Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Kerstactie dag 2: win een Teufel BAMSTER bluetooth-speaker

Geschreven door
Geplaatst op14 december 2016, 9:00 CategorieActies

Kerst staat voor de deur en het jaar is bijna om. Om de laatste dagen voordat het feest weer losbarst nog wat mooier te maken geven we 11 dagen lang mooie cadeaus weg. Elke dag verloten we één of meerdere prijzen en vandaag geven we een Teufel BAMSTER bluetooth-speaker weg.

Teufel BAMSTER

De BAMSTER komt met twee passieve bassdrivers en de signaalprocessor van Texas Instruments verzorgt de dosering van alle tonen. De gestroomlijnde rondingen van de BAMSTER ondersteunen het stereo-effect en door het hoekige design verspreidt het geluid zich optimaal in elke ruimte.

teufel-bamster-1

Om de beste geluidskwaliteit te garanderen, maakt de BAMSTER gebruik van bluetooth 4.0 met aptX. Met de Party Modus kun je twee bluetoothdevices tegelijkertijd aansluiten en afwisselend muziek vanaf een smartphone, tablet of laptop afspelen. Met zijn slanke vorm past de speaker gemakkelijk in elke rugzak en is de BAMSTER tot wel twaalf uur lang te gebruiken op een gemiddeld volume.

Bekijk ook  Radio 3sixty van Teufel komt met DAB+, internetradio, bluetooth en Spotify Connect

Zo doe je mee

Wil je kans maken op deze prijs? Meedoen is zeer eenvoudig. Je doet automatisch mee door hieronder een reactie achter te laten met waarom jij dit cadeau wilt winnen. Uit alle deelnemers loten we de winnaar en deze wordt op donderdag bekendgemaakt via de website.

Je kunt meedoen tot morgenochtend 09.00. Daarna gaan we meteen van start met een nieuwe actie, en dat 11 dagen lang, tot 24 december! Houd dus de komende twee weken de website en onze Facebook-pagina goed in te gaten.

Winnaar

Dennis de Koning, gefeliciteerd! We nemen contact met je op. Niet gewonnen? Doe mee met de volgende actie!

  • Delen:

Reacties

  1. Joost Schetters
    14 december, 2016 om 9:05

    Om eindelijk muziek vanaf tablet en telefoon uit een fatsoenlijke speaker te kunnen luisteren!

  2. Niek Luinge
    14 december, 2016 om 9:08

    Ooh, ik heb nog steeds geen bluetooth speaker, ik heb een aantal getest maar deze vielen me tegen. Wegens het formaat zou deze wel eens een stuk beter kunnen klinken! Ik kan hem zeer goed gebruiken! Lekker overal waar ik wil genieten van goede kwaliteit, of ik nou naar metal luister of klassiek.

  3. Sjaak
    14 december, 2016 om 9:10

    Veel ‘positieve geluiden’ over gehoord. Zelf een groot Teufel fan die dapper gebruik maakt van de THX gecertificeerde Cinebar 52 soundbar om het standaard geluid van mijn tv te verbeteren. Deze maakt al mijn verwachtingen waar. Graag zou ik aan den lijve willen ‘horen’ of de Bamster dit zelfde kan regelen voor mijn laptop en telefoon geluiden:)

  4. Rogier van den Boom
    14 december, 2016 om 9:33

    Wat een geweldige prijs! Ideaal voor onze achtertuin, waar we graag een muziekje draaien (nu nog via de speakers van de smartphone…)

  5. Harriet Swinkels
    14 december, 2016 om 9:46

    Dit zou te gek zijn om te winnen, voortaan overal mijn favoriete muziek luisteren!

  6. Maurice Bonnema
    14 december, 2016 om 9:52

    Ik heb de Teugel MK2 en ben daar zeer tevreden over dus ik heb alle vertrouwen dat deze Bamster me ook een goed geluid zal gaan geven.

  7. Tiemco Nelissen
    14 december, 2016 om 10:01

    Omdat ik op me werk wel een keer fatsoenlijk geluid wil hebben 🙂 super handig ding daarvoor!

  8. maarten Bloemendal
    14 december, 2016 om 10:08

    Eindelijk muziek op de Teufel voor de tent. Op de Teufel in de woonkamer en op de Teufel op kantoor.

