Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Kerstactie dag 11: win een Sony SRS-XB2 of SRS-XB3 bluetooth-speaker

Geschreven door
Geplaatst op23 december 2016, 9:00 CategorieActies

Kerst staat voor de deur en het jaar is bijna om. Om de laatste dagen voordat het feest weer losbarst nog wat mooier te maken geven we 11 dagen lang mooie cadeaus weg, en vandaag zijn we bij de laatste dag aangekomen. Maar, we sluiten af in stijl want vandaag geven we samen met Sony een SRS-XB2 en SRS-XB3 bluetooth-speaker weg.

Sony SRS-XB2 en SRS-SB3 bluetooth-speakers

De Sony SRS-XB3 en SRS-XB2 zijn draagbare Bluetooth-speakers die voorzien zijn van XTRA BASS. De XB3 is uitgerust met een nieuw ontwikkelde grote Full Range Speaker-eenheid van 48mm. De integratie van DSP-technologie moet zorgen voor het juiste compressieproces bij iedere track. De speaker weegt 930 gram en gaat 24 uur mee op één batterij. De SRS-XB2 weegt 480 gram en levert ook een mooi basgeluid op, dankzij de Full Range speaker-unit van 42mm. Ook de XB2 is uitgerust met DSP-technologie en gaat twaalf uur mee.

sony-srs-xb3-1

Beide draadloze speakers zijn geschikt voor diverse toepassingen. Zo is het eenvoudig om draadloos twee luidsprekers te verbinden via de Speaker Add-functie. Double Mode zorgt er daarna voor dat de muziek in stereo wordt afgespeeld. Tevens zijn de systemen waterbestendig en in een handomdraai te configureren via een NFC One-Touch Bluetooth-verbinding.

Bekijk ook  De beste av-receivers van 2017 / 2018

sony-srs-xb2

Zo doe je mee

Wil je kans maken op deze prijzen? Meedoen is zeer eenvoudig. We verloten de SRS-XB3 via de website en SRS-XB2 via Facebook. Op de website doe je mee door hieronder een reactie achter te laten met waarom jij dit cadeau wilt winnen. Op Facebook zorg je dat je onze pagina liked en dit bericht een hartje geeft. Uit alle deelnemers loten we de winnaars en deze worden op zaterdag bekendgemaakt via Facebook en de website. Je kunt meedoen tot morgenochtend 09.00.

Winnaars

Website: Thijs (hog)
Facebook: Tiemco Nelissen

Winnaars, gefeliciteerd! En iedereen bedankt voor het meedoen!

  • Delen:

Reacties

  1. Kamran Babaei
    23 december, 2016 om 9:10

    Super sterke speakers! Ik ben een echte Sony fan, maar wist niet van deze speakers af.

    Ik heb even kort de review gelezen, en het lijken mij hele goede speakers.

    Met zo een speaker kan ik komend jaar heerlijk genieten van mijn eigen muziek op vakantie.

  2. Sjaak_B
    23 december, 2016 om 9:12

    Leuk! Zou goed uitkomen om tijdens het kertdiner de sfeer te verhogen

  3. Caroline
    23 december, 2016 om 9:12

    Ik had 2 bluetooth-speakers, 1tje weggeven aan mijn dochter die op kamers ging om te studeren en 1tje aan vriendin van 76 die graag muziek in de keuken wilde. Ik mis het eigenlijk wel, dus ik zou er erg blij mee zijn.

  4. Anita Roelfsema
    23 december, 2016 om 9:14

    Super! Ik doe graag weer mee

  5. Alisa
    23 december, 2016 om 9:19

    Zeer goede speaker, doe mee.

  6. Tiemco Nelissen
    23 december, 2016 om 9:20

    Super handig om altijd goed geluid mee te kunnen nemen!

  7. Bernard
    23 december, 2016 om 9:26

    Dit zijn ideale speakers voor muziek onder de buitenkerstboom.

  8. cindy creatief
    23 december, 2016 om 9:36

    Oh heel graag voor in mijn atelier, dan heb ik tenminste muziek bij mij wat klinkt want via mijn mobiel is het geluid maar matig.

  9. Marijke v
    23 december, 2016 om 9:39

    Wauw!!!! Ik wil die diepe bas geluiden wel uittesten. Ik heb een speaker gehad maar daar klonk alles zo vlak en kwam die bas er niet uit. Dit lijkt mij een hele mooie aktie…..even lekker los gaan met de kids op de beats 😀

  10. Marcus
    23 december, 2016 om 9:49

    Leuk voor mijn meiden als ze in de tuin aan het spelen zijn.

