Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Kerstactie dag 6: win een tegoedbon voor kabels van RU Connected

Geschreven door
Geplaatst op18 december 2016, 9:00 CategorieActies

Kerst staat voor de deur en het jaar is bijna om. Om de laatste dagen voordat het feest weer losbarst nog wat mooier te maken geven we 11 dagen lang mooie cadeaus weg. Elke dag verloten we één of meerdere prijzen en vandaag geven we maar liefst drie tegoedbonnen van 50 euro weg voor premium kabels van RU Connected.

Bekabeling van RU Connected

RU Connected is inmiddels een bekende Nederlandse leverancier van uitstekende kabels voor je av-installatie en we werken ook al sinds 2010 met het bedrijf. Op de website van RU Connected vind je onder meer optische kabels, hdmi-kabels en cinch-kabels die we in het verleden al eens onder de loep genomen hebben. Ook onlangs hebben we de kabels van het bedrijf weer gebruikt voor de testruimte en thuisbioscoop, en nog altijd zijn we zeer onder de indruk van de bouwkwaliteit, het premium design en vooral gewoon de uitstekende kwaliteit.

RU-Connected

Samen met RU Connected geven we vandaag maar liefst drie tegoedbonnen ter waarde van 50 euro weg zodat je zelf de kwaliteit van de verschillende kabels kunt ervaren. Ben je nog op zoek naar nieuwe bekabeling voor je audio- en videoinstallatie, dan is dit een actie om absoluut aan mee te doen.

Zo doe je mee

Wil je kans maken op deze prijzen? Meedoen is zeer eenvoudig. We verloten twee tegoedbonnen van 50 euro via de website en één tegoedbon van 50 euro via Facebook. Op de website doe je mee door hieronder een reactie achter te laten met waarom jij dit cadeau wilt winnen. Op Facebook zorg je dat je onze pagina liked en dit bericht een hartje geeft. Uit alle deelnemers loten we de winnaars en deze worden op maandag bekendgemaakt via Facebook en de website.

Je kunt meedoen tot morgenochtend 09.00. Daarna gaan we meteen van start met een nieuwe actie, en dat 11 dagen lang, tot 24 december! Houd dus de komende twee weken de website en onze Facebook-pagina goed in te gaten.

Winnaars

Facebook: Douwe Sikkema
Website: Tonkmen en Peter vb

Winnaars, gefeliciteerd! We nemen contact met jullie op. Niet gewonnen? Doe dan mee met de nieuwe actie.

  • Delen:

Reacties

  1. JeePee
    18 december, 2016 om 9:04

    Top! Zoek nog naar verbetering van mijn DAC aansluiting. Zou zeer welkom zijn.

  2. Jim
    18 december, 2016 om 10:31

    Dat zou fantastisch in mijn plannen voor een eigen home-cinema passen 🙂

  3. Gunther Sterckx
    18 december, 2016 om 10:35

    Ik ben benieuwd naar de kwaliteit van deze kabels van mijn noorderburen. 🙂

  4. Anita Roelfsema
    18 december, 2016 om 10:53

    Daar kun je mooi wat nuttigs voor kopen! We kunnen nog wel wat gebruiken

  5. Tiemco Nelissen
    18 december, 2016 om 11:03

    een upgrade is altijd welkom!

  6. Beetle
    18 december, 2016 om 11:04

    Je kunt nooit genoeg stekkers hebben 😃. Jullie zijn enthousiast over de kwalitieit van RU Connected. Ik laat me graag verrassen.

  7. Marijke
    18 december, 2016 om 11:35

    Nieuwe kabels en stekkers komen altijd van pas!

  8. Maderi
    18 december, 2016 om 11:38

    Mooie actie weer. Ik ben toevallig nog op zoek naar twee hdmi kabels voor connectie tussen tv en receiver dus komt goed uit! Ben heel benieuwd naar de kwaliteit.

  9. Maria
    18 december, 2016 om 11:38

    Ik ga graag voor betere kwaliteit dan we nu hebben!

  10. Marijke
    18 december, 2016 om 11:39

    Superhandig, een goede kabel mis ik enorm, heb nu een gammel wiebelding waardoor steeds geluid en zelfs beeld wegvallen.

