Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Kerstactie dag 10: win een Spin remote afstandsbediening

Geschreven door
Geplaatst op22 december 2016, 9:21 CategorieActies

Kerst staat voor de deur en het jaar is bijna om. Om de laatste dagen voordat het feest weer losbarst nog wat mooier te maken geven we 11 dagen lang mooie cadeaus weg. Elke dag verloten we één of meerdere prijzen en vandaag geven we tweemaal een Spin remote afstandsbediening weg.

Spin remote afstandsbediening

De Spin remote is een soort draaiknop waarmee je diverse apparaten in huis kunt bedienen, waaronder je tv, thermostaat, lampen, settopbox, luidsprekers en mediaspeler. De afstandsbediening komt zonder fysieke knoppen maar in de plaats daarvan kun je de bewegingen die je met het apparaat maakt programmeren om bepaalde acties acties uit te voeren. Je kunt de afstandsbediening op verschillende manieren draaien en bovendien kan de onderzijde als touchpad gebruikt worden en ook voor de delen van dit touchpad kun je zelf instellen wat ze moeten doen.

spin-remote-review-gebruik

Verschillende sensoren in het apparaat registreren wat je doet en zorgen er zo voor dat de beweging gekoppeld wordt aan een commando dat je zelf in de bijbehorende app hebt ingesteld. Dankzij een ring met leds geeft de Spin remote elk profiel (elk apparaat dat je wilt bedienen) een eigen kleur.

Lees ook onze uitgebreide review van de Spin remote.

Zo doe je mee

Wil je kans maken op deze prijzen? Meedoen is zeer eenvoudig. We verloten één Spin remote via de website en één Spin remote via Facebook. Op de website doe je mee door hieronder een reactie achter te laten met waarom jij dit cadeau wilt winnen. Op Facebook zorg je dat je onze pagina liked en dit bericht een hartje geeft. Uit alle deelnemers loten we de winnaars en deze worden op vrijdag bekendgemaakt via Facebook en de website.

Je kunt meedoen tot morgenochtend 09.00. Daarna gaan we meteen van start met een nieuwe actie!

Winnaars

Facebook: Arno Pleiter
Website: Gerda van Drunen

Winnaars, gefeliciteerd! We nemen contact met jullie op. Niet gewonnen? Je kunt nog meedoen met onze laatste actie.

  • Delen:

Reacties

  1. Liane
    22 december, 2016 om 9:31

    Handig ding! Zeker als ik er meerdere apparaten mee kan bedienen. En ik ben kleur georiënteerd (denk in kleuren) dus extra handig dat de Spin remote een kleur geeft aan elk apparaat!

  2. m durieux
    22 december, 2016 om 9:32

    Keep me spinning arround

  3. Kaddour
    22 december, 2016 om 9:37

    That’s all i wish for christmas

  4. Niek Luinge
    22 december, 2016 om 9:39

    Dit apparaat lijkt me zo raar dat ik het wil proberen! Ik kan me niet goed voor de geest halen hoe het werkt dus praktijkervaring lijkt me geweldig!

  5. Maria
    22 december, 2016 om 10:09

    Techniek maakt het leven gemakkelijker. Ik kom er graag achter wat kan de spin remote kan!

  6. Arno
    22 december, 2016 om 10:11

    Ik ben erg nieuwsgierig hoe de Spin werkt, hoop dat ik de kans krijg om het te ontdekken.😉

  7. Angeline de Vroedt
    22 december, 2016 om 10:30

    Aangezien mijn man nogal een freak is op het gebied van apparatuur en hij van elk type product graag dategene koopt wat hem het beste lijkt… liggen er inmiddels 8 afstandbedieningen op tafel van diverse merken. ÉÉN afstandbediening zou echt de zevende hemel voor mij zijn!

  8. Henk Meinderts
    22 december, 2016 om 10:31

    Klinkt geweldig. Nu nog winnen hahahaha

  9. Tamara V
    22 december, 2016 om 10:50

    Ik doe mee voor mijn broer heeft hij ook eens iets voor onder de boom .Ik zou hem graag verrassen.

  10. Marcus
    22 december, 2016 om 10:52

    hopelijk ben ik niet bang voor deze spin !