  11. m durieux
    23 december, 2016 om 9:54

    Ik wil zo graag een speaker om eindelijk mijn spotify normaal af te spelen zonder eerst heel veel handelingen te moeten maken

  12. Jens Oostland
    23 december, 2016 om 9:54

    Super! Ik doe graag weer mee

  13. Linda Achterberg
    23 december, 2016 om 10:11

    Omdat dit een TOPPER! onder de speakers (A-merk, draadloos is, ik luister overal en veel muziek etc. Het geluid bij deze speaker zal ULTIEM zijn en daar hou ik van, geen RUIS en geen irritaties, maar lekker overal mee naartoe nemen en genieten!!! LIKED en GEDEELD en duimen!

  14. Nadia S.
    23 december, 2016 om 10:17

    Ideaal voor wat gezelligheid op kamers! Een student moet ook wat toch 😉

  15. Jan Schoneveld
    23 december, 2016 om 10:25

    Met kerstfeest niet lonely, doe mij een Sony!

  16. Jennie
    23 december, 2016 om 10:30

    Heb dit jaar geen tijd gehad voor kerst cadeautje dus is een leuk cadeau voor mijn vriend

  17. Marieke Dus
    23 december, 2016 om 10:38

    Had een goeie speaker….alleen die heeft mijn zoon ingepikt,meegenomen op kamp…. en nooit meer terug gezien.Deze Sony speaker zou een meer dan geweldige vervanger zijn. (waar mijn zoon zeker van afblijft!)

  18. Marianne S.
    23 december, 2016 om 10:41

    Leuke speaker. Die kan ik mooi overal mee naar toe nemen. In de keuken voor muzikale begeleiding tijdens het koken, in de badkamer voor een heerlijk momentje voor mezelf, mee naar zolder om me te ondersteunen bij die strijkklus, mee op vakantie voor wat gezelligheid, etc!

  19. Neetu Devi
    23 december, 2016 om 10:43

    Graag voor een mooie geluid
    Super ik doe mee

  20. Gunther Sterckx
    23 december, 2016 om 10:46

    Ik hoop toch 1 van die modellen te winnen. Dit zou een mooi kerstgeschenk zijn.
    En ben toch ook een beetje Sony fan. 🙂

  21. Jorrit
    23 december, 2016 om 10:46

    N erg mooie speaker! Zou fijn zijn om overal muziek te kunnen luisteren!

  22. John stijnman
    23 december, 2016 om 10:50

    Weer zo een mooie actie!

    Voor oudjaar zou het geweldig zijn om buiten nog te kunnen luisteren naar ons favoriete muziek. Party goes on.

  23. Gjansen
    23 december, 2016 om 10:51

    Middels dit bericht zou ik ook willen meedingen. Een bluetooth speaker mist nog in ons huishouden :-).

  24. Irene Niec
    23 december, 2016 om 10:56

    Wat leuk, heel graag maak ik kans voor mijn kleinzoon Kaz

  25. Swoosh
    23 december, 2016 om 10:57

    Let’s party!

  26. Raaf Klein
    23 december, 2016 om 11:13

    Ik doe graag mee voor mijn man.

  27. Jaap
    23 december, 2016 om 11:22

    Mooie actie. Ik doe mee.

  28. Chee Yong
    23 december, 2016 om 11:24

    Ik heb nog geen bluetooth speakers

  29. An V
    23 december, 2016 om 11:40

    Zou er zo ongelofelijk blij mee zijn

  30. Henk
    23 december, 2016 om 11:53

    Geweldige speaker, perfect geluid en ziet er nog mooi uit ook. Ideaal voor de muziek die ik ook in 2017 dagelijks graag wil horen.

  31. Maikel Frijters
    23 december, 2016 om 11:57

    Wat is het toch geweldig, zo’n speaker. Geen gedoe met oortjes en gewoon overal je muziek mee naartoe nemen. Een topper!

  32. Mike
    23 december, 2016 om 12:11

    Douchen met muziek, dat wil ik wel.

  33. Sefanja
    23 december, 2016 om 12:14

    Wauw dat is een mooie en handige speaker!! Ik doe weer graag mee 😃

  34. Joke
    23 december, 2016 om 12:15

    Zo leuk om je favoriete spotifynummers af te spelen tijdens een gezellig avondje…omsebeurt en dan raden welk nummer het is

  35. Marlon van der leest
    23 december, 2016 om 12:31

    Ik doe mee! Dit is het perfecte cadeau voor mijn broerlief (grote Sony fan) die met 1e Kerstdag 40(!) wordt!!!