    Zoals je ziet stop ik mijn enthousiasme niet onder de Teufel. BAM(ster) dat zou ff lekker zijn.

  9. jerry
    14 december, 2016 om 10:10

    Ja heel graag, eindelijk een fatsoenlijke speaker voor op strand/tuin/badkamer, etc

  10. Marja
    14 december, 2016 om 10:15

    Voor mijn zoon als kerstcadeau. Hij luistert nu muziek op/vanaf zijn telefoon maar dat geluid is niet mooi natuurlijk. Ik gun hem deze speaker voor op zijn slaapkamer.

  11. frans
    14 december, 2016 om 10:16

    In plaats van hamsteren gaan we nu bamsteren met deze speaker.

  12. Brenda verhorevoort
    14 december, 2016 om 10:16

    Joepieeeee lijkt me super gaaf om deze te mogen winnen!!
    Onze feestjes zouden voortaan van TOP kwaliteit zijn

  13. marc de raden
    14 december, 2016 om 10:22

    met deze bluetooth speaker kan ik altijd en overal optimaal genieten van mijn mp3’s. kom maar op met die prijs.

  14. muijen72
    14 december, 2016 om 10:33

    Fantastisch design, ik verheug me al op het geluid! Ik waag zeker een kansje!

  15. Dennis Eijs
    14 december, 2016 om 10:45

    Voor op de fiets, lekker muziekje luisteren onderweg, koptelefoon vind ik namelijk te link in het verkeer.

  16. Marianne S.
    14 december, 2016 om 10:53

    Wat een geweldige speaker. En inderdaad, wat is hij makkelijk mee te nemen. Het lijkt me gewldig om af en toe mee naar mijn werk te nemen, hij mag mee op vakantie, maar ook mee naar mijn strijkhok!

  17. Gjansen
    14 december, 2016 om 11:01

    Bam, die speaker is dus van mij……hopelijk dan 🙂 …..mocht ik winnen……

  18. Ramona Bruijgom
    14 december, 2016 om 11:09

    Gaaf! Nu ik sinds kort op mezelf woon mis ik de muziekinstallatie van mijn ouders toch wel.. Ik wil lekker hard muziek luisteren tijdens het stofzuigen, koken en ramen zemen! Deze BAMSTER zou mij me dus helemaal thuis kunnen laten voelen, een goed en hard geluid en ook nog eens een mooi design. Die wil ik wel een mooi plaatsje geven middenin mijn woonkamer, ik hoop op een kans!

  19. Dhr. Attema
    14 december, 2016 om 11:35

    Deze stijlvolle Teufel BAMSTER speaker lijkt mij ideaal voor als ik muziek luister of films afspeel via mijn mobiel of tablet.

  20. Marijke
    14 december, 2016 om 11:44

    Deze BAMSTER geeft precies dat geluid in huis dat we nu missen!
    Zou ideaal zijn voor de perfecte kwaliteit en sfeer in ons huis en gezin….
    Hij is nog makkelijk mee te nemen ook, geweldig decembercadeau HomeCinemaMagazine <3 .

  21. Linda van Egmond
    14 december, 2016 om 11:55

    Dat zou wel heel gaaf zijn! Wij zijn hier dol op muziek en met 3 kinderen (waaronder 2 tieners) die het liefst de hele dag overal muziek luisten zou dit een uitkomst zijn. Dan hoef ik niet meer naar die schelle krakende geluiden van die telefoontjes te luisteren. ook ideaal om mijn eigen playlists te beluisteren 😀

  22. D Brouwer
    14 december, 2016 om 11:56

    Aangezien het bijna kerst is, zou ik deze heel graag willen ontvangen om iemand Anders ermee blij te maken, die zo’n prachtige bluetooth speaker wel kan gebruiken deze dagen!

  23. EDoef
    14 december, 2016 om 11:58

    BAM! Dat is precies wat ik zoek! Want met de Party Modus kan ik twee bluetoothdevices tegelijkertijd aansluiten en afwisselend muziek vanaf mijn smartphone, tablet of laptop afspelen. Superhandig! Met zijn slanke vorm past de speaker gemakkelijk in elke rugzak en is de BAMSTER tot twaalf uur lang te gebruiken.