  11. Martijn Koot
    22 december, 2016 om 10:53

    Dit is een ideale toevoeging voor mijn smart home! Alles bedienen met één apparaat maakt het leven een stuk makkelijker.

  12. Anita Roelfsema
    22 december, 2016 om 11:12

    Geweldige actie weer! Ik waag graag weer een kansje

  13. Marloes W.
    22 december, 2016 om 11:15

    Wauw, met deze gadget maak ik mijn vriend ontzettend blij!

  14. erika panjer
    22 december, 2016 om 11:19

    Heel eerlijk heb ik hier nog nooit van gehoord dus heb alles even met bewondering gelezen wat een geweldig apparaat moet dat zijn zeg ik waag dolgraag een kans

  15. Mike
    22 december, 2016 om 11:30

    TURN IT UP!
    Ik kwam de spin remote laatst al tegen en was toen al razend enthousiast. Ik ben met wat Arduino s en een Openhab server aan het proberen mijn huis ‘smart’ te maken. Lukt al vrij aardig. Maar met zo’n futuristische afstandsbediening knal ik hem helemaal de toekomst in!

  16. Anita E.
    22 december, 2016 om 11:33

    Wat een leuk en aparte afstandsbediening. Ik wil wel even de blits maken bij vrienden en familie met dit apparaat.

  17. Bernard
    22 december, 2016 om 11:40

    Een van mijn afstandsbedieningen is juist kapot gegaan. Dit zou wel heel goed uitkomen.

  18. J.Smee.ts
    22 december, 2016 om 11:54

    Zéér geschikt voor mijn zus die een zeer ernstige vorm van reuma heeft

  19. jeffrey B
    22 december, 2016 om 12:12

    Lijkt me fantastisch om die eens uit te proberen!

  20. M. Verhagen
    22 december, 2016 om 12:33

    Dit is een perfect cadeau vooronder de kerstboom! Zo ideaal, dan kan mijn man eindelijk alle apparaten goed bedienen, met alle verschillende afstandsbedieningen die we nu hebben kan hij niet overweg. 😉

  21. Vivian
    22 december, 2016 om 12:45

    Voor mijn zoon, dit is een perfect kado, aangezien hij van dit soort handige dingen houdt.Het staat ook nog leuk ..

  22. Angela Sap
    22 december, 2016 om 13:04

    Niet alleen handig, maar ook nog s heel leuk om te zien. Daar hou ik van in huis. Functionele dingen in een mooi jasje.

  23. Bas
    22 december, 2016 om 13:08

    Ik weet niet wat het is, maar ik wil er 1 hebben

  24. Wenzhao
    22 december, 2016 om 13:19

    Voor mijn vriendin.

  25. Toon Timmermans
    22 december, 2016 om 13:29

    Met afstand de beste

  26. Henri Lemans
    22 december, 2016 om 13:54

    In eerste instantie wil ik ‘m hebben vanwege het gadget gehalte, maar nu ik er meer over gelezen heb lijkt het me ook echt een enorm handig apparaatje!

  27. Annie
    22 december, 2016 om 13:54

    Dit zou m’n zoon echt geweldig vinden!

  28. René
    22 december, 2016 om 13:55

    Wow wat gaaf! Ik kende de afstandsbedieningen al (van bijvoorbeeld LG) die met bewegingen werkte, maar dit is van een heel ander niveau! Geweldig!

  29. Ruud
    22 december, 2016 om 13:57

    Te leuk dit! Ben alleen benieuwd wat m’n zoontje allemaal er mee zal uitspoken als hij ‘m een keer per ongeluk in z’n handen krijgt. Met de normale afstandsbedieningen wordt er soms al het een en ander verandert aan instellingen e.d. wanneer hij (2 jaar) met de knopjes heeft lopen spelen. Als hij hiermee rond gaat zwaaien ben ik erg benieuwd of dat meer of minder effect zal hebben haha!

  30. Marianne S.
    22 december, 2016 om 13:57

    Dat lijkt me wel wat. Ik word gek van al die verschillende knoppen en afstandsbedieningen.

