley
    19 december, 2016 om 13:40

    Koptelefoon kan op het moment zeker geen kwaad. Ik woon sinds kort in een flat met helaas een hoop herrie, met een koptelefoon kan ik lekker van mijn muziek genieten terwijl ik tegelijk afgesloten ben van de herrie om mij heen.

  42. Hennie
    19 december, 2016 om 13:41

    Jaaaaa dolgraag dan kan mijn vriend zijn voetbal gewoon kijken ..gruwel de gruwel..en ik heerlijk mijn eigen muziek en overal naar toe lopen zonder gezeur

  43. Suzanne Hin (Sue Hin
    19 december, 2016 om 13:46

    Super graag! Als we de computer gebruiken zitten we vast aan het snoertje vd koptelefoon. Meer vrijheid zou wel fijn zijn 🙂

  44. Rob
    19 december, 2016 om 13:54

    Zou ideaal zijn voor tijdens het sporten en voor thuis via zone 2 op mijn denon.

  45. Dino
    19 december, 2016 om 13:56

    Zo mooi, geweldig kerstkado voor mijn puberzoon 🙂

  46. Arno
    19 december, 2016 om 14:01

    Het perfecte kerst cadeau voor mezelf 😉

  47. Kitty Smulders
    19 december, 2016 om 14:07

    Ik doe graag mee, ik kijk namelijk heel erg graag The Voice US en dat doe ik vanaf mijn laptoppie. Helaas heeft deze een erg blikkerig geluid dus met deze hoofdtelefoon kan ik weer luisteren met optimaal geluid!

  48. Jonno
    19 december, 2016 om 14:13

    Ideaal cadeau voor mijn soms hardhorende vriendinnetje hihi

  49. Gunther Sterckx
    19 december, 2016 om 14:24

    Ideaal cadeau voor mijn vader die een groot liefhebber van klassieke muziek is.

  50. Barry
    19 december, 2016 om 14:36

    Wat een stoere hoofdtelefoon:-) Ik zou hem graag winnen, zodat ik tijdens het tuinieren kan genieten van mijn favoriete muziek.

  51. Jannick
    19 december, 2016 om 14:42

    Ik zou deze hoofdtelefoon graag winnen. Die snoeren zitten altijd in de weg, dus dit zou perfect zijn.

  52. G. M. Wallenburg
    19 december, 2016 om 14:42

    I love draadloos!

  53. Moniek (sprankje)
    19 december, 2016 om 14:46

    Helemaal gaaf!
    Wil m hier in huis het meest gaat gebruiken weet ik dan nog niet: Dochterlief voor de iPad, ikzelf voor mijn series of manlief achter de PC…

  54. Michael
    19 december, 2016 om 15:01

    Niet omdat het moet maar omdat het kan.

  55. Nathalie Hellmig
    19 december, 2016 om 15:08

    WAUW! Dit is echt helemaal TE GEK zeg.. ook vandaag wil ik dolgraag kans maken op deze te gekke prijs… een draadloze koptelefoon van Philips, GEWELDIG!! Deze is echt zoooooo ontzettend welkom… superhandig voor ’s avonds.. heerlijk in bed tv kijken.. zodat het volume lekker hard kan zodat dochterlief niet wakker wordt! SUPER! Ik maak graag kans 🙂 Dit zou voor mij echt “het” perfecte cadeau voor onder de boom zijn, FINGERS CROSSED! Liefs Nathalie

  56. Doortje Nicolai
    19 december, 2016 om 15:17

    Fijn zeg..Draadloos, dus geen kopzorgen meer!

  57. Ingrid van Duijl
    19 december, 2016 om 15:33

    Ik doe graag mee met deze actie! Hoeveel koptelefoons ik al niet weg heb kunnen gooien omdat de draden kapot waren… Ontelbaar! Dus deze koptelefoon is ideaal.

  58. Niek
    19 december, 2016 om 15:36

    Dit zou m’n opa fijn vinden om te krijgen!

  59. René
    19 december, 2016 om 15:36

    Echt drie top hoofdtelefoons. Ideaal voor in de trein 🙂

  60. Kelly
    19 december, 2016 om 15:38

    Hiermee duik ik in 2017 met plezier de fitness weer in!

  61. Derk
    19 december, 2016 om 15:38

    Omdat ik in huis zit met 3 vrouwen en als enige man het ideaal lijkt om ontspannen op de bank, met de voetjes omhoog, in alle rust, te kunnen genieten van een mooi stukje muziek zonder gekwebbel van de dames.

