Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Kerstactie dag 3: win een Libratone koptelefoon en bluetooth-speaker

Geschreven door
Geplaatst op15 december 2016, 9:43 CategorieActies

Kerst staat voor de deur en het jaar is bijna om. Om de laatste dagen voordat het feest weer losbarst nog wat mooier te maken geven we 11 dagen lang mooie cadeaus weg. Elke dag verloten we één of meerdere prijzen en vandaag geven we een bluetooth-speaker en een on-ear koptelefoon van Libratone weg.

Libratone bluetooth-speaker en koptelefoon

Samen met Libratone geven we vandaag twee producten weg;

De Libratone One Click bluetooth-speaker (179 euro) beschikt over een spatwaterdicht ontwerp, een rubberen stootrand en een verwisselbare draagband. Je kunt draadloos muziek naar de speaker streamen en tot 12 uur van de speaker gebruikmaken met een volle accu. In de speaker zitten 4 drivers die samen het geluid verdelen over 360 graden. Door de interne microfoon kun je niet alleen muziek luisteren, maar ook handsfree bellen met de luidspreker.

libratone-one-click

De Libratone Q Adapt On-Ear (249 euro) is een koptelefoon met noise cancelling en bluetooth. Via Bluetooth stream je muziek draadloos van je smartphone en dankzij actieve noise cancelling dempt de koptelefoon omgevingsgeluid. Je kunt twee Libratone Q Adapt On-Ear koptelefoons aan elkaar koppelen via Bluetooth en luisteren naar dezelfde muziek.

libratone-q-adapt

 

Zo doe je mee

Wil je kans maken op deze prijzen? Meedoen is zeer eenvoudig. We verloten de Q Adapt hoofdtelefoon via de website en de One Click speaker via Facebook. Op de website doe je mee door hieronder een reactie achter te laten met waarom jij dit cadeau wilt winnen. Op Facebook zorg je dat je onze pagina liked en dit bericht een hartje geeft. Uit alle deelnemers loten we de winnaars en deze worden op vrijdag bekendgemaakt via Facebook en de website.

Je kunt meedoen tot morgenochtend 09.00. Daarna gaan we meteen van start met een nieuwe actie, en dat 11 dagen lang, tot 24 december! Houd dus de komende twee weken de website en onze Facebook-pagina goed in te gaten.

Winnaars

Website: Michello Moors
Facebook: Yvonne de Groot

Gefeliciteerd aan beide winnaars! We nemen contact met jullie op. Niet gewonnen? Doe dan mee met onze volgende actie.

  • Delen:

Reacties

  1. Frans
    15 december, 2016 om 9:49

    Draadloos met headset op en speaker in je hand dan doe je dansje.

  2. Gjansen
    15 december, 2016 om 10:06

    Ik zit dagelijks in de trein en wordt vaak gestoord in mijn muziek luisteren door luide gesprekken van mede reizigers. Dan zou noise cancelling ideaal zijn!

  3. Hans
    15 december, 2016 om 10:27

    Draadloos luisteren naar je favoriete muziek. Comfortabel en handig ineen!

  4. Harriet Swinkels
    15 december, 2016 om 10:38

    Heerlijk voor omderweg 🙂

  5. Martijn
    15 december, 2016 om 10:44

    Aangezien mijn vriendin in het weekend steeds moet studeren en daarbij absolute stilte bij wil hebben, mag/kan ik nooit tv kijken aangezien mijn tv geen aux aansluiting heeft om een koptelefoon aan te sluiten. Wel heeft mijn tv bluetooth, dus dan zou dit de perfecte combinatie zijn!

  6. Mike
    15 december, 2016 om 10:50

    Op muziek moet je los gaan.
    En dat kan natuurlijk niet als je met een kabel aan je speler vast zit!

  7. Anita Roelfsema
    15 december, 2016 om 11:30

    Geweldig! Ik doe graag mee

  8. Marianne S.
    15 december, 2016 om 11:32

    Heerlijk zo’n koptelefoon. Met een huis vol pubers kan het af en toe een chaos zijn wat geluid betreft. Ieder heeft zijn eigen muzieksmaak en dat gaat vaak hard door elkaar heen. Met de koptelefoon kan ik me heerlijk even afsluiten in mijn wereld!

  9. Chee Yong
    15 december, 2016 om 11:47

    Alles is nu bedraad bij mij

  10. Michello Moors
    15 december, 2016 om 11:51

    Ik heb een hekel aan die kabeltjes als ik in de trein of op de fiets zit. Ik zou heel graag een draadloze koptelefoon willen!

  11. Ronny Vanrusselt
    15 december, 2016 om 11:51

    2 in 1 cadeau ? dat zou mooi zijn !

  12. Dhr. Attema
    15 december, 2016 om 12:11

    Deze mooie Libratone koptelefoon en bluetooth-speaker is ideaal voor als ik onderweg muziek luister of films afspeel via mijn mobiel of tablet.

  13. muijen72
    15 december, 2016 om 12:26

    Ik lig zo vaak aan de ketting dat ik me erg vrij zou voelen met deze bluetooth koptelefoon 😉

  14. Michelle
    15 december, 2016 om 12:43

    Een koptelefoon met noise cancelling zou ideaal zijn, optimaal genieten van mijn favoriete muziek

  15. EDoef
    15 december, 2016 om 13:10

    Dit klinkt als muziek in mijn oren! Een koptelefoon met noice canceling en lekker draadloos genieten!