  36. Ferry
    23 december, 2016 om 12:32

    Met deze speaker zijn we verzekerd van goede muziek bij het kerstdiner. Ik duim dat we geluk hebben.

  37. Wesley
    23 december, 2016 om 12:35

    Handig voor in de douche en om mee te nemen naar festivals 🙂

  38. Dhr. Attema
    23 december, 2016 om 12:41

    Met deze Sony bluetooth-speaker kan ik, zowel in de tuin als thuis in de keuken en badkamer, heerlijk genieten van mijn favoriete muziek.

  39. Arno
    23 december, 2016 om 12:49

    Perfect voor muziek luisteren in de tuin 😀

  40. T Hansma
    23 december, 2016 om 12:51

    Ja graag! Super goede kwaliteit!

  41. joost
    23 december, 2016 om 13:10

    Zou een mooi cadeau zijn voor mijn vrouw. Die luistert nu via haar telefoon, maar het geluid is niet geweldig.

  42. Els
    23 december, 2016 om 13:17

    Niet voor mezelf maar ik weet wel iemand die hier heel blij van wordt.

  43. Martijn Koot
    23 december, 2016 om 13:34

    Super handig voor in de tuin!

  44. Lian Lemmens
    23 december, 2016 om 13:37

    Sony blijft het merk waar ik het meeste vertrouwen in heb op het gebied van beeld en geluid 🙂

  45. Niek
    23 december, 2016 om 13:38

    Erg mooie speakers!

  46. Annie Thomassen
    23 december, 2016 om 13:38

    Ideaal om buiten ook wat gezelligheid te creëren!

  47. René
    23 december, 2016 om 13:39

    Met deze speaker kunnen de kerstknallers overal in huis ten gehore gebracht worden 😀

  48. Henry
    23 december, 2016 om 13:39

    Zeer mooi exemplaren. Ik maak erg graag kans op eentje 🙂

  49. Ruud
    23 december, 2016 om 13:40

    Kwalitatief zeker een stuk hoogstaander dan m’n huidige simpele bluetooth speakertje! Ik waag een gokje!

  50. Henri Lemans
    23 december, 2016 om 13:41

    Ongetwijfeld een paar super speakers, Sony kennende! Ik houd me aanbevolen 🙂

  51. Rian de Gelder
    23 december, 2016 om 13:48

    Ik wil de speaker graag winnen om heel hard Serious Request en de Top 2000 te luisteren in de komende kerstvakantie!

  52. Mart
    23 december, 2016 om 14:08

    Geweldig.
    Een mooie speaker. Ik neem hem graag dagelijks mee naar mijn werk. Hij is mooi compact en past goed in mijn tas!

  53. Jannick
    23 december, 2016 om 14:14

    Heel handig zou goed uitkomen

  54. Saskia
    23 december, 2016 om 14:27

    Het blijft handig, je neemt gewoon de speaker mee daar waar je heen gaat 🙂

  55. Laurent
    23 december, 2016 om 14:34

    Omdat ik een knappe jongen ben :p

  56. Anita E.
    23 december, 2016 om 14:46

    Handig voor in de tuin. Kwaliteitsmuziek, waterdicht en geen gesjouw met zware boxen.

  57. Marijke
    23 december, 2016 om 14:53

    Zou een fantastisch cadeau zijn! Altijd en overal goed geluid!!

  58. Dikkiedik
    23 december, 2016 om 15:20

    Wat een prachtig cadeau weer! Ik zou er erg blij mee zijn maar gun het ook aan alle anderen die hier reageren!

  59. Bea
    23 december, 2016 om 16:00

    Muziek in stereo altijd beter,ik doe graag mee voor deze prachtige actie .

  60. Linda vergouwen
    23 december, 2016 om 16:24

    12 uur aan een stuk genieten!! Dus het feestje kan lekker lang door gaan

  61. Hans
    23 december, 2016 om 16:31

    Nog geen geluk gehad, maar eens moet de eerste keer zijn. Kan zo’n speakertje altijd wel gebruiken.

  62. erika panjer
    23 december, 2016 om 16:51

    Fijn mijn favo muziek niet meer met een zacht geluid maar lekker hard door een speaker 🙂

  63. miranda
    23 december, 2016 om 16:59

    ahhh niet te geloven zeg weer een geweldige mooie prijs ahhhh en dit is echt helemaal super handig

  64. Frank
    23 december, 2016 om 17:28

    Ik doe graag mee

  65. Margret
    23 december, 2016 om 17:37

    Leuk, mag deze kant op!