  62. HCL Lemmens
    19 december, 2016 om 15:38

    Dit is erg fijn om bij de laptop te hebben zodat het geluid van de TV en muziek of wat er dan ook wat de laptop bekeken of beluisterd wordt niet door elkaar loopt en het hard tegen hard gaat qua volume!

  63. Ruud
    19 december, 2016 om 15:40

    Ik zou er eentje voor m’n schoonmoeder willen winnen. Sinds ze en laptop hebben en deze in de woonkamer hebben staan, is het soms wel vervelend als de TV en laptop door elkaar heen lopen. Dat is met zo’n hoofdtelefoon verleden tijd!

  64. Tirza
    19 december, 2016 om 15:40

    Wat zou dit heerlijk zijn voor in de trein elke dag!

  65. AnneMarie
    19 december, 2016 om 15:45

    Lijkt me super….nooit meer klooien met een snoertje 🙂

  66. Bets
    19 december, 2016 om 16:14

    Geweldig echt helemaal te gek, want zo kan ik mijn muziek ook heerlijk voor me zelf houden met deze fantastische koptelefoon.

  67. Mark Lamberts
    19 december, 2016 om 16:18

    Dit is echt helemaal TOP zeg Homecinema Magazine!!   Wat een mooie draadloze Philips koptelefoon gaan jullie weggeven!je zou ’t maar winnen, WOW   zou te gek zijn voor lekker in bed, superhandig!!!!ik ga hier heel erg mijn best voor doen.. wie niet waagt, wie niet wint! spannend!nu maar heeeeel hard duimen 😀

  68. Margot
    19 december, 2016 om 16:23

    Dit zou echt super zijn! M’n koptelefoon die ik nu heb is redelijk oké, maar dat snoertje zit altijd in de weg en de geluidskwaliteit kan ook veel beter. Dus als groot muziekfan zou ik hier heel erg blij mee zijn 🙂

  69. miranda
    19 december, 2016 om 16:24

    ahhhhh dit klinkt als muziek in de oren zeg ahhh en kom dus heel snel mee doen want ahhhh met drie pubers heb ik hier echt wel oren naar want ahhh je zou het maar winnen zeg

  70. Linda vergouwen
    19 december, 2016 om 17:04

    Ooww maak deze moeder blij wat wordt ik zot van dat gekakel van bijna 12 jarigen die op de playstation aan het gamen zijn.. sowieso snap ik de termen al niet.. maar de herrie vanuit menig machinegeweer of race auto is om zot van te worden.. een koptelefoon is hier dus voor meerdere partijen een hoofdprijs

  71. Maikel
    19 december, 2016 om 17:27

    Perfecte kerstcadeau voor mij!

  72. Frans
    19 december, 2016 om 17:41

    Leuk vervanging voor mij gehoor apperaten

  73. Judith
    19 december, 2016 om 18:07

    Reuze handig. Zo struikel je niet over de snoeren die door de kamer liggen.

  74. m durieux
    19 december, 2016 om 18:21

    Ik heb een zoontje van 7 en die is uiteraard de baas over de afstandbediening en iPad zolang hij wakker is. Ik heb niet altijd zijn in Ben10, Pokemon of gumball maar wel in mijn eigen muziek, deze draadloze headphone zou dat mogelijk maken

  75. Daniël
    19 december, 2016 om 18:40

    Natuurlijk wil ik draadloos! Even lekker mijzelf afzonderen met mijn eigen muziek zonder dat anderen mee moeten genieten.

  76. Patty
    19 december, 2016 om 18:49

    Leuk om weg te geven aan m’n lieverd! En ook eigen belang; hij is fanatiek muziek liefhebber en kan op een avond zo elk nr maar tien seconden ofzo luisteren 😂! En in het kader van de feestdagen; to share is to care! Dus doe graag mee voor een kans op dit leuke cadeau zodat ik hopelijk een extra pakje onder de kerstboom kan leggen! 🎄🎁

  77. Ronald
    19 december, 2016 om 18:58

    Lekker naar muziek kunnen luisteren in goede kwalteit en het gemak dat je je vrij kan bewegen, spreekt mij wel aan.

