Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Kerstactie dag 4: win een Logitech Harmony 350 afstandsbediening

Geschreven door
Geplaatst op16 december 2016, 10:00 CategorieActies

Kerst staat voor de deur en het jaar is bijna om. Om de laatste dagen voordat het feest weer losbarst nog wat mooier te maken geven we 11 dagen lang mooie cadeaus weg. Elke dag verloten we één of meerdere prijzen en vandaag geven we twee universele afstandsbedieningen van Logitech weg, plus een Logi Base.

Logitech Harmony 350

Samen met Logitech geven we vandaag tweemaal een Harmony 350 afstandsbediening weg;

Logitech Harmony

Met slechts een paar eenvoudige stappen kan de afstandsbediening, tablet of smartphone nu de TV, settopbox, luidsprekers, verlichting, thermostaat, deursloten, gordijnen of andere apparaten bedienen. Daarnaast kan met Harmony Activities eenvoudig een one-touch bediening van meerdere apparaten worden gecreëerd. Hierdoor is het mogelijk om op hetzelfde moment de TV aan te zetten, de verlichting te dimmen, de temperatuur aan te passen en de gordijnen te openen. Met een klik op de afstandsbediening of mobiele app kun je activiteiten starten of beëindigen via een ingesteld schema of op basis van sensoren. Wanneer je niet thuis bent kun je de status van apparaten controleren en aanpassen via de Harmony-app.

logitech-kerst-1

Daarnaast verloten we ook nog een Logi Base onder alle deelnemers;

Logi Base

Logi BASE gebruikt de Smart Connector-technologie van Apple om een nieuwe manier van opladen te bieden. BASE is de uitgelezen plek om de iPad Pro opnieuw op te laden in elke kamer van het huis — en dat terwijl je het apparaat gebruikt! Het oplaadstation bevat magneten om iPad Pro perfect uit te lijnen met de Smart Connector. De Smart Connector heeft een beperkt profiel waardoor de iPad Pro moeiteloos in de oplaadstand geplaatst kan worden. 

Zo doe je mee

Wil je kans maken op deze prijzen? Meedoen is zeer eenvoudig. We verloten één Harmony 350 via de website en één Harmony 350 via Facebook. Op de website doe je mee door hieronder een reactie achter te laten met waarom jij dit cadeau wilt winnen. Op Facebook zorg je dat je onze pagina liked en dit bericht een hartje geeft. Uit alle deelnemers loten we de winnaars van de afstandsbediening en de winnaar van de Logi Base. De winnaars worden op zaterdag bekendgemaakt via Facebook de website.

Je kunt meedoen tot morgenochtend 09.00. Daarna gaan we meteen van start met een nieuwe actie, en dat 11 dagen lang, tot 24 december! Houd dus de komende twee weken de website en onze Facebook-pagina goed in te gaten.

Winnaars

Website: Maarten vandra
Facebook: Bob van Dongen
Logi Base: Jeroen de Groot

Winnaars gefeliciteerd! We nemen contact met jullie op. Niet gewonnen? Doe dan mee met onze volgende actie.

  • Delen:

Reacties

  1. Kevin Jansen
    16 december, 2016 om 10:08

    Lijkt mij erg handig, succes iedereen.

  2. Daniel Fokker
    16 december, 2016 om 10:16

    De Logitech Harmony zou een prachtige kerstcadeau zijn voor mijn schoonvader van bijna 84. Simpelweg de TV aandoen lijkt steeds complexer te moeten worden met de introductie van Smart TV’s, settopboxen, soundbars, en ga maar door. Bovendien zijn de knoppen op afstandsbedieningen niet gemaakt voor ouderen: te klein en onlogisch ingedeeld. P.S. Ik pak hem zelf wel in 🙂

  3. Sjaak
    16 december, 2016 om 10:26

    Handig, kunnen we eindelijk van 4 naar 1 afstandsbediening.

