Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Kerstactie dag 5: win een Harman Kardon Onyx Mini bluetooth-speaker

Geschreven door
Geplaatst op17 december 2016, 9:00 CategorieActies

Kerst staat voor de deur en het jaar is bijna om. Om de laatste dagen voordat het feest weer losbarst nog wat mooier te maken geven we 11 dagen lang mooie cadeaus weg. Elke dag verloten we één of meerdere prijzen en vandaag geven we een Harman Kardon Onyx Mini bluetooth-speaker weg.

Harman Kardon Onyx Mini

De Harman Kardon Onyx Mini is draadloze Bluetooth speaker met krachtig, kamervullend geluid. De speaker is bovendien draagbaar, dankzij de ingebouwde accu. Met een oplaadtijd van drie uur kun je tot 10 uur lang je favoriete muziek streamen naar de speaker. De speaker beschikt over Wireless Dual Sound waardoor je twee Harman Kardon speakers (uitgerust met Dual Sound) aan elkaar kunt koppelen om je geluidssysteem uit te breiden.

harman-kardon-onyx-mini-1

Zo doe je mee

Wil je kans maken op deze prijs? Meedoen is zeer eenvoudig. Je doet automatisch mee door hieronder een reactie achter te laten met waarom jij dit cadeau wilt winnen. Uit alle deelnemers loten we de winnaar en deze wordt op zondag bekendgemaakt via de website.

Je kunt meedoen tot morgenochtend 09.00. Daarna gaan we meteen van start met een nieuwe actie, en dat 11 dagen lang, tot 24 december! Houd dus de komende twee weken de website en onze Facebook-pagina goed in te gaten.

Winnaar

De winnaar is bekend! Kevin Veghel, gefeliciteerd! We hebben je een e-mail gestuurd. Niet gewonnen? Doe dan mee met onze volgende actie.

  • Delen:

Reacties

  1. Harriet Swinkels
    17 december, 2016 om 9:20

    Wat geweldig! Een echte Harman Kardon speaker! Die kan mooi mee in mijn handtas om lekker overal mijn favoriete podcasts te luisteren 🙂

    • Frank
      17 december, 2016 om 19:10

      Heb al stereo van harmon, in een woord geweldig, dus deze uitbreiding van harte welkom

  2. Rogier van den Boom
    17 december, 2016 om 9:24

    Ideaal voor in de achtertuin! Onze buurman wil weleens zijn muziek wat harder zetten en ik zou ‘m graag een keer weg willen blazen

  3. Maarten
    17 december, 2016 om 9:32

    top ding voor in de tuin of op vakantie. Genieten!

  4. Daniël Fokker
    17 december, 2016 om 9:57

    Geweldig idee! Deze is voor mijn zoon, die binnenkort jarig is en altijd mijn oude Bluetooth speaker meeneemt naar zijn vrienden. Dan heeft hij eindelijk zijn eigen apparaat

    • Alisa
      17 december, 2016 om 13:01

      Erg mooie speaker, ook niet te groot.

  5. Michelle
    17 december, 2016 om 10:16

    Een speaker die klein is, goed geluid heeft en in mijn interieur past, meer kan ik me niet wensen

  6. Sjaak
    17 december, 2016 om 10:33

    Super mooi ding. Overal goed geluid.

  7. Anita E.
    17 december, 2016 om 10:41

    Handig, hoef ik nooit meer zwaar spul naar de tuin te sjouwen voor een stukje kwalitatief goed aanhorende muziek!

  8. Toon Timmermans
    17 december, 2016 om 10:54

    Knalluh moar

  9. TON SPANINKS
    17 december, 2016 om 11:16

    NOG NOOIT IETS GEWONNEN EN HEB GEEN BLEUTHOOT SPEAKER WORD IK DE GELUKKIGE

  10. Wenzhao
    17 december, 2016 om 11:19

    Mooi voor de in de slaapkamer!!

  11. Nathalie Hellmig
    17 december, 2016 om 11:25

    WAUW! wat supervet zeg! Zo’n Harman Kardon speaker is ontzettend welkom voor ons nieuwe huisje! Overal genieten van onze favoriete muziek, TE GEK 😀 Kom maar op… wat een geweldig cadeau voor onder de boom! FINGERS CROSSED!