  78. Saskia van de L.
    19 december, 2016 om 19:11

    Deze gaat onder de boom voor mijn man. Supervent, daar niet van, maar hij maakt graag zelf mixen en intro’s voor zijn radioshow. En als je voor de honderdste keer dezelfde sample hoort, omdat ie toch niet lekker in de muziek inpast, gaat ie toch ietwat tegenstaan 🙂 🙂

  79. Thijs
    19 december, 2016 om 19:14

    Ik wandel een paar keer per dag met mijn superleuke hond. Een achtergrond muziekje lijkt me wel heel fijn. Daar is deze koptelefoon erg geschikt voor. En de koptelefoon heeft ook nog eens een stoere uitstraling. Ik hou daarvan!

  80. Sjaak
    19 december, 2016 om 19:20

    Wouw, precies wat ik nodig heb. M’n hoofdtelefoon die ik nu heb is veel te kort bedraad. Zou super welkom zijn.

  81. Emmy Oster
    19 december, 2016 om 19:43

    Geweldig die kan ik als hooggevoelig persoon goed gebruiken om geen last te hebben van omgevingsgeluiden!

  82. Yolanda ter Horst
    19 december, 2016 om 19:52

    Wat zou ik graag meedoen. Mijn man kijkt graag naar youtube en andere films op zijn telefoon. Zijn huidige koptelefoon is kapot. De oordoppen zijn helemaal verteerd.

  83. Inge
    19 december, 2016 om 19:53

    Hoe handig zou dat zijn! Draadloos genieten van mijn favoriete muziek en over-ear vind ik echt het meest comfortabel. Het zit lekker en geeft vind ik het beste geluid!

  84. Natasja Smit
    19 december, 2016 om 20:21

    Ik ga deze cadeau geven aan mijn man & zoontje en daarmee ook een beetje aan mijzelf want jipieee wat een rust zal ik krijgen als beide heren (zoonlief overdag en manlief in de avond) muziek willen luisteren of spelletjes doen, deze koptelefoon opzetten 😀 jeaaaahh dan hoef ik er niet meer naar te luisteren en kan ik rustig genieten van mijn boek of de tv…. En klagen over vervelende draadjes dat gaat met deze gelukkig ook niet op

  85. brants
    19 december, 2016 om 20:53

    doe zeer graag mee en schenk die aan mijn kleinzoon

  86. kempenaers
    19 december, 2016 om 20:54

    leuk, heb hier veel kandidaten die hem willen gebruiken

  87. cindy creatief
    19 december, 2016 om 21:02

    Ik ben lage toondoof en kan alleen tv kijken met een koptelefoon op mijn hoofd. Althans wil ik horen wat ze zeggen. Nu is mijn koptelefoon door veelvuldig gebruik van de week door midden gebroken dus kan wel een nieuwe gebruiken.

  88. Linda
    19 december, 2016 om 21:29

    Dit is nou precies het cadeau wat ik onder de kerstboom zou willen vinden, want met een goede koptelefoon kan ik muziek luisteren zonder dat mijn zus er last van heeft, of kan ik eindelijk weer eens de tv goed horen aangezien er hier buiten nogal veel wordt verbouwd en er bij de buren ook bijna dagelijks wordt geklust. 😀 Wat een plezier en rust zou dit cadeau me geven!

  89. Dorien
    19 december, 2016 om 21:32

    Leuk! Ik doe heel graag mee.

  90. Arthur
    19 december, 2016 om 21:39

    Fantastisch, met al die tablets/iPads aan is dit wel een must!

  91. Johan
    19 december, 2016 om 21:50

    Wij hebben een TV, PS4 en laptop in de woonkamer staan, en dat gaat nog al eens door elkaar qua geluid. Zo’n mooie Philips hoofdtelefoon brengt dus wat rust in de tent, doordat niet alles meer door elkaar gaat. En met de kerstgedachte in het achterhoofd kan ik me dus eigenlijk geen beter cadeau voor onder de kerstboom voorstellen! Minder ergernissen, irritaties en stress en veel meer genot!

  92. Lian
    19 december, 2016 om 21:52

    Heel leuk om voor m’m moeder te winnen als extra bedankje voor al het oppassen. Kan ze na zo’n toch redelijk drukke en energieslurpende dag heerlijk relaxen en rusten met haar favoriete muziek! Of ‘m opzetten als ze vervelend zijn en ze ze even niet meer wil horen hahaha! :p

  93. Henri Lemans
    19 december, 2016 om 21:53

    Ideaal om de muziek van m’n spinninglessen te beluisteren en de lessen in elkaar te zetten zonder iemand – thuis of in de trein – te storen!

  94. Silvia
    19 december, 2016 om 21:57

    Deze zou ik heel graag willen winnen, omdat ik veel last heb van geluidsoverlast aangezien ik midden in stad woon en naast een bouwput woon.