  4. Roelie
    16 december, 2016 om 10:27

    Ik zoek nog steeds een kerstcadeau voor mijn man:)

  5. Gjansen
    16 december, 2016 om 10:28

    Ik ga het toch maar weer proberen. Zoals iedereen wordt ik gek van de AB van de TV, satelliet ontvangen, receiver en andere randapparatuur. Leuk cadeautje voor onder de boom.

  6. Jan_O
    16 december, 2016 om 10:28

    Gebruik er nu ook al 1, ouder modelletje, zou graag deze nieuwe willen testen!

  7. Dhr. Attema
    16 december, 2016 om 10:46

    Mooi apparaat, eindelijk een alles-in-één afstandsbediening waarmee je meerdere apparaten kan bedienen, dus weg met alle losse afstandsbedieningen dankzij deze Logitech Harmony 350.

  8. Niek Luinge
    16 december, 2016 om 11:16

    Deze Logitech Harmony zou ik goed kunnen gebruiken! Momenteel liggen er vier afstandsbedieningen op tafel, waardoor het erg chaotisch wordt. Mijn vriendin is niet zo technisch en weet soms niet welke afstandsbediening ze moet gebruiken. Daarom lijkt het me superhandig om alles samen te voegen tot één afstandsbediening.
    Heel graag!

  9. Martijn Koot
    16 december, 2016 om 11:40

    Dit zou veel plek schelen in de la waar nu 5 afstandsbedieningen liggen en het is een stuk handiger!

  10. Hans
    16 december, 2016 om 11:54

    Gebruik al jaren de ab’s van Logitech, maar mijn kinderen hebben vorige week de ab laten vallen waardoor hij nu echt overleden is. Een nieuwe zou een mooi kado zijn.

    Hans

  11. Alisa
    16 december, 2016 om 12:09

    Dit komt mooi uit, en ziet er mooier uit dan me 5 afstandbedieningen op en rondom de tafel.

  12. Ronnyking
    16 december, 2016 om 12:26

    Deze kunnen wij thuis goed gebruiken

  13. René
    16 december, 2016 om 12:54

    Van 6 afstandsbedieningen terug naar één! Ik ga duimen!

  14. HCL Lemmens
    16 december, 2016 om 12:55

    Ik en m’n vrouw hebben regelmatig de verkeerde afstandsbediening in de hand, waardoor je ook nog eens af en toe per ongeluk een instelling verandert ergens. Verre van handig. Dan liever één afstandsbediening om onder de knie te krijgen waarmee we alles kunnen bedienen!

  15. Annie
    16 december, 2016 om 12:56

    Hier zou ik m’n dochter en schoonzoon ontzettend blij mee maken 🙂

  16. Lian Honings
    16 december, 2016 om 13:24

    Wij hebben een paar terug één van eerste Logitech Harmony modellen aangeschaft. Wat een uitkomst was dat! Helaas doet deze het al een tijdje niet meer. Missen doen we ‘m zeker! Super leuk als we deze onder de kerstboom mogen leggen voor onszelf 🙂

  17. Henri Lemans
    16 december, 2016 om 13:26

    Tot voor kort had ik eigenlijk enkel de afstandsbediening van de TV nodig, maar met de aanschaf van een audioset, mediaspeler en een losse ontvanger heb ik momenteel 4 afstandsbedieningen op tafel liggen. Ondanks dat al deze extra apparaten flink wat voordelen met zich meebrengen, zijn die afstandsbedieningen zeker een frustratie! Dolgraag wissel ik ze allemaal in voor de mooie Harmony 350 van Logitech!

  18. Kaddour
    16 december, 2016 om 13:43

    Logitech harmonie logisch toch

  19. Marijke
    16 december, 2016 om 13:52

    Erg handig, afstandsbedieningen gaan in ons huis vaak kapot . Een universele is een uitkomst.

  20. Anita Roelfsema
    16 december, 2016 om 14:00

    Klinkt geweldig dus heel graag

  21. Harm-Jan
    16 december, 2016 om 14:42

    Mooi apparaatje!