  31. miranda
    22 december, 2016 om 13:59

    ahhhh een dik hart van mij voor deze topactie want je zou het maar winnen zo voor kerst

  32. Diny Gijsberts
    22 december, 2016 om 13:59

    spinning like a record baby round round

  33. HCL Lemmens
    22 december, 2016 om 13:59

    Ik vrees dat dit niet aan mij besteed is, ik heb soms al moeite als ik de knopjes met icoontjes kan zien om de TV e.d. te laten doen wat ik wil. Maar m’n zoons, die zouden dit geweldig (handig) vinden!

  34. Kelly
    22 december, 2016 om 14:00

    M’n vriend hiermee verrassen zou echt ZÓ tof zijn!

  35. Niek
    22 december, 2016 om 14:01

    Wat een geweldig concept! Erg benieuwd naar de praktijk! 🙂

  36. Johan
    22 december, 2016 om 14:02

    In het begin zal ik het voornamelijk leuk vinden om op deze manier alles te bedienen, maar ik verwacht dat het echt een verlengde van je pols wordt na enige tijd van gebruik en het gewoon een tweede natuur wordt om op deze manier van zender te wisselen, het volume aan te passen, e.d.! Ik wil ‘m dus zeker graag in m’n bezit hebben 🙂

  37. Lian
    22 december, 2016 om 14:02

    Dit is echt te leuk! 😀

  38. Antoon
    22 december, 2016 om 14:03

    Ik zou ‘m maar wat graag willen winnen!

  39. Marijke
    22 december, 2016 om 14:03

    Handig ding! Wil ik graag winnen!

  40. Aysem
    22 december, 2016 om 14:06

    Super handig voor in huis!

  41. Linda vergouwen
    22 december, 2016 om 14:28

    Spin the bottle maar dan nog leuker dus!! Dan doe ik graag mee

  42. Herman
    22 december, 2016 om 14:32

    Met mijn motoriek moet dit een handig ding zijn

  43. Gjansen
    22 december, 2016 om 15:03

    Nou, dit is nou echt zo’n apparaat waar ik al veel over gelezen heb, maar het geld er niet voor over heb. Toch jeuken mijn handen om deze zelf te gaan testen. Dus bij deze waag ik dan toch maar een gokje.

  44. WNijssen
    22 december, 2016 om 15:14

    Super handig, ik loot echt onwijs graag mee!!

  45. Jaap
    22 december, 2016 om 15:24

    Wat een gave actie en een mooi produkt. Ik doe mee.

  46. Jannick
    22 december, 2016 om 15:30

    lijkt me handig

  47. Patrick van Diejen
    22 december, 2016 om 15:39

    Lijkt me geweldig om alles in huis gewoon met 1 gave remote te kunnen bedienen. Plus, het ding ziet er ook nog eens wonderschoon uit en zorgt voor wat leuke gespreksstof rond te tafel als mijn vrienden weer binnen komen vallen.

  48. john
    22 december, 2016 om 16:27

    In plaats van praten tegen amazon echo of google home lijkt dit me een geweldig apparaat.
    En met het bewegen en gebaren ga ik misschien ook nog wel fit 2017 in, top!

  49. Margo Deckers
    22 december, 2016 om 16:30

    Heel handig. Ik loot graag mee.

  50. Bea
    22 december, 2016 om 16:35

    Wat een superleuke gadget! Hartstikke leuk en handig om daar mijn apparaten op aan te sluiten.

  51. Els
    22 december, 2016 om 16:43

    Dit is echt iets voor mij. Altijd op zoek naar de afstandsbedieningen. Nu nog maar 1 die makkelijk te vinden is.

  52. Jeanne
    22 december, 2016 om 16:49

    Ik weet nog niet of het echt handig is, maar wil het graag uitproberen 🙂

  53. Jolanda
    22 december, 2016 om 16:51

    Grappig hoor. Lijkt me erg leuk om uit te gaan proberen…

  54. Bea
    22 december, 2016 om 16:56

    Nog nooit van gehoord ,maar wil het wel graag hebben.

  55. Jean-Paul
    22 december, 2016 om 17:09

    Ik denk dat we een stuk of 10 afstandsbedieningen hebben die we regelmatig gebruiken…. kunnen ze nu allemaal weg….????