  12. Niek Luinge
    17 december, 2016 om 11:29

    Oeh wat een mooie! Ik kan een bluetooth speaker goed gebruiken, ik heb nog geen. Harman Kardon maakt mooi spul, deze speaker wil ik graag in huis hebben!

  13. Jaap van Wijngaarden
    17 december, 2016 om 11:29

    Ook weer zo’n mooi product.

    Tja, laat de Kerstman maar langs komen.

  14. Imar Bouwman
    17 december, 2016 om 11:36

    Om samen met mijn gezin uit ons dak te gaan waar we ook zijn met de hits van K3

  15. Anita Roelfsema
    17 december, 2016 om 11:40

    Ik zou hem graag onder mijn kerstboom zien

  16. Linda vergouwen
    17 december, 2016 om 11:41

    Oohhh super nou laat dan maar driving home for christmas knallen uit deze mooie box hoor.. genieten we dubbel mooi nummer en de box zorgt voor goede sound🚗🚙🚙

  17. Henk Meinderts
    17 december, 2016 om 11:42

    Ik ben vrachtwagenchauffeur en dit lijkt me geweldig voor in de cabine om mijn muziek van mijn telefoon af te spelen.

  18. Wim
    17 december, 2016 om 11:42

    Dan kan ik genieten van mijn muziek met de beste kwaliteit geluid!

  19. Marijke
    17 december, 2016 om 11:45

    Ideaal een draadloze Bluetooth speaker met een krachtig geluid, overal hoorbaar dus en dat is wat we nu missen!
    Bovendien ziet de speaker er nog mooi en compact uit ook, die wil ik graag in huis verwelkomen ♥ ♥ ♥

  20. Ronnyking
    17 december, 2016 om 11:49

    Nog eens een gokje wagen , wie weet ben ik nu eens bij de gelukkige winnaars

  21. Irmgard
    17 december, 2016 om 11:55

    Die zou ik heel graag geven aan onze jongste zoon hij heeft nml dezelfde muzieksmaak als mij 😉

  22. Stefan
    17 december, 2016 om 11:56

    Mooi zeg! Lijkt me super om overal in huis nu ook muziek te luisteren 🙂

  23. Gjansen
    17 december, 2016 om 12:00

    Harman Kardon is nu typisch zo’n merk waar ik veel over gelezen heb, maar zelf nog geen ervaring mee heb opgedaan. Daarom waag ik nu dan toch maar een gokje, wellicht kan ik daarna dan zelf wel ervaring opdoen van dit merk.

  24. Peggy
    17 december, 2016 om 12:13

    Ik maak graag kans als verrassing voor mijn man die hier heel blij van wordt ! Handig voor in de zomer buiten en op vakantie!!

  25. Chee Yong
    17 december, 2016 om 12:20

    Ik wil draadloos en een goed geluid

  26. Mike
    17 december, 2016 om 12:28

    Ja wie wil er nu niet een harman kardon speaker winnen!

  27. Kevin Veghel
    17 december, 2016 om 13:01

    Woowwww dat zou wel heeeeeeeel gaaf zijn!!! Mijn huidige speaker is als duikboot gebruikt door de kids…en nee hij was niet waterproof!! maar nu mis ik het zingen onder de douche 😉 Dus als ik hem win zet ik hem op een mooi plekje zodat we weer allenmaal lekker kunnen genieten van de mooiste muziek! En natuurlijk jullie FB Geliked! 🙂

  28. Ling
    17 december, 2016 om 13:23

    Handig om muziek te luisteren terwijl ik onder de douche sta!

  29. Laurent
    17 december, 2016 om 13:34

    Voor op vakantie in Thailand 🙂

  30. Jens Oostland
    17 december, 2016 om 13:37

    vette shit ik kan wel een goede speaker gebruiken

  31. Tiemco Nelissen
    17 december, 2016 om 13:46

    Super handig om altijd super geluid bij je te hebben!

  32. Sylvia Jolanda
    17 december, 2016 om 14:11

    Wowie … dit zou het perfecte kerstcadeau zijn! Een echte Harman Kardon staat al jaren op mijn lijstje en deze is ook nog eens heel mooi om te zien 🙂

  33. JEns
    17 december, 2016 om 14:14

    Ideaal voor tuinfeestjes mee op te leuken. Laat die buren maar klagen!!!