  66. Rob
    23 december, 2016 om 17:50

    Ideaal voor mijn werk/studeerkamer kan ik genieten van goed geluid.

  67. Kirsten
    23 december, 2016 om 18:25

    Deze zou heel goed van pas komen!

  68. brants
    23 december, 2016 om 18:30

    doe graag mee voor deze mooie speaker

  69. kempenaers
    23 december, 2016 om 18:31

    deze zou goed van pas komen

  70. Arthur
    23 december, 2016 om 20:08

    Ik zou deze graag winnen om muziek aan te zetten zonder dat ik mijn tv moet aanzetten! We hebben geen radio/stereo en mp3`s luister ik via mijn mediaplayer ook op de tv!

  71. Linda
    23 december, 2016 om 20:15

    In stereo muziek beluisteren is echt een cadeau voor mijn oren. Veel beter dan met mijn telefoon en net zo makkelijk om overal muziek mee te luisteren.

  72. Thijs
    23 december, 2016 om 20:15

    Die wil ik heel graag voor in de badkamer. Dat zou echt ultiem chillen zijn daar. Beetje poedelen met een interessante podcast op de achtergrond!

  73. Wilma
    23 december, 2016 om 20:32

    hartstikke gaaf!

  74. Johanna
    23 december, 2016 om 20:33

    Wow dat is pas een leuke verrassing voor mijn dochter die jarig is op 31 december:)
    Fijne Feestdagen gewenst voor jullie.

  75. Henri
    23 december, 2016 om 20:39

    Sony blijft mijn merk op het gebied van multimedia. Deze mooie bluetooth speaker zou ik erg blij mee zijn!

  76. Nettie
    23 december, 2016 om 20:39

    Lijkt me een heerlijke speaker voor als ik buiten yogales geef.

  77. Lian
    23 december, 2016 om 20:40

    Ideaal om zomers in de tuin ook muziek te hebben!

  78. Johan
    23 december, 2016 om 20:40

    Erg mooie speaker! En zo klinkt ie vast ook!

  79. René
    23 december, 2016 om 20:41

    M’n bluetooth speaker heeft het recent begeven, en ook al gebruikte ik ‘m niet dagelijks, ik mis het toch zeer geregeld! Hoe handig het was om overal muziek te kunnen afspelen!

  80. Ruud
    23 december, 2016 om 20:41

    Ik loot graag mee!

  81. Dennis
    23 december, 2016 om 20:46

    mooie Sony design!

  82. Moniek S
    23 december, 2016 om 20:50

    Wauw, ik doe mee! <3

  83. Dorien
    23 december, 2016 om 20:59

    Ik zou het graag willen winnen, als cadeau voor mijn man! Mooie prijs zeg.

  84. Floor
    23 december, 2016 om 21:34

    Zou dit graag winnen om beter naar muziek te kunnen luisteren, zowel thuis als buitenshuis!

  85. will
    23 december, 2016 om 22:19

    Met deze mooie speaker maak ik mijn man heel erg blij.
    Graag waag ik een kansje.
    Iedereen veel succes!!

  86. Gerda
    23 december, 2016 om 23:15

    Geweldige speakers voor nu de kerstmuziek!

  87. Natasja Smit
    23 december, 2016 om 23:47

    Draadloos, design en goede geluid, dat is alles wat je kan wensen voor je favoriete muziek van Spotify 😀

  88. Marijke
    23 december, 2016 om 23:53

    Precies wat ik zoek, draadloos, klein maar fijn, mooi design en ideaal voor mijn favoriete muziek ♥

  89. Joyce Pots
    24 december, 2016 om 0:18

    na een jarenlange verbouwing van de woonkamer hebben we nu deze zo vlak voor kerst dan zo goed als helemaal af!! ik ben er heel blij mee maar kan er geen muziek luisteren.. de stereo installatie heeft het jaren lang opslaan niet overleefd en een bluetooth speaker kan dus de uitkomst voor ons bieden! we kunnen dan vanaf onze telefoon/tablet muziek streamen naar de speaker en genieten van onze mooie woonkamer Homecinema Magazine <3

  90. Hendrika
    24 december, 2016 om 3:53

    Ik luister altijd erg veel muziek, dus dit lijkt me ideaal.

  91. Patrick
    24 december, 2016 om 5:28

    Op iedere plek muziek kunnen luisteren: Ik kan me niets mooiers voorstellen.