Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

Actie: we geven tweemaal Game of Thrones Seizoen 6 op Blu-ray weg!

Geschreven door
Geplaatst op14 november 2016, 13:16 CategorieActies

Ben je groot fan van Game of Thrones en zit je al helemaal klaar voor seizoen 6 op Blu-ray? Dan hebben we goed nieuws voor je want we geven deze week tweemaal het zesde seizoen van de serie op Blu-ray weg. Wil je kans maken? Lees dan snel verder.

Game of Thrones seizoen 6 op Blu-ray

Warner Bros. Home Entertainment presenteert vandaag het complete zesde seizoen van de met een in 2015 Emmy Award bekroonde serie Game of Thrones op Blu-ray en DVD. Na de schokkende gebeurtenissen aan het einde van seizoen vijf kijken fans reikhalzend uit naar het zesde seizoen met niet eerder vertoond bonusmateriaal, waarmee je wederom op het puntje van je stoel zit.

game-of-thrones-s6-1

Na het gewelddadige slot van seizoen vijf maken de overlevenden uit alle windstreken van Westeros en Essos zich op voor een onzekere lotsbestemming. Bekende gezichten sluiten nieuwe allianties om hun strategische overlevingskansen te vergroten. Nieuwe personages dienen zich aan en proberen de machtsbalans in het oosten, westen, noorden en zuiden te verschuiven.

Win seizoen 6 op Blu-ray!

Samen met Warner Bros. mogen we tweemaal Game of Thrones seizoen 6 op Blu-ray disc weggeven. Daarbij krijgen beide winnaars een Hodor deurstop en een kleurboekje voor volwassenen. Meedoen is simpel en kan op twee manieren (je mag aan beiden meedoen);

  • Like onze Facebook-pagina en deel dit bericht
  • Laat hier op de website, onder dit artikel in een reactie weten waarom jij graag seizoen 6 op Blu-ray wilt winnen

Uit zowel de Facebook-deelnemers als de mensen die hieronder gereageerd hebben loten we komende vrijdagavond een winnaar.

Winnaars

De winnaar zijn bekend!

Reacties: Janine de R.
Facebook: Dinand Bultman

Niet gewonnen? Houd volgende maand onze website goed in de gaten want we gaan een week lang mooie kerstcadeaus weggeven!

  • Delen:

Reacties

  1. Jeffrey
    14 november, 2016 om 18:01

    Seizoen 5 was top. Seizoen 6 belooft nog beter te zijn. Die wil ik graag met mijn vrienden kijken!

  2. dinand
    14 november, 2016 om 18:18

    Is gewoon de beste serie ooit gemaakt, mag in geen enkele thuis collectie ontbreken.

  3. Sjaak
    14 november, 2016 om 19:00

    Een van de beste series van de afgelopen tijd. Spannend, mysterieus, goed geacteerd en in perfecte beeldkwaliteit. Dit wil je gewoon op Blu Ray hebben om het uiterste uit je installatie te halen.

  4. julia van empel-stam
    14 november, 2016 om 19:05

    ik wil hem graag willen winnen voor mijn man. het is zijn favoriete serie

  5. Arno
    14 november, 2016 om 20:25

    Een machtig mooie serie onvoorspelbaar en vol spanning in een woord TOP

  6. John
    14 november, 2016 om 21:40

    Ik ben fan… van de boeken.
    Nog niet direct iets gekeken van de serie, dus als men bij deze de kans wil bieden: graag!
    Hopelijk verschijnt deel 6 van de boekenreeks dan ook binnenkort!!!

  7. Chan
    14 november, 2016 om 23:38

    nog niet gezien leuk om aan mjn blu ray collecte toe te voegen

  8. Anna
    15 november, 2016 om 8:42

    Jaa ik ben groot fan van deze serie,seizoen 6 voeg ik graag toe aan mijn collectie

  9. Rick
    15 november, 2016 om 10:09

    Dankzij homecinemamagazine.nl zoek ik nu een mooie en goede tv en geluidsset uit en daar zou ik niets liever op willen afspelen dan mijn favoriete serie in Blu-ray!

  10. Janine de R.
    15 november, 2016 om 15:11

    Ik ben al jaren gek op de serie en wil hem nu in de beste kwaliteit zien!!!

    • Martijn Chel
      18 november, 2016 om 18:52

      Janine, gefeliciteerd! Je hebt gewonnen! We sturen je een mailtje.

  11. Gilles
    15 november, 2016 om 16:09

    Winter is here!

  12. Cnet
    15 november, 2016 om 20:10

    Ik zit elk jaar weer op het puntje van me stoel deze geweldige serie te kijken. Maar in HiDef gaan me nek haren helemaal overeind staan van alle spannende scenes

  13. Marieke
    15 november, 2016 om 21:09

    Ik wil hem graag winnen voor mijn zwager die deze maand 50 wordt. Hij is groot fan dus een mooi cadeau!

  14. Jeannette
    15 november, 2016 om 22:15

    Seizoen 1 tot en met 5 hebben we al. seizoen 6 moeten we natuurlijk ook. Erg leuk zou het zijn hem dan te winnen. Dus count me in🖒

  15. Peter vb