  34. Brenda verhorevoort
    17 december, 2016 om 14:15

    Harman kardan je bent meer dan welkom in ons huisje hoor!!

    We missen namelijk nog wat decibelletjes 😉

    Hopelijk kom jij ons team versterken 😀

  35. Nicky
    17 december, 2016 om 14:19

    Ziet er fraai uit! Hopelijk is het geluid even fraai!

  36. Andre
    17 december, 2016 om 14:30

    Waarom ik wil winnen: zodat ik de speaker met kerst kan weggeven aan iemand die het niet kan veroorloven om er een te kopen maar wel graag zo’n geweldige speaker wil hebben.

  37. Maikel Frijters
    17 december, 2016 om 14:42

    Geweldig natuurlijk! Eindelijk niet meer aanmodderen met oortjes maar gewoon genieten van je muziek via een goede speaker. En goed is-ie, als je weet dat-ie van Harman Kardon komt!

  38. Marianne S.
    17 december, 2016 om 15:04

    Leuk ding. Die kan overal mee naar toe. Binnenhuis van keuken naar stijkhok, badkamer en tuin.
    Maar ook ideaal voor een weekendje weg, een middagje chillen op het strand of mee naar oma die anders “but” muziek heeft, zoals de kinderen zeggen.

  39. Dhr. Attema
    17 december, 2016 om 15:11

    Deze mooie en stijlvolle Harman Kardon Onyx Mini bluetooth-speaker lijkt mij de perfecte aanvulling op mijn smartphone en tablet.

  40. Eelco
    17 december, 2016 om 15:26

    Leuk voor ons nieuwe huis: dat wordt ook helemaal wit! ( plaatje van de bouw kan ik helaas niet invoegen)

  41. Andre
    17 december, 2016 om 15:35

    Helemaal te gek als blikvanger! En een genot voor de oortjes uiteraard. Ik zou deze een beste plek in huis willen geven!

  42. Bets
    17 december, 2016 om 15:43

    Geweldig overal van de muziek genieten waar ik maar wil!!! Zou te gek zijn als dit cadeau bij ons onder de boom komt!

  43. Ellem
    17 december, 2016 om 15:47

    Mooi apparaat. Daar weet ik wel een mooi plekje voor!

  44. dinand
    17 december, 2016 om 17:23

    Wat hebben jullie elke dag mooie prijzen, ook vandaag weer. Leuke aanvulling voor in mn eetkamer om van dit geweldige apparaat naar muziek te mogen luisteren.

  45. Dean
    17 december, 2016 om 17:27

    Wie wil dat nou niet zo’n mooie box winnen? Bluetooth box heb ik nog niet in m’n home cinema collectie, dus het zou zeker niet misstaan!

  46. Natasja Smit
    17 december, 2016 om 17:50

    Met deze mooie Harman Kardon kunnen we echt overal genieten van onze muziek, zelfs als we met zijn allen bij elkaar zitten bij een pokéstop met een Lure aan. 2 vliegen in 1 klap en pokémons vangen en gezellig muziek luisteren 😀

  47. Angela Sap
    17 december, 2016 om 18:37

    Perfecte look met een nog beter geluid. Echt mooi van zowel buiten als binnen. Dat wil graag ik in alles en iedereen terug zien. Daarom is deze speaker perfect voor mij en e
    echt heel erg welkom in mijn huis.

  48. erika panjer
    17 december, 2016 om 18:48

    zodat ik ook onder de douche mijn favoriete muziek kan luisteren want de speaker op mijn telefoon is niet hard genoeg

  49. Inge
    17 december, 2016 om 18:50

    Ik maak graag kans omdat ik graag overal geniet van mijn favoriete muziek!

  50. Linda
    17 december, 2016 om 19:05

    Lijkt me geweldig voor mijn om overal muziek aan te kunnen zetten!

