Het laatste nieuws en reviews van de nieuwste home cinema-producten

SmartTV Payment: Direct betalen op je Philips Smart TV

Geschreven door
Geplaatst op25 oktober 2012, 17:45 CategorieSmart tv's

Met de introductie van SmartTV Payment maakt Philips (inmiddels TP Vision) het als eerste in de Benelux mogelijk om afgenomen producten en diensten via de Philips Smart TV af te rekenen. Ook kun je vanaf nu met ‘Recommendations’ aanbevelingen krijgen op grond van je kijkgedrag. Videoland On Demand is de eerste aanbieder die gebruik maakt van beide mogelijkheden.

SmartTV Payment

De producten van alle diensten die SmartTV Payment ondersteunen kunnen nu eenvoudig worden betaald door middel van een viercijferige pincode. Vooralsnog kan er worden afgerekend met creditcards van Visa en Mastercard, maar daar zullen er in de nabije toekomst meer aan worden toegevoegd. Ook zal het mogelijk worden om via iDEAL en met prepaid-kaarten te betalen.

Het eerste bedrijf dat gebruikmaakt van SmartTV Payment is Videoland On Demand waardoor je snel en eenvoudig een on-demand film kunt kiezen en bestellen. In de toekomst zullen er ook andere filmverhuurders gebruik gaan maken van SmartTV Payment, zoals Viewster. Er is geen abonnement meer nodig om een film via Smart TV te huren.

Persoonlijke kijktips

De Recommendations functie analyseert het zap- en kijkgedrag en maakt aan de hand hiervan een TV profiel aan. Op basis hiervan kan worden geput uit het aanbod van video on demand-diensten om films aan te bevelen. Je hoeft dan alleen nog maar op de aangeraden film te klikken en wordt direct naar de bijbehorende dienst geleid.

SmartTV Payment en Recommendations zijn vanaf nu beschikbaar op alle Philips Smart TV’s vanaf de in 2012 geïntroduceerde 6000, 7000, 8000 en 9000 serie. In de komende weken zullen de diensten ook op de eerdere toestellen beschikbaar komen.

  • Delen:

Reacties

  1. marcseghers
    07 november, 2013 om 9:04

    Beste
    Ik heb 3 maal verkeerde code ingegeven wat te doen om weer vrij te maken ?
    Ik heb deze Mail ontvangen
    If you wish to re-activate your account please contact support@smarttvpayment.com

    Vrgr ; Marc Seghers

    • Martijn Chel
      07 november, 2013 om 12:41

      Even mailen naar dat adres zoals ik het lees.

      • marcseghers
        07 november, 2013 om 13:19

        beste
        Bij abonnementen bijwerken
        Is pauzeren aangevinkt moet ik activeer aanvinken ?
        Mvgr Marc seghers

  2. Huub
    13 december, 2014 om 13:45

    wat is het adres??

Laat een reactie achter

Opmerking: E-mail wordt niet gepubliceerd of gedeeld.