  11. Chee Yong
    18 december, 2016 om 11:43

    YES! Kans om kwalitatief goede kabels te gebruiken.

  12. Anita E.
    18 december, 2016 om 12:09

    Prima om die oude goedkope kabels eens te vervangen voor kwalitatieve goede kabels.

  13. Marcel Gorter
    18 december, 2016 om 12:26

    Zou een mooie aanwinst zijn, kwaliteit is zeker belangrijk!

  14. Nel
    18 december, 2016 om 12:35

    Gaaf. Goede kwaliteit kabels zijn altijd nodig.

  15. Arno
    18 december, 2016 om 12:43

    Ik was een tijdje van plan al mijn goedkopere HDMI kabels te vervangen voor kwaliteits kabels deze tegoedbon zou dan goed uitkomen.

  16. Bernard Verstegen
    18 december, 2016 om 12:57

    RU Connected? Mijn audiosysteem is met deze kabels even helder aangesloten als ik via HomeCinemaMagazine.

  17. Jens Oostland
    18 december, 2016 om 12:58

    nice ik doe mee

  18. Jeffrey
    18 december, 2016 om 13:03

    Ik zou graag eens kijken wat mijn systeem met echt goede kabels kan.

  19. Gjansen
    18 december, 2016 om 13:05

    Ik zou dan graag de gelegenheid gebruiken om een vergelijking te maken met Audioquest. Want ik mis nog een paar HDMI kabels die eigenlijk vervangen moeten worden, deze kan dan met RU Connected aangesloten worden.

  20. Mike
    18 december, 2016 om 13:06

    Ik ben pas verhuisd en moet daarom wat kabels opnieuw leggen. Zou dus zeker van pas komen!

  21. Giovanni
    18 december, 2016 om 13:21

    Ik ben benieuwd naar RU Connected kabels hun meerwaarde op mijn Ps4 Pro en nog te kopen Samsung Tv (KS-9500), dus laat die cadeau (HDMI) kabels maar komen..

  22. Tonkmen
    18 december, 2016 om 13:38

    Kabels van Ru Connected zou ik heel graag willen, mooie upgrade voor mijn audiospullen.

  23. Nicolle Claessen
    18 december, 2016 om 13:38

    Yes, I know! Goede kabels zijn erg belangrijk. Helaas heb ik er vaak op bezuinigd en kijk en luister ik hierdoor echt niet optimaal. Ik zou heel graag een aantal kabels vervangen.

  24. Jorrit
    18 december, 2016 om 14:06

    Ik zou graag mijn beeld kabels upgraden.

  25. Sverd
    18 december, 2016 om 14:29

    Misschien dat ik met beter kabels eindelijk eens goed beeld krijg…

  26. Anita H.
    18 december, 2016 om 14:48

    Vernieuwing is altijd welkom.

  27. Etienne
    18 december, 2016 om 15:13

    Zag het bericht op een ander forum voorbijkomen! Leuke actie, kan wel een nieuwe Toslink gebruiken!

  28. Michael
    18 december, 2016 om 15:13

    Na wat omzettingen nu weer extra “analoge” kabels nodig; tot nu toe zeer tevreden over de digitale interlinks van RU Connected, prima kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs.

    Een tegoedbon zou zeer welkom zijn om ook deze missing link in mijn installatie van kwaliteitskabels te voorzien!

  29. Caféracer
    18 december, 2016 om 15:18

    Mijn moeder verwacht elk moment haar nieuwe televisie. Mooie en kwalitatieve HDMI kabels komen zeker van pas!

  30. erika panjer
    18 december, 2016 om 15:22

    nieuwe kabels zijn altijd beter als de oudere die we nu hebben dus graag

  31. Jerry
    18 december, 2016 om 15:30

    Heel graag 😁

  32. henk meinderts
    18 december, 2016 om 15:39

    Ik doe graag mee voor een goede HDMI kabel.

  33. Laura Kolthof
    18 december, 2016 om 16:25

    Die kunnen we goed gebruiken voor een aantal fatsoenlijke kabels =D!!

  34. Alisa
    18 december, 2016 om 16:46

    Komen altijd goed van pas.