  22. Nathalie Hellmig
    16 december, 2016 om 15:31

    Whoehoeeeeeeeeee!! Dit is echt superleuk Homecinema Magazine! <3 <3   Wat een ontzettend leuke en te gekke prijs gaan jullie weggeven en hoe GAAF is het om jullie via deze weg te mogen leren kennen!! Whaaaaaaaaa ik wil natuurlijk dolgraag kans maken op deze WAANZINNIG mooie en superhandige Logitech Harmony afstandsbediening, WAUW!   Ohhhhh wat superhandig zeg… die staat al een tijdje bovenaan mijn lijstje   Met 1 afstandsbediening de tv EN ook nog eens het licht bedienen, hoe COOL is dat! Zou echt super zijn voor ons nieuwe huisje, geweldig! Dit zou voor ons echt "het" perfect cadeau voor onder de boom zijn, super SPANNEND!ben echt helemaal ENTHOUSIAST 😍😍😍😍😍 MAAK ME GEK!! Ik ben fan hoor 😉 Heb alle stapjes gevolgd

    ☑️ geliked

    FINGERS CROSSED! Liefs nathalie :* 🍀  

  23. Debbie Philips
    16 december, 2016 om 15:54

    Heel handig Ik doe graag mee

  24. Ruud
    16 december, 2016 om 15:59

    Alle afstandsbediening vervangen voor één exemplaar is sowieso er handig, maar zeker nu ons zoontje van 2 de afstandsbedieningen ontdekt heeft en wat er gebeurt als er op de knopjes gedrukt wordt! Met deze Logitech Harmony 350 hoeven we er maar eentje uit z’n handen zien te houden, ipv 5! 😀

  25. johan
    16 december, 2016 om 16:00

    Nooit meer dat je van de bank af moet komen omdat je net die andere afstandsbediening even nodig hebt!! 😀 Deze naast je hebben liggen, en je kan de hele avond blijven zitten!

  26. Kelly
    16 december, 2016 om 16:01

    Super leuk om m’n vriend mee te verblijden!

  27. Tirza
    16 december, 2016 om 16:02

    Ik ben zo iemand die altijd de afstandsbedieningen ergens laat liggen en dat dan vergeet. Zeker met 4 verschillende; dan heb je die even nodig, dan die, dus ik pak ze even en laat ze dan weer ergens liggen. Met de Harmony 350 heb ik continue dezelfde nodig, dus minder kans dat ik ‘m ergens laat slingeren (en het me niet meer herinner)! 😀

  28. Antoon Lemmens
    16 december, 2016 om 16:03

    Met m’n 60 jaar wil ik tegenwoordig nog wel eens in de war raken over welke afstandsbediening waarvoor is. Oké, deze Harmony 350 zal me waarschijnlijk even kosten om volledig onder de knie te krijgen, maar dan heb ik wel altijd de goede in m’n hand!

  29. Niek
    16 december, 2016 om 16:04

    Gemak dient de mens zeg ik altijd maar! En daar is deze Harmony 350 weer een klassiek voorbeeld van. Eenvoudig alle apparaten bedienen zonder van bedieningsapparaat te moeten wisselen!

  30. Hans
    16 december, 2016 om 16:14

    Wij zouden hem graag winnen omdat het een oplossing kan zijn voor de wanhoop van mijn vrouw. De TV, receiver en Ziggo box werken toch telkens weer anders en de helft van de tijd doen hun afstandsbedieningen het gewoon niet zoals het moet. ARC klinkt leuk maar het werkt in de praktijk niet. Ik ken de gekke truukjes die nodig zijn inmiddels. Bluray aanzetten en dan ARC/CEC laten zoeken en vervolgens receiver op radio zetten en dan weer terug naar TV etc. Mijn vrouw wordt er gek van als het geluid weer niet harder of zachter gezet kan worden.