  56. René Kers
    22 december, 2016 om 17:11

    Dit is een afstandsbediening met grappige features. Leuk! Ik loot graag mee.

  57. Nathalie Hellmig
    22 december, 2016 om 17:14

    WOW! supervet! Ik maak graag kans 🙂 FINGERS CROSSED!

  58. Marijke V
    22 december, 2016 om 17:16

    Vet cool!!!! ik raak altijd mijn afstandsbedieninen kwijt….echt een uitvinding voor mij! Nooit geweten dat dit er was! 😀

  59. c.boeren
    22 december, 2016 om 17:21

    One to rule all? Ideaal prachtig ding.

  60. Caroline
    22 december, 2016 om 17:39

    Ik doe mee om er van te leren, ken dit apparaat niet, lijkt me erg handig!

  61. Anouk
    22 december, 2016 om 17:40

    Gaaf ding! Daar maak ik mijn vriend heel blij mee! Fingers crossed….

  62. Hans
    22 december, 2016 om 17:59

    Altijd handig. Kijken of hij mijn Logitech kan verslaan!

  63. Suzanne
    22 december, 2016 om 18:25

    Tof, eindelijk is de afstandsbediening voor mij 🙂 ik programmeer hem zo dat de rest er niet uitkomt! 🙂

  64. kempenaers
    22 december, 2016 om 18:32

    ken het niet maar lijkt mij handig

  65. brants
    22 december, 2016 om 18:33

    ziet er handig uit

  66. Ronnyking
    22 december, 2016 om 18:41

    Zou dat wel even willen testen, maar zal wel bij dromen blijven denk ik.

  67. Erik
    22 december, 2016 om 18:51

    Dat lijkt me leuk, net een nieuwe tv gekocht dus helemaal welkom!

  68. Bets
    22 december, 2016 om 18:52

    Geweldig jullie hebben mijn interesse gewekt, en er erg nieuwsgierig na gemaakt. Nu nog kijken of het in de praktijk ook handig is!!

  69. René
    22 december, 2016 om 19:02

    Wat een innovatief apparaat! Erg benieuwd naar!

  70. Lian Honings
    22 december, 2016 om 19:02

    Zeker weten dat m’n vriend dit geweldig zou vinden!

  71. Ruud
    22 december, 2016 om 19:03

    Deze zou ik echt graag in m’n handen hebben binnenkort!

  72. Henry
    22 december, 2016 om 19:03

    Zo, dat is is een vernuftig apparaatje!

  73. Johan
    22 december, 2016 om 19:03

    Ik denk dat je hier zo aan gewend bent en niet anders meer wil!

  74. Lian Lemmens
    22 december, 2016 om 19:04

    Dit zou echt een leuk (en onverwacht) cadeautje voor m’n broer zijn voor onder de kerstboom!

  75. Henk Hoekstra
    22 december, 2016 om 19:14

    Lijkt me super!

  76. Ellem
    22 december, 2016 om 19:15

    Hartstikke mooi apparaat! Wel een beetje gek ben benieuwd.

  77. Silvia
    22 december, 2016 om 19:16

    Ik ben echt benieuwd hoe dit werkt. Hopelijk kan ik het binnenkort ervaren.

  78. Alisa
    22 december, 2016 om 19:33

    Klinkt mooi in me oren,ziet er gelikt uit.

  79. cindy creatief
    22 december, 2016 om 20:00

    Wauw dit lijkt mij een super leuk dingetje en heel handig in gebruik

  80. Piet van Vaalen
    22 december, 2016 om 20:02

    Weer zo’n apart apparaat voor in huis. Prachtig!

  81. Frank
    22 december, 2016 om 20:08

    Lijkt me leuk om zo’n remote te gebruiken

  82. Wilma
    22 december, 2016 om 20:18

    dat lijkt me een stuk handiger dan al die afstandsbedieningen waar ik me rot zoek zoek welk knopje ik moet hebben!