  35. Frank van de Laar
    18 december, 2016 om 17:06

    Wow, we gaan in januari de wwonkamer aanpassen en dit is dan heeeeel welkom 🙂

  36. Jean-Paul Wissink
    18 december, 2016 om 18:30

    Ook ik zou wel een paar goede kabels kunnen gebruiken.

  37. Moniek (sprankje)
    18 december, 2016 om 19:17

    Ik heb een nieuwe (goede) netwerkkabel nodig van een meter of 7… dat gaat vast goedkomen bij RU connected!

    • Moniek (sprankje)
      18 december, 2016 om 19:19

      Hoewel… ik ga liever voor een mooie HDMI, is nog veel beter!!!

  38. Henk Bouwhuis
    18 december, 2016 om 19:47

    Mooie prijs als ik hem win kan ik mooi wat nu nog geen RUConnected is vervangen.

  39. Rianne
    18 december, 2016 om 20:06

    Ik wil graag dit cadeau winnen omdat ik nu heeel veeeel kabels heb liggen die half werken en veel storing geven, met RUConnected zou dit probleem zijn opgelost en dat zal veel irritatie schelen!

  40. Richard
    18 december, 2016 om 20:19

    Voor de overstap naar 4K HDR is een goede HDMI kabel nodig voor de signaaloverdracht. Ik denk dat kabels van RU hier perfect bij passen!

  41. gerard
    18 december, 2016 om 22:37

    Ik win nooit wat.

    • gerard
      19 december, 2016 om 19:21

      zie je wel

  42. Marcel V
    18 december, 2016 om 22:56

    HDMI kabels kunnen wel een upgrade gebruiken

  43. Natasja Smit
    18 december, 2016 om 23:02

    Om onder de kerstboom te leggen als verrassing voor mijn man kan hij zelf kijken welke kabel hij wil. Ik koop toch nooit de goede kabels zegt hij….

  44. Peter vb
    18 december, 2016 om 23:06

    Hey wat grappig. Roep hier al jaren dat kabels belangrijk zijn en werd altijd tegengesproken dat in HDMI geen verschil zit want het zijn maar enen en nullen. Heb kabels van een ander goed merk maar zou graag nog 1 HDMI kabel willen winnen.

  45. Niek
    18 december, 2016 om 23:18

    De kabels op de site zien er goed uit, met zeer mooie prijzen! Ik zou het leuk vinden om een kabel uit te mogen zoeken en te testen!

  46. Frans
    18 december, 2016 om 23:18

    I am always connected

  47. Marco
    19 december, 2016 om 0:09

    Kabels is bij mij het ingeschoven kindje. Tijd om hier eens wat meer aandacht aan te besteden.

  48. Wesley
    19 december, 2016 om 8:22

    Wooow, dat zou een mooi stapje in de goede richting zijn met het upgraden van m’n home cinema!

  49. Frank
    19 december, 2016 om 8:56

    Super leuke actie!

    Het nut van goede kabels wordt altijd onderschat en komt vaak lager op het lijstje…
    Verschillende kabels heb ik al geupgrade, nu de rest nog 🙂

  50. Martijn Chel
    19 december, 2016 om 10:59

    De winnaars zijn bekend!

  51. Peter vb
    19 december, 2016 om 13:47

    Heel erg bedankt en laat het je weten hoe de kabel is. Maar dat zal ongetwijfeld goed zijn. Maar nogmaals bedankt en super leuk.

  52. Ronald
    19 december, 2016 om 18:48

    Recentelijk op jullie site een review gelezen over voedingskabels en daarin waren jullie zeer lovend over RU Connected. Zou graag zelf eens ervaren hoe goed de kabels zijn.

  53. Hans Nabben
    19 december, 2016 om 22:27

    Ik heb al een paar jaar kabels van RU Connected in gebruik HDMI en optische kabels en ben hier zeer tevreden over.Zeer goede beeld kwaliteit via HDMI.
    Omdat ik nog een paar andere kabels in gebruik heb doe ik graag mee aan deze actie zodat ik kan overschakelen naar de kwaliteit van RU Connected.

  54. Bea de Rue
    24 december, 2016 om 15:49

    Goede kabels ik hoop op een klein kansje