  95. rita
    19 december, 2016 om 22:01

    Het perfecte cado voor………mijzelf! Hoef ik al die idiote geluiden van het darten niet aan te horen!

  96. Angela Sap
    19 december, 2016 om 22:09

    Hoe vaak ik wel niet te horen krijg…. “kan dat niet zachter!!!”. Daar wil ik vanaf, want mijn muziek (rock) moet je niet zacht luisteren. Het komt echt tot zn recht als het lekker hard staat. Met deze koptelefoon ben ik blij en is mijn omgeving ook blij.

  97. Peter H
    19 december, 2016 om 22:29

    In ons minihuis zou het fijn zijn dat we elkaar niet meer wakker houden als iemand ook iets later nog een film wil kijken. Prachtig als dat op deze manier zou kunnen! 🙂

  98. Anita H.
    19 december, 2016 om 22:44

    Ik heb nog geen hoofdtelefoon en dat zie ik best als een gemis. Ik woon in een (gehorig) appartement en keihard muziek draaien is uit den bozen. Als ik buiten op mijn balkon zit, durf ik al helemaal geen muziek aan te zetten. Met een hoofdtelefoon wordt het een ander verhaal natuurlijk.

  99. Nicolle Claessen
    19 december, 2016 om 22:50

    Deze draadloze Philips hoofdtelefoon zou het ultieme kerstcadeau zijn voor mijn vader van bijna 80. zijn gehoor is de laatste jaren hard achteruit gegaan, maar hij houdt ontzettend veel van muziek. Deze staat dan ook constant erg hard aan. Helaas heeft hij een behoorlijk andere muzieksmaak dan de rest van de familie, buren en straatgenoten. Wat zou het voor iedereen geweldig zijn als pap van zijn favoriete muziek kan genieten, zonder dat de wijde omtrek verplicht is mee te genieten. Pap, ik en alle andere betrokkenen zouden erg gelukkig zijn met de hoofdtelefoon! Allemaal blij!

  100. Tess
    19 december, 2016 om 23:05

    fijn voor tijdens het huiswerk maken

  101. Piet van Vaalen
    19 december, 2016 om 23:26

    Zo’n goede koptelefoon lijkt me heel geschikt voor mij, als slechthorende.

  102. Niels van de Graaf
    19 december, 2016 om 23:41

    Mooie koptelefoons. Ik zou er graag één winnen omdat ik te lui ben er één te kopen zodat ik zonder gejammer tv op bed kan kijken.

  103. Liane
    19 december, 2016 om 23:51

    Wat een mooie prijs. Ik denk dat mijn zoon heel blij zou worden, zijn huidige koptelefoon heeft problemen met het snoer. Ik duim!

  104. Ferry
    19 december, 2016 om 23:58

    Dan kan ik overal relaxed naar mijn programma’s kijken zonder dat de hele familie meegeniet! Super!

  105. Jolien
    20 december, 2016 om 0:04

    Deze zouden heel erg van pas komen! Ik hou van gamen, maar zit niet graag alleen koud op mijn kamer.. Om deze reden worden mijn ouders nog al eens gek van mij, en vooral van het geluid van geweren, kogels en magische spreken 😊 Mocht ik winnen, doen jullie dus niet enkel mij een plezier! Persoonlijk denk ik ook dat deze headset een hoog comfort geeft een de drager, perfect dus voor lange tijden na elkaar te gebruiken 😍❤️ Fingers crossed!

  106. Gerda
    20 december, 2016 om 0:11

    De koptelefoon hier zit nu weer op het hoofd van mijn zoon..balen zodat ik nu niet muziek kan luisteren. Het zou geweldig zijn als ik ook met plezier kan luisteren naar muziek, want ben dol op muziek!! en geluid hard aanzetten is hier NOT DONE…dus ik mis voor mezelf wel een koptelefoon.

  107. Rosalie
    20 december, 2016 om 0:13

    AWESOME! Dan kan ik echt goed luisteren naar de muziek die ik kreeg met Sinterklaas!

  108. Henk Meinderts
    20 december, 2016 om 7:10

    Dan hoef ik niet steeds die van mijn dochter te lenen.

  109. Bas
    20 december, 2016 om 7:26

    Als iederen slaapt thuis, zou dit perfect zijn om te gebruiken op de nieuwe filmzolder (die ik aan het bouwen ben met de tips van jullie website.)

  110. Marielledere