  83. Imar Bouwman
    22 december, 2016 om 20:21

    Supercool ipv 8 afstandsbedieningen

  84. Mark Lamberts
    22 december, 2016 om 20:22

    Dit is echt helemaal TOP zeg !! (y) Wat een mooie prijs gaan jullie weggeven!je zou ’t maar winnen, WOW 😀 zou te gek zijn!!!ik ga hier heel erg mijn best voor doen.. wie niet waagt, wie niet wint! spannend!nu maar heeeeel hard duimen 😀

  85. Yvon
    22 december, 2016 om 20:25

    voor mijn zoon doe ik graag mee

  86. Natasja Smit
    22 december, 2016 om 20:39

    Ik ruil graag de complexiteit van alle toenemende aantal knoppen, mijn 4 afstandsbedieningen in voor eén oplossing HET ultieme bedieningsgemak van de Spin remote en dat heerlijk relaxed vanuit mijn (lege) bank, met zijn chique uiterlijk een aanwinst in mijn huis en op tafel.

  87. Kim
    22 december, 2016 om 20:50

    Wauw super handig. Ik doe erg graag mee.

  88. Floor
    22 december, 2016 om 21:06

    Deze ideale en zeer handige afstandsbediening zou ik graag winnen!

  89. Tess
    22 december, 2016 om 21:07

    Kek, gadget! Echt wat voor mij!

  90. Linda
    22 december, 2016 om 21:23

    Wat een handig en cool ding. Nu ben ik altijd wel een van de zoveel afstandsbedieningen kwijt, dus dit lijkt me ideaal. Alles bedienen vanaf 1 plek.

  91. johanna
    22 december, 2016 om 21:28

    Ideale oplossing voor mijn man:)

  92. Myrthe
    22 december, 2016 om 21:35

    Oh leuk! Ik zou deze echt graag winnen! Zou zo veel gedoe met al die afstandsbedieningen schelen!

  93. Marlon van der leest
    22 december, 2016 om 21:47

    Wow!!! Heel graag voor mijn hippe broer die met 1e Kerstdag 40(!) wordt!!! Count me in and maybe it is my lucky day?!!

  94. Anita H.
    22 december, 2016 om 21:49

    Tja, deze gadget valt mijns inziens eigenlijk wel in de categorie “overbodige luxe”. Laat ik daar nou best wel dol op zijn. Wel ff goed aan wennen lijkt me, daarna heel handig.

  95. Rob
    22 december, 2016 om 22:00

    Mooie remote. Ziet er goed uit. Zou een mooie vervanging zijn voor mijn Philips sru universele afstandsbediening, welke aan vervanging toe is.

  96. rita
    22 december, 2016 om 22:01

    superhandig voor mijn grote liefde

  97. Ferry
    22 december, 2016 om 22:18

    Handig dingetje, die wil ik graag ingepakt onder de kerstboom vinden!

  98. Gerda
    22 december, 2016 om 22:34

    Wat Gaaf en leuk design is deze Spin remote! ik hou wel van alles-in-één, want tegenwoordig heb je overal een andere afstandsbediening voor.

  99. Jeroen
    22 december, 2016 om 23:19

    Gaaf ding!

  100. Marijke
    22 december, 2016 om 23:37

    Supermooi en ontzettend handig deze afstandsbediening, die mag een blikvanger in onze woonkamer worden hoor!

  101. Monique
    23 december, 2016 om 0:25

    Door de ogen van mijn zoontjes kijkende, zie ik een potentieel wapen in de ninja-strijd… Ik vrees dat zelfs mijn man de afstandsbediening niet meer in handen krijgt… hmmm… DOE MIJ ZO EEN!

  102. Patrick
    23 december, 2016 om 3:06

    Ik ben extreem lui, dus hier heb ik zeker wat aan.

  103. Hendrika
    23 december, 2016 om 5:17

    Dit lijkt me echt superhandig.

  104. Anna
    23 december, 2016 om 7:40

    Whaaaa wat gaaf ik doe mee

  105. maryon
    23 december, 2016 om 8:29

    super praktisch

  106. Raaf Klein
    23 december, 2016 om 9:02

    Ik doe graag mee voor mijn man.

  107. Martijn Chel
    23 december, 2016 om 10:08

    De winnaars zijn bekend!

  108. Piet van Vaalen
    23 december, 2016 om 23:56

    Eindelijk een spin, waar mijn vrouw niet bang van wordt!