  24. Maikel Frijters
    14 december, 2016 om 12:00

    Ik luister vaak muziek vanaf m’n smartphone, maar die oordopjes word je ook wel eens beu en dan wil je gewoon genieten van muziek vanuit een goede speaker. Teufel staat voor kwaliteit dus ik ben erg benieuwd naar dit apparaat!

  25. Harm-Jan
    14 december, 2016 om 12:11

    Ik ben meestal niet zo fan van de designs van de bluetoothspeakers die er op de markt zijn met de te hippe kleuren en dergelijke. Maar wow wat ziet deze er goed uit!

  26. Wenzhao
    14 december, 2016 om 12:50

    Mooie speaker voor in de werkkamer.

  27. Ronnyking
    14 december, 2016 om 13:42

    Deze ziet er erg leuk uit qua vormgeving. Hoe de klank is, weet ik niet maar denk dat deze heel goed zal zijn omdat het van teufel is. Win ik deze, dan is het een mooi kerst/verjaardagscadeau voor mijn dochter.

  28. erika panjer
    14 december, 2016 om 13:49

    Gaaf dit zou echt een mooi speeltje voor mijn man zijn kan die zijn muziek lekker had luisteren vanaf zijn telefoon is toch net wat mooier als het geluid van een telefoon

  29. Wilma Post
    14 december, 2016 om 14:27

    Eindelijk goed geluid als ik muziek afspeel via mijn telefoon of tablet .

  30. wim timmermans
    14 december, 2016 om 14:44

    geen noot meer hoeven missen

  31. Dennis de Koning
    14 december, 2016 om 15:11

    Begin januari gaan wij met 12 vrienden op wintersport… en dat geklooi met het luisteren naar die blikken muziek rechtstreeks uit de speakers van een smartphone kan echt niet meer! Met deze Bamster zouden we eindelijk eens goed geluid kunnen hebben, als de après ski tenten dicht zijn 🙂

  32. Dana
    14 december, 2016 om 15:15

    Dit vind ik nu echt een cadeau voor mijn mannetje
    Helemaal zijn ding
    Ik maak graag kans om hem te verrassen 🙂

  33. Chee Yong
    14 december, 2016 om 15:24

    Alles is nu bedraad bij mij (ik heb geen bluetooth speaker).

  34. Anita Roelfsema
    14 december, 2016 om 15:26

    Je kan hem overal mee heen nemen dus heerlijk altijd muziek bij de hand! Het geluid zou van goede kwaliteit zijn dus ben heel benieuwd!

  35. Anita E.
    14 december, 2016 om 15:32

    Ik luister altijd liever muziek van mijn oude stereo installatie van vroeger dan tegenwoordig de muziek die uit de smartphones en computers komt. Is van zo’n slechte kwaliteit. Ik hoop dat ik met een Teufel Bamster deze oude prut uit de jaren 80 eindelijk eens op de schroothoop kan gooien.

  36. Alisa
    14 december, 2016 om 16:24

    Mooie actie, toch gokje wagen

  37. Sjaak
    14 december, 2016 om 16:53

    Dit lijkt me echt een goed klinkend Duiveltje in een doosje om eens fatsoenlijk geluid uit mijn Ipad te krijgen.

  38. Lindy
    14 december, 2016 om 17:11

    Dat zou toch wel een te gek kerstcadeau zijn!

  39. Melissa Souidy
    14 december, 2016 om 17:27

    Een handzame speaker is perfect voor een muziekliefhebber als mij. Ik luister graag overal muziek. Zo is het makkelijk om boven, buiten en op mijn werk muziek te luisteren 😊

  40. Remco
    14 december, 2016 om 17:40

    Ik zou hem graag willen winnen om lekker boven in de slaapkamer muziek te kunnen luisteren of als we ergens heen gaan zoals varen op een boot.

    Ik zou het als trouwe lezer die elke dag wel de website bezoekt en door leest graag willen winnen 🙂

  41. Tonkmen
    14 december, 2016 om 18:04

    BAM BAM van Teufel heel Vet!
    Samen met mijn smartphone veel luisterpret!