    Help ons uit de wanhoop. 🙂

  31. Mark Lamberts
    16 december, 2016 om 16:23

    Dit is echt helemaal TOP zeg Homecinema Magazine!!   Wat een mooie Logitech Harmony 350 afstandbediening gaan jullie weggeven!je zou ’t maar winnen, WOW   zou te gek zijn zeg… wat een te gekke gadget en nog eens handig ook! IK MAAK GRAAG KANS!!!!ik ga hier heel erg mijn best voor doen.. wie niet waagt, wie niet wint! spannend!nu maar heeeeel hard duimen 😀

  32. Dino
    16 december, 2016 om 18:02

    Dit lijkt mij zo handig apparaat, daar word ik helemaal blij van

  33. Dries Helfferich
    16 december, 2016 om 18:10

    Mooie actie (y) Ik deel zeker graag mee (y)

  34. Henk Meinderts
    16 december, 2016 om 18:34

    Scheelt me 10 batterijen per jaar dus milieuvriendelijk. Daarom doe ik graag mee.

  35. Maarten vandra
    16 december, 2016 om 19:19

    Toffe actie! Ik wil graag al m’n apparaten met één remote bedienen. Zou mooi zijn.

  36. Frans
    16 december, 2016 om 19:22

    Lijkt me wel handig nu 4 afstandsbedieningen op tafel als je alles met een kan doen nog beter tv recieversurround bluray mediaspeler

  37. Jens Oostland
    16 december, 2016 om 19:23

    Awsome die komt goed uit

  38. Linda vergouwen
    16 december, 2016 om 19:40

    Heel graag eindelijk een afstandsbediening voor meerdere apparaten! Wat een uitkomst

  39. Marcel Gorter
    16 december, 2016 om 20:38

    Beter dit, zo krijgen we de rust terug in plaats van al die afstandsbedieningen die overal liggen

  40. Tonkmen
    16 december, 2016 om 21:23

    Weer een mooi cadeau op homecinemamagazine.nl, ja die mooie afstandsbediening wil ik wel.

  41. Eve Allijn
    16 december, 2016 om 22:11

    Ik wordt gek van alle afstandbedieningen in ons huis. Hopelijk maakt deze daar een einde aan! 😀 Werkt hij ook op mijn vriend? 😛

  42. Heidie van der Steeg
    16 december, 2016 om 22:20

    Ik wil hem graag voor man mijn winnen. Erg fijn kerstcadeau, zo’n Logitech Harmony 350 universele afstandsbediening. Eerlijk gezegd, zou ik zelf geen beter cadeau kunnen bedenken. Deze zal vast meer Harmony in ons huishouden brengen, want met alle die losse afstandsbedieningen zijn we er geregeld wel eens een kwijt. En dat is het altijd de vraag wie de schuldige is!

  43. Bets
    16 december, 2016 om 22:50

    Dit zou echt TOP zijn en zo fijn, geen rommeltje meer van allerlei afstandsbedieningen maar gewoon deze gebruiken. Lijkt mij erg handig om te hebben.

  44. Dirkjan Guijt
    16 december, 2016 om 23:12

    Voor mij!

  45. Ronny Vanrusselt
    16 december, 2016 om 23:30

    mooi, een echte Logitech, kan je fijn programmeren!

  46. Toon Timmermans
    17 december, 2016 om 6:26

    👍😎

  47. G. M. Wallenburg
    17 december, 2016 om 8:40

    Ik ben gewoon erg lui! Dus hebbe, hebbe, hebbe!

  48. Anita E.
    17 december, 2016 om 10:36

    Een goede afstandsbediening is altijd welkom.

  49. Jaap van Wijngaarden
    17 december, 2016 om 11:26

    Dit lijkt me toch verschrikkelijk handig.
    Al vaak gezien en over gelezen.
    En het zou echt een leuke kerstbonus zijn.

  50. Martijn Chel
    17 december, 2016 om 11:36

    De winnaars zijn bekend!

  51. Sjef van Tartwijk
    17 december, 2016 om 12:45

    Met de Logitech Harmony heb je nog minder zorgen.

  52. Smit
    17 december, 2016 om 18:27

    Eindelijk één afstandsbediening voor meerdere toestellen bruikbaar.