  51. Marja
    17 december, 2016 om 19:16

    Ik wil winnen omdat mijn zoon graag muziek op zijn kamer wil beluisteren. Het geluid uit zijn telefoon is niks😑

  52. Dino
    17 december, 2016 om 19:31

    Geweldig geluid zit erin heb ik gegrepen, daar word ik blij van 🙂

  53. Jan_O
    17 december, 2016 om 19:59

    Leuk tijdens het kersdiner een leuk sfeerverhogend plaatje te streamen!

  54. Sjaak_B
    17 december, 2016 om 20:05

    Mooi kerstcadeau voor mijn vrouw:)

  55. René
    17 december, 2016 om 20:33

    Harman Kardon, dat is kwaliteit gegarandeerd!

  56. Annie Thomassen
    17 december, 2016 om 20:34

    Met deze speaker vul ik ons huis graag met de beste – en zo ook de best klinkende – kerstnummers!

  57. HCL Lemmens
    17 december, 2016 om 20:34

    Ik zou ‘m graag voor m’n schoonzoon winnen! Erg leuk kerstcadeautje!

  58. Lian
    17 december, 2016 om 20:36

    M’n vriend zou graag een dergelijke speaker krijgen voor kerst, maar met de Harman Kardon zal ik z’n stoutste verwachtingen overtreffen. Zo’n mooie speaker verwacht hij nooit!

  59. Henri Lemans
    17 december, 2016 om 20:37

    De perfecte speaker om onder de kerstboom te plaatsen en de mooist klinkende kerstnummer de kamer in de blazen!

  60. Tirza
    17 december, 2016 om 20:38

    Deze ziet er niet alleen mooi uit, maar klinkt ook nog eens verbluffend! Zeker voor z’n compacte formaat! Maar dat kan je ook wel verwachten van een merk als Harman Kardon! Het zou heel tof zijn om te winnen!! Duimen maar dus!

  61. Kelly
    17 december, 2016 om 20:39

    Hiermee kan ik pas echt genieten van muziek!

  62. Ruud
    17 december, 2016 om 20:40

    Met een speaker als deze hoor je het verschil tussen echte kwaliteit en een gewoon goede speaker! Hoe geweldig het zou zijn om deze te winnen!!

  63. Johan
    17 december, 2016 om 20:41

    Perfect voor onder de kerstboom voor gezellige kerstnummers, maar ook in de zomer voor buiten bij de barbecue!

  64. Niek
    17 december, 2016 om 20:43

    Echt overal écht van muziek kunnen genieten, dat maakt deze Onyx mogelijk! Heel graag dus!

  65. Antoon
    17 december, 2016 om 20:43

    Ik zou ‘m graag voor m’n petekind winnen!

  66. Kitty
    17 december, 2016 om 20:45

    Het lijkt mij geweldig

  67. Wilma Post
    17 december, 2016 om 21:28

    Om gewoon een goed geluid te hebben voor mijn muziek

  68. Roelie
    17 december, 2016 om 22:12

    Leuk! Ik doe mee:)

  69. Gerda
    17 december, 2016 om 23:51

    ik wil graag ..heel graag een kamervullend geluid! Nu moet ik het doen met een draagbare radio..not done…

  70. Roy
    18 december, 2016 om 0:08

    Wat een onwijs leuke actie van jullie. Ik stream nu al mijn muziek via onze tv en met deze bluetooth speaker kan ik nog meer van mijn muziek genieten en ik kan ik hem dan ook nog is meenemen naar buiten of naar een andere kamer, helemaal top. ik doe dus heel graag mee aan deze actie, je weet maar nooit.

  71. Anita H.
    18 december, 2016 om 0:14

    Wow, super. Ik ben groot muziekliefhebber. Geluid laat nu iets te wensen over. Prachtig design trouwens.

  72. Ronny Vanrusselt
    18 december, 2016 om 0:18

    mooi spul zo’n harman kardon

  73. Marcel Gorter
    18 december, 2016 om 1:16

    Deze is het meedoen zeker meer dan waard!

  74. G. M. Wallenburg
    18 december, 2016 om 9:31

    Ik leg graag mijn oor te luister

  75. Joke
    18 december, 2016 om 9:51

    Wat een gaaf cadeau, ik doe heel graag mee

  76. Martijn Chel
    18 december, 2016 om 11:15

    De winnaar is bekend!