  42. Bart
    14 december, 2016 om 18:44

    Omdat ik tijdens het douchen wel wat muziek kan gebruiken. Mijn huisgenoten zijn niet helemaal overtuigd van mijn zangkunst… Met wat achtergrondmuziek kan ik alleen maar harder zingen!

  43. Wesley
    14 december, 2016 om 18:45

    Gaaf voor in de slaapkamer en badkamer! Hebben!!:)

  44. Samantha Tempel
    14 december, 2016 om 18:54

    Ik zou deze graag winnen om elke dag heerlijk wakker te kunnen worden. Sochtends ben ik net een molletje en krijg ik mijn ogen niet open.. Totdat ik de muziek op mijn telefoon aan zet dan kom ik pas echt tot leven! Wat een fantastisch gevoel zou dat zijn om het geluid door de speakers van BAMSTER te horen.. Dan begint mijn dag elke keer als een feestje

  45. Roelie
    14 december, 2016 om 19:20

    Zou een mooi cadeau zijn voor onder de boom;)

  46. Angela Sap
    14 december, 2016 om 19:33

    Ik heb een spotify abonnement, maar kan de muziek nooit eens fatsoenlijk luisteren. Het geluid op de telefoon is ook, maar de meeste muziek komt daar dan echt niet tot zn recht. Ik wil goede muziek via een goed geluidssysteem kunnen luisteren. Pas dan ga ik écht genieten.

  47. Ling
    14 december, 2016 om 20:02

    Voor mijn zoon, hij is aan het sparen voor een bluetooht speaker maar het schiet niet zo op. Als moeder hoop ik het te winnen voor hem. Dit is een perfect kerstkado!

  48. Maikel
    14 december, 2016 om 20:13

    Zum teufel…, dit klinkt als muziek in mijn oren en als ik dit win dan hebben mijn tuinparties meer Bam(ster)!😜

  49. Sylvia Jolanda
    14 december, 2016 om 21:23

    Volgens mijn zoon ben ik hopeloos ouderwets … dus ja … ik wil graag met de tijd mee 🙂

  50. Bets
    14 december, 2016 om 21:32

    Geweldig, hierdoor hoor ik eindelijk muziek hoe het ook hoort te horen ,zuiver en duidelijk zonder ruis.

  51. Ronny Vanrusselt
    14 december, 2016 om 21:50

    Als het een Teufel is, dan moet het een goede speaker zijn. Ideaal voor op de slaapkamer!

  52. Hans
    15 december, 2016 om 1:54

    Kan ik eindelijk op mijn werk een deuntje laten klinken. Hoe harder en zuiverder des te beter!

  53. Toon Timmermans
    15 december, 2016 om 4:26

    Bim BAM

  54. Patrick van Diejen
    15 december, 2016 om 5:59

    Ik sta dagelijks uren achter mijn vrachtwagentje te lossen en mijn foon draait overuren om mij met o.a. muziek te vermaken.
    Alleen dat gedonder met die oordopjes! Ik ben nunmet het 6e paar binnen 11 maanden bezig.
    Dus draadloos dik geluid is meer dan welkom.

  55. Bart
    15 december, 2016 om 7:34

    Mijn kinderen zijn er klaar mee dat ik steeds hun Bluetooth speakers jat om muziek tijdens werk te kunnen luisteren. Als ik deze pyachtige Teufel speaker win, dan kunnen ze eindelijk weer zelf naar muziek luisteren, wat door hen zeker zeer gewaardeerd zal worden, en kan ik zelf ook heerlijk muziek afspelen tijdens werk.

  56. Martijn Chel
    15 december, 2016 om 9:51

    De winnaar is bekend!

    • Hennie
      15 december, 2016 om 14:28

      Ohhhhhhh nu al zie het net en wil net mee doen..zo jammer

  57. Joey Franssen
    15 december, 2016 om 14:17

    Ik zou deze graag willen winnen zodat ik dan altijd en overal in huis kan luisteren naar mijn favoriete muziek. In de woonkamer, tijdens het koken in de keuken en zelfs tijdens het sleutelen in de garage.

  58. Peter
    20 december, 2016 om 12:10

    Deze actie klinkt mij als muziek in de oren.