  16. Dries Helfferich
    15 december, 2016 om 13:18

    Heel welkom

  17. erika panjer
    15 december, 2016 om 13:36

    dat zou fijn zijn zeg 🙂 niemand die last van mij heeft tenzij ik hard mee ga zingen maar daar moet ik dan maar opletten hihi

  18. Alisa
    15 december, 2016 om 14:02

    Mooi draadloos muziek luisteren binnen en buiten.

  19. Maikel Frijters
    15 december, 2016 om 14:07

    Ik vind de koptelefoon echt helemaal te gek! Eindelijk niet meer van die kleine dopjes in je oor, maar een kwaliteitsapparaat dat zorgt voor topgeluid.

  20. Hennie
    15 december, 2016 om 14:32

    Dansen swingen en kei hard mee zingen met mijn muziek. Dit zou zo geweldig zijn. Mooie muziek door een prachtige koptelefoon zonder dat een ander er last van heeft.

  21. Tonkmen
    15 december, 2016 om 15:33

    Wat een geweldige prijs. Zondag ga ik helemaal los bij het kijken van ajax – psv, de vrouw krijgt de noise cancelling hoofdtelefoon en is dan helemaal rustig tevree.

  22. Sjaak
    15 december, 2016 om 15:45

    Ook deze ronde doe ik weer mee:) Kan ik eindelijk mijn oude apparatuur vervangen.

  23. Roelie
    15 december, 2016 om 15:47

    Prachtig kerscadeau!

  24. Danielle Noord
    15 december, 2016 om 16:33

    De draadloze koptelefoon zou perfect zijn!! Geweldig! Ik ga het gelijk delen! #duimen

  25. Oscar Schade
    15 december, 2016 om 16:47

    Ik durf niet te tellen hoeveel koptelefoons ik in mijn leven al versleten heb door kabelbreuken. ik ben dus erg blij dat draadloze koptelefoon eindelijk echt zijn intrede maakt in de wereld van audiofielen. En het is wel duidelijk dat Libratone hun producten een super sexy design meegeeft. En dat ik er dan dankzij noice-canceling in de bus ook nog eens optimaal van mijn Spotify playlists kan genieten, is ideaal!

  26. Inge
    15 december, 2016 om 17:06

    Hoe handig zou dat zijn een draadloze koptelefoon om ervoor te zorgen dat ik nooit meer met het draad in de knoop zit. Zou geweldig zijn om elke dag in de trein via bluetooth mijn favoriete muziek te streamen!

  27. Barry
    15 december, 2016 om 20:08

    Prachtige actie weer van jullie:-) Mijn vriendin en ik houden van verschillende muziekstijlen, en zitten elkaar soms wel tussen de muziek door in de haren omdat ik het ene wil en zij het andere(-: Met de hoofdtelefoon van Libratone zou dit probleem direct zijn opgelost:-))

  28. Dino
    15 december, 2016 om 20:12

    Wat een mooie set, hier word je toch blij van 🎄🎅🎄🎅🎄🎅

  29. Henri
    15 december, 2016 om 21:17

    Deze wil ik zeker onder m’n kerstboom vinden 😉

  30. Dieuwke
    15 december, 2016 om 22:14

    Dat zou leuk zijn, zeker omdat mijn vader die van mij nu gebruikt.

  31. René
    15 december, 2016 om 22:36

    Die ziet er tof uit! Mooi voor onder de kerstboom, ligt daar ook wat! 😉

  32. HCL Lemmens
    15 december, 2016 om 22:36

    Hier kan ik m’n dochter zeker blij mee maken!

  33. Annie
    15 december, 2016 om 22:37

    Deze hoofdtelefoon is fijn voor bij de laptop in de woonkamer, zodat je geen last hebt van het geluid van de TV e.d. en andersom!

  34. Lian
    15 december, 2016 om 22:37

    Super chill voor in de trein!!

  35. johan
    15 december, 2016 om 22:39

    Wat een mooie hoofdtelefoon – qua design en specificaties – om met name in de trein te dragen! Hoef ik me niet meer te ergeren aan de mensen die niet stil zijn in de stiltecoupé en kan ik heerlijk rustig genieten, zonder stress.

  36. Tirza
    15 december, 2016 om 22:39

    Ik ben normaal niet zo’n fan van hoofdtelefoons, maar met deze wil ik wel gezien worden 😀

  37. Kelly
    15 december, 2016 om 22:40

    Draadloos, noise canceling en zo’n design. Ik denk niet dat ik een betere hoofdtelefoon ga vinden!

  38. Ruud
    15 december, 2016 om 22:41

    Met deze hoofdtelefoon om achter de PC als ik aan het werken ben, kan ik echt in de flow komen en zonder storen en afleidingen hard doorwerken 🙂

  39. Gerda
    15 december, 2016 om 22:52

    De hoofdtelefoon ik hier thuis heb is in beslag genomen door mijn zoon..dus nu kan ik geen muziek meer luisteren en daar baal ik van ..nu hoor ik constant de tv in mijn oren..nu darten en geschreeuw. Dat wil ik niet meer!

  40. Anita E.
    15 december, 2016 om 23:18

    Prachtig is deze koptelefoon en ook fijn dat je niet meer hoeft te stoeien met al die draden. Ik hou mij graag aanbevolen.

  41. Bets
    15 december, 2016 om 23:28

    Geweldig wat een topper van een mooie actie, vooral die draadloze hoofdtelefoon is het helemaal. Doe heel graag een kansje wagen!!

  42. Debbie Philips
    16 december, 2016 om 5:58

    Hebben de buren eindelijk rust van mijn muziek,film en game geluiden

  43. Martijn Chel
    16 december, 2016 om 9:59

    De winnaars zijn bekend!